Gezondheid alle pijlers

Ziek

07-03-2013 21:57 17 berichten
Ik ben ziek. Ik heb koorts en stekende hoofdpijn en benauwd en kortademig en moe en keelpijn en hoesten en warm en slap.

En mijn vriend is naar de kroeg en m'n poezels willen niet bij me komen liggen en er is verder niemand thuis en m'n moetsie neemt haar telefoon niet op en m'n zusje ook niet en ik wil heel graag even klagen want ik ben al 2 weken kwakkelig en nu word ik opeens ECHT ziek en ik vind het niet eerlijk.

Dus ik dacht: ik zeur maar even hier stomme griep. Ik vind mezelf Heul Erg Zielog.

O en mijn waterkoker is kapot dus ik heb geen thee. Alleen water. Stomme waterkoker.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaaaaahwwww

Pssssssssst in een pan kun je ook water koken
Beterschap! Hopelijk snel weer beter en fit.
Beterschap!

PS: gebruik een pannetje voor het water. Duurt wel wat langer, maar dan geniet je er ook meer van
Je kan water in een pannetje koken. Dekseltje er op en het kookt zo. Maak even een lekker kopje thee joh.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ach kabouter toch! Beterschap!!
Wauw daar had ik serieus niet aan gedacht, aan die pan. Wat een goed idee. Er zit teveel snot in m'n hoofd denk ik. Daardoor werken m'n hersenen niet meer.

Jaja. Als ik in de keuken ben komen de poezen wel. Denken zeker dat ze eten krijgen, ondankbare veelvraten.

Dank voor de beterschapswensen. M'n moesje is ook nog morgen jarig en ik had een heeeeeeele lekkere taart gebakken en nu heb ik geen trek meer :(
Ohhhh poezen heb je ook niets aan .

Enne morgen is weer een nieuwe dag en vind je de taart heerlijk,

Zoniet nog een en beterschap.
Ah... jij bent officieel sielug nu.

Vlierbesextract, 3x daags 15 ml. Dan schijn je binnen 3 dagen van de griep af te zijn. En het wordt toch weer winter. En er zijn geen feestdagen de komende week.

Dus, kruip onder de wol/veren/kunststof met thee en wat paracetamol en heel veel beterschap.
Thanks! Vlierbesextract... Waar koopt men dat? En ik heb dus morgen wel een feestje

Ik hoop dat ik me morgen weer beter voel. Blugh.
wat is een moetsie? en wat is zielog? en poezels?
quote:Galadriel schreef op 07 maart 2013 @ 22:15:

Ohhhh poezen heb je ook niets aan .

nee, echt!

als je zielig bent, komt een hond je troosten.

een kat denkt: "ow, die doet raar, ik kom wel eens terug als het over is"

en nu heb IK zin in taart
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 maart 2013 @ 22:22:

wat is een moetsie? en wat is zielog? en poezels?
@ Meds: Mijn moeder heet geen 'mama' maar 'moetsie'. En tsja, de poezen heten nu eenmaal poezels. En ik mocht nooit zeggen dat ik zielig was dus was ik zielog.

En inderdaad, mijn poezen zitten me echt aan te staren van een afstandje. Zo van: 'ehhhhhhh kweenie hoor maar je doet niet normaal hoor en dat vind ik maar niks.'

En dan zo'n meewarige blik erbij.
Ik zet altijd een kopje water in de magnetron, kookt binnen een paar seconden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven