Gezondheid alle pijlers

Ziek

30-12-2017 17:40 21 berichten
Pff sorry, ik wil met dit topic alleen wat steun en mogen klagen. Ik voel me zo beroerd en momenteel best zielig. Ben ziek, koorts, buikkrampen, ga van hittegolf naar koude rillingen/zweet. Dan weer een tijdje redelijk goed, zoals nu, om dan weer vooraf aan te beginnen met het hele riedeltje.
Ik ben vrijgezel, vrienden zijn op vakantie of wonen ver weg. Mijn familie woont ruim twee uur rijden van mij vandaan, dus wil hen ook niet belasten.
Ziek zijn en zo alleen is echt geen pretje, gisteren avond zowat flauw gevallen onder de douche. Omdat ik zooooo koud was, zo nat bezweet en ik op wilde warmen. Geen goed idee.
Huisarts al gebeld, als ik na de feestdagen nog zo ziek ben moet ik weer bellen.
Nu pcm gebruiken, die ik niet in huis heb.... Wilde mijn boodschappen vandaag bij Picnic bestellen, maar ik was net een kwartier te laat voor de bezorgdag morgen. Dus ergens moet ik ook nog naar de supermarkt :"-(
Alles is een enorme opgave, zelfs thee zetten. Al staat de koker inmiddels aan, hoera.

Sorry voor het geklaag, kan alleen wel wat opbeurende woorden gebruiken nu. Wat een rot tijd om zo ziek te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat half Nederland ziek is. Zelf vorige week ook een flinke buikgriep gehad na al 2 maanden flink verkouden te zijn. Het heerst helaas.
Beterschap.
Heb je geen buren aan wie je paracetamol kunt vragen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dank je wel
himalaya schreef:
30-12-2017 17:47
Heb je geen buren aan wie je paracetamol kunt vragen?
Ja daar zat ik net ook al aan te denken. Dat kan zeker.
Doen hoor! En eten lekker bestellen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hier heeft de buuf vandeweek lief wat boodschappen gehaald...zaten met zijn vieren ziek thuis. Nu gaat het langzaam beter gelukkig.

Beterschap!
Afbeelding

Heb je geen buren die even voor je naar de supermarkt kunnen voor een paar boodschappen en paracetamol? Schakel ze dan in; juist als je alleen woont begrijpen mensen vaak echt wel dat je op dergelijke momenten even hulp nodig hebt. Had je alleen misschien dan beter gisteren al aan ze kunnen vragen. ;)
Verder ben ik juist altijd blij dat ik alleen woon als ik ziek ben. Kan ik ook niemand aansteken en zeurt er niemand aan mijn hoofd. :idee: :proud:
Niet leuk! Beterschap.
Vraag je buren om paracetamol
Ik ben iemand die veel moeite heeft om anderen om hulp te vragen. Ben zelf heel verzorgend maar als ik zelf ziek ben dan vraag ik geen hulp. Voel me dan zo bezwaard.
Net bij foodora wat vers fruit, smoothies met veel groente/fruif en Yoghurt besteld. In elk geval gezond, daar heb ik nu behoefte aan.

Dank jullie voor de lieve reacties!
Ik herken het wel, maar toch gewoon doen hoor. Zoals jij anderen graag helpt, doen ze dat omgekeerd vaak ook graag voor jou.
Heel vervelend. Je voelt je toch wel zielig. Als je je weer beter voelt zou ik wat boodschappen in huis halen. Bijvoorbeeld wat brood in de vriezer en wat pakjes soep zodat je jezelf en aantal dagen kan redden.
Gewoon even bij de buren aanbellen voor een doosje paracetamol want dan slaap je zo lekkerder! Echt doen hoor! Je moet misschien even een drempel over maar dan heb je het maar gehad. Beterschap :)
Och wat naar!

Afbeelding
Een vreselijk glitterplaatje is altijd goed.

Voor nu inderdaad even naar de buren.
In ieder geval voor pcm maar voel je echt niet bezwaard om te vragen of ze morgen of wellicht vanavond nog als de winkels open zijn in de buurt wat boodschappen voor je willen doen.
Dat deden mijn buren ook voor mij toen ik alleen woonde en ziek was en ik zou het ook voor mijn buren doen. Mensen vinden het ook fijn he om iets te betekenen voor anderen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Dank jullie wel, echt lief. Net bij mijn buurman aangebeld en hij had twee ibuporofen van 200mg. Beter iets dan niets. Meer heb ik niet durven vragen :-$
Als je toevallig bij mij in de buurt woont (zou heeeeel toevallig zijn, maar wie weet ) kan ik je wel even wat pcm brengen!
Ik woon in Breda.

Beterschap!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Wilde ook al zoiets schrijven, maar woon niet in jouw stad. Dus helaas.

Beterschap!
Ach wat lief! Nee, ik woon in Utrecht.
Wat een nacht, verschrikkelijk. Wat kan een mens zich ziek voelen. Daar gaan mijn plannen van vandaag, al moet ik er nu ook echt niet aan denken. Dat scheelt.
Oh joepie, mijn vriendin is gisteren terug gekomen van vakantie maar nu nog in Brussel. Ze gaan zo naar huis en voor mij langs de supermarkt. Zo lief!
Dat lucht op, om in ieder geval pcm te hebben, fruit, boullion, hopelijk ORS.

Mijn heldin van de dag :worship:
Hoe voel je je nu?

Als je familie van mij was zou ik niet blij zijn wanneer je bij ziekte niet zou bellen en met liefde twee uren rijden om boodschappen en een knuffel te brengen...
Gewoon je buren vragen! Die doen ook wel eens boodschappen en zullen heus iets voor je meenemen als je ziek bent.
Heel vervelend om de griep te hebben en alleen thuis te zijn. Ik ben ook iemand die daar slecht tegen kan. Veel beterschap !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven