Zo'n stekende pijn in bovenkant bil.

zaterdag 23 maart 2013 om 21:14
Een maand geleden heb ik flinke griep gehad. Toen ik in de badkamer wilde bukken om iets te pakken schoot t in mijn rug. (Ik heb tijdens de griep ontzettendveel gehoest en t schijnt dat je rugwervels daar tijdelijk zwakker van worden) Twee weken flink pijn in mijn onderrug gehad. Die pijn is weg maar wat er voor in de plaats is gekomen is veel erger. De pijn is verplaatst naar de bovenkant van mijn linkerbil. De pijn is er niet constant maar komt met pijnscheuten. Zo'n pijn dat ik bijna tranen in mijn ogen krijg. S nachts in bed is t ergste. Draaien lukt alleen met hulp van mijn man. Ook omhoogkomen vanuit de bank duurt bijna 10 minuten. Het is zo'n nare stekende pijn die ik niet herken. Maandagochtend heb ik een afspraak bij de huisarts. Ik open dit topic om te vragen of iemand die klachten herkent.

zaterdag 23 maart 2013 om 21:24
@ Kokolientje: het trekt inderdaad door naar mijn been maar in mijn been ervaar ik alleen niet die erge steken. Het klinkt stom maar ik moet af en toe mijn best doen om het niet uit te schreeuwen bij een pijnscheut.
Wat nar dat je t twee x gehad hebt en dan nog in beide benen zelfs.
Is t iets wat van zelf weer over moet gaan of waar je actief iets aan kan doen om t te verminderen?
Wat nar dat je t twee x gehad hebt en dan nog in beide benen zelfs.
Is t iets wat van zelf weer over moet gaan of waar je actief iets aan kan doen om t te verminderen?

zaterdag 23 maart 2013 om 21:34
Ik heb ischias gehad tijdens mijn eerste zwangerschap, wat een pijn, verschrikkelijk. Of je nu zit of staat of loopt. Tot ik op een avond bukte om mijn veters te strikken, toen voelde ik iets knappen en ging ik echt door de grond. Mijn man heeft me op de bank gezet met een warme kruik. Ik dacht dat er echt iets kapot was, maar tot mijn grote verbazing was de volgende ochtend alle pijn weg. Er was iets losgeschoten, wat wel heel veel pijn deed, maar het achteraf echt waard was.

zaterdag 23 maart 2013 om 22:28
Ik heb ervaring met ischias. En nee, er waren geen momenten dat ik kon lopen of fietsen. Alleen op handen en knieën op bed zitten. Pas nadat de spiegel van diclofenac en spierverslapper was opgebouwd ben ik naar een fysio gefietst. Na de eerste behandeling kon ik beide benen weer gebruiken. Na de derde behandeling waren mijn klachten verdwenen. Er bleek een wervel bij het bekken verschoven te zijn.
De pijn was vele malen erger dan een andere zenuwpijn als bijvoorbeeld kiespijn. De uitstraling kwam tot vlak boven mijn knie.
De pijn was vele malen erger dan een andere zenuwpijn als bijvoorbeeld kiespijn. De uitstraling kwam tot vlak boven mijn knie.