zwanger-pil huh
maandag 23 juni 2008 om 00:29
hallo, ben ik weer.
ja het gaat lekker met alle bende hierzo haha
ik heb hier dus me vriend zitten. aangezien ik nu een week over tijd ben en de pil nog niet slikte en zonder condoom hebben gedaan en ik vanmorgen kotsmisselijk wakker werd en ook overgegeven heb ben ik dus bang zwanger te zijn.
maar ik wil dus nu beginnen met de pil. kan het kwaad??? lijkt me wel denk ik dan maar je weet het nooit.. of heeft het invloed op de test die ik ga doen??
dank je wel allemaal alvast
ja het gaat lekker met alle bende hierzo haha
ik heb hier dus me vriend zitten. aangezien ik nu een week over tijd ben en de pil nog niet slikte en zonder condoom hebben gedaan en ik vanmorgen kotsmisselijk wakker werd en ook overgegeven heb ben ik dus bang zwanger te zijn.
maar ik wil dus nu beginnen met de pil. kan het kwaad??? lijkt me wel denk ik dan maar je weet het nooit.. of heeft het invloed op de test die ik ga doen??
dank je wel allemaal alvast
maandag 23 juni 2008 om 00:32
maandag 23 juni 2008 om 01:12
Vraag me af... dat als je niet aan de pil bent... je zonder condoom sex hebt... je dan niet een morningafterpil slikt?? Je weeeeet dat je onveilig hebt gevreeen, waarom dan een week wachten en erachter komen dat je overtijd bent ?
goed.. even testje doen dus lijkt me.
En inderdaad maar aan de pil gaan, als je het gebruik van condooms niet zo nauw neemt.
goed.. even testje doen dus lijkt me.
En inderdaad maar aan de pil gaan, als je het gebruik van condooms niet zo nauw neemt.
maandag 23 juni 2008 om 01:55
Welke test ga je doen ? Ik hoop zowel een Soa-test als een zwangerschapstest .
En tjemigdepemig ; je bent toch goddomme gewoon voorgelicht of niet ?
Sluit even alles netjes uit ( soa , zwangerschap ) en wees voortaan iets zorgvuldiger met je anticonceptie .
En tjemigdepemig ; je bent toch goddomme gewoon voorgelicht of niet ?
Sluit even alles netjes uit ( soa , zwangerschap ) en wees voortaan iets zorgvuldiger met je anticonceptie .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 23 juni 2008 om 07:36
De pil is om te voorkomen dat je zwanger wordt, niet om ervan af te komen. Als je de pil gaat slikken terwijl je zwanger bent is dat heel slecht voor de foetus. En mocht je nu zwanger zijn en je wilt het niet houden: je kunt niet tegelijk nog een keer zwanger worden. Ik zou het gewoon met condoom doen tot je de uitslag van de test hebt en daarna aan de pil beginnen(mocht je niet zwanger zijn).
(oh ja en dat het ongelooflijk stom is van jezelf snap je natuurlijk zelf ook wel )
(oh ja en dat het ongelooflijk stom is van jezelf snap je natuurlijk zelf ook wel )
maandag 23 juni 2008 om 07:48
Ben je zo dom of doe je zo dom ?
1 van onbeschermde sex kun je zwanger worden
2 van onbeschermde sex kun je SOA's oplopen.
3 als je een week overtijd bent lijkt het me vroeg genoeg voor een zwangerschaps test
4 bij een mogelijke zwangerschap is het absoluut niet aan te raden om nog aan een nieuwe pilstrip te beginnen.
5 in je andere topic schreef je een keer twee pillen geslikt te hebben omdat je vermoedde er een vergeten te zijn
ik denk dat iedere stumper wel weet dat dat geen soelaas bied.
als je niet weet hoe een anticonceptiemiddel werkt
LEES JE BIJSLUITER EENS !
1 van onbeschermde sex kun je zwanger worden
2 van onbeschermde sex kun je SOA's oplopen.
3 als je een week overtijd bent lijkt het me vroeg genoeg voor een zwangerschaps test
4 bij een mogelijke zwangerschap is het absoluut niet aan te raden om nog aan een nieuwe pilstrip te beginnen.
5 in je andere topic schreef je een keer twee pillen geslikt te hebben omdat je vermoedde er een vergeten te zijn
ik denk dat iedere stumper wel weet dat dat geen soelaas bied.
als je niet weet hoe een anticonceptiemiddel werkt
LEES JE BIJSLUITER EENS !
maandag 23 juni 2008 om 07:53
Gezien je andere topic heb ik wat vraagjes....
In Nederland had je Microgynon, je bent kennelijk vergeten je pil mee te nemen op vakantie en ging daar ook microgynon halen (dat was een dag geleden).
En nu ben je een week over tijd? Klopt iets niet he?
En in Italie verkopen ze ook condooms, in dezelfde toko als waar je die pil haalde, niet aan gedacht?
Hoe oud ben je, 14?
In Nederland had je Microgynon, je bent kennelijk vergeten je pil mee te nemen op vakantie en ging daar ook microgynon halen (dat was een dag geleden).
En nu ben je een week over tijd? Klopt iets niet he?
En in Italie verkopen ze ook condooms, in dezelfde toko als waar je die pil haalde, niet aan gedacht?
Hoe oud ben je, 14?
maandag 23 juni 2008 om 08:28
maandag 23 juni 2008 om 08:39
Als ik je posting zo lees, was je nog helemaal niet aan de pil. Helaas is de pil een voorbehoedsmiddel en geen nabehoedsmiddel, alsnog de pil gaan slikken in de hoop dat de zwangerschapsverschijnselen verdwijnen, is dus mosterd na de maaltijd. Ga eerst maar eens naar de drogist voor een test en daarna na de dokter voor een recept voor de pil en een SOA-test.