Gezondheid alle pijlers

zwanger-pil huh

23-06-2008 00:29 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, ben ik weer.

ja het gaat lekker met alle bende hierzo haha

ik heb hier dus me vriend zitten. aangezien ik nu een week over tijd ben en de pil nog niet slikte en zonder condoom hebben gedaan en ik vanmorgen kotsmisselijk wakker werd en ook overgegeven heb ben ik dus bang zwanger te zijn.

maar ik wil dus nu beginnen met de pil. kan het kwaad??? lijkt me wel denk ik dan maar je weet het nooit.. of heeft het invloed op de test die ik ga doen??

dank je wel allemaal alvast
quote:Lalein schreef op 23 juni 2008 @ 09:07:

kan nooit kwaad goldielocks.

al denk ik, voel het aan mn water, dat we to niet zullen terugzien

Ik denk het ook niet Lalein.

Maar goed, wie wil er een stoeltje reserveren?

Ik zorg wel voor de koffie.
doe mij een roze klapstoel? zit ik t best op.

en thee

(hoezo veeleisend haha)

moet wel gaan werken zo...
quote:mevrouwtje1 schreef op 23 juni 2008 @ 00:29:

hallo, ben ik weer.

ik heb hier dus me vriend zitten. aangezien ik nu een week over tijd ben en de pil nog niet slikte en zonder condoom hebben gedaan en ik vanmorgen kotsmisselijk wakker werd en ook overgegeven heb ben ik dus bang zwanger te zijn.

maar ik wil dus nu beginnen met de pil. kan het kwaad??? lijkt me wel denk ik dan maar je weet het nooit.. of heeft het invloed op de test die ik ga doen??

dank je wel allemaal alvastHad iemand de OP al gequote? Anders bij deze
miss moneypenny
Nou Mevrouwtje, het lijkt me duidelijk! Je bent zwanger van een drieling en je kunt nu het beste een hele strip in je giegel steken...... dan worden het er in ieder geval geen 4.

ZUCHT!
quote:blondje schreef op 23 juni 2008 @ 09:26:

Nou Mevrouwtje, het lijkt me duidelijk! Je bent zwanger van een drieling en je kunt nu het beste een hele strip in je giegel steken...... dan worden het er in ieder geval geen 4.

ZUCHT!

Met verpakking en al die strip opeten? ah bah!

Oja TO, ik zou idd niet de pil gaan slikken je snapt zelf natuurlijk ook wel dat je baby daar niet blij van wordt.
Kan iemand Bianca even bellen, voor het geval dit een rel gaat worden.
quote:mevrouwtje1 schreef op 23 juni 2008 @ 00:29:

hallo, ben ik weer.

Vrijen zonder condoom en pil....een week over tijd en misselijk 's morgens... ja kans is best aanwezig dat je zwanger bent. Ik hoop dat je zo slim bent een test te doen en dan pas aan je pil te gaan beginnen mocht de test negatief zijn. Maarja gezien je posting en handelen kopm je niet erg volwassen over. Het gaat lekker met alle bende hierzo, ik heb hier me vriend zitten.... geen pil geslik zonder condoom gevreeen, ik hoop voor de "baby" dat de test negatief is en dat je er wat van hebt opgestoken zodat het je niet nog een keer zal overkomen. Ohja.....laat je je ook nog ff op een soa testen??
Wat een grappig trolletje
quote:absoluteEinstein schreef op 23 juni 2008 @ 09:49:

Kan iemand Bianca even bellen, voor het geval dit een rel gaat worden.Doe dan Fleurtje ook gelijk even een belletje voor de klapstoelen?
Hoezo dom?!

Zwanger zijn is de allerbeste anticonceptie die je kan hebben!
*komt met popcorn binnen en zet de rellijst in werking*
In een ander topic schreef TO toch dat ze altijd merk X als pil slikte? En nu ineens slikte ze de pil nog niet?
quote:_Soleil_ schreef op 23 juni 2008 @ 10:20:

In een ander topic schreef TO toch dat ze altijd merk X als pil slikte? En nu ineens slikte ze de pil nog niet?

Daarom

Trol
quote:_Soleil_ schreef op 23 juni 2008 @ 10:18:

*komt met popcorn binnen en zet de rellijst in werking*

Getver, popcorn bij de koffie?

Mag ik een plakje ontbijtkoek?
quote:yette schreef op 23 juni 2008 @ 10:12:

Hoezo dom?!

Zwanger zijn is de allerbeste anticonceptie die je kan hebben!

Klopt helemaal alleen krijg je dan wel zo'n lief klein baby'tje die je eigenlijk aan het voorkomen was.

En oja, misschien slikte ze vroeger ofzo die pil en was ze ermee gestopt? Ok. valt ook niet goed te praten eigenlijk tis gewoon vaag!
Haha, ja Goldielocks, je hebt gelijk. Ik ben al heel lang op, dus ik had niet het gevoel dat het nog koffietijd is.

*ruilt popcorn om voor gebak en vlaai*

Zo beter?
quote:Goldielocks schreef op 23 juni 2008 @ 10:28:

[...]

Getver, popcorn bij de koffie?

Mag ik een plakje ontbijtkoek?Ontbijtkoek? Ik heb gister brownies gebakken, neem die wel mee!
Hmm, ik ben bang dat het niks wordt hier.

We hebben twee kampen nodig, dus wie werpt zich op om voor TO op te komen? Of wie blijkt de paranoide/stalkende zus/moeder/collega van TO te zijn?
Nou oke, dan zal ik het even (proberen) voor TO op te nemen.

Want ALS het echt is dan is het toch heel erg triest?

ALS het echt is dan zitten To en d'r vriend wel in de stress en in de shit.

ALS het echt is dan denk ik dat er iets heel erg fout is gegaan in TO's sexuele opvoeding.

En dan is het misschien hier niet echt: ik weet zeker dat er dus echt wel meisjes rondlopen die oprecht niet weten hoe of wat....

Ik heb zelf een dochter van 16 en ik ben op een moment als deze apetrots dat zij in ieder geval wel weet wat er allemaal kan gebeuren als ze zich niet goed aan de anticonceptie houdt en wat voor ziektes ze op kan lopen als ze geen condooms gebruikt.

ALS het echt is denk ik : het zou hier maar om je dochter gaan.... (nou ja, dan heb je als ouder dus wel een steekje laten vallen in je sexuele opvoeding)
daar heb je gelijk in Goldielocks, er zijn toch echt nog genoeg meisjes die geen idee hebben hoe dat allemaal werkt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wordt niks met die rel hier, we zijn het gewoon met elkaar eens
Tja, als de TO zich niet meer laat zien, wordt het niks nee. Als die zich nou eens lekker kwam verdedigen...
Ja, jammer dat TO niet aan de discussie mee doet...
Natuurlijk heb je daar een punt, Goldielocks. Maar de verhalen van to zijn hier gewoon tegenstrijdig, dus het zou handig zijn om eerst eens precies te horen hoe het nou allemaal zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven