Gezondheid alle pijlers

Zwanger zijn kan echt niet! toch?

20-08-2014 21:00 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik had een ongelukje gehad in de niet vruchtbare periode van mijn cyclus... heb toen een map gehad.

Ik ben nu 8 dagen over tijd maar voel al 3 dagen dat ik ongesteld ben...maar geen bloed? draag ook tampons maar niet nodig dus.

Mijn lichaam kan in de war zijn of toch een grote kans?

Zijn er mensen die dachten dat ze ongesteld waren maar toch zwanger?
Zwanger zijn kan echt wel! Toch?
@avie en de rest: bedankt! ik zal me nog niet te druk maken
quote:*Ginger* schreef op 20 augustus 2014 @ 21:18:

Sowieso, een tampon inbrengen als je niet ongesteld bent, au!Nou inderdaad!
@avie: zucht...
quote:Splinter_ schreef op 20 augustus 2014 @ 21:18:

Ik snap dit soort topics nooit.

Maarja, soms zit je net iets te laat op je handen hè.

Ongelukje.
Wil je niet testen?
Heb je morgen wat te doen aan werk oid? Als je echt zo zenuwachtig bent houd dan morgenochtend je plas op en ga gelijk even een test halen om 9 u. Naar huis rennen en dan naar de wc. Met ochtend urine werkt de test het beste. Succes
quote:abc81 schreef op woensdag 20 augustus 2014 21:22 @avie en de rest: bedankt! ik zal me nog niet te druk maken

Nee joh. Je bent pas 8 dagen over tijd.

Action. 2 testen 1,49.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:abc81 schreef op 20 augustus 2014 @ 21:23:

@avie: zucht...

Ja hoor, zwanger. Hormonosaurusgedrag is ook een symptoom

Je vraagt toch wat de ervaringen zijn? Je krijgt antwoord, maar ja, wij weten niet hoe het bij jou zit. Het kan bij iedereen anders zijn. Het enige wat jou antwoord kan geven is een test, wat we er hier verder van denken. Niet kriegel worden om de antwoorden als je zelf zo'n vraag stelt hoor.
quote:abc81 schreef op 20 augustus 2014 @ 21:12:

ik weet dat een test uitsluitsel kan bieden maar ben benieuwd of er vrouwen zijn die dachten ongesteld te worden door de sypmptonen maar toch zwanger bleken te zijn

En wat maakt dat uit voor jouw situatie nu?

Je bent aan het struisvogelen. Dat is best begrijpelijk maar je schiet er niets mee op

Morgen een test halen!
Je bent zelf een theepot
Ik neem aam dat het niet gewenst is? Testen dus! Dan kun je nadenken en evt. handelen.
Als je een test gaat halen neem dan gelijk inkegkruisjes mee. Hoef je voortaan geen tampons meer in te brengen terwijl je niet ongesteld bent.
Heb je overgewicht? Dan is map flink onbetrouwbaar
.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
ik zit op mijn handen... kost moeite maar ik ben trots op mijzelf
Ik dacht aan de titel te zien eigenlijk dat dit een topic was van viavia die wilde zwangerbashen Maar nee.

Zwanger zijn kan ècht niet! Dat idee.
quote:pokkewijf schreef op 20 augustus 2014 @ 21:46:

ik zit op mijn handen... kost moeite maar ik ben trots op mijzelf Dus dit heb je getypt met je tenen?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Dat had ik wel willen zien eigenlijk.

Oh wacht.

Ja.

Ik zie het helemaal voor me!

Ongelukje? Je viel per ongeluk op een stijve piemel?
quote:pokkewijf schreef op 20 augustus 2014 @ 21:46:

ik zit op mijn handen... kost moeite maar ik ben trots op mijzelf LOL
quote:StoraHuntur schreef op 20 augustus 2014 @ 22:20:

Ongelukje? Je viel per ongeluk op een stijve piemel?Jep. En toen ging 'ie, helemaal per ongeluk, af!
quote:*Ginger* schreef op 20 augustus 2014 @ 21:49:

Ik dacht aan de titel te zien eigenlijk dat dit een topic was van viavia die wilde zwangerbashen Maar nee.

Zwanger zijn kan ècht niet! Dat idee.

In één ding heb je gelijk, er wordt behoorlijk gebashed. Het mag een domme vraag lijken, maar niemand die zich kan voorstellen dat TO die vraag heeft? Niemand die ooit eens met een beetje domme vraag naar een ervaren persoon is gestapt?

Niet iedereen heeft in haar directe omgeving vrouwen aan wie ze dergelijke vragen kan stellen. Niet iedereen kan misschien even goed verwoorden wat ze bedoelt.

Ik vind sommige reacties echt zwaar krengerig. Of het hele VF tegelijk ongi is.....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Het kunnen beide kanten zijn. Je cyclus kan inderdaad in de war raken van je MAP. Wanneer je je MAP juist gebruikt hebt (lees op tijd, onder de 75kg enz.) lijkt de kans me vrij klein.

Maar als je al 8 dagen overtijd bent zou ik toch voor de zekerheid een test halen, anders maak je jezelf alleen maar gek.

succes
Om ff antwoord te geven op je vraag. Ja ik had menstruatieklachten toen ik zwanger bleek beide keren. Het kan van alles betekenen, maar hoeft niet. Er zijn zelfs vrouwen die ook echt ongesteld worden ( dus met bloed en al) en waarbij later blijkt dat ze zwanger zijn.

Bij jou denk ik eerder dat die map je cyclus ontregeld heeft. Er is een hele kleine kans dat je zwanger bent. Best heftige dingen, die maps.
Net ff alle reacties doorgelezen, vreselijk nare mensen zitten ertussen. Joh, van achter een beeldscherm hebben we geen glazen bol en dan echt werkelijk denken dat dit je meest intelligente opmerking in je leven is geweest en TO daar zelf nooit op gekomen was.

TO maakt zich zorgen, stelt wat vragen aan ervaringsdeskundigen. Wat is hier mis mee?

Tja als je het wilt weten koop je een test'. Joh!!. Het leven is niet zo zwart wit.

Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven