Gezondheid alle pijlers

Zwanger?

05-07-2018 18:33 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik twijfel heel erg of ik zwanger ben, zo erg dat ik er al de hele dag over bezig ben. Wat denken jullie? Kruidvat zou een + moeten tonen, de kleine twee streepjes.

https://preview.ibb.co/mVoLpy/9_FD71623 ... C907_F.jpg
..
neilra wijzigde dit bericht op 06-07-2018 09:21
99.06% gewijzigd
Neilra schreef:
05-07-2018 23:20
Ik wil je niet bang maken want het zegt misschien helemaal niks, maar ik heb 1 hele vroege miskraam gehad en die gaf ook zulke lichte streepjes. Bij de andere kids was het sneller donker. Maar dat zegt hopelijk niks over jou. Misschien had je in de tijd voor het testen nog vrij veel gedronken?

Misschien slim om even met ochtendurine te doen of eentje te halen met een tijdsaanduiding. Kan inderdaad dat je gewoon een late eisprong hebt gehad en dan klopt de lichtheid wel bij de termijn.
En toch doe je het?

Beetje vaag.
Yes! Is dit nu eigenlijk 3-4 weken?

https://preview.ibb.co/gWFkpy/AF0_B719_ ... DDC4_B.jpg"
Nee, dit is 4-5. Hartstikke mooi, dat scheelt iets minder dan een week. Gefeliciteerd!!
gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik heb ook met 5 weken getest en was net zo'n streep als jouw test, werd overigens ook niet donkerder na een week testen maar eerder lichter. Volgens mij hebben ze de kruitvattesten verandert want bij mijn andere zwangerschappen werd de streep wel al snel veel donkerder. Inmiddels 15 weken zwanger dus lichte streep hoeft niks uit te maken.
@Summerjamm, ik bedoel: het zegt misschien niets voor haar. Maar ze kan er evt. rekening mee houden. Bij mij was dat dus zo.
Neilra schreef:
06-07-2018 09:20
@Summerjamm, ik bedoel: het zegt misschien niets voor haar. Maar ze kan er evt. rekening mee houden. Bij mij was dat dus zo.
noem mij een aanstaande moeder die daar niet toch al rekening mee houdt...
die angst heeft iedereen, vooral de eerste weken
Gefeliciteerd zeg! En die eerste weken zijn spannend maar dat is altijd zo. Succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven