Gezondheid alle pijlers

zweet voeten

11-07-2012 12:17 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een half jaar heb ik giga zweetvoeten.Ik heb al die speciale geox schoenen gekocht en was ze 2x per dag weet iemand nog een goed middel ? Ik heb ze zelfs in sandalen .
een kuurtje pedispray (te koop bij kruidvat enzo) wil hier nog wel eens helpen bij vriend. Verder scrubben, veel op blote voeten lopen en een voetenbad met speciaal spul.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Pedicarezalf.

Doen wat op t doosje staat en je hebt een zweetvoetenvrije zomer.
Heel gek, ik heb dat een jaar of 3 gehad, en ineens was het over...spontaan!

Verder heen tips, maar ik vond het vreselijk dus
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En voor als de lucht in je schoenen te erg is bestaat er speciale schoenendeo.
Het kan aan je zenuwen liggen blijkbaar, vriend hier heeft dat ook een tijd gehad en je liep er echt van weg en hij waste en deed ook alles wat ie maar kon. Gelukkig heeft hij er nu geen last meer van maar volgens zijn dokter lag het aan zijn zenuwen (stress enz).
ik had dat ook heel erg, moest zelfs schoenen buiten laten staan, heb een kruidencreme (etos,kruidvat) weet even niet hoe die heet gekocht, werkt ongelooflijk goed, smeer nu maar 1x pw en nooit geen zweetvoeten meer gehad (gebruik het nu al 17j)
Dat je met GEOX schoenen juist ergere zweetvoeten krijgt is een bekende klacht.

Geox gebruikt in veel schoenen, véél polyester. Dan is enkel de buitenlaag en de binnenzool van leer, maar de overige binnenvoering is juist éxtra zweetmateriaal.

Voorbeeld;

Bovenkant / Schacht:

Leer/textiel

Voeringstof:

Textiel

Binnenzool:

Leer

Uitneembare zool:

Ja

Buitenzool:

Gom

Constructie:

Gesoldeerd
quote:mevrouwr schreef op 11 juli 2012 @ 12:33:

ik had dat ook heel erg, moest zelfs schoenen buiten laten staan, heb een kruidencreme (etos,kruidvat) weet even niet hoe die heet gekocht, werkt ongelooflijk goed, smeer nu maar 1x pw en nooit geen zweetvoeten meer gehad (gebruik het nu al 17j)

Ik heb zelf ook al jaaaaaren last ervan, zelfs in slippers

Heb al talloze cremes sprays etc gebruikt, maar niets helpt echt.

Als ik dat zo lees, 1 x p week gebruiken en je hebt er geen last meer van lijkt me geweldig! Zou je het niet even kunnen nakijken hoe het heet? je gebruikt het nu nog?
@ mevrouwr: noemt die toevallig ruratex of curatex? In die richting?
Ik heb er al jaren geen last van gehad,maar nu is het sinds een poosje weer een stinkboel bah,bah.

Mevrouwr ik zou ook graag weten hoe dat spul van je heet.
Het is te hopen dat mevrouwr nog even terug komt lezen, het is wel jammer dat ze blijkbaar De oplossing heeft, maar geen naam van het middeltje noemt
ik ben over half uurtje thuis, en dan kijk ik even.. Weet het nl niet uit mn hoofd!
Ik heb het er even bij gepakt.

Het is de balsem van GEHWOL.

Ik deed in het begin dagelijks smeren, (word ook geadviseerd) maar nu nog maar wekelijks. Ik hoop dat het bij jullie net zo goed mag werken, kost ong 7e voor een tube.

''Verzorgt, deodoriseert en voorkomt voetschimmel. Verkoelende menthol en natuurlijke etherische olien van rozemarijn en lavendel verfrissen en vitaliseren. Vermoeide voeten leven op, Antimicrobiele stoffen voorkomen transpiratiegeur duurzaam en bieden ook een effectieve bescherming tegen voetschimmel.

De balsem is rijk aan verzorgende stoffen. Ruwe huid met kloofjes word weer glad en herkrijgt haar weerstand.''
Mevrouwr,hartelijk dank voor de moeite.

Ik ga het morgen gelijk halen.
Boorzuurschilvers/kristallen werken ook goed.

s-Morgens een theelepeltje in de schoenen en/of kousen, binnen een paar dagen ben je er van af. Kun je bij de apotheek of drogist kopen en kost een paar duppie's per ons.
Mevrouwr bedankt!
Ik heb zelf gelukkig geen last van zweetvoeten, maar heb wel ooit (van een pedicure) een tip gehoord die echt goed schijnt te werken.

De eerste week 's morgens en 's avonds je voeten wassen, goed afdrogen, insmeren met zinkzalf en dan sokken erover.

De tweede week hoeft dit alleen nog maar 's avonds.

Volgens de pedicure én volgens iemand die ik ken die dit heeft uitgeprobeerd ben je daarna van je zweetvoeten verlost! Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven