zwelling tussen schouder en sleutelbeen
donderdag 21 april 2011 om 10:47
Ik was vandaag even bij de dokter, want heb al een tijdje (ca half jaar) een niet pijnlijke zwelling,(geen bult, maar een zachte zwelling met een oppervlakte van ca 3 cm2 ) tussen mijn schouder en mijn sleutelbeen. Dus niet echt in de hals.
De dokter weet niet wat het is, moet volgende week een echo laten maken.
Maak me toch een beetje ongerust, maar heb het al ca half jaar, ben niet afgevallen, heb nog steeds gewone eetlust.
Heeft iemand hier ook ooit zoiets gehad? Ik hoop niet al te enge verhalen.
De dokter weet niet wat het is, moet volgende week een echo laten maken.
Maak me toch een beetje ongerust, maar heb het al ca half jaar, ben niet afgevallen, heb nog steeds gewone eetlust.
Heeft iemand hier ook ooit zoiets gehad? Ik hoop niet al te enge verhalen.
donderdag 21 april 2011 om 11:15
Heb ik ook, is mijn lymfe, beetje opgezwollen.
Bij mij is de reden een zeer vervelende ontsteking in kies linksonder. volgens arts kan die er nog wel een tijdje ziiten maar kan ook zo weer weggaan, op de echo was niks verontrustends te zien.
Wel goed dat je een echo laat maken, toch fijn om zekerheid te hebben.
Bij mij is de reden een zeer vervelende ontsteking in kies linksonder. volgens arts kan die er nog wel een tijdje ziiten maar kan ook zo weer weggaan, op de echo was niks verontrustends te zien.
Wel goed dat je een echo laat maken, toch fijn om zekerheid te hebben.
donderdag 21 april 2011 om 12:01
quote:borderwalk schreef op 21 april 2011 @ 11:39:
Als je niet te veel enge verhalen wil horen, zou ik niet op internet op zoek gaan.
Dat had ik dus wel gedaan, maar werd daar idd niet vrolijker van.
Mijn vriendin belde net en die zei ook NIET DOEN.
Maar ja je bent nieuwsgierig, soms lijkt het wel of de zwelling weer even weg is. Het is gewoon heel zacht.
Maar alvast bednakt voor de reacties en Carenza bedankt voor je
Als je niet te veel enge verhalen wil horen, zou ik niet op internet op zoek gaan.
Dat had ik dus wel gedaan, maar werd daar idd niet vrolijker van.
Mijn vriendin belde net en die zei ook NIET DOEN.
Maar ja je bent nieuwsgierig, soms lijkt het wel of de zwelling weer even weg is. Het is gewoon heel zacht.
Maar alvast bednakt voor de reacties en Carenza bedankt voor je