's Nachts ingebakerd voeden?
donderdag 25 september 2008 om 19:34
Sinds vorige week baker ik mijn zoontje van zeven weken overdag in. Op zich met goed resultaat. 's Nachts is hij echter steeds vaker onrustig en ligt hij heel veel te kreunen. Daarom denk ik erover om hem 's nachts ook in te gaan bakeren, maar het lijkt me zo'n gedoe met voeden. Ik wikkel hem in de Paccodoeken en alleen dat klittenband al... Ik heb net geprobeerd om hem ingebakerd te verschonen, maar dat werkt niet. Ik zal hem dus echt uit die doeken moeten halen. Nu vraag ik me alleen af: baker je hem dan direct weer in en ga je dan voeden of moet hij pas na het voeden ingebakerd worden? Hij valt altijd tijdens de fles weer in slaap, dus ik ben bang dat hij in het laatste geval weer wakker wordt..
donderdag 25 september 2008 om 19:40
donderdag 25 september 2008 om 19:43
donderdag 25 september 2008 om 21:19
vrijdag 26 september 2008 om 21:28
Ik voedde mijn zoon ook meestal gewoon ingebakend, hup zo zijn wieg weer in. Soms ging de doek wel los tijdens het voeden maar als hij dan weer sliep (meestal idd ah einde van de voeding) dan bakende ik gewoon opnieuw in, merkte hij niet veel van.
En verschonen doe je idd op een gegeven moment niet meer, als ze door gaan slapen. Mijn zoon slaapt nu van 8 tot 6 (helaas niet langer....) en de luier houd het prima. Moet zeggen, wel een pamper aan in de nacht, had laatst een albert heijn luier en die houd bij mij niet voor een hele nacht, overdag zijn ze prima.
En verschonen doe je idd op een gegeven moment niet meer, als ze door gaan slapen. Mijn zoon slaapt nu van 8 tot 6 (helaas niet langer....) en de luier houd het prima. Moet zeggen, wel een pamper aan in de nacht, had laatst een albert heijn luier en die houd bij mij niet voor een hele nacht, overdag zijn ze prima.