1 tot 2 jaar: welk speelgoed is favoriet?

08-07-2008 10:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo moeders!

Bij ons thuis (zoontje 15 maanden) is de koekjestrommel van Fisher Price onwijs favoriet! Wat doet het bij jullie goed?

Groetjes, Laura
Alles wat je in en op elkaar kan zetten: bekertjes, vormenstoof, ballenbak e.d. Dochter is 16 maanden en ze "tetrist" (ken je dat spel?) alles in elkaar. Alles wat maar enigszins in- of opelkaar kan worden geschoven, dat doet ze. Bijvoorbeeld mijn schoenen in de doos met gourmetstel, de afstandsbediening in mijn glas cola, zes pennen in mijn glas water.
Hahaha, lig hier in een deuk. Ik heb ook al een tijd een gourmetstel op de gang staan dat nodig opgeborgen moet worden en... daar zijn dus ook al meerdere malen schoenen in verdwenen (en ik maar zoeken). Ja, alles verdwijnt hier ook maar af en toe zoek ik nieuwe inspiratie naast de gebruikelijke bakjes, bekertjes, dekseltjes, lepeltjes etc. en wil ik hem iets nieuws aanbieden. Ook gaan we morgen enkele dagen uit logeren en dan is het handig om wat "kant-en-klaar" speelgoed mee te nemen. Die koekjestrommel is echt top. Verwdijnt dus ook van alles in (tot kruimels eten aan toe) en zoek nog zo'n topper (of meer:).

Groetjes, Laura
Magisch tekenbord, duplo, auto's vooral véél auto's, boekjes, knuffels en "verkleedspullen"zoals een ketting, een petje, een tasje waar hij spullen (meestal zijn nijntjeknuffel) in kan stoppen.
Een rups van fisherprice die muziek kan maken en woordjes aanleert. Aan de rups is er ook een soort koordje .

Als de rups muziek maakt, swingt kleine uk er lustig op los en klapt ie in zijn handjes.

Een wagentje om achter te lopen.
puzzels en flapjes boeken. Gegarandeerd uren plezier. ( 17 mnd)
Dochter is trouwens ook weg van boerderijdieren. Ik heb een paar van die mooie van Schleck gekocht voor haar en die vindt ze helemaal geweldig. En natuurlijk een doosje erbij om ze in en uit te doen en in en uit en in en uit....

En inderdaad flapboekjes of (mijn) tijdschriften.
.
Hier vonden ze rond die leeftijd de ronde spiegeltjes (IK*A, paar euro's) die ik op dreumes-hoogte op de diepvries had geplakt erg leuk! (En nu nog steeds trouwens, om te kijken of de melk-snor goed is gelukt bv)
.
.
Auto's, auto's en nog meer auto's. Afgewisseld met bussen en vliegtuigen en tractors. Oh en auto's natuurlijk.

En voor in bad is mama's wasbolletje helemaal het einde. Want die kan je zo leuk onder water duwen en dan bubbelt de lucht er met een heel grappig geluid uit.
..
Afstandbediening, mobieltjes, aanstekers, foto-camera's, opladers, pakken billendoekjes, bakjes, bekers, katten, bankpasjes, afwasborstels, stickers, boeken, cd-hoesjes, tijdschriften, borsten van mama, koelkast, brievenbussen, emmertje, identifier van de bank, watten, de wc, deodorant-bus, alle flesjes van de Bodyshop, Ninijn, lepeltjes, all stars... Und so weiter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven