1 tot 2 jaar: welk speelgoed is favoriet?
dinsdag 8 juli 2008 om 11:02
Alles wat je in en op elkaar kan zetten: bekertjes, vormenstoof, ballenbak e.d. Dochter is 16 maanden en ze "tetrist" (ken je dat spel?) alles in elkaar. Alles wat maar enigszins in- of opelkaar kan worden geschoven, dat doet ze. Bijvoorbeeld mijn schoenen in de doos met gourmetstel, de afstandsbediening in mijn glas cola, zes pennen in mijn glas water.
dinsdag 8 juli 2008 om 11:15
Hahaha, lig hier in een deuk. Ik heb ook al een tijd een gourmetstel op de gang staan dat nodig opgeborgen moet worden en... daar zijn dus ook al meerdere malen schoenen in verdwenen (en ik maar zoeken). Ja, alles verdwijnt hier ook maar af en toe zoek ik nieuwe inspiratie naast de gebruikelijke bakjes, bekertjes, dekseltjes, lepeltjes etc. en wil ik hem iets nieuws aanbieden. Ook gaan we morgen enkele dagen uit logeren en dan is het handig om wat "kant-en-klaar" speelgoed mee te nemen. Die koekjestrommel is echt top. Verwdijnt dus ook van alles in (tot kruimels eten aan toe) en zoek nog zo'n topper (of meer:).
Groetjes, Laura
Groetjes, Laura

dinsdag 8 juli 2008 om 13:14

woensdag 16 juli 2008 om 09:03

woensdag 16 juli 2008 om 09:09
Afstandbediening, mobieltjes, aanstekers, foto-camera's, opladers, pakken billendoekjes, bakjes, bekers, katten, bankpasjes, afwasborstels, stickers, boeken, cd-hoesjes, tijdschriften, borsten van mama, koelkast, brievenbussen, emmertje, identifier van de bank, watten, de wc, deodorant-bus, alle flesjes van de Bodyshop, Ninijn, lepeltjes, all stars... Und so weiter.