1ste jaar na bevalling

05-11-2010 14:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik wou even horen of er nog mama's zijn die vaak ziek zijn eens de kindjes naar de kribbe gaan. Ik ben sinds mijn bevalling al constant ziek geweest. Mijn weerstand is denk ik redelijk verlaagd en dan ook nog eens mijn oudste die naar de kribbe gaan...Vind het echt vreselijk ziek zijn en nog voor de kids zorgen!
Kribbe?
creche.

Nee, geen last van gehad.
In ieder geval...toen mijn zoontje de eerste paar maanden naar de creche ging, pikte ik wel sneller wat op. Twee keer een lichte buikgriep gehad, maar nu eigenlijk nergens last meer van. Zoon is nu 15 maanden.

Logisch ook wel denk ik, mijn weerstand was inderdaad ook wat minder door de geboorte en de drukke periode daarna. Nu we ruim een jaar verder zijn, loopt alles eigenlijk weer zoals voorheen
Ah dank Fleur, dat dacht ik al wel...
Je zwangerschapsdementie is kennelijk ook nog niet helemaal over (is normaal, trouwens): je had al eerder een topic over dit onderwerp geopend.

Klik op je eigen loepje om het terug te vinden.
Toen zoon met 1 jaar en 3 mnd naar kinderdagopvang ging en constant verkouden en snotterig werd, werd ik dat ook ja.

Sinds hij ca 3 jaar is, is dat zo goed als over.
quote:Miffy schreef op 05 november 2010 @ 15:15:

Je zwangerschapsdementie is kennelijk ook nog niet helemaal over (is normaal, trouwens): je had al eerder een topic over dit onderwerp geopend.

Klik op je eigen loepje om het terug te vinden.
Ik ben niet echt vaak ziek geweest in het eerste jaar. Mijn kind trouwens wel, die is aan de lopende band ziek. Sinds september is ze nu vier keer een week ziek geweest. Dat is om de week
Wat naar AJ, waar heeft Letje last van?

Dochter is ruim 10 maanden en ik ben niet vaker ziek geweest dan normaal, ze gaat 2 dagen per week naar het kdv. Zijzelf is zo'n twee weken per maand verkouden, maar meer ook niet eigenlijk.
Allerlei boeiends. Ze heeft hand- voet mondziekte gehad (ik wist niet eens dat het bestond ), zesde ziekte, griep, zware verkoudheid, en momenteel heeft ze weer iets onbestemds dat gepaard gaat met 39,8. Letje is graag goede vriendjes met alle ronddwarrelende virussen en bacillen
Ah zo, niks ernstigs gelukkig maar wel vervelend elke keer (lijkt me).

Sterkte!
Hi Lisa,

Herkenbaar, mijn vriend en ik zijn ook heel vaak ziek geweest, echt heel irritant!!

Sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven