1ste kind en te bezorgd...

09-11-2010 20:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij een goede vriendin van mij geconstateerd dat zij de lat wel heel hoog bij haar zelf legt. Zij is te overbezorgd bij haar kind en vind zich zelf een hele slechte moeder wanneer haar kind ook maar even huilt. Ik heb tal van voorbeelden, maar het geval is dat zij hulp nodig heeft. Dat ziet zij zelf ook in, maar bij welke zorgverlener kunje dan terecht?? Psycholoog of een alternatieve arts??
Damn drie keer nog wel.....

Zoals ik al zei: zie je andere topic.
Centrum voor jeugd en gezin (is iets anders dan jeugdzorg!) voor alle grote en kleine problemen waar ouders tegen aan lopen.

Zij hebben als functie voorlichting geven, antwoorden geven en doorverwijzen. Mocht ze dus echt psychische hulp nodig hebben kunnen ze haar ook doorverwijzen maar het bureau is er ook gewoon voor een luisterend oor en informatie.

Kijk even op internet: www.cjg.nl voor meer informatie en eventuele inloop punten bij haar in de buurt.
quote:BadAss schreef op 09 november 2010 @ 20:58:

Damn drie keer nog wel.....

Zoals ik al zei: zie je andere topic.Snap ik iets niet??? Snap echt niet wat je bedoelt??
quote:paul79 schreef op 09 november 2010 @ 21:08:

[...]

Snap ik iets niet??? Snap echt niet wat je bedoelt??Je topic staat er drie keer.
Omdat dit blijkbaar het enige topic is waar je leest:

Hier en hier heb je de andere twee topics die je hebt geopend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven