1ste kind en te bezorgd...
dinsdag 9 november 2010 om 20:54
Ik heb bij een goede vriendin van mij geconstateerd dat zij de lat wel heel hoog bij haar zelf legt. Zij is te overbezorgd bij haar kind en vind zich zelf een hele slechte moeder wanneer haar kind ook maar even huilt. Ik heb tal van voorbeelden, maar het geval is dat zij hulp nodig heeft. Dat ziet zij zelf ook in, maar bij welke zorgverlener kunje dan terecht?? Psycholoog of een alternatieve arts??
dinsdag 9 november 2010 om 20:58
Centrum voor jeugd en gezin (is iets anders dan jeugdzorg!) voor alle grote en kleine problemen waar ouders tegen aan lopen.
Zij hebben als functie voorlichting geven, antwoorden geven en doorverwijzen. Mocht ze dus echt psychische hulp nodig hebben kunnen ze haar ook doorverwijzen maar het bureau is er ook gewoon voor een luisterend oor en informatie.
Kijk even op internet: www.cjg.nl voor meer informatie en eventuele inloop punten bij haar in de buurt.
Zij hebben als functie voorlichting geven, antwoorden geven en doorverwijzen. Mocht ze dus echt psychische hulp nodig hebben kunnen ze haar ook doorverwijzen maar het bureau is er ook gewoon voor een luisterend oor en informatie.
Kijk even op internet: www.cjg.nl voor meer informatie en eventuele inloop punten bij haar in de buurt.