2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
denk dat mini heel hard gaat huilen als ik haar morgen zo wakker maak. Megamommy!!!
Teddy, zijn dat trouwens jouw benen . Krijg je van dat vele sporten! Ik vrees dat uk het ook op een krijsen zet als ik me in dat pakje wurm.
of ze gaan heel hard lachen.... vandaag moest mini zo om mij lachen dat er zelfs een traan uit haar oog kwam. en ik deed alleen maar booeoeoeoeoeo boeeoeoeoebloe boe boeeoeooe omdat er een koetje op haar pamper stond. Het leven is soms zo simpel
Hahaha, leuke dingen zijn dat! En zo simpel! Lachen met een traan uit haar oog is wel helemaal het toppunt. Uk kan ook zo lekker schaterlachen. Daar moet ik dan ook weer om lachen. Hij is helemaal wild van kiekeboe. Overal overheen, onderdoor, tussendoor, langs, en maar lachen, wat vaak overgaat in schaterlachen. Lachen is gezond!
jaa kiekeboe is hieer ook een hit. vooral als je eerst een vast patroon volgt. dus links, rechts links rechts en als ze dan al met haar koppie naar links hangt, omdat ze verwacht dat je daar weer vandaan komt, ineens weer rechts doet. fantastisch!
hey girls, jaja ik reageer zowaar 2 x in een week! hehe

Zeg die meeting van jullie, ik denk eigenlijk niet dat dat wat voor mij is, dus ik sla het af. Hoop voor jullie dat het wel een topdag wordt in ieder geval en ik zal de foto's t.z.t. wel zien denk ik!

Goed ga richting bedje, ben helemaal in to de boeken van Karen Slaughter en dan lekker tukkie doen.

Bye bye
Goedemorgen allemaal!

Volgens mij erg lang geleden dat ik de eerste hier op het forum was hahaha..

Ellein, gisteravond was het inbakeren een drama helaas.. Meisje was al helemaal huilerig enzo en dat werd tijdens het inbakeren alleen maar erger. Ik werd nerveus en vriend stond er vertwijfeld bij te kijken of dit nou wel goed ging. Kortom, kind in slaapzakje dicht tegen me aan gelegd en na een half uur was ze eindelijk rustig en kon ik haar in d'r wieg leggen.

Zojuist wel weer ingebakerd en na 5 minuten huilen en troosten is ze nu toch in slaap gevallen.. We komen er wel! Wat deed jij trouwens met de voedingen, ingebakerd laten (als dat uberhaupt lukt) of loshalen en daarna opnieuw inbakeren?

Teddy, wat heerlijk he dat die kleintjes al om niets zo heerlijk kunnen lachen!! Daar zullen we later met weemoed aan terugdenken als het verwende pubers zijn hahaha..

Rossia, veel plezier op de bruiloft! Het wordt prachtig weer!

Mamadeb, jammer dat je niet op de meeting zal zijn, maar natuurlijk helemaal prima! Gezellig in ieder geval dat je hier zo nu en dan nog effe komt kletsen.Enne.. Karen Slaughter is inderdaad top!
Missc, jij bent er inderdaad vroeg bij . Jammer dat het vannacht niet lukte met inbakeren, maar ze heeft dus in haar slaapzak ook lekker geslapen. Ik deed uk wel altijd los tijdens het voeden. Wij hebben al vrij snel een inbakerzak aangeschaft die je met klittenband dicht doet. De zak liet ik wel aan maar ik deed het klittenband wel altijd open.

Mamadeb, jammer dat je niet komt op de meeting, maar no hard feelings! En 2x in 1 week schrijven..... pas maar op dat je niet verslaafd raakt . Ik verslind die boeken ook. Heerlijk!
mamadeb jammer dat je niet komt, maar de keus is helemaal aan jezelf natuurlijk. Mocht je je nog bedenken ben je altijd welkom.

missc, ik denk dat je meisje het hele inbakeren even door moet krijgen. op een gegeven moment beseffen ze wel, hee nu moet ik gaan slapen, ik lig rustig, mijn buikje is vol, nu alleen nog even mijn oogjes dicht doen. (was het maar zo makkelijk )

mimpje hoe gaat het nu met de kleine grote man?

OGG je eerste foliumzuurtabletje alweer geslikt?

ik was er al vroeg bij vanmorgen. alles was op in huis, dus heb met mini al boodschappen gedaan. scheelt weer voor vanmiddag. zometeen even wat maaltijden voor mini kokkerellen. Vanavond heb ik een bbq (jaa in september) en morgen hebben we een feestje. Morgenavond gaat mini dus weer logeren bij opa en oma.

nu ga ik even de uitzending van so you think you can dance terugkijken.
Zo, zit nu op mijn werk en zit nu even in mijn eentje, dus ga als afleiding ff bij jullie kijken : )

Dit is mijn eerste hele werkdag van 8 uur. Maandag heb ik alleen 's middags gewerkt. Pff, wel weer even wennen hoor. Heb vannacht ook niet goed geslapen, omdat ik wist dat ik vroeg op moest en omdat ik graag fit wilde zijn. Dat werkt natuurlijk altijd averechts... Als je wil slapen lukt het niet.

Maar ik kom de dag wel door. Het is wel leuk om te lezen wat mijn vervangster allemaal gedaan heeft de afgelopen tijd. Volgens mij heeft ze het best goed gedaan. Niks verprutst wat ik had opgebouwd of zo. Gelukkig maar.

Maandag zijn er meer collega's en heb ik een vergadering en een werkoverleg dus dan gaat de dag wat sneller voorbij.

Kreeg net een mailtje van Jobman, die vandaag voor het eerst papadag heeft: 'hoi lieve mamma, het is heel gezellig met pappa, hij maakt lekkere milkshakes voor me'. En dan een fotootje erbij. Heel schattig. Mis haar nu al.

Missc, wat balen dat het inbakeren vannacht niet goed zijn werk heeft gedaan... Misschien moet ze er nog een beetje aan wennen. Maar vanmorgen lukte het dus weer wel. Gewoon volhouden dus! En tip: maak een foto!! Zo schattig zo'n kleine mummie! Wij bakerden mini altijd in in een hydrofiel luier en plakten die van de achterkant vast met tape, maar we hebben nooit een foto gemaakt, daar heb ik nog steeds spijt van. Nu is inbakeren niet meer nodig + dat ze nu veel groter is dus niet meer zo'n schattig klein mummietje...

Teddy, het is prachtig mooi weer voor een bbq!!
wat een lief berichtje van jobman. wij sturen ook altijd foto's heen en weer. zo makkelijk en altijd leuk. succes op je werkdag. hij is alweer bijna voorbij.

ik heb net mini's bedje omlaag gezet. ze begint ze nu op te trekken aan de rand. das natuurlijk niet de bedoeling. ook de klamboe weggehaald. Die trekt ze ook steeds naar zich toe. staat wel een stuk ongezelliger zo, maar tis niet anders.

Net heeft mini voor het eerst op de schommel gezeten. Ze vond het niet zo leuk als ik het vond. heb haar wat heen er weer geduwd, maar het maakte allemaal weinig indruk. hihi... Ze zat me wat aan te kijken...en ik maar foto's maken. jaa lach eens, jaaa leuk he? nou nee hoor mam, doet me weinig. gewoon een stoel in de lucht, das toch niet zo bijzonder
Hahaha, gewoon een stoel in de lucht.

Stoere meid heb je. Misschien moet je haar meteen maar meenemen naar de python in de Efteling! Kan zijn dat haar dat iets meer boeit haha.
Meiden, breaking news:

Ik ben zwanger.
Van Arnold Schwarzenegger en het is een meisje

Lachen testje. Doe zelf maar http://www.thepregnancytester.com/
Jeeee ellein, schrik me rot. Hihi zal zo als ik thuis ben ook een test doen.
Aaah ik ook. Van de 18 jarige buurjongen en het wordt weer een meisje
Teddy, gefeliciteerd ! Misselijk? Grote en zere (.)(.)? Buikpijn?
Ik heb nergens last van
Ik krijg ook een dochter!!! Hoera, van de poolguy dat dan wel. Dus dit blijft onder ons he
wel buikpijn ellein, maar das meer door al dat vlees wat ik net heb gegeten.

mimpje, jij ook al? zou het heersen?
jobje hihi, volgende week zullen we de schommelboot gaan proberen in slagharen
Het is een epidemie denk ik

Zo meiden mijn keuken is bijna af! Alleen de oven nog, en de muren nog schilderen. En het is zoooo mooi. Jullie krijgen een foto als hij helemaal klaar is.

Maar wat een kast ruimte, wat wordt het netjes in huis. Helemaal goed, ben een gelukkig mens.

Vera wat vervelend van je migraine, ik snap hoe je je voelde ik ben vanmiddag ziek naar huis gegaan ook met migraine. Een behoorlijk aanval, kon amper naar huis rijden. Daarna vier uur lang in de bed gelegen met medicatie en nu voel ik me weer redelijk.

Missc hoop dat het inbakeren blijft helpen en dat het vannacht goed gaat. Wij hebben toen een zak gekocht, onze mini had er ook veel aan. En wij dus ook!

Jobje heb je mini plat geknuffeld???

Teddy hoe was je bbq?

Mamadeb fijn dat het goed met jullie gaat!

Ellein een paar blz terug las ik over stylisch verantwoorde manden voor het speelgoed. Waar haal je die vandaan?? Nu mijn huis aan kant is wil ik dat wel graag zo houden uiteraard.
Bbq was lekker en gezellig. Nadeel

vind ik altijd dat je in korte tijd veel eet en snel vol zit en nu ik in bed heb ik weer honger.

Ben benieuwd naar je keuken. Gelukkig is ie bijna af.
Morning!

Zo, heerlijk geslapen vannacht. Doet een mens goed .

Mimpje, wat super dat de keuken bijna af is. En dan ook nog zoals je graag wilt. Helemaal goed. Ik heb zo'n zeegras mand met een klep. Is niet zo zwaar dus geen heel erg geklemde vingertjes en uk kan de klep zelf open doen. Volgens mij zijn ze bij Bl*kk*r of Kw*nt*m of L**nb*kk*r wel te koop. Weet zo niet meer waar we deze vandaan hebben. Hij stond al eeeuwen stylisch verantwoord in de woonkamer, alleen toen met tijdschriften. Die heb ik weggemikt en nu zit er speelgoed in!

Teddy, jullie hadden mooi weer voor de bbq. Vandaag nog plannen?

Jobje, maandag mag je dus weer flink aan de bak. Ben je trouwens al door al je mailtjes heen? Wat lief dat Jobman dat mailte stuurde. Is hij wel vaker een hele dag alleen met mini geweest? En nu weet ik waarom ze bij alle "gevaarlijke" attracties een meetlatje hebben...... mama's zoals Jobje sleuren hun kroost er zo in
Mimpje, leuk trouwens dat jij ook een dochter krijgt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven