2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Oh ja, erg mooie foto's op de mail.

Missc, mooie buik!

Teddy, vind jouw mini soms op die van ons lijken of lijkt dat maar zo...

Vera, wat kun jij toch goed fotograferen! Ook superschattige mini!

Michigan, smelt smelt!
quote:Jobje schreef op 23 juni 2009 @ 12:42:

Teddy, vind jouw mini soms op die van ons lijken of lijkt dat maar zo...

Dat wordt een zwaar gesprek met Teddyman vanavond !
Hahaha, ahum, zo bedoelde ik het natuurlijk niet, maar ja, misschien moet ik dan juist wel een zwaar gesprek met Jobman hebben haha, dat kan natuurlijk ook ; )
hahaha jobje je hebt wel gelijk. komt ook door die bos haar denk ik. Een echte Teddyman-familie baby herken je wel. Ze is wel prachtig hoor, die kleine meid van jullie

OGG, leuk leuk morgen je jurk passen. ik was weer helemaal blij toen ik hem de 2e keer aanhad. Als je je niet goed voelt bij de sluier zou ik het niet doen. Daar zijn ze echt wat te duur voor.

Rossia, ik pieste 's nachts ook altijd in de flessen. Maar kan me voorstellen dat je dan liever gewoon even op de bril ploft.

zo snel weer verder....
Ben benieuwd of dit goed gaat.. ben er al een paar keer uitgegooid en heb daarom een mailtje gestuurd naar onze groep ...

Nou, goedemiddag dus!

OGG, wat leuk, je jurk weer passen! Enne, als je niet zo enthousiast bent over die sluier zou ik inderdaad kijken of je die kunt cancellen. Ben erg benieuwd hoor naar je outfit!

Rossia, ik pieste 's nachts meestal ook in de flessen, maar met name omdat ik ze anders niet vol kreeg. Ik heb die eerste weken zo weinig gegeten en gedronken (kreeg t niet weg) dat ik blij was met 2,5 fles per week.. misschien dat ik daarom mijn dvd nog niet heb?

Jobje en Teddy hebben iets uit te vechten begrijp ik??

Inderdaad weer mooie foto's op de mail.. wat een prachtige kindjes hebben we hier met elkaar zeg, hoop dat die van mij straks niet te veel uit de toon valt

Bep, al wat gewend aan je nieuwe ritme van working mum?

Ellein, wat een heerlijke vakantieplannen zeg!! Dat wordt genieten..
Jobje, wat een prachtige plaatjes van mini en een mooie dos haar zeg. Heeft ze van jou dat donkere of niet?

Teddy en Missc, nu heb ik helemaal een schuldgevoel. Ga ik toch proberen s'nachts ook te piesen voor de flessen. !

Missc, wat raar dat je er steeds uitgeknikkerd wordt. Jij krijgt net zo'n mooi kindje. Op dit forum lukt het namelijk niet om lelijke kindjes te maken. Komt helemaal goed. Zolang hij/zij er niet uitziet als een gremlin is het goed toch !

Ga later even de mail lezen. Begrijp dat iedereen daar weer geheimen aan het vertellen is.
Dag dames,

Ook hier even een teken van leven. Ik ga er zo ook even een (groot) geheim tegen aan gooien op de mail, dan hebben jullie iig wat te doen vandaag

Jobje wat een prachtig meisje hebben jullie. En ook al zo'n prachtige bos met haar, ik heb vandaag zwitsal gel gekocht om mini zijn haren te stylen, ben benieuwd!!

Rossia lekker aan het piesen geslagen dus, voelt wel goed zeker?

Hmm ben er met mijn hoofd niet helemaal bij, wacht op telefoontje van de kinderarts. Met de reflux van mini gaat het niet echt zeg maar...

Ga wel even verder op de mail en kom later hier weer terug.

Liefs!
hoi meiden,

sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb de laatste paar dagen. Merk dat ik het soms best moeilijk vind om hier nog wat leuks te schrijven. Het lukt toch steeds niet. Jullie zijn allemaal zo blij en trots zwanger of mama, en dat mag natuurlijk ook echt. Alleen weet ik niet zo goed wat ik dan moet melden....

zucht..

daarnaast ook gewoon erg druk met werk en prive, maar gaat goed. Heb gehoord dat ik dit keer prima door de proeftijd ben dus dat is natuurlijk heeeeeeel erg mooi!

meiden ik kom echt van de week reageren op iedereen. Dikke knuffel voor jullie allemaal

Teddy ik verwacht 15 juli weer ongesteld te worden...

x Floortje
floortje

wat goed dat je door je proefperiode heen bent!

hoe is het met de bouwtekeningen? al enig idee wat voor soort huis jullie straks willen bouwen?

Ik ben altijd erg nieuwsgierig naar zulke dingen dus kom gezellig babbelen over wat je bezig houdt buiten het zwanger worden. Snap dat je je misschien wat 'buitengesloten' (das niet het goeie woord, maar weet even niets ander) voelt.

zal de tabel aanpassen
Hee Floortje, . Ik snap dat je soms even geen zin hebt om hier te schrijven. Ik vind het altijd al zo knap dat je zo met iedereen meeleeft en ook nog vanuit je vak reageert en tips geeft. Dat waardeer ik heel erg, maar blijf het ook knap vinden, want ik weet van mezelf dat ik soms ook wel eens boos werd op iedereen hier (inwendig), omdat je denkt, jullie hebben zo makkelijk praten over babies, etc., maar ik moet eerst nog maar eens zien zwanger te raken... Je zit dan toch in een andere leefwereld.

Ik snap best als je dan soms geen zin hebt om te reageren.

Maar kom ook zoals Teddy zegt over andere dingen praten zoals je huis, dit forum is echt niet alleen voor babytalk bedoeld. We zijn gewoon forumvriendinnen en die praten over alles wat gewone vriendinnen ook bezig houdt, zo zie ik het tenminste.

En natuurlijk: heeeeeeel erg gefeliciteerd dat je door je proeftijd heen bent. Dat is ook niet niks, na al jouw negatieve ervaringen. Dat is toch ook zeker een stap voorwaarts in je leven. Ga je nog wel eens na je werk de stad in of zo? Deed ik vaak op donderdagavond met vriendlief toen ik nog in de stad werkte.
Hoi meiden,

Even snel een update.

Vanochtend naar de gyn. geweest voor een controle echo en daaruit bleek dat het vruchtje er nog niet uit was. Ik had het niet verwacht, dus wel balen. Nu vloei ik weer heel erg en de krampen nemen toe, hopelijk een 'goed' teken dat het eindelijk echt doorzet. De pillen hebben dit keer dus blijkbaar ondanks het bloedverlies niks geholpen. Volgende week heb ik weer een echo en als het dan nog niet weg is moet ik gecuretteerd worden.

Nogmaals bedankt voor het medeleven. Weet soms ook niet meer zo goed hoe te reageren op jullie. De 'babywereld' lijkt soms ver weg, maar ik gun het jullie allemaal en vind het mooi om alle trotse (bijna) mama verhalen te lezen!
Zo, na weer een drukke werkdag weer even bijlezen..

Teddy, leuk he als ze zo hardop lachen? Die van ons deed het voor het eerst een paar weken geleden toen ik haar liet voetballen met papa. Ze schaterde wat af. Heerlijk he?

Ellein, leuk dat jullie al een ritje hebben gemaakt op de nieuwe fietsen. Ik moet er nog steeds eentje uitzoeken. Wil ook een mamafiets!

Rossia, tssss! Niet in de wc plassen hoor, daar heb je nu je maatbeker voor!

OGG, leuk je jurk weer passen. Ik keek daar ook zo naar uit! Ben benieuwd of ik hem nu nog steeds pas, haha. En nu maar hopen dat jullie wel zo wakker zijn na de bruiloft dat de lingerie nog nut heeft!

Jobje, ik vond het ook zo schattog toen ze nog zo klein was. Nu zijn weer andere dingen leuk, maar ik denk er nog wel vaak aan. Zo ienieminie, zo lief! Geniet er maar met volle teugen van!

Wat een mooi kindje hebben jullie trouwens! En ook mooi gefotografeerd!

Missc, aan jou de taak om ons te overtreffen met een nog mooiere baby. Al is dat bijna onmogelijk natuurlijk. Ach, een even mooie baby is ook goed!

Mimpje, moest even grinniken bij jouw opmerking over Zwitsal gel. Moest er even aan denken dat ik dat bij onze uk in het haar zou smeren. Zal niet veel veranderen ben ik bang! Ben wel benieuwd hoe stoer jullie mannetje eruit ziet met gel.

Floortje, ik kan me voorstellen dat het niet altijd leuk voor je moet zijn om onze verhalen te lezen. Al gun je het iedereen, jezelf nog wel het meest denk ik. En dat is heel normaal. Ik hoop dat je binnenkort ook met Rossia mee kan kletsen over het piesen in de flessen enzo. Het gaat jou ook gebeuren! En tot die tijd... zoals de anderen al zeggen: over andere dingen praten mag ook. Gefeliciteerd met het goede nieuws!

Oh Ann, wat een vervelend nieuws zeg! Hopelijk zet het nu wel door en is een curetage niet nodig. Ook voor jou geldt wat ik bij Floortje al schreef. Dikke !

Ik ga nog even naar de mail en dan duik ik mijn bedje in. Morgen weer een hele mooie warme mama-dag voor de boeg. Ik wil eerst zwemmen met de kleine en daarna vooral veel naar buiten, heerlijk. Intussen wordt onze tuin gedaan, hopelijk zijn ze daar morgen mee klaar. Kunnen we de hele zomer van een nieuwe tuin genieten.
jeetje ann wat naar zeg. pfff lijkt me heel zwaar. vind je heel sterk klinken. dikke voor jou

vera het wordt prachtig weer morgen. ik hoef gelukkig maar een halve dag te werken dus kan ook heerlijk naar buiten.

hoe gaat het met zwemmen?

hihi mimpje die gel zou hier ook geen overbodige luxe zijn.

vavanond had ik bezoek en hij vroeg wanneer we met mini naar de kapper gaan. nou voorlopig niet. Ik vind zo'n wilde coupe wel leuk, gaat nu zelfs een beetje krullen. schattig!
Morning !

Ann, wat een domper dat het vruchtje er nog zat. Hoe is het nu? Ik hoop dat je een curretage bespaard blijft. Ik kan me voorstellen dat de babywereld voor jou mijlenver weg lijkt.

Floor, ook voor jou . Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij wat er al gezegd is. Is het misschien een idee om ook mee te gaan schrijven op een topic waar meiden schrijven die moeilijker zwanger worden? Ik stuur je hier niet weg hoor, want je moet natuurlijk gewoon ook bij ons clubje blijven, daar hoor je tenslotte

Vera, ik heb geen moederfiets gekocht . Een heule mooie andere. En wat een luxe dat de tuin gedaan wordt! Zwemze en genietze van het weer.

Teddy, laatste werkdagje en dan alweer weekend.

Ik weet eigenlijk al niet meer zo goed wat ik allemaal heb gelezen dus iedereen *zwaai* . Ik heb een drukke dag voor de boeg, dus ga snel aan de slag! Tot later
Hey Meiden,

Wat een weertje he. Ellein, je treft het maar weer mooi op je mamadag! Daarom kies ik dezelfde mamadagen als jij hebt. Dan ben ik verzekerd van mooi weer ! Ga je leuke dingen doen vandaag?

Ann, dat had je ook niet verwacht zeg, dat het vruchtje er nog zit. Het is een hardnekking ding. Ik hoop echt dat je geen curretage nodig hebt en dat het er toch vanzelf nog uitkomt. Jeetje denk je het al gehad de hebben, kun je nog niet aan de gang met de verwerking. Heel veel sterkte !

Floor, iedereen heeft al zulke wijze woorden gezegd, dat ik daar niets nieuws aan kan toevoegen. Tot voor kort weet ik wat je voelt en hoop zo dat je heel snel ook mag zeggen dat je zwanger bent. Probeer wel zo positief mogelijk te blijven, hoe moeilijk ook af en toe, maar het heeft mij echt geholpen. Wellicht inderdaad een idee om OOK bij het andere topic te schrijven. Je kunt er echt heel veel aan hebben. En uiteraard vooral ook hier je gevoelens neerschrijven. We leven allemaal zo ontzettend met je mee !! En daarbij van harte gefeliciteerd, die periode heb je toch maar even mooi goed doorgeworsteld en zo te horen heb je het daar prima naar je zin!

Mimpje, heb gister je mail al wel gelezen, maar nog niet kunnen antwoorden. Doe ik vanavond even!

Vera, wat heerlijk dat je tuin gedaan wordt, met dit prachtige weer, is het straks heerlijk genieten! Hoe gaat het met poepscheppen !

Teddy, nog even werken en dan ook weekend. Jaloers ben ik daarop! die haartjes van mini, zo verschrikkelijk schattig!

Dan nog even een off-topic vraagje: wie heeft er allemaal een werkster. Hoe vaak en hoe duur en hoe blij ben je er mee? We hebben er namelijk 1 op het oog, maar ik twijfel nog een beetje of ik het wel echt nodig vindt enzo.

Fijne dag!!
rossia wij hebben tot vorige maand een werkster gehad. Vond het heerlijk. Omdat we allebei een drukke baan hadden hadden we geen zin om in het weekend nog eens te gaan schoonmaken. luxepositie hoor. Ze kostte 12 euro per uur en ze kwam een ochtend in de week. zo'n 3,5 uur. soms iets langer soms iets korter. Ze deed dan alle standaard dingen zoals de wc's, de badkamer, de keuken, stofzuigen, dweilen, alles afstoffen. Af en toe pakte ze de ramen mee of sopte ze de keukenkastjes en de koelkast uit. Nu ik 2 dagen thuis ben kan ik het prima zelf doen en hebben we haar opgezegd. Maar verlang er af en toe wel naar terug hoor. Moet echt zin maken om een emmertje met sop te vullen. Maar het scheelt wel heel veel geld. Als je het kan doen zou ik het zeker proberen. Kijk of het bevalt. Ik zorgde altijd wel dat alles opgeruimd was enzo. Dat scheelt weer. En je moet even door het idee heen dat er een vreemde in je huis zit die eigenlijk overal bij kan. ik vond het altijd ideaal.

oh meiden wat een weer he. Net heerlijk met mini de stad in geweest, op het terras gezeten en boodschappen gedaan. wordt hier altijd zo blij van.
Rossia, wij hebben een poosje iemand laten poetsen en dat was echt luxe! Maar als je gaat uitrekenen wat het per maand kost dan vind ik het eigenlijk te gek dat we daar het geld aan uitgeven. Zeker nu ik minder werk. Maar soms zou het wel heerlijk zijn. De ene week poets ik trouwens beter dan de andere week en ik heb nog niet het gevoel dat ik alleen maar aan het poetsen ben, dus voor nu vind ik het prima.

Teddy, klinkt lekker jouw middag!

Iemand nog naar de Hema vanavond? 15% korting . Dus ik ga nog even wat vakantie inkopen doen!
Zo dames, hier ben ik ook weer. De hele dag op pad geweest met de kleine. Vanochtend gezwommen in een ander zwembad, ik vond het in het vorige toch leuker maar daar is het niet op mijn mama-dag. Toch genoten, ze vond het weer heeerlijk! Aan het eind ging het golfslagbad aan en lag ze tegen mijn schouder met haar duim in haar mond mee te deinen op de golven.

Vanmiddag gewandeld en boodschappen gedaan. Lekker in het zonnetje gelopen.

Ellein, ook druk gehad op je mama-dag? Ik herinner me weer dat je geen mama-fiets had gekocht. Ik moet me nog helemaal orienteren. Hoe fietst die van jou?

Rossia, wij poetsen nog steeds zelf. Iedere zondag een paar uur. Maar dan zijn we ook voor de hele week klaar!

Floor, hoe voel je je? Platgeknuffeld?

Ann, heb je het idee dat het nu echt op gang is gekomen?

Ik ga even de tuin inspecteren. Heb tot nu toe alles op een afstandje gevolgd, maar wil het wel even van dichtbij zien. Morgen is ie klaar, dan kunnen de nieuwe meubels ook van zolder. Jippie!
Hey meiden,

Had vanmiddag al gemaild (helaas, forummen op werk lukt niet meer), maar nog even een *hoera* voor Floortje.. wat heerlijk dat je je proeftijd door bent en mag blijven! Heb je nu een contract voor 1 jaar? Dat is wel een lekker gevoel he? Hoe staat t met de Zweden-plannen?

Vera, wat klinkt dat ongelooflijk leuk, dat babyzwemmen! Vooral hoe ze in de golfjes lekker tegen je aan ligt te chillen.. Is je tuin mooi geworden? Wil je foto's op de mail zetten? Wij willen volgend voorjaar de voor- en achtertuin laten doen, vind het dan leuk om te zien wat jullie er van gemaakt hebben.

Rossia, wij hebben iemand die om de week 3 uurtjes komt poetsen, kost 10 euro per uur. Ik vind haar niet altijd even secuur, ik moet echt heel duidelijk opschrijven wat ze moet doen. Maar dat werkt wel, en onze weekenden zaten steeds zo vol met klussen doen en sporten (wedstrijden) dat we aan schoonmaken bijna niet meer toekwamen. Eens kijken hoe we dat straks gaan doen als ik part time werk.

Teddy en Ellein, lekker genoten van het mooie weer? Ik hoop zo dat ik dit weer ook tijdens mijn verlof heb.. lijkt me heerlijk!!!
oeps...heb net in mini's vinger geknipt...

wilde haar nageltjes knippen en toen trok ze ineens haar handje weg. knip! zielig zo'n klein handje met een grote pleister erop. Heb maar even een sokje eromheen gedaan. Ben veels te bang dat ze haar vinger in haar mondje stopt en de pleister er af sabbelt. slechte moeder he?
michigan?

mamadeb?

Bep?

maki?

Angel?
Teddy

je hebt mazzel dat ze nog niet kan telefoneren, anders had ze vast de kindertelefoon gebeld
denk het ook missc! ze keek me wel heel boos aan.

maar gelukkig was ze net erg blij mee weer boven haar bedje te zien
Gelukkig zijn die kleintjes nog niet zo rancuneus en zijn ze zeer loyaal naar papa en mama.. ze zal het je wel al vergeven hebben hihihi
Vast wel hihi.

OGG, hoe zat de jurk? Nog steeds tevreden? Verder alles geregeld voor de grote dag? Hoe ziet het programma eruit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven