2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
cross Teddy en Michigan... Haai!!

Ik ga de foto nu op de mail zetten!
Zo zeg, wat n opluchting dat de operatie van mini-Jobje in ieder geval gelukt is.

Lieve Ann, jou wordt dus nog geen rust gegund.. wat ontzettend vervelend dat de miskraam niet volledig zelf op gang is gekomen en een curretage misschien toch nog nodig is, waardeloos!! Heb echt onwijs met je te doen en daarom een dikke knuffel van mij!

OGG, hoe ging jouw bezoek aan de bedrijfsarts? Viel het mee? En wat heerlijk zeg, zo'n grote ruime auto. Daar zullen jullie inderdaad veel plezier van beleven.

Vera, hoe ging t in t zkh, ben je nog heengegaan of was dat morgen? Hmmm.. heb geloof ik wat last van de warmte

Rossia, die pillen zijn inderdaad een crime. Met mijn ochtendmisselijkheid en constant kokhalsen kreeg ik ze ook echt niet weg, de foliumzuurpilletjes wel. Dus die zwangerschapsvitaminen ben ik later gaan slikken.

Hey Bep, fijne vakantie gehad??

Hi Floortje, fijn je hier weer te zien! Bevalt t nog goed op t werk? En dat klinkt lekker zeg, dat zwembadje.. ik ga zo maar eens even een heerlijke lauw/koude douche nemen. Lekker afkoelen!

Ellein, genoten van je mamadag? Nog wat leuks gedaan, of lekker de schaduw opgezocht met du pain en du vin?

Teddy, hoe gaat ie met t vervroegen van de late voeding? Slaapt ze nog lekker door, of wordt ze dan veel vroeger wakker?

Michigan, is de kleine al wat gewend aan de warmte, of heeft ze er nog wat last van?

Mimpje, je klinkt vol zelfvertrouwen wat het slaapritueel met de kleine betreft.. wat moet dat heerlijk zijn!! Natuurlijk zijn jullie goede ouders, meer dan je best kun je toch ook niet doen?

Gorgi, gaat ie goed? Lekker aan t nagenieten van het goede nieuws?

Hi Ziggie, Maki, Angel, Mamadeb. Alles goed met jullie?

Met mij gaat t goed.. best wat last van de warmte, maar hou gelukkig bijna geen vocht vast (alleen iets in mijn voeten) en slaap ook nog redelijk ok. De afgelopen dagen gelukkig geen last van mijn rug en bekken gehad. Net lekker even saampjes op t terras in het dorp gegeten nu ga ik even lekker afkoelen onder de douche en nog wat lezen.

Doeg allemaal!!
Fjin dat je niet zo veel last hebt van de warmte Missc. Dat scheelt weer! Nog maar even en dan heb je verlof!!! Joehoe!

Ik wil wel weer een nieuwe forumbaby.
missc, het vervroegen gaat goed. ga zo weer een flesje maken.

ze slaapt tot 7 uur. ideaal. kan ik ook wat vroeger naar bed.

gelukkig heb je geen last meer van je rug. en wat heerlijk zo saampjes op het terras.

tot morgen allen
hmmm lezen is erg moeilijk voor me blijkt.....je hebt wel last van de warmte dus Missc. Oeps! dat is natuurlijk niet fijn. Doe maar lekker rustig aan dan.
Zo, terwijl ik mijn roman aan t typen was, kletsen jullie gewoon verder!! Dat kan natuurlijk niet he, loop ik alweer achter!

Teddy, veel plezier morgen met het babyzwemmen.

Michigan, firefox rules!

Mimpje, wat een geweldige foto op de mail!!

Oh.. ik wil ook zo'n opblaasbad in de tuin... Goed, nu spring ik echt onder de douche, doeg!!
Zo, net even met de hele family naar het strand geweest. Was een beetje winderig, maar wel lekker.

OGG, vervelend dat uk niet zichzelf is. Die van ons is af en toe ook wat huilerig en ze is over het algemeen iets hangeriger. Misschien idd de warmte?

Wat erg van die vriendin zeg, dat hoop je toch echt niet mee te maken in je zwangerschap.

Bep, welkom terug. Alles goed?

Floortje, fijn dat je weer positiever bent. En zo'n opblaasbadje... heel goed idee! Wij hebben een baby zwembadje gekocht. Maar dan moet ze wel kunnen zitten.

Volop in de marathon, of is het daar te warm voor??

Michigan, ik heb ook de hele dag aan Jobje zitten denken. Het is inderdaad apart dat we zo met elkaar meeleven zonder elkaar te kennen. Heel raar, maar wel fijn!

De uitslag in het zkh was goed. Ze hebben niks kunnen vinden en omdat alles weer terug naar normaal is (geen bloed, geen diarree) nemen ze aan dat het een virus geweest is. De kleine was ook weer 90 gram aangekomen in ruim een week, dus dat was ook goed. Ze heeft ook gelijk de longetjes geluisterd omdat ze zo vol met slijm zit, maar het zit niet in de longetjes. Gewoon neusverkoudheid dus.

Ik ben nog steeds niet ongesteld (nu 6 weken na de vorige keer) dus ik ben bang dat het daar niet aan ligt. Misschien is inderdaad het warme weer de reden van de lage opbrengst. Moeten we nog meer water gaan drinken!

Onze uk slaapt trouwens in romper met slaapzak. Vanmiddag had ik haar alleen in haar romper op bed gelegd, maar binnen no-time zaten mevrouw haar benen klem tussen de spijlen. En probeer dan nog maar eens om te draaien ! Met slaapzak gebeurt dat niet. En kan ze dus veilig met haar hoofd naar het voeteneinde draaien .

Mimpje, klinkt eng dat allergie. Blaren op je handen? Dat is niet goed.

Meiden, de foto's van de tuin houden jullie tegoed. Ik ga me langzaam naar boven begeven.
Vera fijn dat de uitslag goed was!

Slaap lekker, ik duik er ook in. Liefs
Hoi Teddy,

Even voor het schema:

8 juli: afspraak gyn

9 juli-31 juli: vakantie

Groetjes iedereen!

Gr,

Gorgi
Hey meiden,

OGG, wat fijn een nieuwe familycar. Wat voor 1 is het geworden. Ben ook benieuwd wat de bedrijfsarts heeft gezegd.

Bep, aloha! Goedevakantie gehad?

Floortje, fijn om weer even wat van je te lezen. Wat een goed idee van het opblaasbad. Rossiaman had het er ook al over. Zo kom jij de zomer wel door. Fijn dat de clomid nu iets minder doet bij je. Hoop dat het resultaat heeft.

Ellein, prachtige foto's op je hyves!! Jullie genieten volgens mij volop van du pain, du vin en au lait of niet?

Jobje, had op de mail al gereageerd. Fijn dat de operatie goed is gegaan. Hoop dat jullie allemaal de nacht ook goed zijn doorgekomen.

Teddy, vandaag de laatste zwemles. Begreep ik het nou goed dat niemand met je mee kan? Dat is wel echt heel jammer? Misschien kan iemand anders die langs de kant zit een foto maken.

Michigan, gelukt met FF??? Wat een frustratie kun je hebben he.

Mimpje, wat vaaaaaaaaaaag van je blaren van de zw. Maar even mee stoppen en iets anders proberen. Dit schiet ook niet op natuurlijk.

Missc, ik kan me voorstellen dat deze warmte jou een beetje to much is, maar zo te lezen los je het goed op. Lekker gegeten gister? Nog maar een paar daagjes werken. Dat moet een goed gevoel geven.

Vera, wat heerlijk een dagje naar het strand. Daar kan ik nu jaloers op worden. Fijn dat je gerustgesteld bent in het ziekenhuis. Dat het dan toch "maar: een virusje is geweest. Lekker dat ze ook weer is aangekomen. Goed teken.

Gorgi, lekker vakantie!!!!!!!!! Waar ga je heen? Verder alles goed met je?

Hier gaat alles goed. 2 goede dagen achter de rug, maar vandaag toch weer behoorlijk misselijk.
hello

Rossia teddyman is meegeweest naar het zwembad. Zal zo wat foto's op de mail zetten.

weer misselijk? he bah wat vervelend.

morgen weer seabert kijken!!

vera fijn dat het niets ernstigs met mini was en wat heerlijk zo uitwaaien op het strand.

zo even foto's uploaden
Oh oke, wat leuk dat Teddyman is meegeweest. Ik ben heel benieuwd en ga je foto's even bekijken.

Morgen inderdaad weer Seabert kijken. Ben heel benieuwd. Zou toch armpjes en beentjes moeten kunnen zien?
ja die kun je nu wel zien denk ik hoor. of iets wat er op lijkt tenminste...
Hoi meiden!

Rossia, alles oké hier . Zo weer even zwemmen. En al die mamadagen bevalt me prima . Balen dat je misselijk bent, maar dat gaat echt weer voorbij. Schattig he die foto's? Met name waar zijn ogen net boven het bankje uitkomen

Missc, fijn dat je nog geen vocht vasthoudt. Geniet nog maar lekker van de terrasjes, straks heb je andere taken te doen .

Floor, fijn dat je weer positief bent. Wij hebben ook een zwembadje maar die hebben we nog niet gebruikt. Hebben hier een veel beter alternatief.

Vera, gelukkig hebben ze niks raars bij mini kunnen vinden.

Michigan, wat een slimme aktie van michman . Zulke belangrijke dingen leg je toch altijd binnen handbereik?

Uk slaapt hier 's middags in zijn romper. Gaat als een tierelier, al heeft een campingbedje natuurlijk ook geen spijlen. 's Nachts is het redelijk fris dus dan heeft hij gewoon een pyjama aan met een dunne slaapzak. We leggen hem eerst met alleen zijn pyjama in bed en doen hem de slaapzak aan als we zelf naar bed gaan. Maakt hem niet uit, al denk hij wel: leg me nu alsjeblieft terug in bed, ik wil SLAPEN!
Zal de foto's even doormailen naar onze mail!
Michigan, wij hebben welgeteld één hemabeestje weten te bemachtigen op een van de laatste dagen van de actie. Keuze in kleur hadden we niet meer helaas
morgen gaat mini trouwens voor het eerst logeren bij opa en oma. Wij hebben een bruiloft. zal wel wennen zijn om zonder mini wakker te worden zaterdag. maar we kunnen dan wel lekker uitslapen en morgenavond allebei wat wijntjes drinken
Teddy, wat spannend!! Durf te wedden dat jullie beide heel vroeg wakker zijn. Dat hoor je namelijk wel vaker. Je bent gewend aan het ritme van vroeg opstaan door mini. Denk je ook niet? Wel leuk dat je samen even als vanouds een leuk feestje kan vieren.

Ellein, jullie maken uk overdag zo moe, dat hij s'avonds alleen nog maar wil slapen . Wat is de temperatuur bij jullie?
Teddy, spannend! Uk is 2x wezen logeren. Eerste keer heb ik geslapen tot 9.30 ongeveer, de tweede keer was ik om 7.30 wakker . Dat was nou ook weer niet de bedoeling. Wel heel raar om 's avonds gewoon hardop te kunnen praten op de overloop en badkamer, normaal fluisteren we.

Rossia, het is hier heel wisselend. Als de zon weg is is het zo'n 25 graden, met zon is het zeker 30. Prima roseetjesweer *hik*
Meiden,

Hier toch goed nieuws, alles is eruit! Ben gisteren nog wat stukken verloren, dus ben erg blij dat het allemaal net op tijd is gebeurt. Maandag gaan vriend en ik beiden bloed laten prikken voor het chromosomenonderzoek. Als het tegen zit duurt het wel een half jaar voordat we de uitslag weten, maar goed er zit nu vaart in dus das een mooi vooruitzicht. Ik ga zo lekker een koud biertje in de zon drinken, dat mag nu allemaal weer, das wel lekker met dit warme weer!

Een fijne avond allemaal en ik reageer snel weer op jullie!

Oh ja, wat hebben jullie allemaal geweldig mooie babies gemaakt zeg, well done girls !
Ann gelukkig is alles er nu uit. Goed dat jullie onderzoek laten doen. Geniet maar lekker van je biertje!

Ellein ook al aan de alcohol. Heb ook nog een flesje rose staan. Zou eigenlijk gaan sporten maar met deze warmte lijkt me een glaasje wijn ook wel een goed altenatief.

We hebben mini net om 18 uur wat fruit gegeven en zojuist een fles met rijstebloem erdoor. We gaan haar nu niet wakker maken en kijken hoe lang ze slaapt. We gaan het gewoon proberen. Stel het steeds uit omdat ik het dan geen goed moment vind. Volgende dag weg of druk, maar dan blijf je uitstellen. Mocht ze wakker worden dan krijgt ze een klein flesje en anders hebben we geluk. Ze is nu zonder 1 geluidje in slaap gevallen. We gaan het zien
Spannend Teddy!

Ben benieuwd, ik hoop voor jullie dat ze heerlijk doorslaapt!!

Mijn mini wordt de afgelopen nachten steeds wakker. Echt honger is het niet ik denk eerder dat hij het erg warm heeft. We proberen nu de fles te verschuiven naar 20.30, en hopen dan dat hij wat lekkerder slaapt. Het is erg jammer dat wij pas met 6 maanden groenten en fruit mogen geven, nu geef ik gewoon een klein flesje om 18.00 uur.

Het is wel elke keer even zoeken hoor met zo'n kleintje, vinden jullie dat ook niet?
Hee meiden, even kort. Rest staat op de mail.

Rossia, veel plezier morgen!

Gorgi, waar ga je heen?

Ann, gelukkig is alles er nu uit. Kun je weer verder. En die uitslag duurt een half jaar? Jee, wat lang! Ik zie net dat er een topic geopend is door iemand met 3 miskramen. Misschien heb je er wat aan?

Teddy, spannend! Wij hebben de kleine nog geen nacht uitbesteed. Misschien als ik gestopt ben met bv...

Voor de rest even een zwaai! De foto's van de tuin komen echt, ik denk dit weekend.
Succes vannacht Teddy!
Vera,

Bedankt voor de tip van het topic. Toch fijn om herkenning te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven