2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
de echte aapjes kun je helaas niet me te pakken krijgen. dat was altijd zo leuk. Met zo'n aapvrije tas het park in en dan bij die kleine aapjes voorin gaan zitten en wachten tot er toch een eigenwijsje kwam die aan die sluiting begon te peuteren. of die de buggy's leegsnoepten. hihi
Rossia, de Apenheul is leuk! Staat ook zeker op onze agenda als uk wat groter is.

Teddy, ik las gisteren ook even in het oei ik groei boek en daar kwam ik ook dingen tegen waarvan ik dacht: dat kan écht niet! Ik maar denken dat uk snel is met alles, en als ik dat vergelijk met mijn omgeving dan is dat volgens mij ook best zo. Die kinderen die als voorbeeld worden gesteld in het oei ik groei boek heb ik nog nooit gezien geloof ik.
mail!
quote:Vera77 schreef op 10 juli 2009 @ 13:36:

mail!

bij deze de mail van vera:

Teddy, ik heb het idee dat ze bij het KDV niet altijd tijd hebben om Mini haar flesje leeg te laten drinken. Meestal staat er dat ze de flesjes leeg heeft, maar nu ineens heeft ze 10-20 ml laten staan. Op geen enkele andere dag doet ze dat. Ze is sowiezo snel afgeleid, zelfs als ze alleen met papa is, dus ze moeten gewoon iets meer geduld hebben. Nou ja, als het alleen op dinsdag een keer voorkomt is het niet zo heel erg.

Over dat boek.... ik herken de meeste dingen ook niet hoor. In handen klappen??? Zelf optrekken??? Kruipen??? Ik moet wel zeggen dat Mini wel zelf gaat staan als je haar wilt laten zitten. Zitten vindt mevrouw niks. Staan daarentegen.. En ze zet dus kleine stapjes als we haar helpen. Maar om dat nou echt lopen te noemen? En dingen door de kamer gooien doet ze ook nog niet. Wel gooit ze haar knuffels heen en weer in bed, maar of dat telt?

Rossia, wat vervelend dat je verkouden bent. En dan mag je nu dus ook niet aan de neusspray. Weet je die discussie nog over wel of geen neusspray en zoutsnuiven enzo? Nu ben jij aan de beurt, haha. Nee serieus, ik heb op een gegeven moment hele kleine pufjes gebruikt vlak voor het slapen. Volgens mij heeft het geen negatief effect gehad op mijn zwangerschap of op Mini. Dus als jij er ook beter door slaapt is dat misschien een optie.

Mimpje, weet je zeker dat het hoesten komt door de reflux? Ik zeg niet dat het niet zo is, maar Mini heeft ook wekenlang gehoest (vooral/ook ’s nachts in haar bedje), dus kan het zijn dat uk verkouden is? Ik hoop voor je dat het geen reflux problemen zijn.

Ellein, wow, een zittende baby. En dan zo enthousiast! Geweldig! Heel schattig. Moedigen jullie hem ook aan? Vind ik zo grappig namelijk: Mini lag op haar buik op de grond en deed ineens haar armen zijwaarts omhoog (als een vliegtuig zeg maar) en haar benen van de grond. Ik gilde heel enthousiast: Jaaaaaa! En nog een keer, en nog een keer. Nu doet ze het heel vaak en kijkt ons dan verwachtingsvol aan van: goed he? Krijg ik nog een compliment?

Hier gaat het kolven nog steeds niet goed. De eerste 2 keer vandaag hebben nog niet eens een flesje opgeleverd. Zucht... ik ga zo maar weer aan de slag voor de derde keer.
anoniem_62387 wijzigde dit bericht op 10-07-2009 14:03
Reden: even naam gewijzidg
% gewijzigd
hahaha vera, ik lijkt af en toe ook wel een coach van een voetbalteam. 'Kom op meid, laat mama maar zien dat je het kan...jaaaaaa goed zo meisje. Wat goed gedaan...doe maar nog een keer. jaaaaa wauw meid wat goed van jou' Mini zal wel denken: stel je niet zo aan mens, laat me lekker rollen. Ze is nog wel zo vriendelijk om even breeduit naar me te lachen.
Teddy, ik zal kijken of ik die aap kan vinden. Een aap met klitteband, wist niet dat die bestonden !

Ellein, jou uk dus ook niet via de oei ik groei. Ze hebben vast de richtlijn van uitzonderlijke kinderen. Nu zijn die van jullie ook uitzonderlijk.... (dat ze zo veel dingen dus nog niet kunnen) !

Vera, balen dat het KOLVEN gewoon echt niet wil. Ik dacht dat je had geschreven dat je zou gaan afbouwen? Dit moet volgens mij heel slopend zijn voor je. Gelukkig zit mijn neus niet echt dicht. Er loopt juist heeeeel veeeeel uit. Maar ik heb stiekem vorige keer al 1 pufje gedaan. Toen hield ik het echt niet meer van de hooikoorts en lag te piepen met ademen in bed.
anoniem_61458 wijzigde dit bericht op 10-07-2009 14:15
Reden: Weet ook niet waar ik zat met mijn gedachten....
% gewijzigd
wat hebben we nu weer voor rare outfit rechts staan?? Lijkt wel zo'n sumo-pak
quote:Rossia schreef op 10 juli 2009 @ 14:06:

Vera, balen dat het kloven gewoon echt niet wil..kloven? Dat lijkt me inderdaad niet goed...
quote:Teddy82 schreef op 10 juli 2009 @ 14:06:

wat hebben we nu weer voor rare outfit rechts staan?? Lijkt wel zo'n sumo-pakVindt het meer een drollenvanger
quote:Teddy82 schreef op 10 juli 2009 @ 14:08:

[...]

kloven? Dat lijkt me inderdaad niet goed... oeps.... aangepast.....
Meiden, update op de mail..
jemig ben net toch even boos geworden op de assistente van de huisarts. Ik heb zelf maar eens gebeld voor de uistlag aangezien in nog steeds niets gehoord had. Werd me doodleuk verteld dat de uitslag nog niet binnen was en ik maandag wel even terug kon bellen. Ja zeg! Ik zeg: er is me beloofd dat ik vandaag uitslag krijg. Ja maar die is er nog niet en die komt dan ook niet meer. Hallo, ik maak me zorgen...moet ik dan zomaar nog 3 dagen wachten? kan die uitslag niet opgevraagd worden ofzo? Vind dit toch wel heel vervelend en ook niet helemaal fair. Ik ga ervan uit dat ik vandaag iets hoor, zit de hele dag te wachten, hoor niets, bel zelf en dan wordt me dit verteld. Niet zo netjes vind ik. En dit is niet de eerste keer dat het zo verloopt. ik wil het nu weten! Ze ging het navragen...

5 minuten later staat dokter zelf op mijn voicemail. hij had de uitslag even opgevraagd en het blijkt een virus te zijn welke vanzlef weer over gaat. Nou nou, was dat nou zoveel moeite?

Gelukkig is er niets aan de hand. Voorlopig..., maar mij ziet ie in elk geval niet meer terug. wat een mafketel zeg!
Teddy

Heel snel op zoek naar een andere arts!!

Gelukkig dat het een onschuldig virus blijkt te zijn, maar hou het goed in de gaten. Als je het niet vertrouwd, ga je maar naar de ehbo ofzo. Deze kwakzalver moet heel snel met pensioen.
jeetje, de assistente belde net nog om excuses te maken. zou ze hier meelezen?
Ze kan beter goed haar werk doen ipv meelezen! Wel netjes, maar daar zit je eigenlijk niet meer op te wachten.
was missB geen doktersassitente?
Woonde die bij jou in de buurt dan. Zou wat zijn zeg! Hoe heet die assistente? Begon het met een B
nee niet met een B, maar misschien zijn het collega's?

*zwaait even vriendelijk naar MissB, hoe is eigenlijk met je?*

geloof niet dat ze in de buurt woonde, maar wie weet is ze verhuisd?
Alles is mogelijk Teddy!

Zo, hier komt het voor de verandering nog maar even met bakken uit de lucht. Ik heb er maar even een lekkere warme chocomel bij gemaakt. Mis alleen nog slagroom. Iemand in de buurt toevallig?
oooh wat heerlijk. ik moet ook nog boodschappen doen, dus helaas geen slagroom. hier regent het de hele dag al.
Teddy, wat een hork van een huisarts en een al net zo'n grote hork van een assistent!

Vera, shit zeg van het kolven. Kan echt heeeel frustrerend zijn. En nu? Volgens mij is het ook zo dat uk nog harder gaat schreeuwen en met zijn armen zwaaien omdat wij zo enthousiast zijn als hij weer iets nieuws kan

Rossia, plaatselijke regenbui onder jouw neus . Bleh, niks aan!
Ja, Ellein, wel lekker zout, wil je een beetje !!

Teddy, ik moet ook zo nog boodschappen doen. Geloof dat het een karretje lekkere dingen gaat worden.
Krijg toch Char-visioenen bij jullie gegis naar de naam van de assisten . I see a B, yes, I see a B. Is there someone with a B? Be or Ba or Bo? MissB, yes missb
Hey meiden, bedankt voor de onwijs lieve reacties... daar knapt een mens echt van op!!!

Heb even bijgelezen.. Hahaha.. moest om sommige berichtjes echt erg lachen.

Mimpje, dagje te laat maar desalniettemin nog van harte!

Jobje, wat super dat mini thuis is. Lekker weer genieten van elkaar.

Ik ga morgen even uitgebreid op iedereen, nu lekker languit met een boek, thee en wat lekkers.. tot snel! X
Nee dankje Rossia, zit aan de aldi-smarties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven