2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
he meiden

ik ben vanmiddag met mini bij de huisartsenpost geweest. Vanmorgen wilde ze weer niet drinken. na de 100 in de ochtend kreeg ik er om 11 uur geen druppel in. Gillen en overstrekken, kreeg haar haast niet stil. Teddyman was bij de voetbal en die kon in niet bereiken. Toen maar mijn moeder gebeld. Die kwam en mini zat inmiddels weer rustig in de maxicosi. We hebben met een theelepeltje wat water gegeven zodat ze toch haar vocht binnenkrijgt. De huisartsenpost gebeld en daar kon ik vanmiddag terecht. Vlak voor we weggingen wilde ze nog wel 100 ml drinken. De arts dacht toch aan reflux omdat ze ook maagzuur spuugt. We hebben nu zetpillen paracetamol meegekregen. Die moeten we een half uur voor de voeding geven zodat de pijn in haar slokdarm (als ze die heeft) minder wordt. Vanmiddag lukte dit en dronk ze 135. Nu slaapt ze en kijken hoe het vanavond gaat. Als ze dan niets drinkt mag ik terugkomen. anders moet ik morgen naar mijn eigen huisarts voor een evt doorverwijzing of medicijnen. Verder is ze hartstikke vrolijk en lacht ze, maar zodra ik met de fles kom gaat ze huilen. pff wat kun je je zorgen maken over zo'n kleintje zeg!
Teddy wat ontzettend vervelend, ik weet precies hoe je je voelt. Ik sta hier af en toe ook machteloos toe te kijken hoe ik mini zie worstelen met zijn pijn.

Groot gelijk dat je naar de huisartsenpost bent gegaan! Ik hoop dat ze nu wat beter gaat drinken en de pijn minder wordt.

Hier gaat het met ups en downs, ik heb het idee dat de medicatie werkt maar mini blijft af en toe zo verdrietig. Het maakt me onzeker, vaak gaat door me hoofd heen of ik iets verkeerds doe. Hij kan zo hartverscheurend huilen. Nu is het niet zo dat hij de hele dag huilt, vandaag zomaar twee keer vlak voor de voeding.

Misschien bedenk ik me nu had hij het ontzettend warm. Hij kwam namelijk tot twee keer toe helemaal bezweet uit de maxicosi...zal hij dorst hebben gehad?

Jammer dat ze niet kunnen vertellen wat ze hebben.

Ik ga even met hem spelen, kijken of we er een ritme in kunnen krijgen van eten, spelen en slapen...

Liefs
Teddy, wat een onzekerheid kan er op je afkomen he? Zeker als mini helemaal weigert te drinken! Denk jij ook dat het reflux is? Hopelijk drinkt ze vanavond weer goed.

Bij ons drinkt mini de eerste en laatste voeding goed, maar de voedingen ertussen in niet echt. Vanochtend heeft manlief ongeveer 120 ml met de fles erin kunnen krijgen. Ik ben erg benieuwd hoe het dinsdag gaat bij het kdv.

Mimpje, mij was verteld dat babies ook inwendig kunnen zweten, dus als ze aan de buitenkant zweten zijn ze inwendig al meer vocht kwijtgeraakt. Maar ons meisje is soms ook erg bezweet juist als ze moet huilen. Dan maakt ze zich zooo druk.

We hadden vandaag een verjaardag. Ik weet niet wat uk heeft... Ze lijkt ineens enorm eenkennig geworden te zijn. Bij mijn schoonouders krijst ze, bij mijn vader... Ze kan ook niet tegen drukte. Ze heeft de hele tijd gehuild als iemand haar alleen maar aankeek. Als we haar in de kw bak legden dan was ze stil, net als wanneer ik haar aan het voeden was.

Ik vind het zo vreselijk als ze bij de opa's en oma's zo gaat huilen. Ik wil graag dat iedereen ziet hoe lief ze is.
Hoi meiden,

zo daar ben ik weer!!!! Het was heerlijk, wil terug! Ik heb zo genoten van de afgelopen week, samen met manlief plannen maken, plaatsen bekeken waar we willen wonen, gewandeld, ontspannen. Maar gewoon ook lekker samen zijn dat was wel heel fijn. Hij is nu weer naar zijn werk dus dat is best een beetje gek.

We hebben beide een gesprek gehad en dat van hem was echt superpositief, ze hadden een vacature waar hij echt de perfecte kandidaat voor is (vonden zij) en ze willen hem heel graag hebben. Eigenlijk wilde ze hem dezelfde week nog op een 2de gesprek hebben maar dat lukte qua planning voor hun niet. Waarschijnlijk gaat hij dus in de komende periode nog een keer die kant op voor een gesprek!

Mijn gesprek was goed, prettig en ontspannen. Op dit moment is er geen vacature maar die zitten er wel aan te komen. Indien er een vacature is ben ik een goede kandidaat. Ze hebben veel moeite gedaan voor het gesprek dus ik denk dat het wel goed komt.

Waarschijnlijk gaan we nu dus eind van het jaar of begin volgend jaar al die kant op, manlief heeft dan werk en ik zoek vanaf daar verder. Met 1 salaris moet het daar goed te doen zijn. Oef spannend hoor!! Moet ook de makelaar maar eens bellen voor ons huis!

Verder qua medicatie weinig last gehad. Wel veel meer gerommel bij mijn eierstokken de laatste week dus wie weet! Maar het valt met tot op heden reuze mee. Wel ben ik nog erg emotioneel maar dat kan ook andere redenen hebben.

Vandaag heb ik een meekijk dag voor een mogelijke baan. Niet als verloskundige, maar morgen heb ik weer een sollicitatie als verloskundige. Er gebeurd dus gelukkig wel wat! Dus meiden duim voor me asjeblieft!

Ga nu even de hele lappen tekst lezen die jullie hebben geschreven en dan kom ik daar op terug!

x Floortje
pffff heb me door heel wat lappen tekst heen geworsteld maar goed ik ga een poging doen wat zinnigs te schrijven aan iedereen. Sommige dingen zijn misschien wat te laat maar ja...

Teddy, hoe is het vandaag? Gisteren veel zorgen dus over het drinken ik hoop nu beter?? Verder komt je bruiloft nu wel heel erg dichtbij he, spannend hoor. Was de dag van manlief nog leuk?

Vera, jij hebt een goede vakantie gehad lees ik zo. Lekker hoor! Ik las ook veel onzekerheid over de hoeveelheid voeding die je kleine drinkt? Maar volgens mij ging het nu al wat beter?

Jobje, gelukkig de kleine nog mooi in je buik. Wel vervelend dat ze gewoon niet weten wat er nou precies aan de hand is. Nu weer een langzame hartslag. Je bent nog best druk lees ik zo, heb je ook wel rust? Maar op zich niet zo gek, nu kan het nog. Enneh ik heb je namen gelezen op de mail, ik vind ze eigenlijk erg mooi. De wat minder voorkomende namen maar ook niet hele vreemde ofzo. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.

Angel, met jou gaat het zo te lezen prima, kleine meid alweer 7 maanden en een lekker schema qua eten, werken ed. Mooi hoor!

OGG, meid ik vind dat je het al heel knap gedaan hebt. 6 maanden kolven pfff dat doen niet veel vrouwen je na hoor! Bovendien heb je nog een voorraad waar je u tegen zegt in de vriezer dus.... Lukt het afbouwen een beetje met jou superproductie?

Ellein, jij ook al aan het afbouwen? Of alleen die voeding van de middag? Ik begreep het even niet helemaal. Grappig trouwens om te lezen over iedereen zijn plannen voor wanneer een 2de kindje..

Michigan, jij bent op vakantie! Geniet ervan!

Ann, wat jammer dat vriendlief er nu zo weinig is, net nu je je eisprong hebt. Hopelijk is hij nog op tijd terug.

Gorgi, wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met je! En naar de vs spannend hoor! Maar eerst een mooie echo!

Rossia, nog geen tp voor jou dus. Maar netjes ongesteld geworden en nu een mooi huisje aan het maken voor seabert. Ik duim voor je hoor! En leuke vakantie in het vooruitzicht!

Mimpje, arme kleine man, gelukkig nu medicatie. Helpt het al? Kan me voorstellen dat je er zelf ook heel verdrietig van wordt als je kleintje zo'n pijn/verdriet heeft.

mamadeb, ik las dat kleine man eindelijk doorslaapt! Goed zo! Maar grote man is vervelend las ik ook, dat is minder natuurlijk. Zou volgens mij idd goed de peuterpubertijd kunnen zijn, hmmm lastig hoor. Sterkte ermee.

Ziggie heb jij alweer internet??

Missc nog steeds op vakantie??

volgens mij heb ik nu iedereen gehad, pfff een hele lap tekst.

Zo ik ga maar eens ontbijten nu!!

x Floortje
Teddy, jeetje wat een verhaal zeg. Wat zul je je zorgen hebben gemaakt en geschrokken zijn. Goed dat je naar de huisartsenpost bent gegaan. Ben heel benieuwd hoe het nu vandaag gaat! Hoe was de party van Teddyman?

Mimpje, bij jou dus ook nog niet je van het. Vervelend is dat toch. Inderdaad jammer dat ze niet kunnen vertellen wat ze voelen, maar je doet het hartstikke goed. Niet twijfelen aan je kunnen hoor.

Vera, kan een fase zijn natuurlijk van mini, maar leuk is anders. Veel tijd doorbrengen met de opa's en oma's, zodat ze ze op een gegeven moment toch gaat herkennen? Ik roep ook maar wat natuurlijk.

Floortje, welcome back! Klinkt als een goede en welbestede vakantie. Het klinkt allemaal heel positief die toekomstplannen van jullie. We hebben er een vakantieadresje bij hihi. Heb je flink gedaan daar? Je nod duurt nog even. Spannend hoor!

Ellein, heb gisteren nog even je fiets gegoogled. Moet zeggen dat ik de witte uitvoering erg mooi vindt!

Jobje, geniet je nog een beetje van je verlof en inderdaad meldplicht is ingegaan voor je. Dus waar ben je vandaag?

Ik heb nu toch wel wat last van extreme moeheid. Denk nu toch echt dat ik voor het eerst te maken heb met een bijwerking. Doe het deze week maar rustig aan en aftellen naar zaterdag. Ben zo benieuwd wanneer ik super seabert in mijn lijf mag verwelkomen...
Rossia hey! Wat vervelend dat je zo moe bent. Kan idd goed een bijwerking zijn, en het is natuurlijk ook niet niks allemaal. Ook stress en spanning natuurlijk. IK duim voor je voor zaterdag, seabert moet maar snel op de plaats van bestemming komen hoor!

Manlief en ik hebben goed ons best gedaan deze vakantie hihi dus wie weet. Als eisprong op dag 14 was dan was dat afgelopen vrijdag. 23 mei is ene pure gok, ik snap mijn cyclus niet meer, volgens de gyn moet mijn cyclus van de clomid weer wat korter worden dus dan zou de nod meer rond 21 mei liggen denk ik... We zien het wel.
floortje welkom terug. Fijn dat jullie zo genoten hebben. en het klinkt goed allemaal zeg!

hier gaat het nog niet lekker. Mini heeft gisteravond 1x 70 en 1x 100 ml gedronken. De zetpil heeft ze er om 7 uur met veel moeite weer uitgeperst. De 2e bleef gelukkig wel zitten. Om 11 uur heb geen nieuwe zetpil gegeven. Ze dronk toen 100ml. Vanacht ook nog 90 gehad en om 8 uur weer maar 70 ml. We zijn met haar bij de huisarts geweest. Hele verhaal verteld: Drinkt slecht, spuugt veel, maagzuur, diarree, huisartsenpost geweest....antwoord: ja en wat is nu de vraag? euuh...nou moeten wij ons zorgen maken, zou het reflux kunnen zijn, krijgt ze wel genoeg binnen?

Antwoord: ze ziet er verder goed uit toch? Ja...dat zijn wij ook wel, maar ze groeit niet genoeg. Dus ik leg hem uit dat we zetpillen hebben gehad met paracetamol om de evt pijn in de slokdarm te verzachten, maar dat ze die dus weer 'uitpoept'. Schrijft hij een recept uit: zetpillen!! Wat een zaak hooi die vent zeg! Deze zouden de melk sneller naar de darmen 'sturen' zodat het niet in de maag blijft en omhoog kan komen.

Nu houd ik me maar vast aan het feit dat ze er verder goed uitziet, lacht, goed slaapt, niet uitgedroogd is, haar luiers inmiddels weer wat minder dun zijn en dat het misschien een griepje of een sprongetje is, maar als het niet beter wordt deze week vraag een andere dokter.

Ze is nu wel op het kdv. Dan kan ik mijn gedachten even verzetten op mijn werk, anders blijf ik me zorgen maken.

Ze bellen als het niet gaat, en ik heb tot u toe nog niets gehoord.
vera, dat van die eenkennigheid heb ik ook in het 'grote boek' gelezen. Ineens is iedereen eng, behalve papa en mama.

Heb ook gelezen dat de periode tussen de 15 en 20 weken een hele lastige is. Dat blijkt dus wel weer. Daar valt ook het minder drinken onder.

rossia, Teddyman heeft een leuk feest gehad.

spannend he zaterdag?? ik duim zo voor je
Floortje, welkom terug voor zolang het duurt! Wat goed dat jullie zo genoten hebben. Klinkt als een hele lekkere vakantie. En dan zulke goede vooruitzichten! Zie je de toekomst alweer een beetje rooskleuriger? Nu hopen dat de vakantie een goede invloed gehad heeft op je vruchtbaarheid. Gaan jullie nu ook Zweedse namen uitzoeken? Ben benieuwd!

Teddy, klinkt allemaal niet leuk! Ik heb misschien een geruststellend iets voor je... Ik heb vanochtend toch maar het cb gebeld. Morgen gaat uk naar het kdv en kan ik dus niet komen wegen. Omdat ik pas over 2 weken een afspraak heb wil ik het liefst toch deze week wegen. Gewoon voor de geruststelling als ik donderdag moet gaan werken. Ik kreeg een verpleegkundige aan de telefoon en zij zei:

- Babies van 4 maanden en/of 7 kilo mogen in principe over op 4 voedingen. Het kan dus zijn dat 5 voedingen gewoon teveel voor haar zijn en ze daarom minder drinkt per voeding.

- De regel van 150 ml per kilo lichaamsgewicht geldt tot 3 maanden, daarna kun je hem vergeten.

- Het kan zijn dat mijn borstvoeding snel verzadigt omdat er in mijn melk meer voedingsstoffen zitten.

Het laatste is bij jou niet van toepassing, maar de andere 2 dingen waren voor mij ook nieuw. Verder heb je natuurlijk die fase waar je over schrijft, waar minder drinken ook bijhoort. Hopelijk gaan die zetpillen helpen, als ze ze erin houdt! Wat een ei zeg, die husarts van je.

Gelukkig geeft het 'grote boek' al aan dat het niet de meest leuke periode is. Die eenkennigheid was deze week wel heel erg. Vanochtend ben ik weer wezen babyzwemmen en deze keer gingen opa en oma kijken. Ze heeft de hele ochtend tegen ze gelachen en is net zonder protest (met een big smile naar Nijntje) op bed gelegd. De schat!

Als ze straks even geslapen heeft ga ik bij het cb langs.

Rossia, onze uk gaat vanaf donderdag 1 keer per week bij beide opa's en oma's een hele dag doorbrengen. Hopelijk went ze dan snel aan hen. Wat vervelend van die bijwerkingen. Het komt nu wel dichtbij! Nog 5 nachtjes slapen en dan weet je hoe het ervoor staat. Gaat Rossiaman mee?
Floortje, welkom terug!

Nou, meld dan maar, haha. Klinkt wel grappig.

Ik hou het even kort, want moet zo weer voor de hartecho op weg. Hoop dat het allemaal nog redelijk stabiel is. Heb de kleine in ieder geval veel voelen bewegen.
vera tnx, dat stelt me wel iets gerust.

heb net gebeld met het kdv. Ze heeft haar flesje leeggedronken, Halverwege wilde ze niet meer, toen hebben ze haar die zetpil gegeven en daarvan luchtte de boel erg op en dronk ze haar flesje helemaal schoon leeg. Gelukkig maar.

jobje succes bij je echo
floortje, welkom terug! Het klinkt alsof er mooie plannen gemaakt kunnen gaan worden! Spannend hoor!

Teddy, gelukkig dat mini nu weer wat meer heeft gedronken. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. En je huisarts klinkt idd als een enorme zak hooi!

Jobje, succes bij de echo!

He verdorie, ik ben vandaag echt even niet in staat om mij in andere mensen in te leven...sorry, sorry sorry! Ik baal enorm van mijn werk, ik heb het er zo ontzettend niet naar mijn zin meer, er zijn allerlei dingen aan de hand en ik voel me er gewoon echt niet meer op mijn plek. Misschien dat ik het straks nog even op de mail zet, misschien hebben jullie tips/adviezen.

Oh ja, nog even m.b.t. de borstvoeding...ik werd doodongelukkig van het afbouwen, dus ik ga nog even door. Alleen dan niet meer zo dwangmatig mililitertjes tellen als eerst. Ik moet van mijzelf na 25 minuten stoppen of anders na 150ml per borst (als dat eerder is) Dit geeft alweer een stuk meer rust en waarschijnlijk loopt het dan vanzelf terug.

Sorry, morgen hopelijk weer vrolijkere berichten en aandacht voor iedereen. Sorry sorry sorry!
Wat is het hier rustig zeg! Iedereen hard aan het werk cq van het weer aan het genieten?

Ik ben net naar het cb geweest. Zoals ik al dacht is uk niet heel veel aangekomen. Ze weegt nu 5940 gram, dat is 190 gram meer dan 3 weken geleden. Ze duikt op de curve van het cb nu duidelijk onder de gemiddelde lijn, maar wel ruim in het groene gebied. Op de borstvoedingscurve wijkt ze steeds meer naar beneden af van de gemiddelde-lijn, maar ook daar ruim in het groene gebied.

De verpleegkundige zei dat ze haar er heel goed uit vindt zien. Ze plast goed, poept goed (1 keer per week, maar wel zachte poep) en is alert. Niks om me zorgen om te maken dus..

Ook zei ze dat als uk een keer niet wil drinken (uit fles of borst) dat ze dat de volgende voeding ruim inhaalt, dat ze dan dus meer uit de borst trekt.

Maar goed, ik ben dus wel een beetje gerustgesteld.

Jobje, hoe was de echo deze keer? Hopelijk is alles goed. Vanaf nu verwachten we je elke dag even op het forum he?

Teddy, wat goed dat uk de hele fles leeggedronken heeft! Dan helpen die zetpillen dus wel. Krijgt ze daar 2 flessen?
Cross OGG.

Wat vervelend van je werk zeg. Ik moet deze week weer aan de slag en hoop echt van harte dat het een beetje leuk gaat worden. Anders wordt het helemaal zo zwaar! Schrijf het even van je af op de mail.

En een echte doorzetter dus! Is die 25 minuten per borst of in totaal? En 150 ml per borst, wow, daar ben ik best jaloers op hoor. Dat haal ik niet eens uit 2 borsten op dit moment!

Geen sorry hoor, soms zit je er gewoon even doorheen en heb je geen zin om op iedereen te reageren. Geeft niks!
vera jouw mini en de mijne gaan echt gelijk op he? Wel handig om te spiegelen, Ze schelen wel een kilo, maar qua ontwikkeling gaan ze gelijk.

mini krijgt inderdaad 2 flessen op het kdv.

OGG zet maar op de mail, misschien kunnen we je nog wat adviseren wat betreft je werk. vervelend dat je er geen goed gevoel bij hebt.

En het afbouwen moet je in je eigen tempo doen hoor. Dat gaat niet van de een op de andere dag (naja bij mij wel.., maar ik had ook een productie van nix)
Heb mijn verhaal op de mail gezet. Het is nogal lang geworden en als jullie geen zin hebben in geklaag, moeten jullie het vooral niet lezen Ik ben het iig weer even kwijt!
Floortje, klinkt goed allemaal, die gesprekken en nieuwe plannen!!

Vinden jullie ouders het niet heel erg dat jullie weggaan?

OGG, wat balen van je werk! Ik zal straks je mail lezen. En goed om nog niet af te bouwen met de bv als je daar nog niet aan toe bent.

Rossia, niet leuk van die moeheid. Mag je straks weer stoppen met die pillen?

Teddy, fijn dat mini toch goed gedronken heeft op het kdv.

Vera, fijn dat je een beetje bent gerustgesteld op het CB.

Nou, ben weer 4 uur kwijt geweest om naar het zkh te gaan en een hartecho en daarna gesprek met gyn te hebben.

De cardioloog zei dat het waarschijnlijk toch een aanlegstoornis was, maar dat ze de precieze diagnose pas na de geboorte kunnen stellen. Een pace-maker hoeft volgens haar niet, maar ze denkt niet dat het na de geboorte zomaar over kan zijn. Pff, ze zeggen elke keer wat anders, zo stom... Ik hoef in ieder geval niet ingeleid te worden met 40 weken. Voor de zekerheid nog even bloed geprikt om te kijken of ik infectieziekten heb gehad. Nou ja, laat het maar weer een beetje van me afglijden. Ik weet voorlopig toch niet waar ik aan toe ben.
Wat een gedoe Jobje. Hoe was de hartslag nu? Als je elke keer een ander verhaal krijgt weet je ook niet meer hoe of wat. Gelukkig geen pacemaker. Maar het blijft nu afwachten.

OGG, ik ga zo je verhaal lezen op de mail.

Teddy, hoeveel was jouw uk ook alweer aangekomen? Wel grappig inderdaad dat het elke keer weer gelijk oploopt. Kunnen we allebei opgelucht adem halen, blijkbaar is het normaal. O ja, bij het cb hadden ze nog nooit van een 4-maandendip gehoord. Dat terwijl internet er vol mee staat. Ze gaat erachter aan en laat me nog weten wat ze heeft gevonden.

Heeft mini-Teddy haar 2e flesje ook leeggedronken?
jobje vreemd zeg die tegenstrijdige berichten. Wel fijn dat ze waarschijnlijk geen pacemaker hoeft.

vera mini heeft ook haar 2e fles opgedronken en zojuist een fles van 165 ml. Joepie!!!

ze was donderdag 120 gram gegroeid in 2 weken tijd en is nu 4860 gram.

OGG ga je mail vanavond lezen.

Nu richting zonnebank voor een mooi bruin tintje.

tot later
Floortje, ik ben benieuwd of de vakantie geuren en sferen iets moois bij jullie voort brengt. Hoop het echt voor jullie.

Teddy, heel snel een andere dokter zoeken. Wat een eikel van een vent zegt. Straks gaat hij nog zeggen dat je kwark moet inbrengen in plaats van een zetpil. Ik zou zeer gefrustreerd worden. Fijn dat Teddyman ook een leuke dag heeft gehad. Jullie zijn er nu bijna helemaal klaar voor.

Vera, babyzwemmen weer geslaagd dus. Gezellig dat opa en oma mee gaan en met het leren kennen komt het straks dus ook wel goed. Als het in het "grote" boek staat dan zal het er wel bij horen. Rossiaman gaat zaterdag zeker gezellig met me mee!

OGG, ik lees in jouw bericht behoorlijke frustratie. Balen dat je het niet meer naar je zin hebt op je werk. Je had plannen om je toch te gaan richten op het vak van Floortje? Is het niet het moment om dat te gaan oppakken?

Jobje wat vervelend. Echt lastig dat ze iedere keer iets anders zeggen. Misschien weten ze het zelf ook niet echt goed en kunnen ze het pas goed bekijken als het geboren is. Fijn in ieder geval dat je niet ingeleid hoeft te worden en dat een pacemakertje niet nodig lijkt te zijn. Ik vind je heel dapper hoor. Dikke

Ik ga even snel thee halen en dan op de bank voor GA! Kan niet wachten!!
goedemorgen!

mini drinkt weer volop! hoera. De pillen lijken goed te werken. Morgen belt de dokter nog even. Zal eens vragen of ze die pillen moet blijven gebruiken of dat je dat dan weer af moet bouwen.
Klinkt heel positief Teddy! Wat fijn.
rustig hier...
Ik ben er ook nog!

Teddy, had je nou 2 verschillende soorten zetpillen of heb ik dat verkeerd begrepen? Fijn in ieder geval dat er eindelijk iets is dat werkt!

Rossia, dank je voor de knuffel!

Ik ga vandaag maar eens wat nuttige dingen doen, zoals schoonmaken, administratie doen, etc. Niet echt veel zin in, maar wel fijn als het af is.

En dan kom ik tussendoor hier wel even spieken voor de afleiding! Nu eerst een kopje koffie. Ja erg hoor, ben pas weer om half 12 opgestaan. Ben echt kampioen langslapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven