35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Pira: meid, wat vervelend. Schrik er gewoon van.

WIlde even snel kijken en morgen reageren maar toch maar een snel een virtuele knuffel van mij.

Morgen meer xxx
Pira? hoe is het met je?

Beer: ach gossie.. de waterpokken :( Beterschap!

Hier met de pil gestopt...

Wilde zaterdag met een nieuwe strip beginnen maar ik had geen strip meer..... Stom eigenlijk! Maar ja.. toen hadden we zoiets van; dan maar nu stoppen. Maakt eigenlijk ook neit zo uit.

Zat ik net mijn NOD te berekenen: is dat precies 30 april.. gaan we precies op vakantie, dat is dan wel balen!
Pira? hoe is het met je?

Beer: ach gossie.. de waterpokken :( Beterschap!

Hier met de pil gestopt...

Wilde zaterdag met een nieuwe strip beginnen maar ik had geen strip meer..... Stom eigenlijk! Maar ja.. toen hadden we zoiets van; dan maar nu stoppen. Maakt eigenlijk ook neit zo uit.

Zat ik net mijn NOD te berekenen: is dat precies 30 april.. gaan we precies op vakantie, dat is dan wel balen!
Pira: hoe is het? en hoe is het met piraman? en heb je pirameis lekker extra geknuffeld nu?

lieselot: spannend! en als je niet wil dat je ongesteld wordt op vakantie (hoewel nog maar de vraag of je zo precies ongesteld wordt als je net gestopt ben), dan moet je zorgen dat je direct zwanger bent!

Beer: agossie, de waterpokken! (had middelste hier ook op zijn 1e verjaardag). heeft ie er veel last van?
MissBR: ja.. dat is het dus een beetje... Ik twijfel nog of ik niet een beetje voorzichtig moet doen. Heb natuurlijk al zitten rekenen: ben dan 28 weken zwanger als ik naar Curacao ga (met een kind van 12 en een baby van 1 jaar) Manlief en zoonlief gaan een dag later nl. Denk dat dat best pittig is of niet? Mijn ouders gaan ook mee, dus die kunnen ook helpen, maar toch......
joh... als dat zo is, dan red je het heus wel hoor. kind van 12 sowieso en die baby kun je samen met haar en je ouders heus wel aan. 28 weken is nog niet hoogzwanger toch?

(en je gaat er al helemaal vanuit dat je de eerste ronde zwanger bent he? ik hóóp het voor je!)
Lieve Pira, hoe is het nu met je? Erg verdrietig?

Lieselotje, niet meer over nadenken nu, kijk nou maar wat er gebeurd. Mocht je meteen zwanger worden dan kun je dat heus wel aan...!

Beertje is niet zo ziek hoor, hij ziet vreselijk uit, net een krentebol. In zijn gezicht bijna niets gelukkig. Maar verder heeft ie 1 dagje koorts gehad en dat was het.

Hier bij ons loopt alles ook allemaal niet zo als het zou moeten. Ik merk dat ik steeds maar nadenk over wat er anders kan. Moet wel, het is nu echt te druk, we lopen te vaak en te lang op ons tandvlees. Maak me ook beetje zorgen om manlief, die dingen niet goed meer lijkt te trekken.

Ben ook blij dat alle verjaardagen er weer op zitten. Het is leuk en bijzonder, maar ook veel werk en gedoe altijd.

Hier trouwens eindelijk mooi weer, wordt tijd!
hi lieve meiden!!!

Met mij gaat het goed hoor. Ik ben zaterdag even verdrietig geweest maar verder is het zoals het is. Zal mogelijk ook komen omdat het zo snel raak was, t ging allemaal zo snel dat ik het nog niet helemaal tot me door liet dringen (de zwschap). Wellicht moet ik nog heel verdrietig worden maar denk t niet. Denk dat het veel heftiger zou zijn als ik al echo had gehad enzo.....ik beschermde me steeds tegen onrust, stress enz. Tuurlijk vind ik het heel jammer.....had graag in december zo'n klein hummeltje gekregen (rond verjaardag van piraman) en pirameis dan 1,5 jaar oud.....had allemaal zo perfect geweest maar ik hoop met heel mn hart dat er nog een nieuwe zwschap en kindje voor ons in zit.

Ik vloei trouwens nog maar heel weinig. In t weekdn was het echt veel maar wordt nu al snel minder (gelukkig). Denk dan ook dat alles oke is. moet donderdag terug op controle....

Wel loopt heel mijn planning in t honderd want zaterdag trouwen we....had nu al in huis in de bergen moeten zitten om vanalles nog te doen en regelen maar ben best moe dus zit nog aan gardameer en donderdag na ziekenhuis vertrek ik dan direct en probeer nu zoveel mogelijk per telefoon te regelen....vrijdag wordt dan wel nog superdruk dagje.

Lieselot strip op........nou dan heeft t zo moeten zijn meis....ga dr voor!!!! doe ik ook hoor........... kunnen we toch nog samen stressen en onderbroeken staren

En mbt die reis en stel dat je gelijk zwanger zou zijn, dan komt t ook goed joh, echt wel.

Beertje waterpokken----krentenbol.....gelukkig niet al te ziek dus!! Maar is het tussen jullie Beer of je werk of wat moet er anders voor je gevoel?

lieve meiden, ga snel op internet kijken naar bruidsboeketten. Wil iets simpels maar vind bloemetje erbij toch wel eluk en mn zus maakt m (die is al hier).

dikke kus aan allemaal en dank voor jullie meeleven......XX liefs tot snel XX
He Pira, gelukkig gaat redelijk met je. Vind dat je er heel goed mee omgaat! En zaterdag al trouwen dus! Ik ben het even helemaal kwijt, in Italie dus?
zaterdag al de bruiloft?? o,wat snel al! had toch het idee dat het nog even duurde. spannend!

en goed dat je het wel nuchter kan bekijken. die 2e komt er vast wel! (en dan is het ook perfect!)

Beer: gelukkig dat beertje niet heel ziek is. maar jij.. wat moet er anders dan? loopt het tussen jullie niet goed? is manlief teveel aan het werk en te weinig betrokken? zoek naar oplossingen hoor, want dat duurt nu al te lang! (als je hier niet teveel wil neerzetten: misschien op hyves? of mail me anders even persoonlijk? ik zal mijn mail op huves zetten..)
ja meiden zaterdag al trouwen en in italie.......moet nog schoenen, moet nog vanalls.........vannacht k..nacht, zweet me nog steeds gek (hormonaal denk ik) en hoest nu ook nog eens mn longen uit mn lijf en pirameis fijn wakker............ben moeeeee.

naja nu even werken en dan verder met voorbereidingen, ook beetje in zon zitten, is hier zo warm en mooi, enz enz. morgen controle in ziekenhuis, hoop dat alles er oke uitziet.

denk niet dat ik nog tijd heb me hier te melden dus alle liefs en goeds voor jullie en ik meld me volgende week als getrouwde vrouw
Jee Pira, dus tóch....wat jammer nou! Hoop van harte dat jullie een heerlijke trouwdag hebben en dat je het een plekje kunt geven. Beer heeft Beertje de waterpokken? Gelukkig maar dat hij er niet zo ziek van is, dat scheelt een hoop.

Lieselotje dus niet meer aan een nieuwe strip begonnen? Spannend! Hoop voor jullie ook dat het gauw raak is! MissBR hoe is het bij jou thuis? Lukt het je om eea op een rijtje te zetten?

Hier alles goed. Met pasen buikgriep gehad maar al weer opgeknapt. Weer volop aan het werk met de bijbehorende ochtendspits. Ik heb geklokt dat ik een uur onderweg ben van huis- via school en kinderdagverblijf -naar m'n werk. Terwijl het op zich 10 a 15 minuten rijden is als ik rechtstreeks zou gaan. Pff dat schiet niet echt op zeg, is dat bij jullie ook zo? En dan heb ik het dus nog niet eens over het ochtendritueel vóórdat ik überhaupt in de auto zit . Maar allez...we werken maar twee dagen per week tegelijk, dus het is nog te overzien. Duik nu lekker m'n bedje in. Tot later allemaal!
Pira ben paar dagen in new york geweest en lees t net..wat klote. Helaas heb ik er ook ervaring mee! Ik kon t ook redelijk handelen maar t suddert nog even door die hormonen en das echt shit! Zorg goed voor jezelf en laat je maar beetje extra verwennen! Wens je mooie dag toe zaterdag...koppie richten op toekomst! X

Lieselotje

spannend!
new york! geweldig snok, hoe was het?

Maria: alles loopt wel beter ja. als alles goed verloopt (moet zo naar mijn bedrijfsarts) ga ik vanaf dinsdag weer opbouwen.

Pira: geweldige dag toegewenst morgen! laat ons snel weten hoe je huewelijksdag was en hoe het leven als getrouwde vrouw bevalt?

Beer: hoe is het met je? laat het weten he? wij zijn er ook om naar je te luisteren! het is soms heel fijn om even je dingen neer te zetten en het gevoel te hebben dat er iemand naar je luistert!
Het was super miss br. We hadden superweer....heerlijk op slippertjes kunnen lopen en veel gezien....enne geshopt uiteraard....

Heb uggs voor Binck gekocht voor de winter Verder veel kleertjes en wat dingen voor mezelf......

Heerlijk gegeten....in allerlei leuke tentjes en op zijn new yorks een pedicure spa behandeling gehad.....

Hier vandaag naar CB geweest....weer helemaal goedgekeurd....meneer is inmiddels 82 cm, weegt 10750 gram en kon alles wat hij moet kunnen
Het was super miss br. We hadden superweer....heerlijk op slippertjes kunnen lopen en veel gezien....enne geshopt uiteraard....

Heb uggs voor Binck gekocht voor de winter Verder veel kleertjes en wat dingen voor mezelf......

Heerlijk gegeten....in allerlei leuke tentjes en op zijn new yorks een pedicure spa behandeling gehad.....

Hier vandaag naar CB geweest....weer helemaal goedgekeurd....meneer is inmiddels 82 cm, weegt 10750 gram en kon alles wat hij moet kunnen
pira wat jammer zeg, schrok van je berichtje net maar gelukkig gaat het weer wat beter en ben je erg nuchter. Alsnog sterkte ermee natuurlijk.

Heeeel veeel plezier morgen met je "mooiste dag" van je leven en geniet er enorm van.

Hier weer aan het werk deze week, wel raar hoor, zou best nog even thuis kunnen blijven. Gelukkig 2 dagen en volgende week ook en dan weer 3 dagen. Jelle is vandaag weer op het kinderdagverblijf, hij doet het daar erg goed en drinkt genoeg uit zijn flesjes. Zo weer naar huis en hem lekker ophalen......

Gaan we saampjes met de fiets, heb laatst via marktplaats een fietskarretje gekocht, echt superhandig en leuk.

Vakantie....daar heb ik ook wel zin in zeg. Effe lekker met zijn drietjes eruit. Het plan is om in juni/juli naar australie te gaan, ouders van mijn vriend wonen daar (hij komt daar ook vandaan), dus aankomend weekend eens langs bij een reisbureau.

Goed weekend allemaal, groetjes opaal
hoi iedereen!

ben een behoorlijke poos weggeweest, wel heel de tijd meegelezen. Vriend en ik zijn uit elkaar gegaan, maar....inmiddels weer samen en ik ben zwanger! Nog heel pril en hopelijk gaat alles goed (stresserend hoor, zwanger zijn). Ik wil graag weer meeschrijven. Schrijf ook op december 2010, maar met leeftijdsgenoten is toch herkenbaarder.

Kan ik weer meeschrijven?
Marahbloem welkom terug! Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Tuurlijk ben je weer welkom, ik zal je weer in de tabel zetten mét een mooie gele balk natuurlijk! (F5 voor de nieuwe tabel) Gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn. Ik was ook in december (2009 dan) uitgerekend maar ons kindje is al op 24 november geboren.

Snok wauw naar New York geweest, heerlijk hoor! En Uggs gekocht voor Binck? Hihihi nou ze lopen héérlijk hoor, ik loop er al op sinds oktober vorig jaar en doe ze niet meer uit !

MissBR vanaf dinsdag weer opbouwen? Dat is dan nog wel heel snel gegaan of vergis ik me? Heb je er ook weer zin in?

Opaal ook weer aan het werk? Tja, we moeten er weer aan geloven he? Fijn dat Jelle het zo goed doet op het kdv. Vind het zo grappig dat onze kindjes 1 dag na elkaar geboren zijn! Pira morgen de grote dag! Ik zal aan jullie denken!

Ik heb morgen een uitje van een ander Viva topic waar ik al 4 jaar op schrijf, het wordt een stralende dag dus ik heb er zin in! Fijn weekend allemaal!
Pira: een hele mooi dag gewenst vandaag En natuurlijk alvast gefeliciteerd!

Ben heel benieuwd naar een foto van je trouwdag en hoe het geweest is.

Gisteren feestje gehad.... veels te veel wijntjes op. Had het zuur vannacht. Bah.. N u beetje hoofdpijn en moet zo competitie tennissen... Ben bang dat ik niet echt fit ben

Moet ook opschieten nu. xxxxxxxx
Hoi mensen, ik wil graag inhaken op dit topic. Ben 38, en heb heel lang getwijfeld of kinderen iets voor mij was. Maar ik denk dat ik onbewust mijn kinderwens heb onderdrukt, omdat ik het moeilijk vond voor te stellen dat het voor mij was weggelegd (i.v.m. moeilijke jeugd, vriendjes die niet 100%voor mij gingen). Maar de laatste jaren is het gevoel steeds sterker gegroeid dat ik het echt wil, en na een sterfgeval onlangs besefte ik het: je hebt maar 1 leven en als ik het wil dan moet ik het NU doen. Ik heb een paar moeilijke gesprekken gehad met mijn vriend, die liever nog even wilde wachten, maar ergens heb ik hem duidelijk weten te maken dat dat gezien mijn leeftijd niet kan en nu hebben weafgesproken dat ik z.s.m. mijn spiraal eruit laat halen, zodat meteen wanneer we besluiten te beginnen we ervoor kunnen gaan.

Ik voel me nu erg blij maar ook onzeker en verdrietig. Voor het eerst sta ik me toe het echt zo graag te willen,maar tegelijkertijd weet ik niet of het gaat lukken. Allerlei plan B scenarios spelen door mijn hoofd, zoals adoptie. Ik zou graag jullie ervaringen horen.
welkom sheherazade! leuk dat je mee komt schrijven! en wat spannend dat jij (jullie) hebben besloten er voor te gaan!

natuurlijk twijfel je (dat doe je op iedere leeftijd denk ik) en natuurlijk weet je niet of het gaat lukken (maar ook dat weet je nooit zeker). maar onmogelijk is het zeker nog niet en zo oud is 38 ook ngo helemaal niet! (haha, ik ben zelf ook 38!) geen enkele reden nog om aan te nemen dat het moeilijk wordt of lang zal duren.

ik zal me even voorstellen trouwens, geen idee hoe lang je al meeleest . Ik ben dus 38 en heb 4 kinderen (drie jongens van 8, bijna 6 en net 2) en een meisje (hummel) van 9 maanden. een rijk bezit!

Pira: hoe was je trouwdag?? heb je er wel van kunnen genieten ondanks de verdrietige aanloop? ik hoop het zo voor je meid!

lieselotje: en? nog gewonnen met tennissen??

marahbloem: gefeliciteerd!! leuk als je weer meeschrijft!
meiden het was een FANTASTISCHE DAG!!!!!!! echt zo leuk, lekker relaxed, stralend weer, lieve mensen om ons heen....enkel werd pirameis dag ervoor ziek ....maar die dag ging t redelijk.....heb nu geen tijd, er is nog family hier maar ik schrijf snel uitgebreider.

sheherazade welkom!!!!

marahbloem....proficiat meis...ik was ook bij december 2010...maar dus weer weg......maar goed we gaan gewoon door en hopen dat t snel lukt.

meiden allemaal veel liefs en zoen XX
@Pirä: I know. Jammer dat het zo snel mis ging, maar wat fijn dat je een geweldige bruiloft hebt gehad. Gefeliciteerd! Klinkt goed, zo relaxed.

@MissBr: thanks. Jeuh, vier kleine kinderen en uit wat ik altijd begrijp vind je dat niet eens druk...Wow!

@Sherehazade: ik ken het, word deze week 40, maar toen we echt voor het echte echhie gingen (met ovulatietesten) en zonder gedoe etc, was het in een keer raak. En dat terwijl ik dacht niet eens vruchtbaar te zijn. Ik ken dus heel goed wat je schrijft. Zelf op dit gebied ook een laatbloeier, o.a. omdat ik heel lang voor mijn zieke moeder heb gezorgd en vond dat ik genoeg zorg voor een ander had gedragen, maar die angst dat het niet zal lukken, ken ik dus ook. Aan de andere kant hoor ik van veel vrouwen dat ze die angst kennen. Snel je spiraal eruit laten halen en ervoor gaan.

@Maria: thanks! Twee vriendinnen van mij waren ook in december 2009 uitgerekend en alletwee in november bevallen. Dus eigenlijk reken ik daar ook een beetje op.

En weer aan het werk. Een uur onderweg klinkt erg lang, zal wel wennen zijn. Gelukkig maar twee dagen ind e week, kan me voorstellen dat je er niet heel happy van wordt.

@Snok: New York is geweldig! Altijd.

Mijn zwangerschap is nog erg pril en we zijn de eerste drie maanden nog niet door plus de testen die erbij komen. Eerst maar even die afwachten. En verder veel misselijk en moe. Raar om te merken, maar op de een of andere manier went het ook snel. Voor mij wordt de overgang van 'alleen' naar zijn vijven het heftigst. Vriend heeft twee kleine kinderen (co-ouderschap), is nog herstellende van een zeer ernstige ziekte en we wonen in andere steden. We weten nu nog niet hoe we het allemaal gaan doen. Maar ik wil eerst hier aan 'wennen' plus de testen gehad hebben.

Welterusten iedereen!
pira: wta fijn dat het zo'n geweldige dag was! helemaal zoals je gehoopt had? heel goed!

beer: waar ben je? al even niks gehoord. gaat het wel goed? ik maak me beetje zorgen... kom hier gerust even uithuilen/schreeuwen als dat is wat je nodig hebt he?

marahbloem: van alleen naar 5 lijkt mij ook een behoorlijke overgang. neem daar wel de tijd voor en zorg dat jouw gevoel daar niet bij ondersneeuwt!

ga nu even op stap, lekker naar mijn zus. fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven