35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

kom op meiden... laat ons niet te lang in spanning he??
nog niet...... Pira???

Fijn hier die lange gesprekken hahahahahaha

Ik doe echt pas woensdag of donderdag een test...
buongiorno meiden!

ja we waren kort van stof Lieselot hahaha maar inderdaad vanmorgen nog niets.

waar ga je trouwens heen op vakantie?

En MissBR ik heb geen idee hoe mijn cyclus deze keer is....zit nu op dag 24 gerekend vanaf mk dus ?! bij normale cyclus zou ik nu ongesteld moeten zijn - worden. Ik wacht gewoon deze week af, mits de rode vegen niet komen, anders haal ik mezelf vanalles in mn hoofd......

fijne dag allemaal
Ik zit op dag 25. Maar het is de eerste x na de pil en daar heb ik natuurlijk wel een cyclus van 28 dagen. Normaal rond de 23 a 24. Ga zo even naar het winkelcentrum en toch maar vast een testje halen. Kan hem maar vast in huis hebben toch....

Ik ben wel vreselijk moe..... vooral in de avond stort ik in en ben met geen 10 paarden wakker te krijgen in de ochtend Maar ja... dat kan ook luiheid zijn

We gaan naar Ibiza... Lekker hoor 25 graden daar.
ja Lieselot je kan m beter maar vast in huis hebben

oh heerlijk naar Ibiza.....alvast veel plezier!!

hier is t nu ook heel warm. gisteren in korte broek en hemdje de tuin alvast beetje gedaan....heerlijk. pirameis in blote armen met de steentjes aan t spelen...en opnieuw met de mountainbike en zij in de trailer....lekkere dag. alleen toen ik 'smiddags even wilde slapen was mw. na half uur alweer wakker grrr.

ze heeft nu al paar nachten dat ze ineens wakker wordt en volledig overstuur is ??!! dromen?? verlatingsangs ?! pfff ben beetje gebroken. vanmorgen was t 5 uur (yoohooeee was ik al blij mee) tussen maar tussen in en samen nog wat gedommeld tot 06.30, toen was t echt over.

ook het naar bed brengen is even wat omslachtiger. normaal even tutten, lekker in dr bedje leggen en ze mummelt nog wat en slaapt. nu direct vreselijk hard huilen...moet gewoon terug gaan om dr te kalmeren en met wat geluk lukt het dan wel.....geen idee?!!! FASE FASE FASE...zal wel weer overgaan toch?!

wij hopen eind mei nog weekje naar sardinie te gaan......maar moet even afwachten op piraman of t echt lukt of niet....hoop t wel. effe dr tussenuit!
hey meiden, zit weer op mijn werk (had me vorige week keertje ziek gemeld). Het gaat hier wel ok, ik heb het er even niet over.

Met Beertje gaat het super, hij is zo'n lekker ventje. Hij eet echt ontzettend veel momenteel, echt alles wat je hem aanbiedt. Hoop dat ie zo'n goede eter blijft. Slapen gaat ook heel goed. Hij 'doet' verder nog niet veel. Lopen zal nog wel even duren denk ik. Praten ook nog niet zo. hij neemt z'n tijd voor alles!

Pira, klinkt als een zware nacht, inderdaad fase, zeg het nog maar eens tegen jezelf.

Spannend Pira en Lieselot, ben benieuwd!

Lieve MissBR, van wat ik zo gelezen heb de laatste tijd, volgens mij gaat het met jou wel een heel stuk beter? Hoop het voor je! Hoe is het met werk, weet je al of en wanneer je weer gaat?
owwwwwwwwww sardinie!!! Daar wil ik ook zo graag nog een keer naar toe. Staat in de plannin voor volgend jaar mei. Twijfel nog tussen sardinie en sicilie . Ben benieuwd hoe jij het ervaart. Hoor ik graag van je!

Vervelend dat ze zo rot slaapt...misschien inderdaad een fase? Ben eerlijk gezegd vergeten hoe dat allemaal gaat op die leeftijd.

Ga eens even de boel opruimen hier! Tot later
Hey Beer. Fijn dat het weer ok gaat

We moeten allemaal weer eens nwe foto's plaatsen volgns mij. Ben wel nieuwschierig hoe ze er nu uitzien. Of staan er recente foto's? Ga eens kijken naar kleine beer met mijn favo naam
Lieselot, foto's van Beertje zijn zwaar verouderd. Ik ga deze week echt nieuwe plaatsen...

En hoe gaat het met K.?
komt Carlot hier trouwens nog wel eens?
Met kees gaat het geweldig. Zo'n lief manneke

Ik wil graag een kloon van hem als het kan

Alleen is hij nu weer wakker.. heeft denk ik een klein half uurtje geslapen.. das dan wel weer jammer hahahahaha

Nou ja.. ga ik maar even een test halen in het winkelcentrum. Tis lekker weer

Carlot tijdje niet gezien eigenlijk.
Beer fijn meis dat t wat beter gaat. Super dat t Beertje het goed doet, hoef je je daar even niet druk over te maken.

Carlot? en Watever??

Lieselot...die test brandt straks in je tas

Sicilie ken ik al redelijk......prachtig, echt zo gaaf. Zoveel diverse invloeden...

Sardinie ben ik 1x geweest om te windsurfen (in t noorden). Verder toen niet zoveel van gezien. Nu gaan we naar het zuidoosten (als we dus gaan). Hoop t echt......
Heb toch maar een test via internet besteld. Morgen in huis

Ruim op tijd voor woensdag hahahahahaha

Ik hoop met je mee.... Gaan we het tegen die tijd nog even over hebben. Want wil graag weten waar we dan heen moeten enzo. En waar je lekker kunt eten hahahaha
test brandt in de post!!!!!

lekker eten kun je OVERAL in Italie, echt.........

ik moet werken!!!!!!!!!!!! lummel maar wat raak.........doei!!
Echt spannend, dus woensdag testen? En dan maar hopen op een Kees-kloon!

Pira, ik vroeg me af, misschien heb ik het gemist hoor, geef je nog bv?

werkze, ga ik ook eens doen....
mmm. italie, sicilie, geweldig. Ben er zelf een aantal keren geweest. Dit ook omdat we vanuit daar op de boot gingen van mijn werk. Monsters van bodem en water halen voor onderzoek destijds.

Wij gaan ook binnenkort tickets boeken, naar australie.....ja, erg ver. Kinderarts vandaag gebeld of dat wel al kan met Jelle, geen probleem!! Joepie, kan hij ook eens kennismaken met zijn andere opa en oma.

Hier alles goed. Het werken valt best weer tegen zeg, 's avonds op na zo'n dag. had ik niet verwacht. Zeker een kwestie van wennen. Thuis gaat alles uitstekend, een babbelende Jelle nu, echt zo superleuk.

Ga nu effe eten en dan weer aan het werk.

Geniet van de vakanties en ik wacht ook in spanning af wat er uit de testjes komt van pira en lieselot.

Groetjes Opaal
woensdag dus.. ok, ik probeer geduld te hebben!

lieve Beer.. t gaat nog niet helemaal zoals je zou willen? je kan altijd bij me terecht he? doen hoor!!!

opaal: naar australie! wow! ik was al blij met ons weekje engeland volgende week!

ik ben vorige week weer begonnen met opbouw in werk. elke week een dagdeel meer, deze week dus twee ochtenden. ik zit op een andere afdeling, was wel goed. kan er nog niet zoveel over zeggen, moet even afwachten, maar het was lekker om weer iets te doen en even tijd te hebben in mijn eigen tempo.

fijne dag meiden! (en succes met onderbroeken staren!)
Hey Missbr, ja dat weet ik, lief dat je dat zegt, en ga ik ook zeker doen! Jij hebt het zelf ook niet makkelijk gehad de laatste tijd, blij om te zien dat je weer een beetje aan het opbouwen bent, qua werk. Voel je je ook uitgeruster en beter nu?

Opaal, wennen is dat dan he, weer aan het werk. Mis je Jelle erg of valt het mee?
ja ik staar wat af in die onderbroek

bizar.....weet echt niet wat ik er van denken moet. ik ga er van uit dat de boel ontregeld is maar anderzijds.........

Beer nee ik geef geen BV meer....tijdens de vorige maand (dat ik zwanger was) droogde ik snel op en mevrouw ging daardoor ook bijten. Ik heb er af en toe nog aangelegd 2 weken geleden toen ze zo ziek was om dr rustig te krijgen maar dat was voor t laatst.

Opaal is niet gek hoor dat werken je nog zwaar valt.....heeft even zn tijd nodig. je mag dus best doodop zijn 's avonds. Wel super dat Jelle t zo goed doet en helemaal te gek dat jullie naar Australie gaan, wanneer?

maar dames ik test de komende dagen nog niet hoor...........ik ga dr nog steeds van uit dat de rode vegen komen.......
Pira: tis natuurlijk wel leuk om allebei woensdag te testen. Is wel zo gezellig toch? En aangezien ik donderdagavond naar Ibiza ga is het ook wel zo aardig dat ik wat weet van jou... kan/ga daar niet internetten nl... Of ik moet je even mijn mobiele nr. geven zodat je me bij goed nieuws kan smsen hahahahah

Opaal: Australie?? Poeh... goed man! Zou ik wel een keer heen willen. Hoe oud is Jelle tegen die tijd? Wij gaan als Kees net een jaar is naar Curacao... lijkt me best pittig..
Haaaa die Lieselot..........hartstikke gezellig

maar ik ga vlg mij woensdag negatief testen dus daar heb ik geen zin in. Ik ben ervan overtuigd dat cyclus langer is dit keer dus blijft de ongestelditus echt uit wil ik pas in t weekend testen. maar ik stuur je in het geval van goed nieuws graag een sms hoor
Ok.. mail ik zo even mijn nummer naar je hyves

Ben TE nieuwschierig om het pas te weten als ik terugkom hahaha

Hier ook nog steeds broekstaren. Geen gekke draden meer. Erg rustig in die broek eigenlijk......
ahhaha je nummer is genoteerd.

enne ik staar ook nog steeds maar errug rustig ook hier. vorige keer had ik direct vrij veel afscheiding maar ook daarvan nu geen teken te zien. ????? vrij vage situatie dus
haha, wat een gestaar in onderbroeken hier:-). Wel spannend! En jullie houden de spanning er zo ook wel in zeg.

@Pira: wow, jouw woning plus uitzicht klinken werkelijk geweldig!. EN een huis in de bergen, heerlijk zeg. Zeker als je er in de zomer voor langere tijd kunt zitten. Hoe doe je dat trouwens met die trailer aan de fiets? Ik ben een fervent fietser en los van een aanhanger voor aan de fiets voor een maxi-cosy heb ik nog niets gezien waarin je een baby kunt vervoeren, maar dit klinkt erg leuk.

@Opaal: ook al wow! Australie. Heerlijk vooruizicht zeg. Ga je lang weg? Kan me trouwens ook wel voorstellen dat het werken nog vermoeiend is. Veel gebeurd natuurlijk, zal nog wel even wennen zijn.

@MissBr: aan het opbouwen op je werk. Ik hoop dat het goed gaat en je rustig en langzaam in je eigen tempo kunt opbouwen.

Hier alles zijn gangetje. Alleen een beetje ongerust, heb geen gespannen borsten meer en ook niet meer misselijk. Vermoeiend hoor, die onzekerheid. Ben (in gedachten) ook ietwat onredelijk tegen vriend, maar houd me wel in. We hadden zaterdag een feestje en ik ben niet meegegaan, omdat ik moe en beroerd was. Hij maakte zich er met een sms vanaf, terwijl ik natuurlijk had gewild dat hij belde om te vragen hoe het was. Mmm, niet leuk van hem. Mijn irritatiegrens is snel bereikt momenteel. Slecht geslapen, misselijk, moe...'gelukkig' voel ik me nu beter, alleen brengt dat dan ook weer onzekerheid met zich mee of het allemaal wel goed is...het zorgen maken is geloof ik al begonnen:-).

Fijne avond iedereen!
Hey Marah, wat vervelend dat je zo onzeker bent. Ik heb het overigens bij alle zwangerschappen wel gehad hoor, dat de verschijnselen een dagje wat minder waren. Hoe ver ben je nu precies? Misschien zit het ergste er gewoon op, en ga je je nu lekker fit voelen. En verder die hormonen, irritaites ed, pfff heel herkenbaar. Soms herken je jezelf gewoon niet meer terug.

Pira, geen bv meer dus! Mis je het nog wel eens? Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk niet gehad heb deze keer, had ik de vorige keren wel. Kan me nu nauwelijks nog voorstellen dat ik een paar maanden geleden nog bv gaf, als ik die enorme peuter zie rondkruipen. (met die mond vol tanden en kiezen....)

nog nieuws?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven