35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Leuke foto's Snok. heb even gespiekt Leuk huis ook volgens mij! Ben jij ook zwanger getrouwd?

Hier nog steeds niet ongesteld. Baal ik wel van. Ben ik dalijk de hele vakantie afhankelijk van mijn tamponnekes! Gadver!!!

Ga even mijn tasje inpakken. Ibiza here we come! Heb zin zin zin zin zin.... Lekker eten en vooral lekker drinken
Snok.... volgens mij woon jij heeeeeeeeeel dicht bij mij....
ik zie ook gewoon bekende dames hahahahaha
Nee niet zwanger getrouwd...zag ik er zo uit? whhahahahahahahahahahah.....

Lieselotje meen je dat nou? Ik ga het ff checken..ken je mij dan?!

Marahbloem klopt!! Hij is inmiddels (laatste keer) 82 cm en echt een grote vent....Tja lange papa en mama.....;-)
Nee hoor... Maar omdat ze tussen de babyfoto's staan.

ik ben nl. wel met bijna 7 maanden getrouwd En ik vond mezelf prachtig.... Nu denk ik: what was i thinking??!!! Maar toch... vond het wel heel bijzonder
buongiorno meiden......................ik ga waarschijnlijk begin volgend jaar voor mn rekening nemen; baby in 2011 of net nog in 2010??!!!

ja een dubbele streep, vaag weliswaar maar hij is te zien......

ik heb sinds gisteren zo'n "rottige" buik en ik dacht vanmorgen in bed dat ik wel wil weten of ik gewoon ongesteld word of dat het toch iets anders is.........................en zie............

Watever goed je hier te zien, hoe is't met je??

Dank voor de felicitaties en wat lachen op jouw verjaardag....mooie dag!!!

Lieselot en Snok kennen elkaar ??

Snok heb op hyves gereageerd en mooi manneke zeg en inderdaad groot!

Marahbloem relaxed weekend voor de boeg, geniet ervan.......enne onzekerheid ook direct hier hoor.......pff zal t nu wel goed gaan enz enz..........

Lieselot misschien toch nog een testje doen dit weekend? wellicht te vroeg getest?

alvast heel fijne vakantie, GENIET ervan.

meiden fijne dag xx
Pira!! Wat leuk!!!! Ben je inderdaag begin januari uitgerekend.

Zie je dat je hartstikke vruchtbaar bent na een mk.

Leuk!!!

Ik ga gewoon ongesteld worden. En dat vind ik prima

Test had het echt wel aan moeten geven als het zo was. Dus ik ga er echt vanuit dat ik wijntjes mag drinken (steek gewoon mijn kop in het zand)
Pira!!!! Super leuk zeg.....wat geweldig......en spannend weer .....

Ja we kennen elkaar door mensen die we allebei kennen';-) Super grappig.....

Ah Lieselotje ik zie het al ...jij hebt er nu 3 dus jij gaat nog voor nummer 4
Jahaa.. ik ga voor de kinderbijslag

En jij? Zou je nog een kindje willen?
ja ben hartstikke blij!! en fijn t hier te delen want hou voorlopig mn mond.......tuurlijk gewoon nog te spannend of het deze keer wel goed gaat.

en weet je vlg mij hebben we dit kindje tijdens huwelijksnacht gemaakt leuk detail!!!!

jij lekker wijntjes drinken en genieten (ook al is t met tamponneke hoe lang blijven jullie weg?

Is het nu in NL 1 week vakantie of hoe??

morgen natuurlijk konginnedag......hier gewoon werken.......1 mei is feestdag maar op zaterdag......afgelopen zondag 25 aprile ook feestdag maar hadden we dus ook geen profijt van....jammer!!

MissBR jullie naar engeland toch? waar? have fun!!
Whahahahahaahah nou daar wordt je volgens mij niet rijk van

Ja mijn gevoel zegt wel dat er nog eentje bijhoort....Ik dacht altijd als Binck 1 is maar wacht toch nog eventjes.....zou uberhaupt weer graag een voorjaar/zomer kindje willen (net of er wat te plannen valt...werd heel makkelijk zwanger maar tis toch weer afwachten) dus tja......wie weet over paar maanden?

Moet wel eerlijk zeggen dat ondanks dat ik echt een super relaxed jaar met Binck had, hij nooit zomaar huilde, heel makkelijk is etc. ik wel er een beetje tegen op zie om er nog eentje bij te krijgen? Hoe gaat je leven er dan uitzien.....? <Kom jedan nog wel buiten het eerste jaar?
Snok jij wilde toch ook nog wel een 2e of heb ik dat gedroomd ??
ok reeds beantwoord............ TUURLIJK KOM JE BUITEN hahahaha ik zat al te denken mmmm winterkindje naja flinke kruiken in kinderwagen en rijden hahahha

in juni was inderdaad echt super met pirameis, ze heeft de hele zomer overdag buiten geslapen.. maar je hebt t niet voor t kiezen dus wij dachten "we zien wel".
Pira: De jongste heeft 2 weken vakantie en de oudste 1 week (lang leve het voortgezet onderwijs hahahahaha)

Op je huwelijksnacht! dat is leuk!

Snok: tuurlijk kom je nog buiten! En anders gaan we toch gewoon koffie drinken en gebakkies (tja... op zijn D... he?!) eten. Valt echt allemaal reuze mee!
Ik moet echt wat gaan doen! Moet koffers nog pakken,boodschappen doen, hond naar zeeland brengen. misschien huis netjes achter laten.. maar zit ik hier weer met mijn neus in de pc
HUP LIESELOT weg hier en aan de slag, t'is voor een goed doel VAKANTIE!!!!! enne dat huis kan ook na de vakantie...dan heb je weer frisse moed.

ik moet ook dringend aan de slag dus ben ook weg hier

FIJNE DAG MEIDEN XXX
Klopt Pira...is ook echt zo hoor....

Ok ok...jullie stellen me gerust whahahahahah....ik zie het soms om me heen en hoor verhalen....denk ik eentje is wel heeeeeeeel makkelijk

Lieselotje have fun!!!!! Lekker hoor Ibiza.....ga je party-en of meer chillen?
hoeraaaaaaaa!!!!!!

wat geweldig Pira! en wat mooi, op je huwelijksnacht! dat moet een rpachtig en geliefd kind worden! we duimen voor je dat het nu wel allemaal goed gaat! (en lies: echt niet een testje mee in de koffer??)

snok: of je nog buiten komt?? haha! joh, dan zou ik helemaal nergens meer moeten komen en het tegendeel is waar! je kunt het je nu niet voorstellen, maar van nummer 2 (en 3 en 4) hou je net zoveel en die hoort er dan weer net zoveel bij en past ook gewoon in je 'schema' dat het op een gegeven moment gewoon vanzelf loopt!

hier twee weken vrij (beide basisonderwijs) en we gaan zaterdag naar engeland inderdaad. het zuiden aan de kust. ik ben benieuwd, nog nooit daar geweest.
en lies: aan de slag (ga ik morgen allemaal doen: bedden, wassen, inpakken, opruimen, boodschappen)! en hele fijne vakantie alvast! (met wijn en wellcht tampons?!)
Ga ook wel een avondje Pacha in hoor! En lekker chillen.

Mijn ouders gaan ook mee, dus we hebben af en toe oppas.

Eentje is ook wel makkelijk. Maar als ze ouder worden ben jij of je man altijd zijn vriendje. En met 2 kan je af en toe ook eens zeggen: huppekee... samen spelen jullie!!
Jij ook fijne vakantie MissBR!

En mocht ik maandag nog niet ongesteld staan, dan gooi ik er natuurlijk nog een testje tegenaan, maar ik ga daar echt niet van uit. Dan sms ik pira even bij goed nieuws
Pira, gefeliciteerd, dat is snel zeg! Wat super voor jullie!

Snok, heb jou en Binck bewonderd op hyves, lekker ventje, lijkt wel een beetje op die van mij (ik heb ook foto's neergezet).

MissBR hoe is het met je zoon en z'n hoofdwond? Schrikken is dat zeg! En lekker naar Engeland, veel plezier.

Lies, opschieten jij!
Lieselotje LEUK!!! Ff lekker los

Ja Beer wilde het niet zeggen maar had ook een beetje dat gevoel toen ik de fotos zag Geinig.....zette net neer dat ik het een prachtig kereltje vind whahaha komt nu wat raar over....tja vind de mijne ook prachtig
Ze zijn gewoon prachtig toch! Van die mooie blonde ventjes...
Prachtige mannekes!!!!!!!! geen ander woord voor

MissBR heel fijne vakantie en vlg mij moet het daar heel mooi zijn naar wat ik ooit eens heb horen vertellen.

hier dus geen vakantie (hopelijk eind mei maar staat nog op erg losse schroeven.......) naja ik klaag niet want het is sowieso zalig en mooi hier...............

ga snel verder beetje drukke dag vandaag en ook morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven