35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

quote:Beer schreef op 09 mei 2010 @ 12:08:

Wordt trouwens gezellig hier straks met drie van die kribbige types....

!

Jij durft!!

Ik vond het super leuk moederdag! Mijn eerste knutselwerkje van Jasper gehad van het KDV haha, en jawel Maria...een fietsstoeltje voor mijn mamafiets (wat een kriebelwoord)! Hij kan inderdaad alleen nog niet goed zelfstandig zitten dus we moeten nog even wachten voor de echt fietstochten. Heb wel al een blokje geoefend. Die moederfiets is voor mij toch wel het handigst omdat als ik heel eerlijk ben ik toch niet meer zo flexibel en handig ben om met een "gewone" fiets en kind in stoeltje te fietsen.

Lies, heb ik het nou gemist, heb je nou nog een test gedaan of niet????

Pira, krijg jij al zo snel een echo joh? Als ik het goed bereken ben jij nu 5 weken op weg...???

Maria, is jouw jongste alweer bijna 6 maanden?? Wat vliegt de tijd. Ja, Jasper is vandaag 9 maanden. Alweer bijna net zo lang deruit als derin.

Miss ook nog even hier: fijn dat je weer terug bent en dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.
O ja Sheherazade ik herken het heel goed. Hier was het exact hetzelfde wat vriendlief aanging. Maar goed toch niet meer aan de pil gegaan. Toen ik uiteindelijk zwanger was, vond hij het te gek en toen zijn zoon geboren werd ging hij helemaal uitzijn dak, zo blij! Nu zegt hij nog wel eens: dat ik dat nou nooit gewenst heb.
Nog even wat: weet iemand eigenlijk hoe het met Carlootje gaat?? Heb lang niks van haar gelezen en zij is eind van deze maand uitgerekend!!
Hoi meiden, hij zit er mee dat zijn vrijheid dan kwijt is. Ik weet eigenlijk niet meer of hij wel kinderen wil, maar ik weet wel dat tegen de tijd dat hij er aan toe is, ik ze niet meer kan krijgen! (vriend is een stukje jonger dan ik). Hij denkt volgens mij echt dat zijn leven dan over is, terwijl ik denk dat je nog genoeg tijd kunt vrijmaken door opvang, oma, creche, etc. Zeker omdat we er maar eentje zouden nemen. En ik denk alleen maar aan dat ik straks alleen in het bejaardentehuis zit!

Ik weet niet goed wat ik nu moet doen, wachten, ultimatum stellen, huilen, juist rustig blijven? Ik wil helemaal niet zonder hem, ik wil juist, met hem, een kind.
Nee, niet de dokter gebeld... en nee, nog nog ongesteld.... en nee... vandaag maar eens geen test hahahahaha

Sheherazade: Rottig..... Meeestal zijn mannen snel om als ze inderdaad hun kindje in hun handen hebben en zelf tijdens de zwangerschap veranderen ze. Maar ja... je kunt iemand niet dwingen, hoe jammer ook.... Lijkt me niet leuk!

Heeft hij nu wel gezegd dat hij kinderen wil? Dat stukje ben ik even kwijt denk ik..
Jeetje ik zat net eens even alle oude berichten door te lezen hier. Emoties kwamen weer heel even naar boven. De positieve test, de eerst echo, de VW-punctie...pffff

Er zijn toch wel wat mensen afgevallen hoor. Zoals Zina en Marimoh bijvoorbeeld. Benieuwd hoe het daarmee gaat.
hi meiden!!! ja Watever deed ik laatst ook en vroeg me ook af hoe het met hen gaat??!!!

En Carlootje inderdaad??? meis hoe is t'ie???

Sheherazade.....zo moeilijk en die vrijheid verliezen valt zo enorm mee, echt hoor! ik weet dat mijn lieve vriendin in NL op een geg een ultimatum heeft gesteld met veel pijn in het hart want zij wilde absoluut kinderen....maar echt zo van "hoeveel ik ook vanje hou, dan houdt deze relatie op" pffff afin eind goed al goed bij hen. 3 jaar geleden een zoontje en vannacht 2e zoontje!!!!! ze is nu 39. maar blijf praten hoor, geef aan hoe t zit met jouw leeftijd, jouw gevoelens, geen verwijten maken dat helpt niets maar wel hoe jij hierin staat.

Watever ja inderdaad al een echo donderdag. vrnl omdat vorige maand een miskraam had. ik vind het nu wel beetje eng omdat het goed kan dat er nog zo weinig is te zien en geen hartje enzo dat ik me dan daarover druk kan gaan maken pffffff zie er erg naar uit maar anderzijds beetje bang...........

Marahbloem heb je morgenochtend of middag de echo? hoe voel je je?

net bij tandarts geweest ivm hygiene.....accchhhh niet fijn. in febr. hebben ze 3 caries behandeld en 1 daarvan zit niet goed. daar heeft t'ie nu ook weer bij zitten morren enzo mmmm ben bang dat ik met die kies nog heel wat van doen heb. ze wilden foto maken maar ik "uhhh nee beter van niet, ben zwanger" vond t nog zo raar klinken....wil dr toch uit angst voor...nog neit aan toegeven.

lieve meiden fijne dag en moet heeeeel veel doen en vandaag richting berghuis. ciao !! XX
@Lieselotje: nog even aankijken dus? Balen zeg dat er niets komt, die onzekerheid lijkt me niet fijn.

@Pira: ah, dat klinkt goed, naar je berghuis toe! Spannend donderdag, maar denk je dat ze al iets kunnen zien?

Poeh, kan me voorstellen dat je zo'n bruiloft vermoeiend vindt. Het ziet er super gezellig uit, maar duurt ook wel erg lang. En zeker met al dat eten erbij. Hoe vindt Pira-man het trouwens dat er baby bijkomt? Ook blij? Of nog onwezenlijk?

@Sherehazade: poeh, lastig. Wil hij een kind? Dat lijkt me de belangrijkste vraag. En je hebt gewoon niet lang meer te wachte, hoe wreed ook. Wij zijn mede hierom een poos uit elkaar geweest. Achteraf gezien heeft het ons goed gedaan, maar toen vond ik het verschrikkelijk. Gelukkig was het daarna in 1 keer raak.

Maar zoek eerst uit of hij uberhaupt een kind wil. En denk goed na wat je zelf wilt. Lullig genoeg, maar je hebt niet veel tijd meer. En helaas zet dat ook een grote druk op de relatie.

@Watever: zo'n fiets lijkt me heerlijk! Lekker makkelijk qua ruimte, maar geloof wel dat het even wennen zal zijn geweest. Fietsstoeltje is leuk cadeau! Zo gezellig om met zo'n uk te fietsen, dat gebrabbel dat je dan voor je hoort.

Ik heb gelukkig morgenvroeg om 9.30 echo/gesprek. Moet om 11.30 uiterlijk weer op mijn werk zijn, dus heb even de tijd daarna. Zal wel heel zenuwachtig zijn, heb vriend al gezegd dat ik zijn hand fijn ga knijpen. We weten wat we bij een slechte testuitslag doen. Raar genoeg ben ik daar niet bang om, eerder om een miskraam. Maar een ongezond kind kan ik me gewoon niet voorstellen. Gezien de situatie (2 kleine kinderen, vriend nog aan het herstellen en mijn moeder chronisch ziek) laten we zwangerschap dan afbreken. Maar goed, dat is nu nog niet aan de orde. Ook even over namen gehad. Wat jongensnamen betreft zitten we helemaal op 1 lijn, maar wat meisjesnamen betreft...ik krijg de slappe lach van zijn voorstellen en hij lacht me keihard uit om mijn smaak. Dat wordt nog wat.
Oh ja, zo'n zin om babykleertjes te gaan kopen...maar zal me nog even inhouden.
Marahbloem spannend!!! kom morgen zo snel ik kan hier even kijken of je echo oke was. maar ben je morgen ook 12 weken??

ik hou t echt niet bij. oeps.

Mijn man is super blij....helemaal opgetogen hahaha

ja ik ben ook benieuwd of er bij mij iets te zien is.....maak me daar beetje druk om. stel er is zo weinig te zien dat het alle kanten uitkan pfffff zit ik in de zenuwen daarna.

meiden, ik maak snel iets af, pirameis fles en hup hele family in de auto. ciao
Mara heel veel succes, plezier morgen. Komt helemaal goed!! Laat je het inderdaad morgen even weten.

Blgg Pira, tandarts!! Ik weet nog mijn tandartsdrama vorig jaar toen ik hoogzwanger was en een zenuwontsteking had...brrrrr

Jij heel veel plezier in de bergen en heel veel succes en plezier donderdag. (kennen ze in Italie geen Hemelvaartdag?)

Leuk dat je man zo blij is. Ik verdenk hier vriendlief er af en toe van dat hij stiekum nog een 2e zou willen, terwijl ik echt niet meer wil. Of beter gezegd: ik durf het echt niet meer aan.

Wij gaan vrijdag ook voor het eerst een lang weekend weg met z'n drietjes. We gaan naar een huisje in Limburg. Heb er veel zin in, maar vind het ook wel spannend. Mijnheertje is zo gehecht aan zijn bedritueeltjes en eigen bedje enzelfs dan...de laatste avonden is het sowieso drama met slapen... (sprongetje denk ik)

Shere (ik kort het even af hoor), waarom schrijf je niet eens op waarom je heel graag een kind wil en met alle leuke punten. Laat je man dan zijn bezwaren opschrijven en kijk eens of deze bezwaren niet heel makkelijk van tafel zijn te vegen. Vaak als je dingen opschrijft kan je de dingen veel beter verwoorden en waarschijnlijk als hij het ziet staan, denkt hij tsjaa, wat loop ik eigenlijk te zeveren. En inderdaad zoals de anderen al zeggen, als jij echt een kinderwens hebt zou ik zeker een ultimatum stellen, want ik vrees dat het anders uiteindelijk als een donderwolk in jullie relatie bij je blijft.

Ik ben even kwijt wat je leeftijd ook alweer is?
Hola!

Ik laat morgen wat weten.

Fijne avond allemaal.
marah: spannend! ik hoop dat je snel goed nieuws komt brengen.. (en dan snel babykleertjes kopen!)

pira: allemaal weer verhuisd/ hoe is het weer bij jullie eigenlijk? hier is het veel te koud en het regent enorm vandaag, bah!

watever: wat leuk van je weekendje weg! wordt vast leuk. en al moet jasper even wennen, laat je niet van de wijs brengen hoor. geniet van even eruit zijn samen. hummel had het de eerste nacht in engeland ook een beetje moeilijk, maar daarna ging het heel erg goed.

vandaag werd middelste 6. hij heeft al wat mooie cadeautjes gekregen (zondag zijn 'grote mensen feestje') en ik ben net met de grote jongens naar de mac geweest, helaas is ie beetje ziek (denk erg moe), dus kan ie er niet helemaal van genieten (gelukkig heeft ie zondag nog en kinderfeestje volgende week om het in te halen)
MissBR van harte met je zoon! Ook weer zo'n leuke leeftijd, 6, mijn oudste dochter is dat nog een paar maandjes.Jammer dat ie niet lekker is op zijn eigen verjaardag.

Marah, ik had het net nog op hyves gezegd, maar nu ook nog even hier: heel veel succes morgen, denk aan je!

En Pira, jij donderdag, dan denk ik aan jou natuurlijk!

Watever, leuk zo'n fietsstoeltje, heerlijk fietsen met een kind, vind ik echt heel bijzonder! En leuk een weekendje weg, geniet er nu maar van!

Ik ga hier trouwens ook eens teruglezen, lijkt me best inderdaad heel gek.

Lies nog niets?

Sherezade, oh wat moeilijk. En het valt zo mee met het verliezen van je vrijhied, ik heb dat nooit zo gevoeld. En met 1 kind is dat nog minder. Ik weet echt niet wat ik zou doen, praten en nog eens praten, kun je hem echt niet nog meer duidelijk maken dat het voor jou nu of nooit is? Heel veel sterkte ermee in ieder geval!

Hier alles ok. Best leuke meivakantie, ondanks het weer. Jemig wanneer wordt het eens lente! Morgen dagje op stap met vriendin en haar kids, vrijdag dagje dierentuin, allemaal wel leuk dus.
Oh Miss, nog even op de valreep, gefeliciteerd met de 2e van je kwartet! Sneu dat hij niet helemaal lekker was, maar gelukkig dat hij nog een hoop leuke dingen in het vooruitzicht heeft.

Mooi ventje is het.

Ik heb mij ook heilig voorgenomen geen verwachtigen te hebben over zijn slaapgedrag en mij ook nergens op in te stellen (volgens mij altijd goede tips van Miss en Beer, de ervaren moeders). Ik zie het wel. Ik ga gewoon genieten en slapen doe ik vast volgende week wel weer hahaha. Heb er zin in heb alleen zoiets van jeeeh wat moet er allemaal mee??? Volgens mij ga ik de helft vergeten.....

Fijn Beer dat je vakantie leuk is. Wel jammer van het weer. Vrijdag wordt het volgens mij best redelijk, dus dat wordt een leuk dagje in de dierentuin denk .
Marah ik vraag me net als Pira ook af of je nu al 12 weken zwanger bent. Is het meteen de nekplooimeting? Als je korter zwanger bent dan 'vrees' ik dat er nog niet veel over gezondheid van de baby te zeggen is, dat kunnen ze dan nog niet goed beoordelen. Eigenlijk kan dat pas met een echo bij 20 weken. En natuurlijk met een vlokkentest of punctie. Hebben jullie al besloten wat het gaat worden? Ik duim voor jullie!

Pira vervelend die cariës! Ga jij nu ook vaker naar de tandarts? Mijn tandarts wilde me tijdens m'n zwangerschappen maandelijks zien. Omdat je toch meer kans hebt op tandvleesontstekingen ed. Vriendinnen van me gingen overigens helemaal niet maandelijks naar hun tandarts! (of zou mijn tandarts gewoon een geldklopper zijn ?) Heel veel succes donderdag! Ik denk aan jullie!

Watever dus je man zou nog wel een tweede willen? En jij bent 100% zeker van niet? Kan me je angst trouwens goed voorstellen hoor, zeker met dat gedoe tijdens je eerste zwangerschap. Maar...zoals ik ook al tegen Marah zei...de kans op een gezond kindje is vele malen groter! Het belangrijkste is gewoon dat je achter je keuze staat en jij klinkt wel zeker van je zaak. Dat is goed!

Ik heb een poosje geleden ook eens de oude berichten doorgelezen! Dat is echt bijzonder, de tijd gaat zo snel en als je het leest dan lijkt het gisteren en dan heb je nog exact hetzelfde gevoel erbij! We zijn inderdaad meer meeschrijvers onderweg kwijtgeraakt. In een oude tabel zag ik ook nog Suffertje en Klussertje, die zijn inmiddels ook al lang bevallen.

Sheherazade ik vraag me nu ook af hoe oud je ook alweer was. Maakt toch wel een beetje uit of je 36 bent of 40. En hou oud is je man? Hoe lang zijn jullie al samen? Ik herken het overigens wel deels hoor. Toen wij (alweer bijna 7 jaar geleden!) voor onze eerste 'gingen' was mijn man er ook nog niet zo 'klaar' voor als ik. Ook ik heb een jongere man en ik was toen 33 en hij 28, dus eigenlijk ook wel logisch dat hij die drang nog niet zo voelde. In z'n vriendenkring was hij ook de eerste papa. En toen was ik ook nog eens direct de eerste maand zwanger ! Uiteindelijk was hij er hartstikke blij mee hoor maar ik merk wel dat hij bij de tweede zwangerschap (5,5 jaar later) er veel steviger in stond en niet meer zo bezig is met "wat er nu allemaal veranderd is". De overgang van 1 naar 2 kinderen is natuurlijk ook kleiner dan die van 0 naar 1 kind. Mijn man is ook vaker weekendjes weg gegaan met vrienden dan ik, ik werkte minder, dus ik draaide ook meer voor de verzorging op. En dat vond ik prima. Misschien kunnen jullie ook dergelijke afspraken maken? Dat hij echt nog wel eens de kroeg in mag (de eerste weken na de geboorte even niet graag !) of lekker kan uitslapen. Denkt hij wellicht dat dat dan nooit meer kan of zo? Wat voor een gevoel heb je bij je man als vader? Ik heb instinctief altijd geweten dat mijn man gek zou zijn op z'n kinderen als hij die zou hebben. Wat zegt je gevoel?

MissBR gefeliciteerd met jullie zoon! De Mac is op de één of andere manier altijd een succes bij kinderen! Wat wil hij doen op z'n kinderfeestje? Onze zoon wordt volgende maand 6 en we moeten inderdaad gaan bedenken wat voor een feestje hij wil en wie hij wil uitnodigen. Ik heb al eens zitten tellen en kom al op 13 kinderen uit. Ik vind het nl wel netjes als hij de kinderen uitnodigt op wiens feestje hij ook is geweest en dat zijn er nogal wat (klasgenootjes, buurjongens). Tot nu toe zijn we ieder jaar naar een speeltuin gegaan, het was altijd mooi weer maar laatst zei meneer dat hij wilde gaan bowlen (hij heeft in januari en februari 2 bowlfeestjes gehad) maar ik vind dat zo zonde om op een stralende dag binnen te gaan zitten. Aan de andere kant...als hij dat wil...het is zíjn verjaardag. Maar met 13 kinderen mogen we wel drie banen gaan afhuren . Hoe doen jullie dat?

Lieselotje nog steeds niet ongesteld...op welke dag zit je nu? Misschien kan je eens temperaturen? Dan weet je in ieder geval (waarschijnlijk) of je een eisprong hebt gehad. Of vind je dat teveel gedoe?

Carlot inderdaad hoe gaat het met je? Toch niet al stiekem bevallen? Meid als je zin en puf hebt, kom eens langs!

Beer alles goed? Speelt zoon nog steeds 'dodenherdenkinkje'? Kom je nog een beetje tot rust in deze vakantie?

Tot later allemaal!
heel goed watever! gewon genieten. misschien helpt het om jasper lekker bij je te nemen als ie onrustig is? iets minder streng met slapen, tis voor hem ook vakantie en lekker met hem tutten is voor jullie allemaal genieten!

Maria: middelste geeft een Michael Jackson feestje we hebben 11 kinderen in totaal (met hem erbij dus). vorig jaar hadden we de hele klas en dus was ie ook veel teruggvraagd natuurlijk, maar dit jaar doe ik vooral de kinderen waar ie het meest mee speelt.

we blijven thuis dit jaar, doen een speurtocht waarin ze allemaal een MJ-zonnebril zoeken (lang leve de action ) en spelletjes en gaan aan het eind een optreden geven voor alle ouders.

marah: nog geslapen vannacht? ik zal voor je duimen!

Beer: veel plezier met alle leuke dingen! ik had ook nog plannen voor deze week, maar vriendlief is steeds aan het werk (dus weg), dus gaat er niet veel van komen vrees ik..

en bah bah bah wat een weer vanochtend! vreselijk! wanneer komt de lente nou weer terug, ik heb hier zo genoeg van. koud en nat: erger kan het niet worden!

ok, ik ga douchen!
Miss heb jij dat bedacht van die speutocht weer?? Geweldig!!! Ik vind je ideeen altijd zo ontzettend creatief. Vorige keer met je oudste zoon. Wat zullen jouw kinderen later terug kijken op een fijne jeugd, echt een gezin waarin je op wilt groeien.

Dat is het enige wat mij wel eens dwars zit dat Jasper enig kind blijft, maar goed, ik zorg dat het thuis een zoete inval wordt voor vriendjes en vriendinnetjes... Heb het gevoel dat hij sociaal heel sterk is.

Maria, ja ik sta wel achter mijn beslissing. Tuurlijk heb ik wel eens twijfel momenten, vooral omdat Jasper erg makkelijk is (over het algemeen).

Maar hoe gaat het eigenlijk met jou? Werk jij ook en valt dat goed te combineren met 2? Valt het je zwaarder met 2 of valt je dat juist mee? Hoe vindt de oudste de jongste?

O ja, ik heb mijn boekje er nog eens op na gekeken, maar ook ik had de nekplooimeting met 12 weken, bloedafname met 11 weken. Dat was compleet voor de combinatietest. Inderdaad kunnen ze uit de nekplooimeting echt nog niet veel zien (zie verhalen Pira en mij vorig jaar) Wij hebben toen allebei besloten verder te laten testen. De nekplooi bij mij was prima, maar de bloedtest niet, en bij Pira was de nekplooi helemaal niet goed, toch Pira? Tcoh hebben wij allebij prachtig gezonde kinderen gekregen.
Jeetje wat veel geschreven de afgelopen dagen zeg, niet meer bij te houden.

Afgelopen maandag bij fysio en kinderarts geweest. Hij zit qua motoriek precies op het gemiddelde van een kindje dat in feb (uitteldatum dus) geboren moest zijn. Goed dus! Bij de ka over het eczeem van Jelle begonnen. Hij schrok ervan en we hebben meteen hormoonzalf gekregen....balen, dat wilden we liever niet. Maar, het helpt wel enorm, paar keer insmeren en het is al bijna weg. Hopen dat we het snel kunnen afbouwen. Verder was alles prima, wel iets achter met de groei, maar dit mede door het eczeem omdat hem dit veel energie kost. Sinds maandag (de zalfjes dus) slaapt hij ook lekker door tot 7 uur als we hem wakker maken. Hij is wat rustiger, dus ik denk dat het wel helpt bij hem.

Over 3 weken weer terug ter controle.

Sheherazade: snap helemaal wat je bedoelt, mijn vriend wilde eigenlijk ook nooit kinderen. Hij zag wel dat mijn wens steeds groter werd. Uiteindelijk hem niet meer gaan pushen en even afgewacht. Ook kregen we veel commentaar van familie of we al aan de kinderen begonnen, werkte hem dus enorm tegen. Toen ik een keer flink daarover was uitgevallen hebben ze nooit weer wat gevraagd. (nu beginnen ze over een tweede te zeuren.....). Na een tijdje wachten heb ik hem met Valentijnsdag een kaartje gegeven met mijn wens erop, en ineens zei hij Ok, dan moet het maar.....en ik was binnen twee maanden zwanger. En nu, hij geniet enorm! Nooit verwacht zo.

Ja, het heeft bijna 2 jaar geduurd voor hij om was, maar hij wist dat ik uiteindelijk wel een keuze moest gaan maken voor mezelf en kinderen wilde ik echt heeeel graag. Mijn vriend is 2 jaar jonger dan ik.

Heel veel sterkte en ik hoop dat hij het toch wel snel wil.

SPannend allemaal, die echo's weer......ik weet het allemaal nog zo goed, maar lijkt alweer zo lang geleden zeg. jelle is eind deze maand alweer een half jaar zeg, wat vliegt de tijd.

Zo, nu maar weer eens wat gaan werken,

Groetjes allemaal en geniet van het lange weekend.
lieve watever, wat fijn om dat te horen! ik hoop heel erg dat mijn kinderen op die manier op hun jeugd kunnen terugkijken ja. we besteden altijd veel aandacht aan verjaardage, dat zijn echt kleine hoogtepuntjes, met mooie uitnodigingen (nu eentje met middelste als MJ zoals op de laatste cd, heel stoer), leuke feestjes... ik hoop dat ze later ook blij zijn met hun broertjes en zusje. lijkt mij erg gezellig, maar misschien denken zij wel dat ze 1 kind ewl genoeg vinden omdat het altijd zo druk was

en ik snap je twijfel, zeker omdat Jasper zo lief en makkelijk is.. maar ja: je hebt geen zekerheid en de risico's worden groter.. het blijft lastig. maar als jij overtuigd bent, dan is het goed en dan kun je dat ook uitleggen toch? (en als de eerste makkelijk is, zegt dat weer niks over de tweede hoor! )

Opaal: fijn dat alles zo goed gaat! vervelend van de hormoonzalf, maar als het hem helpt, is het eigenlijk alleen maar fijn he?

ga ik nu werken..
... en duimen voor Marah!
Goedemorgen!

Nog gefeliciteerd met je zoon MissBR. Klinkt leuk dat feestje! ik ben zeer NIET creatief. Tegen de tijd dat er een feestje moet komen voor kleine kees kom ik even om raad vragen bij je

Marah: succes vandaag!!

Ik probeer later nog even terug te komen. Krijg zo visite en vind het wel prettig als het een beetje netjes is

Ow... nog niet ongesteld. Temperaturen is misschien wel een idee ja!

Ga ik doen vanaf morgen. En al bijna 2 weken overtijd.

Maar kan dus ook aan de pil liggen begrijp ik. Ik ben 3 weken na de bevallign al begonnen met de pil en nu dus gestopt na 6 maanden... Misschien moet het nog even geregeld worden daarbinnen. Kweetniet.
hi meiden, jeeee wat waren jullie actief gisteren en vanmorgen....ben de helft al weer kwijt wat ik heb gelezen.

Creabea MissBR proficiat nog!!!! klinkt allemaal super.

Heb zo aan MArahbloem gedacht vanmorgen...hoop zo dat ze goed nieuws komt brengen ...................... en ben ik aan de beurt morgen ......heb nog teveel aan mn hoofd om dr mee bezig te zijn maar zal zeker zenuwachtig zijn.

Nee hier geen hemelvaart inderdaad, ook geen pinksteren. 2 juni is de volgende feestdag!

Lieselot t lijkt inderdaad ontregeld maar vraag eens even na bij huisarts wat te doen.

Watever inderdaad bij mij enorme nekplooi en dus vele alarmbellen.......en kijk wat een meiske hier rondloopt pfffff t grijpt me nog soms aan.

En jij-jullie alvast veel plezier. En wat je vergeet, kun je kopen en heb je vaak niet nodig. doordat ik zoveel heen en weer verhuis tussen 2 huizen ben ik erg snel en handig geworden en naast wat luiers, kleding, melk, fles, drinkbeker, knuffels is er veel met andere dingen op te lossen. deken vergeten, lekkerefleecetrui doet t ook prima, speeltjes vergeten: potten, pannen, lepels, tijdschrift e.d. doen t ook prima enz enz. zorg gewoon dat de knuffel van zn bedje, slaapzak e.d. er zijn, zijn beker-fles, paar speeltjes en dan zal hij al tevreden zijn want papa en mamma zijn er immers ook.

Opaal balen de zalf maar werkt wel.....da's toch fijn en helpt even om er mogelijk doorheen te komen.

nou meiden, kom straks nog kijken ivm Marahbloem......ben zooo benieuwd en hoop zo dat t goed zit voor d'r.

ciao en fijne dag

ohhier trouwens ook k..weer. veel regen, niet echt koud maar zo vochtig bah.......
Spannend! Jij dus morgen Pira! Ik zit in Zeeland tot vrijdagavond, dus hierbij alvast sterkte! Hoop dat alles goed gaat! Krijg je alleen een echo? Nog geen NPM toch?

Ik ga zo ook mijn spulletjes pakken. ALs de oudste uit school is gaan we weg.

Ik ben ook makkelijk met inpakken hoor. Inderdaad het hoognodige, de rest komt wel. In de vakantie was het in de avond best koud. had ik geen rekening mee gehouden. Maar een trui van mij of mijn mand voldeed prima als deken in de buggy . Eten, luiers, fles, slaapzak en knuffel. Ben je al een heel eind.
De huisarts ga ik nog niet bellen hoor.... Wacht nog wel even af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven