35+ en kinderen

15-09-2008 23:20 2488 berichten
Alle reacties Link kopieren
35plussers zwanger of met kinderwens, hier kletsen we verder!

Hey Marah, nou ik ga vreselijk voor je duimen dat het toch goed zit hoor. Het is nu inderdaad gewoon afwachten. Zou je niet ev. eerder kunnen voor een echo, als je het uitlegt? 12 mei duurt nog wel lang he.

Ja ik heb wel goed geslapen. Beertje lag verder gewoon op 8 uur in bed, tja wat dat betreft niet veel bijzonders. Morgen komen ze weer terug. Ik moet zeggen dat de rust in huis wel lekker is. Gewoon niet de hele tijd iets te hoeven doen.
hi meiden!!

Marahbloem ingewikkeld hè wel of niet iets voelen............maar je kunt ook gewoon gewend zijn.....tijdens mijn eerste zwschap had ik heel kort wat vage misselijkheid e.d. maar nauwelijks grote klachten dussss kan gewoon goed zitten joh. ik duim voor je, die onzekerheid is soms zo moeilijk......en zoals Beer zegt, als je dr niet goed bij voelt nu bellen...daar zijn ze voor!!!

Beer fijn dat je goed geslapen hebt en toch wel iets van de rust in huis meepakt.....joh je knippert 2x met je ogen en ze zijn allemaal weer thuis

Vanmorgen voor 3e vaccinatie geweest. 2 dikke tranen en toen was t over. nu ligt ze op bed want madammeke was vanaf 04.30 uur wakker YEAHHHHH ik heb fijne nachten hoor. gisterneavond lag ik er om 22.15 in, sliep direct maar een uur later begon pirameis te huilen.....niet te stoppen tot ze fles kreeg. en dus om 04.30 uur wakker. .... ik heb echt het gevoel langzamerhand alles in een roes te doen pfffff het krijsen is dus vooribj maar de nachten zijn ronduit waardeloos. ze drinkt enorm veel melk in deze periode....erg hongerig....

daarbij slaapt ze hier nog bij ons op de kamer (in berghuis heeft ze eigen kamertje) want deze zomer doen we kleine verbouwing om kamertje voor haar te maken. ik weet niet of onze nabijheid eerder onrust geeft dan rust ??!! maar ik ga proberen nu binnen paar weken al de ruimte die voor haar bedoeld is leeg te maken en haar dan mogelijk al eerder te verhuizen ook al zitten wij dan wel even zonder zithoek - tv e.d. boeit me niet zo als zij maar weer gaan doorslapen want dit trek ik niet zo lang denk ik. merk nu na een week aanklooien dat mn werk me elke dag al zwaarder begint te wegen pffff en ik heb juist belangrijke klussen e.d. deze weken. HELP!!! naja er zijn ergere dingen en met een kop koffie kom ik de dag wel door maar fijn is anders...................maar het zal een FASE zijn fijne dag meiden, tot snel XX
Ola!

lekker gewerkt vandaag, maar toch aan het twijfelen of ik wel/niet moet bellen naar vk. Wil ook niet zo'n muts zijn die bij ieder wissewasje aan de lijn hangt. Maar de onzekerheid is ook niet fijn. Inmiddels zijn borsten ook aan het slinken, dus klachten nemen fysiek ook af, broek kan weer dicht en zo. Lastig hoor. Het liefste wil je er een soort van handboek bij krijgen.

Maar goed, Pira: ai, dat klinkt inderdaad erg vermoeiend. Kan me voorstellen dat je haar apart wil gaan leggen, maar dat zal sowieso moeten als de baby er is?

@Beer: al een beetje gewend? Morgen komen ze weer thuis...

zag dat je lid van de UvT was geworden op Hyves. Heb je daar ook opgezeten? Ik wel, maar toen heette het nog KUB. Die goede, oude tijd.
mmmm Marahbloem...........ik zou even bellen. je blijft je hoofd hierover breken en dat is ook niet fijn. t'is niet goed voor jou en de kleine in het geval alles gewoon oke is.

ik wil ook nooit "lastig" gevonden worden maar anderzijds ze zijn er voor deze vragen en hersenspinsels hoor...vooral omdat je lichamelijk ook tegenstrijdige kenmerken vertoont..
buongiorno meiden, goedemorgen!!

Marahbloem heb je gebeld??

hoe voel je je?

Beer vandaag heb je je gezin weer compleet!!!

ik moet bekennen dat ik de draad een beetje kwijt met de anderen en ben nu te gehaast om terug te lezen.

Maria, Opaal, Carlot..........hoe is t'ie??

Lieselot en MissBR op vakantie!!

Ik wil ook op vakantie..................hoop dat piraman snel beslist wanneer ons weekje weg gaat lukken. zie er naar uit.

hier oke.....nacht ok, spreek niks uit want hoop dat deze lijn nu voortzet met de kleine dame, maar ben bang dat t incidenteel was.

ik voel me moe beetje weeig als ik niet steeds iets eet en ben ontzettend emo....jank om alles. gisteren is de kat van mn zus doodgereden, zij huilen aan de telefoon en ik nog veel harder mee doen. ze weet nog niet dat ik opnieuw zwanger ben....ik wacht nu even de echo van volgende week af. 1 vriendin weet t en die is hoogzwanger...al 2 dagen over tijd. vorige keer kreeg ik van sommigen niet zo heel leuke reacties "tjee nu al een 2e" - "nou nou, dan is het wel genoeg hè". die raakten me toch wel. ook wel heel fijne maar ben nu iets terughoudender en wil eerst weten of t goed zit deze keer.

meiden fijne dag!! XX
@Pira: wat kortzichtig, die reacties van mensen. Alsof zij iets over jouw gezinsplanning te zeggen hebben. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. En nu ook terughoudender bent. Hopelijk gaat alles gewoon goed.

Weekendje weg klinkt heerlijk! Zeker als het lekker weer is. Hier is het ruk. Fris zelfs voor de tijd van het jaar.

Heb niet meer gebeld, vind mezelf dan zo'n muts. Maar vanochtend was mijn buik weer normaal en plat en verder geen kwaaltjes meer, dus ga er eerlijk gezegd zelf al helemaal vanuit dat het een miskraam wordt/is. Voel me wel wat down, maar vanmiddag naar een vriendin toe. Daar heb ik zin in en dan de dagen zien door te komen tot woensdag. Kan me ook niet voorstellen dat de vk zegt dat ik dan eerder een echo krijg. Woensdag is al over een week.

Fijne dag in ieder geval!

@Beer: blij dat de kinderen weer thuis zijn? Of zijn ze er nog niet? Ga je nog iets leuks doen vandaag? Het weer valt wel tegen zeg voor een vrije dag/vakantie.
Marahbloem mmmmmm klinkt voo rmijn gevoel ook niet goed dat je helemaal geen kwaaltje meer hebt die je eerder wel had.....en dat je buik - borsten slinken.

Maar allereerst ben je HELEMAAL GEEN MUTS als je belt hoor. Een week is snel maar kan ook heeeeeel lang zijn als je hier toch veel mee bezig bent. Je gemoedsrust is ook heel wat waard, zowel bij goed als slecht nieuws....dan kun je tenminste verder....nu zit je zo in het ongewisse al ga je ervna uit dat het mis is. en je vriend hoe staat die hierin?

naja meis, je doet wat je zelf wilt doen maar als je belt, kijken ze daar echt helemaal niet van op als je de situatie uitlegt. vlg mij mag je direct komen.
Allereerst, Marahbloem, bellen! Kom op zeg, een week is veel te lang, en je hebt een duidelijk verhaal. Echt doen hoor, misschien kun je vandaag nog wel.

Moet even mijn verhaal kwijt. Gisterenavond heb ik doodsangsten uitgestaan letterlijk. Mijn oudste zoontje (8) was met mijn schoonouders naar de dodenherdenking in A'dam. Zij gaan elk jaar, en ze wilde graag een keer met hem. Hij is heel geinteresseerd in de twee wereldoorlog, dus leuk. Mijn dochters waren zolang bij mijn schoonzus, want die logeerden ook bij opa en oma.

Wij zaten het hier op tv te kijken. WE hadden hem al een paar keer gezien in het publiek. Mijn schoonouders hadden een trapje meegenomen, zodat ie hoger stond. Van te voren zeiden man en ik nog tegen elkaar ' moet er niet aan denken dat er nu een aanslag wordt gepleegd, zit je te kijken terwijl je zoon daar tussen is'. Nou ja jullie weten wat er vervolgens is gebeurd. Pira, ik zal het jou even vertellen, want weet niet of jij het weet. Tijdens de laatste halve minuut van de twee minuten stilte brak er paniek uit, de koningklijke familie werd onmiddelijk weggehaald. Het leek op tv of er geschoten werd, maar het waren de hekken die omvielen. Het was enige tijd onduidelijk wat er aan de hand was. Ik stond janken en gillen voor die tv, was zo bang. Al vrij snel werd het gelukkig rustiger, er werd ook omgeroepen dat er iemand onwel geworden was en er daardoor paniek was ontstaan. Maar ondertussen zag je allemaal beelden van gewonden mensen die weggedragen werden, ook kinderen. Ondertussen hebben wij wel 100 keer achter elkaar schoonouders gebeld, maar geen gehoor. Uiteindelijk namen ze op. Ze hadden telefoon uitstaan, daar was om verzocht voor tijdens de twee minuten stilte, logisch. Toen de paniek uitbrak is mijn zoon van het trapje gevallen, gelukkig boven op mijn schoonmoeder, en zij is meteen met hem weggegaan. Pas toen ze flink eind weg waren kon ze telefoon aanzetten. Alles goed gelukkiig, maar zoon is natuurlijk heel erg geschrokken en ontdaan. Er zijn in totaal zo'n 60 lichtgewonden gevallen.

Uiteindelijk is gebleken dat een of andere gestoorde man paniek heeft gezaaid door te gaan gillen.

Het komt natuurlijk door koninginnedag vorig jaar dat er zo'n grote paniek is uitgebroken. Men, ben nog nooit zo bang geweest die paar minuten, dacht echt dat mijn zoon midden in een aanslag zat. Ben nog steeds helemaal ontdaan ervan, zowiso wat er gebeurd is erg naar.

Pira, doe je lekker rustig aan?

Vanmiddag komen ze weer, gelukkig!
Jeee Beer, vreselijk en kan me je angst helemaal voorstellen. Je hebt geen idee wat er gebeurt en denkt direct het ergste.....pffff en dan zit je voor de buis te kijken........

gelukkig dus alles oke meis

ik las vanmorgen snel de krant op internet en zag het staan. te bizar voor woorden en die vent moeten ze opsluiten. gelukkig zijn ze wel zo wijs geweest de herdenking voor te zetten.

ik hoop dat marahbloem belt...........denk vaak aan dr.

t'is hier gewone werkdag dus rustig aan doen is wat lastig. daarbij ligt er vanalles op mijn mooie grote buro!! ga nu snel vers brood halen want heb honger

fijne bevrijdingsdag allemaal!!
@Pira: heb gebeld...wel lief dat je aan me denkt. Poeh, ben zo emotioneel dat ik mezelf niet meer terugken. Maar volgens vk hoorde ze niets verontrustends. Dat de klachten en mijn buik weg zijn kon volgens haar. En ook krampen en buikpijn en zo vond ze niet verontrustends. Heb geloof ik hele nuchtere vk. Afgesproken om volgende week te bellen en nav dat gesprek wilde ze dan een echo laten maken, maar dat hoeft dan dus niet meer, omdat ik woensdag al een echo heb. Pas als er bloedverlies is, moet ik bellen. Maar eerder hoefde dat niet.

Moet nu weg...maar beer: jee, schrikken zeg!
Da's wel een heel nuchtere dame die VK, Marahbloem maar wel goed dat je gebeld hebt. Dat je zo emo bent, zegt wel iets over zwanger zijn hoor. Ik hoef maar iets liefs-leuks te lezen, horen en zit met tranen in mn ogen............gaat soms echt helemaal nergens over.

Was de vorige keer ook toen ik van pirameis zwanger was. Piraman schrok ze in het begin iedere keer rot als ik weer liep te janken maar na een tijdje begon hij in te zien dat er niks aan de hand was en ik "gewoon" even moest janken en alles gewoon doorging ik zei op een geg. moment tegen m "als ik echt verdriet heb of er iets dwars zit, zeg ik het er direct wel bij oke?!"

anekdote: we zijn op vakantie geweest toen ik zo'n 8-9 wkn zwanger was. liepen er daar op tenerife vrij veel zwerfhonden en op geg moment op een bergpad zag ik er 1 met flinke tepels (had dus jonkies) en zooooo mager................en we hadden niet echt veel te eten bij om te geven.............ik ben helemaal overstuur geraakt (nu ben ik wel snel emo - gevoelig t.a.v. dieren hoor) maar echt helemaal van streek. we moesten de dag erna terug van mij om er broodjes e.d. neer te gooien toen was mijn a.s. moederhart iets geruster......
.................................ik heb zoveel te doen maar als ik mn hoofd neer zou leggen zou ik slapen .................
Pira, kun je niet even gaan liggen dan, je bent wel mooi zwanger hoor!

Ja dat emo gebeuren als je zwanger bent, is heftig, gaat ook daarna nooit meer helemaal over. Gelukkig was ik gisterenavond niet zwanger....

Marahbloem, aan de ene kant wel goed dat vk zo rustig is, maar ook wel jammer. Ik weet zeker dat mijn vk meteen een echo had gedaan als ik met zo'n verhaal kwam. Je bent toch niet zomaar ongerust. Of heeft jouw vk niet zelf een echo apparaat? Nou hopen maar dat alles gewoon goed is, maar je moet dus nog even afwachten voor de echte bevestiging.

Volgens mij zijn alleen wij drie niet op vakantie!

Ik heb Beertje net weer in bed gegooid, werd niet goed van zijn gejammer. Hij is niet uitgeslapen denk ik.
ahhaha ik denk inderdaad dat wij het "thuisfront" hier vormen

ik duim ook Marahbloem dat je volgende week een mooi ukkie met kloppend hartje ziet.

heb net 10min op bank gelegen maar pirameis wilde continue "klap eens in je handjes...op je boze bolletje enz doen" dus dat werkte niet en uiteindelijk tussen de buien door maar snel met haar de hond uitgelaten en nu weer achter mn buro. ook zij ligt nu op bed. hoeveel slaapt beertje nog op een dag? en 'savonds hoe laat gaat hij dan naar bed??

ga weer braaf verder.................komt straks nog zo'n comp man hier op mijn kantoor omdat er vanalles niet werkt......dus daar ben ik sowieso al veel tijd mee kwijt...........
hoi,

mijn verloskundige heeft geen echo-apparaat, dat scheelt denk ik ook. En is heel nuchter. Misschien nu wel fijn, omdat ik het zelf kwijt lijk te zijn. Net bij vriendin geweest en dat was fijn. Gezellig gekletst. Ben zelf ook emotioneel. Vanochtend huilend vriend gebeld...ai. Di snapt het volgens mij ook niet helemaal geloof ik. Hij kan er in ieder geval weinig mee. En gaat er ook teveel in mee. Heb al gezegd dat het mijn hormonen zijn, maar hij trekt het zich teveel aan. Geen nuchtere man dus hier.

@Pira: haha, de slaap heeft al toegeslagen he. Wordt alleen maar erger:-). Dat van die hond kan ik me heel goed voorstellen. Ik ben ook extra gevoelig voor dierenleed en zou daar ook helemaal niet tegen kunnen. Doe je met Pirameisje de Nederlandse versie van 'klap eens in je handjes"? Schattig! Voed je haar eigenlijk tweetalig op of alleen Italiaans?

@Beer: ben je alweer een beetje van de schrik bekomen? Kan me voorstellen dat je radeloos werd toen je het zag op tv en je ouder sniet kon bereiken. Het wordt er zo niet leuker op he. Zo'n klojo die de boel verpest en een hoop mensen in paniek brengt. Hoe is het met je zoontje? Ook alweer bekomen? Zal wel enorme indruk gemaakt hebben. Zo'n mensenmassa. Bah.

Beertje inmiddels al goed in slaap>?
Hi Marahbloem............zit ik hier al 1,5 uur op die knar voor de pc's te wachten grrrr mn oppas is er nog maar gaat zo weg. ik krijg wat van dit soort acties........

blijf zeggen tegen je vriend hoor dat het echt je hormonen zijn.....piraman vindt t ook moeilijk. ook als ik zo kort door de bocht - lees kribbig - reageer ben ik t wel die dat doet.....niet iemand anders......ingewikkeld.

mbt nuchterheid VK mmmm vind ik dubbel. helderheid is voor jou nu belangrijker denk ik......t doet je toch meer dan je wilt toegeven en zoals ik al schreef deze onzekerheid is niet fijn. fijn dat je wel met vriendin hebt kunnen kletsen.........sterkte

en ja pirameis voed ik 2-talig (soms ook nog 3e taal) op. man italiaans, ik nederlands en in en bij berghuis is voertaal duits.......we zullen zien wat ze er van gaat bakken

meiden doe nog 2 telefoontjes en kap ermee........bel die knar wel op dat hij morgen maar komt. fijne avond
he pira, wat lees ik nou, weer een positieve test. Gefeliciteerd!! Echt leuk zeg

Marahbloem: succes volgende week en ik zal ook duimen voor je dat alles goed is. Voor mij waren de eerste maanden ook erg onwerkelijk, mede omdat ik eigenlijk nergens last van had op pijn in mijn borsten na en een beetje misselijkheid.

Pira: gaat dat tweetalig opvoeden goed? Wij doen het ook, engels en nederlands, mijn vriend spreekt dan engels en ik nl.

Morgen ga ik waarschijnlijk de tickets boeken en dan gaan we 3 1/2 week weg in juli naar australie. ben benieuwd hoe het vliegen gaat met Jelle.

Verder gaat alles zijn gangetje hier. Lekker veel vrij deze weken, erg fijn zeg.....heb de goede dagen gekozen om te gaan werken dus, hahaha. Jelle doet het ook prima, drinkt uitstekend bij mij, slaapt bijna de nacht door (komt rond half 6 maar krijgt dan geen eten, knuffels terugleggen en hij gaat weer slapen). Hij heeft alleen last van eczeem en berg/roos op zijn hoofd. Volgende week een controle afspraak bij de arts in het ziekenhuis en de fysio.

Groetjes allemaal en geniet van de vakantie voor de vakantiegangers nu.
Jippie, vanochtend om 5.30 wakker geworden met een lichte misselijkheid! Je kunt maar ergens blij mee zijn he...-:). Nooit verwacht dat ik hier blij mee zou zijn. Men, ik ken mezelf echt niet meer terug. Mijn vriend kent me geloof ik ook niet meer terug. Las een stukje van Kluun uit boek Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en zo herkenbaar. Maar goed, zo werken en hoop dat de dag snel voorbij is. Het ziet er naaruit dat het weer wat beter aan het worden is.

@Pira: rustige nacht gehad?

@Beer: blij dat de hele bups weer thuis is?

@Opaal: gaaf, tickets naar Australie. Vast al veel voorpret.

Fijne dag allemaal!
hi lieve meiden!!

JOEPIE Marahbloem misselijk!!!! hahahah ik snap je zo hoor.....ik ken je niet maar herken t wel hoor!!! en die arme mannen hebben wat te stellen met ons

ik zat hier snel een spoedklusje weg te werken terwijl pirameis mn prullenbak leeghaalt maar moet maar even zo....oppas komt om 9 uur en dit was erg dringend.........

heb ook erg weeig gevoel maar alleee niks ergs.

Opaal dankje, ja snel weer hè........ben dr ook enorm blij om.....wel spannend deze dagen omdat het de vorige keer in deze week zo'n beetje mis ging. vlg week vroege echo.....denk dat ik dan veel zenusachtig zal zijn.....stel dat er nog te weinig te zien is, of een leeg vruchtzakje of hartje nog niet klopt of .......alles haal ik in mn hoofd en zo ben ik normaal niet.........naja we zullen zien.

oh wat snel al naar australie....super zeg. met jelle zal t goed gaan joh. zorg voor paar nieuwe speeltjes ofzo (die hij neit kent) en mogelijk slaapt hij nog lekker tussendoor. enne borstvoeding is ook super hulpmiddel om te kalmeren als hij huilerig wordt. ps. ik had veel "sliertjes" (striktjes, lintjes - van kadoverpakkingen) bij me en bond die aan dat haakje van het tafeltje voor me. Kon pirameis echt heel lang mee spelen tijdens een vlucht.

nacht was OKEEE! slaapt pirameis maar ben ik om 05.30 uur wakker..............naja ben allang blij dat ik me iets uitgeruster voel.

Beer gezin compleet?? hoe is t met je zoontje die bij de herdenking was?

fijne dag meiden XX
Hee Marah, goed nieuws! Vasthouden die misselijkheid....

Mijn man begon de hormonen toestand bij nr 3 een beetje serieus te nemen geloof ik. Daarvoor best wel veel aanvaringen erover gehad. Ik was ook wel een draak af en toe.

Opaal, wow australie, lijkt me echt geweldig. Fijn dat het nog steeds zo goed gaat met Jelle.

Pira, goeie nacht dus, zal je altijd zien dat je dan zelf vroeg wakker wordt, heel herkenbaar.

Hier werd man vanmorgen ziek wakker, echt goed ziek, dus nog iemand te verzorgen erbij. Kids zijn allemaal weer veilig thuis en zijn weer erg aanwezig... blij dat ze er weer zijn maar snap niet dat ik niet wat meer van de rust genoten heb...

Zoon heeft het gebeuren op dodenherdenking wel verwerkt denk ik, we hebben het nog een keer op tv nagekeken. Hij is vooral ook wel heel trots dat hij erbij was. Hij vind het alleen erg jammer dat ie het zingen van het Wilhelmus niet meer heeft meegemaakt, daar had ie erg op geoefend (hij is nogal koningsgezind, geen idee van wie hij dat heeft).

fijne dag vandaaG!
tickets net geboekt, we gaan begin juli al, heb er enorm zin in zeg. Ook de andere opa en oma zullen ontzettend blij zijn dat we komen. En natuurlijk ook de oma van mijn vriend. Effe lekker eruit en alles achter ons laten hier, hele ziekenhuisperiode enzo. En hopen dat we dan wat rust krijgen. Maar het is wel superleuk hoor, zeker weten. Zou het echt niet willen missen.

Beer: nog iemand te verzorgen erbij, pfff. Hoop dat je man snel beter wordt. Balen zeg.

Jelle is ook weer flink snotterig geworden, was het net over zeg. Toch maar eens vragen of dat ook komt omdat hij een tijd een sonde in zijn neusje heeft gehad.

marahbloem: goed nieuws!!

pira: bij jou gaat het deze keer gewoon goed!

Groetjes allemaal
Beer oh gossie je man ziek.........da's nie fijn!!! zieke mannen is niks

goed te horen dat je zoontje het enkel jammer vond dat hij niet heeft kunnen zingen........grappig zijn fascinatie voor koningshuis en WOII.

Opaal heerlijk meis..........is al heeeeel snel hoor begin juli.

ben beetje jaloers........3 weken vakantie. datis voor mij een jaar of6 geleden ofzo.....

ach Jelle verkouden...waardeloos is dat bij die ukkies......

Dank Opaal ik hoop t echt. Ik vind deze dagen - komende week heel spannend omdat t vorige keer toen misging. kreeg net keelpijn (was bij miskraam ook zo) en dan vliegt t direct door mn lijf "zul je zien t gaat fout enz enz " irritant zeg.

adnerzijds is mijn lijf deze keer veel heftiger aan t reageren, ik voel veel meer zeg maar. naja eerst nu uitzien naar echo van volgende week donderdag.........en dan zien we wel verder. liefs
Hallo,

Ik ben linda, 39 jaar en 5 maanden zwanger van de 1e. Ik ben op zoek naar contact met vrouwen die ook zwanger zijn en uit dordrecht of zwijndrecht komen.
Hi Linda, proficiat!!! voor mij gaat dat niet lukken want ik woon in Italie maar als je hier mee wilt schrijven, welkom!!
Nou daar ben ik dan eindelijk weer eens !

Jeetje Beer wat een verhaal van zoon op 4 mei! Kan me voorstellen dat je je kapot schrok! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Lastig is het toch soms he om te genieten van de rustige momenten zonder kinderen. Ik snap dat heel erg goed. Oudste is hier ook altijd erg aanwezig, kan erg brutaal zijn en je het bloed onder je nagels vandaan halen (hij heeft ook een hele lieve kant hoor !) maar vanavond werd hij door opa en oma opgehaald om een paar dagen te logeren en dan vind ik het eigenlijk helemaal niet leuk . Dat duurt overigens meestal niet zo lang hoor en daarna kan ik wel erg genieten. Maar jongste gaat voorlopig nog lekker niet uit logeren !

Marahbloem wat heeeeerlijk dat je misselijk bent ! Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor. Overigens had ik bij beide zwangerschappen weinig kwaaltjes en ook dingen als zere borsten verdwenen bij weer na een poosje, dus het verdwijnen van je klachten hoeft helemaal niets te betekenen natuurlijk. Dus volgende week woensdag de echo? Dat is al hartstikke snel! Leuk hoor!

Pira hoe gaat het ermee? Heb jij eigenlijk veel kwaaltjes? Ben je dan in januari uitgerekend? Geef maar een gil als je wilt dat ik de tabel aanpas!

Opaal wat heerlijk dat jullie naar Australië gaan! En Jelle weer verkouden? Oudste was vanaf z'n geboorte zo ongeveer doorlopend verkouden en heeft nog vaak een snotneus. Jongste klinkt ook vaak "vol" maar is gelukkig niet zo snotterig. Denk persoonlijk niet dat het met de sonde te maken heeft.

Hoi Linda welkom! Ik kom ook niet uit Dordrecht of Zwijndrecht, misschien kan je een oproepje op het prikbord plaatsen? En hier meeschrijven kan natuurlijk altijd. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je goed?

Jongste heeft al een week dunne ontlasting. De eerste dagen waren het 3 of 4 dunne luiers op een dag (normaal 1x per dag), de laatste dagen heeft hij standaard bij iedere fles een waterdunne poepluier. Hij is niet ziek, heeft geen koorts, meerdere plasluiers op een dag maar het is wel opvallend. Vandaag even met huisarts gebeld. Afgesproken het nog even aan te kijken en als het over een paar dagen nog zo is dan misschien maar eens een kweek laten doen. Schijnt zo maar 14 dagen te kunnen duren. Denk ook dat het gewoon viraal is, ze pikken natuurlijk van alles op (oa op het kinderdagverblijf!). Hopelijk is het gauw weer over! Tot later allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven