39 weken en kan opeens niet stoppen met vreten!!
dinsdag 28 juli 2009 om 19:33
De afgelopen maanden geen extreme trek/rare voorkeuren gehad en nu ben ik sinds een dag of 3 opeens niet meer te stoppen.
Ik heb er net zelfs iemand op uit gestuurd om een zak bruine M&M's te halen,terwijl chocola echt mijn voorkeur niet heeft, ik net een vegaburger op brood(met naturel chips on the side ) weg heb zitten werken en ik na een paar happen eigenlijk al bomvol zit.
Herkent iemand dit??
Ik heb er net zelfs iemand op uit gestuurd om een zak bruine M&M's te halen,terwijl chocola echt mijn voorkeur niet heeft, ik net een vegaburger op brood(met naturel chips on the side ) weg heb zitten werken en ik na een paar happen eigenlijk al bomvol zit.
Herkent iemand dit??

dinsdag 28 juli 2009 om 22:43
Ik ben de laatste maand enorm aangekomen van - jawel - M&M's en Toblerone. Ik kon geen tankstation passeren zonder snaai te kopen. Wat een plofkop had ik zeg! Inmiddels is het drie maanden geleden, en de trek die ik toen had, heb ik al snel na de bevalling niet meer. Gelukkig maar... ik was 19 kilo aangekomen, en weeg nu vier kilo meer dan voor mijn zwangerschap, zonder te lijnen, doordat de vreetbuien er niet meer waren. Overigens zit ik nu lekker aan de appel-abrikozencake van Appie....

woensdag 29 juli 2009 om 00:05
Ja hoor, heel herkenbaar.
Ik had vaak, heel cliche, zin in zure dingen.
En ik kon vaak niet wachten tot bij de kassa. Als ik iets uit het rek pakte, wilde ik het meteen! Heb me een paar keer niet in kunnen houden en, jawel, de pot augurken al geplunderd voordat ik bij de kassa was.
Verder had ik het geluk tijdens bijna de hele zwangerschap eetbui vrij te zijn. Helaas heb ik default wel last van vreetkicks..
Succes nog met de laatste loodjes!!
Ik had vaak, heel cliche, zin in zure dingen.
En ik kon vaak niet wachten tot bij de kassa. Als ik iets uit het rek pakte, wilde ik het meteen! Heb me een paar keer niet in kunnen houden en, jawel, de pot augurken al geplunderd voordat ik bij de kassa was.
Verder had ik het geluk tijdens bijna de hele zwangerschap eetbui vrij te zijn. Helaas heb ik default wel last van vreetkicks..
Succes nog met de laatste loodjes!!
woensdag 29 juli 2009 om 00:06
Ik heb me ook gek gesnaaid, zeker de laatste weken.
Toostjes met dik beleg, junkfood, (neger)zoenen, slagroom recht uit de spuitbus, griesmeelpudding, pizza's, kilo's m&m's, heerlijk!
Ik had nergens bestek voor nodig want ik schoof of goot alles zo naar binnen.
In totaal zo'n 20 kg aangekomen beide zwangerschappen maar het was er heel snel weer af gelukkig!
(heel erg slecht allemaal, ik schaam me dood, maar ook veel groente en fruit gegeten hoor )
Toostjes met dik beleg, junkfood, (neger)zoenen, slagroom recht uit de spuitbus, griesmeelpudding, pizza's, kilo's m&m's, heerlijk!
Ik had nergens bestek voor nodig want ik schoof of goot alles zo naar binnen.
In totaal zo'n 20 kg aangekomen beide zwangerschappen maar het was er heel snel weer af gelukkig!
(heel erg slecht allemaal, ik schaam me dood, maar ook veel groente en fruit gegeten hoor )
het is hier binnen beter dan buiten

woensdag 29 juli 2009 om 08:08
Haha herkenbaar! Mijn hele zwangerschap kon ik me inhouden, maar de laatste 2 weken...ik heb gevroten! Inderdaag m&m's, chocola, patat, chips. En manlief maar weer op pad voor snaaizooi voor mij. Maar nu, 2 weken na de bevalling, zijn alle kilo's er weer af! Geniet er dus maar gewoon even van, en na de bevalling weer gewoon gezond eten.
woensdag 29 juli 2009 om 10:41
woensdag 29 juli 2009 om 15:54
Oké mooi.
En wie weet hoe snel hij zij geboren wordt.
Maar ik had echt een honger vanaf 26 weken zwangerschap. Als ik iets at daarna niet normaal zo'n honger. Vooral in vet en zoet, of een combi hiervan. En ik dronk 5 liter water op een dag. Gelukkig allemaal goed gekomen alleen werd ik wel dik, onwijs dik.
Ik voelde na de bevalling dat het meteen wegtrok. Ik had geen overmatige dorst en honger meer. Meteen weg was het.
Maar veel geluk straks met de bevalling. Hoop dat hij zij snel komt.
En wie weet hoe snel hij zij geboren wordt.
Maar ik had echt een honger vanaf 26 weken zwangerschap. Als ik iets at daarna niet normaal zo'n honger. Vooral in vet en zoet, of een combi hiervan. En ik dronk 5 liter water op een dag. Gelukkig allemaal goed gekomen alleen werd ik wel dik, onwijs dik.
Ik voelde na de bevalling dat het meteen wegtrok. Ik had geen overmatige dorst en honger meer. Meteen weg was het.
Maar veel geluk straks met de bevalling. Hoop dat hij zij snel komt.