39 weken en kan opeens niet stoppen met vreten!!

28-07-2009 19:33 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden geen extreme trek/rare voorkeuren gehad en nu ben ik sinds een dag of 3 opeens niet meer te stoppen.

Ik heb er net zelfs iemand op uit gestuurd om een zak bruine M&M's te halen,terwijl chocola echt mijn voorkeur niet heeft, ik net een vegaburger op brood(met naturel chips on the side ) weg heb zitten werken en ik na een paar happen eigenlijk al bomvol zit.

Herkent iemand dit??
Ja. En ik ben niet eens zwanger :(

Hopen dat het bij jou gewoon hormonaal is en dat je er over een paar weken vanaf bent!

Geniet van je M&M's en succes met de bevalling!
[quote]Toet schreef op 28 juli 2009 @ 19:50:

Ja. En ik ben niet eens zwanger :(

/quote]

Ik ken het ook niet. Ik zou er niet teveel aan toegeven, alle kilo's moeten er ook weer vanaf....

Suc6!
ach een paar dagen bunkeren....moet kunnen vind ik...daar kom je echt geen kilo's van aan.....:) Jij hebt idd tenminste het excuus dat je zwanger bent...hebben toet en ik niet:D
Heb het heel mijn zwangerschap door al. Dan moet ik NU iets en dan kan vriend het nog zo lief de volgende dag voor me halen aangezien NU de supermarkt dicht is. Maar dan moet ik het niet meer
Ach die laatste paar dagen van je zwangerschap zou ik er lekker aan toegeven als het je een goed gevoel geeft. Lekker eten waar je trek in hebt en genieten. De lijn komt wel weer als de kleine er is.
Ik ben de laatste maand enorm aangekomen van - jawel - M&M's en Toblerone. Ik kon geen tankstation passeren zonder snaai te kopen. Wat een plofkop had ik zeg! Inmiddels is het drie maanden geleden, en de trek die ik toen had, heb ik al snel na de bevalling niet meer. Gelukkig maar... ik was 19 kilo aangekomen, en weeg nu vier kilo meer dan voor mijn zwangerschap, zonder te lijnen, doordat de vreetbuien er niet meer waren. Overigens zit ik nu lekker aan de appel-abrikozencake van Appie....
Ik ben me me een partij kotsmisselijk van die M&M's :puke: !!

Hoop dat dit gevoel genoeg is om me vanaf nu een beetje in te houden
Ja hoor, heel herkenbaar.

Ik had vaak, heel cliche, zin in zure dingen.

En ik kon vaak niet wachten tot bij de kassa. Als ik iets uit het rek pakte, wilde ik het meteen! Heb me een paar keer niet in kunnen houden en, jawel, de pot augurken al geplunderd voordat ik bij de kassa was.

Verder had ik het geluk tijdens bijna de hele zwangerschap eetbui vrij te zijn. Helaas heb ik default wel last van vreetkicks..

Succes nog met de laatste loodjes!!
Ik heb me ook gek gesnaaid, zeker de laatste weken.

Toostjes met dik beleg, junkfood, (neger)zoenen, slagroom recht uit de spuitbus, griesmeelpudding, pizza's, kilo's m&m's, heerlijk!

Ik had nergens bestek voor nodig want ik schoof of goot alles zo naar binnen.

In totaal zo'n 20 kg aangekomen beide zwangerschappen maar het was er heel snel weer af gelukkig!

(heel erg slecht allemaal, ik schaam me dood, maar ook veel groente en fruit gegeten hoor )
het is hier binnen beter dan buiten
Haha herkenbaar! Mijn hele zwangerschap kon ik me inhouden, maar de laatste 2 weken...ik heb gevroten! Inderdaag m&m's, chocola, patat, chips. En manlief maar weer op pad voor snaaizooi voor mij. Maar nu, 2 weken na de bevalling, zijn alle kilo's er weer af! Geniet er dus maar gewoon even van, en na de bevalling weer gewoon gezond eten.
Ik had het in mijn 1e zwangerschap. Ik bleek licht suiker te hebben. Kijk er wel mee uit. Heb je ook overmatig veel dorst?

Probeer jezelf in de hand te houden.
@ Maxem : nee, verder geen klachten, geen overmatige dorst.

Wellicht is het een beetje bevallings-stress en de verveling die nu toch wel toeslaat.

Ik ga me ZEKER proberen in te houden. Gelukkig ben ik ook dol op groente en fruit dus daar zal ik maar even extra van inslaan vandaag.
Oké mooi.

En wie weet hoe snel hij zij geboren wordt.

Maar ik had echt een honger vanaf 26 weken zwangerschap. Als ik iets at daarna niet normaal zo'n honger. Vooral in vet en zoet, of een combi hiervan. En ik dronk 5 liter water op een dag. Gelukkig allemaal goed gekomen alleen werd ik wel dik, onwijs dik.

Ik voelde na de bevalling dat het meteen wegtrok. Ik had geen overmatige dorst en honger meer. Meteen weg was het.

Maar veel geluk straks met de bevalling. Hoop dat hij zij snel komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven