5 weken zwanger pijn in onderbuik
zaterdag 13 september 2008 om 19:44
hallo allemaal ik weet zins 2 dagen dat ik 5 weken zwanger ben ik ben hier heel blij mee maar mijn vraag is af en toe heb ik lichten pijn in mijn onder buik ook heb ik pijn in mijn rug nou had ik wat gelezen over banden zou dat het kunen zijn in dit stadium van mijn zwangerschap of moet ik me zorgen maken over eventueel een miskraam wie heeft hier ervaring mee en kan mij veder helpen
zaterdag 4 oktober 2008 om 09:34
Gezellig hier!!!
Aan Sweet,
Ik herken het wel hoor... toen ik het net wist werd ik ook zenuwachtig van dat menstruatie-achtige gevoel. Probeer het los te laten! Lastig, maar ws blijf je tot je eerste echo en je zeker weet dat er een kindje met een kloppend hartje in jou zit, af en toe deze onzekerheid houden!
Selda, ik vind jouw reactie ook behoorlijk overdreven anders met al die hoofdletters.......
Aan Sweet,
Ik herken het wel hoor... toen ik het net wist werd ik ook zenuwachtig van dat menstruatie-achtige gevoel. Probeer het los te laten! Lastig, maar ws blijf je tot je eerste echo en je zeker weet dat er een kindje met een kloppend hartje in jou zit, af en toe deze onzekerheid houden!
Selda, ik vind jouw reactie ook behoorlijk overdreven anders met al die hoofdletters.......
zaterdag 4 oktober 2008 om 09:46
Drie maand geleden was ik ook zwanger. Die ging gepaard met heel veel pijn. Mijn darmen, gevoelige baarmoeder, pijn bij plassen, pijn bij het groot toilet.
Mijn gynea zei me dat bij een eerste zwangerschap en als je wat gevoelig bent, echt wel pijn kunt voelen, ook na 4-5 weken. Jammer genoeg heb ik wel een miskraam gehad. De gevoelige baarmoeder is nog wekenlang gebleven maar de echte pijn die kwam van mijn darmen hoor (heb ik achteraf gemerkt). Bij die miskraam heb ik geen enkele kramp gehad.
Maak je geen zorgen, jouw lichaam maakt een grote verandering door, ook al op 5 weken. Vergeet vooral niet te genieten!
Mijn gynea zei me dat bij een eerste zwangerschap en als je wat gevoelig bent, echt wel pijn kunt voelen, ook na 4-5 weken. Jammer genoeg heb ik wel een miskraam gehad. De gevoelige baarmoeder is nog wekenlang gebleven maar de echte pijn die kwam van mijn darmen hoor (heb ik achteraf gemerkt). Bij die miskraam heb ik geen enkele kramp gehad.
Maak je geen zorgen, jouw lichaam maakt een grote verandering door, ook al op 5 weken. Vergeet vooral niet te genieten!
vrijdag 3 juli 2009 om 12:45
Hey,
Ik weet nu sinds 5 dagen dat ik 5 weken zwanger ben.
Ik heb hiervoor al 3 keer een miskraam gehad.
En ik heb nu ook veel last van steken in mijn onderbuik.
Bij een miskraam zijn het Echt krampen en bloedverlies.
En dan niet zomaar krampen maar echt krampen, zodat je misschien bijna niet zou kunnen lopen.
Dus bij 5 weken wat steken en pijn in de onderbuik is heel normaal. Je baarmoeder wordt zeg maar uitgerekt omdat het kindje groeit.
Je hoeft je dus geen zorgen te maken.
...Tenzij die krampen zo erg zijn als ik net al zei.. Dan is het verstandig contact op te nemen met je Verloskundige of huisarts.
-x-
En dan niet zomaar krampen maar echt krampen, zodat je misschien bijna niet zou kunnen lopen.
Dus bij 5 weken wat steken en pijn in de onderbuik is heel normaal. Je baarmoeder wordt zeg maar uitgerekt omdat het kindje groeit.
...Tenzij die krampen zo erg zijn als ik net al zei.. Dan is het verstandig contact op te nemen met je Verloskundige of huisarts.
-x-

vrijdag 3 juli 2009 om 12:55

vrijdag 3 juli 2009 om 13:17
quote:fleurtje schreef op 03 juli 2009 @ 13:14:
MM, ik heb echt wekenlang ongesteld-krampen gehad, bij beide zwangerschappen. Volgens de arts hadden sommige vrouwen dat negen maanden lang.
En Cheri, bij een miskraam hoef je geen krampen te hebben.
Dat kan sommige hebben dat heel erg sommige weer niet ik heb het zelf namelijk 3 keer meegemaakt en de huisarts heeft het me zo verteld.
maar het verschilt zo te zien wel eens.
MM, ik heb echt wekenlang ongesteld-krampen gehad, bij beide zwangerschappen. Volgens de arts hadden sommige vrouwen dat negen maanden lang.
En Cheri, bij een miskraam hoef je geen krampen te hebben.
Dat kan sommige hebben dat heel erg sommige weer niet ik heb het zelf namelijk 3 keer meegemaakt en de huisarts heeft het me zo verteld.
maar het verschilt zo te zien wel eens.
vrijdag 3 juli 2009 om 13:25
quote:Cheri schreef op 03 juli 2009 @ 12:45:
Hey,
-x-Nou, ik hoop dat TO inmiddels bevallen is.
Hey,
-x-Nou, ik hoop dat TO inmiddels bevallen is.
vrijdag 3 juli 2009 om 13:26