5 weken zwanger
dinsdag 25 november 2008 om 17:15
Ik ben met behulp van clomid 5 weken zwanger van de eerste! Echt heel spannend. Nu zijn er vandaag op de echo 2 vruchtzakjes gezien!! Wie weet wat de kans is dat we nu daadwerkelijk een tweeling krijgen? De arts zei nl dat deze kans nog steeds erg klein is. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
dinsdag 25 november 2008 om 17:31
dinsdag 25 november 2008 om 19:42
Gefeliciteerd!
Ik heb weleens gelezen dat bijna een groot deel van de mensen eigenlijk als tweeling begint, maar dat er héél veel tweelingzwangerschappen zo vroeg sneuvelen (of de helft daarvan dan) dat mensen het nooit weten. Ik dacht dat het om 1/3 of zelfs de helft van alle zwangerschappen ging. Dus de kans dat jij uiteindelijk 1 kind krijgt lijkt me ook groot.
Maar dat is redelijke nattevingerwerk.
Ik heb weleens gelezen dat bijna een groot deel van de mensen eigenlijk als tweeling begint, maar dat er héél veel tweelingzwangerschappen zo vroeg sneuvelen (of de helft daarvan dan) dat mensen het nooit weten. Ik dacht dat het om 1/3 of zelfs de helft van alle zwangerschappen ging. Dus de kans dat jij uiteindelijk 1 kind krijgt lijkt me ook groot.
Maar dat is redelijke nattevingerwerk.