Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Macoti schreef:
18-03-2019 16:48
Vandaag een bord gezien met Montèl.
Dat is toch een meubelzaak?

Een oud winnaar van Hollands Next Top model heet wel Montell, misschien dat het daarop geinspireerd is.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
18-03-2019 16:54
Dat is toch een meubelzaak?

Een oud winnaar van Hollands Next Top model heet wel Montell, misschien dat het daarop geinspireerd is.
Ik moest ook aan die meubelzaak denken.
Ik weet ook niet of het een jongen of meisje is
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Montell Jordan denk ik gelijk aan. Ben je niet van 'mijn' R&B generatie dan zegt het je nog niks :)
Alle reacties Link kopieren
Onze achternaam is er ook eentje met een betekenis, een voorwerp zeg maar, waardoor je er echt niet alles maar zomaar voor kan zetten. Wij hebben zowel rekening gehouden met de voornaam als met de voorletters.

Voornamen vind ik tegenwoordig veel te ver gezocht. Normale spellingen voldoen niet meer en ouders denken volgens mij ook niet aan het belang van het kind.
Zo kennen wij een Bink. Nu is dit toevallig een hartstikke leuk kereltje, maar als Bink dalijk 2m lang is en 50 kilo weegt, past die naam dan nog?
Mijn keuze zou het niet zijn....
glitglam schreef:
19-03-2019 13:04
Montell Jordan denk ik gelijk aan. Ben je niet van 'mijn' R&B generatie dan zegt het je nog niks :)
Ja, daar moest ik ook aan denken. Was een goed liedje, dat ene.
Helemaal hip, tegenwoordig, maar ik kan er niet echt aan wennen: Maas.
Daion en Daily vandaag in de speeltuin :-| Roomblank. Het leek als of hun vader zijn zoons onder toezicht mocht zien. Heel sneu.
En een geboortesticker: Pijk.e R.aak. En nee, dat tweede is niet de achternaam :lol:
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
19-03-2019 19:04
En een geboortesticker: Pijk.e R.aak. En nee, dat tweede is niet de achternaam :lol:
Raak als in 'raak geschoten'? :hihi:
Alle reacties Link kopieren
ikbenlief10 schreef:
19-03-2019 16:43
Onze achternaam is er ook eentje met een betekenis, een voorwerp zeg maar, waardoor je er echt niet alles maar zomaar voor kan zetten. Wij hebben zowel rekening gehouden met de voornaam als met de voorletters.

Voornamen vind ik tegenwoordig veel te ver gezocht. Normale spellingen voldoen niet meer en ouders denken volgens mij ook niet aan het belang van het kind.
Zo kennen wij een Bink. Nu is dit toevallig een hartstikke leuk kereltje, maar als Bink dalijk 2m lang is en 50 kilo weegt, past die naam dan nog?
Mijn keuze zou het niet zijn....
Bink is nog tot daaraan toe, ik ken een Bonk. En die heeft een negatieve deugd als achternaam.
Bijvoorbeeld Bonk Vervelend.
Niet goed over nagedacht als ouders :frusty:
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
ikbenlief10 schreef:
19-03-2019 16:43
Onze achternaam is er ook eentje met een betekenis, een voorwerp zeg maar, waardoor je er echt niet alles maar zomaar voor kan zetten. Wij hebben zowel rekening gehouden met de voornaam als met de voorletters.

Voornamen vind ik tegenwoordig veel te ver gezocht. Normale spellingen voldoen niet meer en ouders denken volgens mij ook niet aan het belang van het kind.
Zo kennen wij een Bink. Nu is dit toevallig een hartstikke leuk kereltje, maar als Bink dalijk 2m lang is en 50 kilo weegt, past die naam dan nog?
Mijn keuze zou het niet zijn....

Je weet toch wel enigszins hoe je kind eruit gaat zien? Als je beiden 1.70 bent en chubby, dan is de kans klein dat Binkie een 2 meter lange slungel wordt. Als je beiden blond bent is de kans ook klein dat je kind ineens zwart haar krijgt bijvoorbeeld.

Ik had wel een beeld in gedachten van hoe mijn kind er ongeveer uit zou gaan zien, toen we een naam kozen (met 1 of 2 variaties daarbij).
Weer een geboortekaartje met Xes. :| Wat een vergezochte lelijke niets-naam is dat zeg! Populair geworden door door Wes en Jolanthe.

Alsof die mensen smaak hebben.
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
20-03-2019 23:56
Weer een geboortekaartje met Xes. :| Wat een vergezochte lelijke niets-naam is dat zeg! Populair geworden door door Wes en Jolanthe.

Alsof die mensen smaak hebben.
Zet de naam eens achterstevoren :facepalm: kind gaat gepest worden
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Bedjeindezon schreef:
20-03-2019 21:01
Je weet toch wel enigszins hoe je kind eruit gaat zien? Als je beiden 1.70 bent en chubby, dan is de kans klein dat Binkie een 2 meter lange slungel wordt. Als je beiden blond bent is de kans ook klein dat je kind ineens zwart haar krijgt bijvoorbeeld.

Ik had wel een beeld in gedachten van hoe mijn kind er ongeveer uit zou gaan zien, toen we een naam kozen (met 1 of 2 variaties daarbij).
Heel vaak weet je dat ook echt niet. Ik ken echt veel gezinnen waar de kinderen binnen een gezin met dezelfde ouders er onderling heel verschillend uitzien. Bouw, lengte, huid- en haarkleur, kleur ogen, etc.

Overigens, ik zie Bink niet als een naam waar een bepaald uiterlijk bij hoort.
AnAppleADay schreef:
18-03-2019 16:54
Dat is toch een meubelzaak?

Een oud winnaar van Hollands Next Top model heet wel Montell, misschien dat het daarop geinspireerd is.
En Montell Jordan, r&b zanger uit de jaren ‘90. “This is how we do it”. https://youtu.be/0hiUuL5uTKc
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
21-03-2019 08:26
Heel vaak weet je dat ook echt niet. Ik ken echt veel gezinnen waar de kinderen binnen een gezin met dezelfde ouders er onderling heel verschillend uitzien. Bouw, lengte, huid- en haarkleur, kleur ogen, etc.

Overigens, ik zie Bink niet als een naam waar een bepaald uiterlijk bij hoort.
Dit inderdaad.
Als je allebei op elkaar lijkt dan kan dat zo maar vriend en ik zijn qua uiterlijk compleet tegenovergestelden (behalve dat we allebei blank zijn).
Het enige wat ik dus zou kunnen 'voorspellen' is de huidskleur van mijn kinderen.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
21-03-2019 11:57
Dit inderdaad.
Als je allebei op elkaar lijkt dan kan dat zo maar vriend en ik zijn qua uiterlijk compleet tegenovergestelden (behalve dat we allebei blank zijn).
Het enige wat ik dus zou kunnen 'voorspellen' is de huidskleur van mijn kinderen.
Precies hier ook. En vooralsnog lijkt 1 kind vooral op mij en de ander vooral op hem.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
21-03-2019 11:57
Dit inderdaad.
Als je allebei op elkaar lijkt dan kan dat zo maar vriend en ik zijn qua uiterlijk compleet tegenovergestelden (behalve dat we allebei blank zijn).
Het enige wat ik dus zou kunnen 'voorspellen' is de huidskleur van mijn kinderen.
Idem. Onze 2 jongens zijn ook tegenpolen, echter niet zo extreem als de twee-eiige tweeling van een vriendin van mij.
Zij (de moeder) is een mix van iets aziatisch, spaans, nederlands maar ziet er vooral zuid-europees uit. Haar man is een echte blonde nederlander.

Kinderen: eentje echt donker incl. Kleine 'aziatische' ogen. Tweelingzusje roomblank, wit haar en grote blauwe ogen. Niemand gelooft dat die twee zusjes zijn en dat mijn vriendin echt haar (biologische) moeder is!
nootboek schreef:
21-03-2019 13:06
Idem. Onze 2 jongens zijn ook tegenpolen, echter niet zo extreem als de twee-eiige tweeling van een vriendin van mij.
Zij (de moeder) is een mix van iets aziatisch, spaans, nederlands maar ziet er vooral zuid-europees uit. Haar man is een echte blonde nederlander.

Kinderen: eentje echt donker incl. Kleine 'aziatische' ogen. Tweelingzusje roomblank, wit haar en grote blauwe ogen. Niemand gelooft dat die twee zusjes zijn en dat mijn vriendin echt haar (biologische) moeder is!
Mijn broers, zus en ik zijn ook mix (half blank, half zwart). Ik heb geen kinderen, maar zij hebben allemaal wel kinderen. Mijn broer met een blonde vrouw, heeft drie totaal verschillende kinderen, van hoogblond tot donker. Zelf zijn we allemaal getint met zwart/bruin haar. Maar we hebben natuurlijk ook de helft blond in ons. Dus je weet niet wat je doorgeeft.
Alle reacties Link kopieren
Via via: hun zoontje heet B.ruis. De achternaam rijmt daarop. Zeg maar: B.ruis Gruis (maar dan net anders)...
carpediem90 schreef:
21-03-2019 17:27
Via via: hun zoontje heet B.ruis. De achternaam rijmt daarop. Zeg maar: B.ruis Gruis (maar dan net anders)...
Mag ik hopen dat het niet Kruis is?
Hier een kindje geboren bij de buren: jongetje en hij heet Paqgiël....
nog nooit eerder gehoord!
Moemoe64 schreef:
21-03-2019 18:02
Hier een kindje geboren bij de buren: jongetje en hij heet Paqgiël....
nog nooit eerder gehoord!
Hollandse ouders?
Moemoe64 schreef:
21-03-2019 18:00
Mag ik hopen dat het niet Kruis is?
Of Luis.
Bruis is sws een vreselijke naam. Of je er nou Kruis, Gruis of Janssen achter zet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net op een bedrijfswebsite de naam Joy's staan, i.p.v. Joyce dus :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven