Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
*Toos* schreef:
05-03-2019 15:54
Molligpaard, bedoel je Yasemin?
Bijna! Inderdaad is mijn dochter bepaald geen blondie . ik vind de naam zelf in beide versies nog steeds erg mooi, dus blij met mijn keuze!
Fijn! Iets dat lijkt op Yasemin vind ik prachtig bij een donker kindje. :heart:
Vandaag gespot: Nylo. Want Milo is te gewoontjes.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
05-03-2019 10:41
In Nederland? Of doet je autocorrect raar?

Volgens Meertens bestaat die naam hier niet https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/bevat/Dwezel
Nee, in België.
D.wezel

Wat de naam moet voorstellen of betekenen weet ik ook niet...
Maman1983 schreef:
06-03-2019 02:10
Nee, in België.
D.wezel

Wat de naam moet voorstellen of betekenen weet ik ook niet...


:-? Wat een naam.. En het was echt niet iets van Denzel? Ook lelijk maaar iig een naam.
Dameyanthé, prachtige creatieve spelling....
Alle reacties Link kopieren
*Toos* schreef:
05-03-2019 12:59
Tess, dat heb ik nou met Jasmijn. Op zich niets mis mee, maar wat een zeiknaam. Ik ken een hoop Jasmijns en het zijn stuk voor stuk zeurende, verwende paardenmeisjes.
Ik heb dat met Renske. Reeeenskeeeeee, zo'n zeiknaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk the voice kids terug en daar dient zich een Feej aan... Wat is er mis met Faye/Fay/Fee? Feej is gewoon echt NEEJ.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg dit topic al een tijdje en vind sommige namen echt hilarisch. Ingewikkelde namen zou ik mijn kind toch nooit geven... stel je maar eens voor als dit zijn naam moet leren schrijven. Een tijdje geleden kwam ik wel iemand tegen met een heel leuke achternaam: Heureux (Frans voor gelukkig). Ik werd er spontaan vrolijk van :) :hyper: :muziek:
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
05-03-2019 20:58
Vandaag gespot: Nylo. Want Milo is te gewoontjes.
In deze categorie zag ik vorige week 'Milas'. Ouders konden niet kiezen tussen Milan en Miles?
Bessss schreef:
07-03-2019 16:54
In deze categorie zag ik vorige week 'Milas'. Ouders konden niet kiezen tussen Milan en Miles?


Hmm ik dacht dat Milas gewoon een echte naam was. Geen knutselwerkje zeg maar :confused:
Pommelien34 schreef:
07-03-2019 15:00
Ik volg dit topic al een tijdje en vind sommige namen echt hilarisch. Ingewikkelde namen zou ik mijn kind toch nooit geven... stel je maar eens voor als dit zijn naam moet leren schrijven. Een tijdje geleden kwam ik wel iemand tegen met een heel leuke achternaam: Heureux (Frans voor gelukkig). Ik werd er spontaan vrolijk van :) :hyper: :muziek:


Oh ja zo had ik een jongen in de klas op de basisschool en die heette ‘de Liefde’ van zijn achternaam :heart: Als ik die naam zie word ik daar ook telkens blij van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die 'vanderfeesten' heet als achternaam, ik dacht eerst dat hij een grapje maakte :proud:
Pommelien34 schreef:
07-03-2019 15:00
Ik volg dit topic al een tijdje en vind sommige namen echt hilarisch. Ingewikkelde namen zou ik mijn kind toch nooit geven... stel je maar eens voor als dit zijn naam moet leren schrijven. Een tijdje geleden kwam ik wel iemand tegen met een heel leuke achternaam: Heureux (Frans voor gelukkig). Ik werd er spontaan vrolijk van :) :hyper: :muziek:

Ik ken een 'Spring-in-'t-Veld'. Zo'n gezellige achternaam! Net als de oude huisvriend van opa en oma: Vroegindewei. Ook zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
07-03-2019 17:01
Hmm ik dacht dat Milas gewoon een echte naam was. Geen knutselwerkje zeg maar :confused:
Echt? Ik vond het gek staan. Ken wel de naam Midas...
Alle reacties Link kopieren
lotte40 schreef:
07-03-2019 08:34
Ik heb dat met Renske. Reeeenskeeeeee, zo'n zeiknaam.
:'( :'( :'(





haha, nee hoor, het is niet mijn echte naam.
Alle reacties Link kopieren
Net op (jawel) Instagram: Pom en Pep. Een tweeling :nooo:
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
GlitterCupcake schreef:
07-03-2019 17:01
Hmm ik dacht dat Milas gewoon een echte naam was. Geen knutselwerkje zeg maar :confused:
Ja, is een Turkse naam.
Anskje
Ze konden niet kiezen denk ik :-D
Alle reacties Link kopieren
Milas klinkt wel erg leuk. Milan is een beetje een tokkie naam, Milas klinkt een stuk beter imo.
Sjulia schreef:
10-03-2019 16:30
Milas klinkt wel erg leuk. Milan is een beetje een tokkie naam, Milas klinkt een stuk beter imo.
Is denk ik maar net welke associatie je bij een naam hebt.Ik ken twee kakkers die Milan heten.
Alle reacties Link kopieren
Oke. Wist niet dat er inmiddels een nieuw topic geopend was. En heb ook niet alle pagina's nu doorgenomen.
Maar kwam deze 'pracht' naam tegen bij de plaatselijke verloskundigenpraktijk; Djordjenio..

:@@:
X.afaya voor een meisje.Ik vind het zo ''hard'' klinken.
Alle reacties Link kopieren
KittyMeow schreef:
10-03-2019 20:41
Oke. Wist niet dat er inmiddels een nieuw topic geopend was. En heb ook niet alle pagina's nu doorgenomen.
Maar kwam deze 'pracht' naam tegen bij de plaatselijke verloskundigenpraktijk; Djordjenio..

:@@:
Net als je dacht dat het niet gekker kon... O_O
"Nee" is ook een antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven