Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
X.aiden. Ja want gewoon Aiden is alweer zo saai he?

I.laysa. Eigenlijk gewoon Elisa maar dan in het engels uitgesproken en gelijk ook maar zo geschreven
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
06-12-2019 09:06
Ik had in de supermarkt na een tijdje niet meer mijn eigen naam op mijn naamplaatje staan, vond het irritant dat sommige mensen me dan heel joviaal en op een onprettige manier met mijn naam gingen aanspreken.

Toen heb ik er Sjaan op laten zetten. Eerste reactie daarop was van een dame van 80+ "Oh wat leuk, dat zie je niet veel bij jongelui, mij zus heet ook Sjaan. Van Jeannette. Heet jij ook Jeannette?"
:proud:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
LD199 schreef:
03-12-2019 15:15
Moises, een jongen. Ik vind het vrij apart, en ze noemen hem Moy. ‘Hi ik ben Moy’ :)
Die is van die Gooische Meisjes toch?
Alle reacties Link kopieren
Bij een vriendin in de straat is een F.a.z.a.y.a geboren. Stonden roze dingen omheen dus zal een meisje zijn. Maar dat had ik er niet uitgehaald, uit die naam.
Joringel
Boquiabierto schreef:
07-12-2019 21:03
Joringel
Van Jorinde!
Noor21 schreef:
06-12-2019 15:05
Bij een vriendin in de straat is een F.a.z.a.y.a geboren. Stonden roze dingen omheen dus zal een meisje zijn. Maar dat had ik er niet uitgehaald, uit die naam.
Het eindigt op -a.

Bij onmogelijke namen ga ik er dan vrij snel vanuit dat het wel een meisje zal zijn.
In zuid-afrika bij een receptie werd ik geholpen door twee meiden en de een heette P.recious en de ander P.retty. En in mijn hoofd had ik een visioen van Patty Brard met twee fifi hondjes onder de arm.
Vond het vrij lastig om mijn gezicht in de plooi te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net ergens Fayelyenne voorbij komen. Ik heb het een paar keer achter elkaar uitgesproken en het is niet onuitspreekbaar, maar toch wel bijna en als je het dan goed uit je mond krijgt dan klinkt het alsnog alsof een tweejarige Vajèn/fayenne probeert te zeggen.

Edit: ik bedenk me nu net dat het ook nog als feejliënne uitgesproken zou kunnen worden. Makkelijker uit te spreken wel, maar wat mij betreft nog steeds een draak van een naam.
Ik las het ook als Feliënne.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
07-12-2019 23:18
Ik las het ook als Feliënne.
Ik ook.
Dat staat er toch ook?
Alle reacties Link kopieren
Yasmin1974 schreef:
07-12-2019 21:19
In zuid-afrika bij een receptie werd ik geholpen door twee meiden en de een heette P.recious en de ander P.retty. En in mijn hoofd had ik een visioen van Patty Brard met twee fifi hondjes onder de arm.
Vond het vrij lastig om mijn gezicht in de plooi te houden.
In Zuid Afrika of uberhaupt zuidelijk Afrika kom je die namen wel vaker tegen hoor. Ik ken daar een Bornwell, Blessing, Gift en zelfs een Stayalive (zijn vijf oudere siblings zijn als baby overleden, vandaar....)
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-12-2019 23:24
Ik ook.
Dat staat er toch ook?
Op kdv van dochter zitten twee meisjes die Fayenne (uitspraak fajenne) heten en daardoor las ik het als fajeljenne.
Aemey
Zo jammer van al die overbodige letters.
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
06-12-2019 09:06
Ik had in de supermarkt na een tijdje niet meer mijn eigen naam op mijn naamplaatje staan, vond het irritant dat sommige mensen me dan heel joviaal en op een onprettige manier met mijn naam gingen aanspreken.

Toen heb ik er Sjaan op laten zetten. Eerste reactie daarop was van een dame van 80+ "Oh wat leuk, dat zie je niet veel bij jongelui, mij zus heet ook Sjaan. Van Jeannette. Heet jij ook Jeannette?"
:proud:
:rofl: prachtig
Relax we're all crazy, it's not a competition
Boquiabierto schreef:
07-12-2019 21:03
Joringel
Raar hoor. :-[
Rouge__ schreef:
08-12-2019 17:29
:rofl: prachtig
Ja echt leuk, wanneer zal de naam Sjaan een comeback krijgen? Ik vind het geen verkeerde naam hoor. Niet echt sjiek, een beetje volks, maar geen lelijke naam. Is het een afkorting van een langere naam? Sjaanoline? of iets heel ouderwets misschien.
ava75 schreef:
08-12-2019 16:10
Aemey
Zo jammer van al die overbodige letters.
Beetje triest ja, schrijf dan gewoon Amy als je die naam mooi vindt.
Of moet je de naam met een plat en ordinair accent uitspreken? Wat is de boodschap achter die extra klinkers?
pearle schreef:
06-12-2019 09:30
X.aiden. Ja want gewoon Aiden is alweer zo saai he?

I.laysa. Eigenlijk gewoon Elisa maar dan in het engels uitgesproken en gelijk ook maar zo geschreven
Pfff :facepalm: echt waarom nou....
Ik wil ook een bijdrage doen, maar ik heb hem ergens in die 86 pagina's al gegeven. Nog een keer deze naam in de spotlights:

Gehoord op school van mijn kind: S.p.a.r.k.l.e
Toen vroeg een Marokkaanse moeder, "Uh, wat betekend S.p.a.r.k.l.e?
Zei die moeder van dat opgedirkte meiske, "Uh, glitters, sprankeling enzo"
Dat kleine meisje is trouwens enorm slim en wijs. Ze praat heel goed voor haar leeftijd. Zit ze met zo'n naam opgescheept :|
Alle reacties Link kopieren
Eccohomo schreef:
15-11-2019 18:56
En dan ben je de enige in Nederland met zo’n naam...
Tja dan is Google niet je vriend.
Ik ging even googlen en broerlief heet Doffer.. Bijzonder..
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op Facebook Dokus :facepalm:
D.jemincy (moeder zei trots dat ze dat naam zelf hadden verzonnen en geknutseld hadden van haar naam en de naam van haar vriend samen. Geen idee wat hun namen zijn hoor)
Due-scimmie schreef:
10-12-2019 06:58
Ik zag op Facebook Dokus :facepalm:
Zo heet een zus van Tatum Dagelet ook.
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
09-12-2019 22:39
Ja echt leuk, wanneer zal de naam Sjaan een comeback krijgen? Ik vind het geen verkeerde naam hoor. Niet echt sjiek, een beetje volks, maar geen lelijke naam. Is het een afkorting van een langere naam? Sjaanoline? of iets heel ouderwets misschien.
Ik ken een Jeanne die nogal plat praat en die spreekt haar eigen naam als een soort Sjaan uit.
Nu het haar vriend ook nog Sean en dat wordt dan een soort Sjon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven