Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
De tuin
quote:vandale schreef op 31 augustus 2016 @ 11:21:

Met Wieger en Luite kan ik nog wel wat, zal mijn Friese achtergrond zijn, verder vind ik alle namen hier heel gezocht.

Zoals Katniss, dan blijft een (middelmatige) film je toch je hele leven achtervolgen? Zo ken ik een Sue-Ellen, die ik (hoewel ik haar al jaren ken) nog steeds niet los kan zien van JR.

(uitleg aan de jongere generatie: Sue-Ellen was de vrouw van JR Ewing in Dallas, een tv-serie in de pre-historie).Echte fans denken bij de hunger games niet aan de films, maar aan de boeken . Maar ik heb wel eens vaker namen gezien/gehoord waarvan je zeker weet dat ze uit een boek komen. Zoals Jondalar en Tiuri. Als je de boeken niet kent, dan zal het redelijk vreemd overkomen.
quote:misspumpkin schreef op 31 augustus 2016 @ 09:18:

Laatst langs een geboortebord gereden en op de terugweg nog eens gekeken of ik het wel goed gezien had, en idd goed gezien. Naam op het bord: Europa.

Haha, die mensen zijn óf erg pro-EU óf erg thuis in hun Griekse mythologie.

Ik lees hier namen die ik eigenlijk best leuk vind. Mauk en Felim bijvoorbeeld. Ik zou m'n kind niet zo noemen maar als een vriendin van mij haar kind zo zou noemen zou ik oprecht kunnen zeggen dat ik het een leuke naam vind. Ik zal wel geen smaak hebben
quote:LoiseauCoureur schreef op 30 augustus 2016 @ 22:46:

Bij mij in de vrienden/kennissenkring vliegen de Bloeme, Sterre, Storm en Wolf me weer om de oren...

En Bloemes grote broer heet Pieter. Ook niet echt een combi. Had ie beter Gieter kunnen heten
Ik zie net voorbij komen op het grote wondere Facebook : Rever is grote broer geworden...

Rever
Tralalalala
quote:krullen-bol schreef op 31 augustus 2016 @ 18:43:

Ik zie net voorbij komen op het grote wondere Facebook : Rever is grote broer geworden...

Rever Is babybroer/-zus ook gezegend met zo'n pracht van een naam?
quote:himalaya schreef op 30 augustus 2016 @ 22:49:

[...]

Dan heet je toch op een gegeven moment gewoon Tom?
Nee dus, deze Tommie is 40+
Zag laatst op FB: Tzoezeno. OMG, dat meen je toch niet? Is nog een trapje erger dan Splinter of Klemelinde.
Net bij RTL nieuws een stukje over migraine, de geïnterviewde dame heet Hottie
Nu in het journaal: Bérénice
Even gespit in oud collega's:

Gelland (vrouw)

Meeuwes (man)
Ik twijfel nog ... zou ik mijn toekomstig kind Schelde noemen? Of Maas?

Of toch maar gaan voor Ourthe? Maar dan moet het arm schaap zijn naam waarschijnlijk de helft van de tijd spellen.
quote:Anoia schreef op 31 augustus 2016 @ 10:08:

Shanty. Ik vraag me af of diep ouders weten dat shanties treurige zeemansliederen zijn.Shanty betekent vrede in het Hindi, dus geen vreemde naam voor een hindustaanse.
quote:ibbeltje12 schreef op 31 augustus 2016 @ 18:45:

[...]

Is babybroer/-zus ook gezegend met zo'n pracht van een naam?

Gewoon Elena dus eigenlijk vrij normale naam...

Ik dacht ook al: oh dat had ik niet verwacht zoiets vrij gewoons haha
Tralalalala
Een meisje bij mijn jongste op de creche heet Beauty. Echt waar. En om heel eerlijk te zijn... je ziet nu al dat het geen beauty is/wordt....
En oja! we zaten ooit, toen ik nét zwanger was onze oudste, op een terras te brainstormen over namen. Naast ons zaten twee welopgevoede Hoogblonde kindjes. Ik klapperde echt met mijn oren toen hun moeder ze aanspoorde om hun tosti te eten. Ze heette Bono en Byoncé. Ik was echt in shock
Ik heb een collega gehad die Stoffer heet. Was een leuke (volwassen) vent, dus dan is de naam op een gegeven moment ook minder raar. Volgens mij was hij vernoemd naar een Fries of Groningse voorouder.

Ook bij een vergadering een Winder aan tafel gehad. Was een Hindoestaan, misschien daar wel gebruikelijk(er).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
tvp
quote:pointdexter schreef op 31 augustus 2016 @ 11:32:

Zijn de drie dochters van Angela Schijf al genoemd in dit deel?? Bloem, Zus en Madelief als ik me niet vergis. Hebben we dat maar vast gehad toch...

En verder vooral een tvp.

Pas een keer of 500.... En de laatste is Mensje, niet Madelief...
Net gelezen: Duayne.

En ik hoor mijn man net hard lachen terwijl hij op fb kijkt: "Neeeeeeeee...... Djenelie.."
quote:floflo schreef op 31 augustus 2016 @ 12:24:

Net het oude topic uitgelezen, zag dat jij @Marels nog zat te twijfelen over de naam Flo. Ik bepaal gewoon even voor jou dat je dat een leuke naam vindt Vooral de 2x achter elkaar variant Sinds ik Floyd geadopteerd heb, de kat van MV, vind ik Flo een soort afkorting van Floyd. Dus ik moet aan mn kat denken als ik die naam lees.
668, the neighbour of the Beast
Ik zit eens de rare namen van mensen waar ik ooit kennis mee gemaakt heb te bedenken. Ik denk dat Engel, Candida, Binck en Pio wel de ergste zijn.
Hermien vind ik geen name voor een spontane jonge vrouw.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:Hertjehertje schreef op 30 augustus 2016 @ 22:19:

Bij Hollands Next Top Model: Een model met de naam Arantxa.

Hoe spreek je dat nou uit? Ik heb maar een heel klein stukje gezien, dus ik heb niemand het horen uitspreken.Arantxa is een heel normale Spaanse meisjesnaam. En de x spreek je uit als een 'tj'. Ik heb zelf ook een naam in die categorie (want Spaanse achtergrond) en het elke keer spellen en uitleggen komt mij inmiddels mijn neus uit. Sorry, moest ik even kwijt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven