Afgrijselijke kindernamen The Sequel!
woensdag 31 augustus 2016 om 13:09
quote:Marels schreef op 30 augustus 2016 @ 22:33:
Maar Arthur vind ik wel weer mooi
Ik ken een Arthur, die niet zo leuk is, dus vind de naam ook mwahh.
Zelfde heb ik met Richard, mijn man wilde onze oudste zo noemen.
Nu kende ik maar één Richard toen en dat was echt een rotkind.
Je snapt, onze oudste heet geen Richard.
Maar Arthur vind ik wel weer mooi
Ik ken een Arthur, die niet zo leuk is, dus vind de naam ook mwahh.
Zelfde heb ik met Richard, mijn man wilde onze oudste zo noemen.
Nu kende ik maar één Richard toen en dat was echt een rotkind.
Je snapt, onze oudste heet geen Richard.
Pluk de dag
woensdag 31 augustus 2016 om 13:43
woensdag 31 augustus 2016 om 13:51

woensdag 31 augustus 2016 om 14:11

woensdag 31 augustus 2016 om 14:29
quote:momo1980 schreef op 31 augustus 2016 @ 13:05:
Hey Fleet! Het gaat, en met jou? Ik zag een tijdje terug meerdere topics van je. Is het weer wat rustiger inmiddels allemaal?
Ik ken ook een pomme, broer heer Pelle en babybroer heet Peike... tja...Peike betekent in het Achterhoeks 'dood'
Hey Fleet! Het gaat, en met jou? Ik zag een tijdje terug meerdere topics van je. Is het weer wat rustiger inmiddels allemaal?
Ik ken ook een pomme, broer heer Pelle en babybroer heet Peike... tja...Peike betekent in het Achterhoeks 'dood'
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe

woensdag 31 augustus 2016 om 15:37

woensdag 31 augustus 2016 om 17:42
quote:ecam2015 schreef op 30 augustus 2016 @ 22:36:[/b
Net als dat je je kind Guusje noemt of Ricky of welke naam dan ook met JE of een verkleinwoord erachter.
Als je later een boom van een vent bent dan vind ik dat niet meer kunnen ...Zo heten de kinderen van mijn beste vriendin (zoon en dochter). Aan Guusje (inmiddels 18) moest ik ook even wennen maar zo een hollandse naam vind ik eigenlijk best leuk.
Net als dat je je kind Guusje noemt of Ricky of welke naam dan ook met JE of een verkleinwoord erachter.
Als je later een boom van een vent bent dan vind ik dat niet meer kunnen ...Zo heten de kinderen van mijn beste vriendin (zoon en dochter). Aan Guusje (inmiddels 18) moest ik ook even wennen maar zo een hollandse naam vind ik eigenlijk best leuk.

woensdag 31 augustus 2016 om 18:09
[quote]Ceviche schreef op 31 augustus 2016 @ 17:03:
Ben vandaag voorgesteld aan C.hili en M.ermaid. Zal vast wennen na verloop van tijd, maar wat bezielde die ouders?[/q
Wouter Isaac Eduard Rook
Ook zoiets. Op elk zakelijk document zette ex collega zijn initialen en achternaam. Hij zag er ws ook de humor wel van in. Is inmiddels overleden dus kan dit nu plaatsen zonder te kwetsen.
Ben vandaag voorgesteld aan C.hili en M.ermaid. Zal vast wennen na verloop van tijd, maar wat bezielde die ouders?[/q
Wouter Isaac Eduard Rook
Ook zoiets. Op elk zakelijk document zette ex collega zijn initialen en achternaam. Hij zag er ws ook de humor wel van in. Is inmiddels overleden dus kan dit nu plaatsen zonder te kwetsen.