Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:Sophiever schreef op 31 augustus 2016 @ 00:24:

Mijn man opperde Jamylinn.

Arme jij. Voor ze zekerheid maar zelf aangifte doen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:Marels schreef op 30 augustus 2016 @ 22:33:

Maar Arthur vind ik wel weer mooi

Ik ken een Arthur, die niet zo leuk is, dus vind de naam ook mwahh.

Zelfde heb ik met Richard, mijn man wilde onze oudste zo noemen.

Nu kende ik maar één Richard toen en dat was echt een rotkind.

Je snapt, onze oudste heet geen Richard.
Pluk de dag
quote:Marie87 schreef op 30 augustus 2016 @ 22:30:

[...]

Oh, dat vind ik wel een mooie naam. Maar met het hoge Engels-gehalte in onze (spreek-)taal is het misschien een beetje gek.Love spreek je op zijn Zweeds uit als "Loewe". (met stomme e)
quote:Birdynumnum schreef op 31 augustus 2016 @ 10:47:

[...]

Broertje van R'eezfitz en Mauntäinbaïk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:pointdexter schreef op 31 augustus 2016 @ 11:32:

Zijn de drie dochters van Angela Schijf al genoemd in dit deel?? Bloem, Zus en Madelief als ik me niet vergis. Hebben we dat maar vast gehad toch...

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Oudcollegaatje van mij heet Gijsbertha. Moet steeds aan een koe denken bij die naam
quote:MissFields schreef op 31 augustus 2016 @ 11:42:

Ik kreeg laatst een geboortekaartje van 'Felim Kai'.

Lekker origineel, zullen we dan maar zeggen...

Ik weet niet eens 100% zeker of het wel een jochie is, maar ik gok van wel.Zou zo bij mijn afhaalchinees op de menukaart kunnen staan...
quote:defyinggravity schreef op 30 augustus 2016 @ 22:41:

Ik ken een Zaza, vind ik ook niet zo geweldig...Ik "ken" een Zazi, ook leuk.
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
Gisteren bij ons op de buurt geboren, een meisje met de naam: Tietsje (fries).
Ik ken een Mint (meisje). Hoewel ik het never nooit zou kiezen, vond ik het best een frisse naam. My guilty pleasure, zullen we maar zeggen.... De naam verdient dus toch ook een plekje in dit topic.
Oja, nichtje van vrienden van ons heet dixie(vind ik een hoop chemisch toilet gehalte hebben).
quote:momo1980 schreef op 31 augustus 2016 @ 13:05:

Hey Fleet! Het gaat, en met jou? Ik zag een tijdje terug meerdere topics van je. Is het weer wat rustiger inmiddels allemaal?

Ik ken ook een pomme, broer heer Pelle en babybroer heet Peike... tja...Peike betekent in het Achterhoeks 'dood'
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
Net op FB voorbij zien komen: Tyce.

Een gevalletje 'we willen hem Thijs noemen maar Tijs was ons nog niet gek genoeg dus dan maar Tyce'?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zag een tijdje terug : Faye-Lynn langs komen. Het staat wel leuk zo bij elkaar, maar als je het hardop leest staat er toch echt : Failing.. die zal het niet leuk hebben tijdens de Engels les :(
quote:Birdynumnum schreef op 31 augustus 2016 @ 10:47:

[...]

Broertje van R'eezfitz en Mauntäinbaïk?
Ab imo pectore
quote:Hertjehertje schreef op 30 augustus 2016 @ 22:19:

Bij Hollands Next Top Model: Een model met de naam Arantxa.

Hoe spreek je dat nou uit? Ik heb maar een heel klein stukje gezien, dus ik heb niemand het horen uitspreken.Heel erg mosterd, maar in Spanje spreek je het als volgt uit: a-RAN-cha
quote:Lucifer1983 schreef op 31 augustus 2016 @ 15:37:

[...]

Heel erg mosterd, maar in Spanje spreek je het als volgt uit: a-RAN-chaZal waarschijnlijk Baskisch zijn die naam.
quote:mafalda schreef op 31 augustus 2016 @ 16:11:

[...]

Zal waarschijnlijk Baskisch zijn die naam.

Klopt

Ik zou mijn kind nooit zo noemen. Lijkt mij teveel op araña= spin.
Ben vandaag voorgesteld aan C.hili en M.ermaid. Zal vast wennen na verloop van tijd, maar wat bezielde die ouders?
quote:Ceviche schreef op 31 augustus 2016 @ 17:03:

Ben vandaag voorgesteld aan C.hili en M.ermaid. Zal vast wennen na verloop van tijd, maar wat bezielde die ouders?Vooral die puntjes vind ik vreemd.
Ik zag vandaag een pareltje op de arm van een mevrouw: Chesney.
quote:ecam2015 schreef op 30 augustus 2016 @ 22:36:[/b

Net als dat je je kind Guusje noemt of Ricky of welke naam dan ook met JE of een verkleinwoord erachter.

Als je later een boom van een vent bent dan vind ik dat niet meer kunnen ...Zo heten de kinderen van mijn beste vriendin (zoon en dochter). Aan Guusje (inmiddels 18) moest ik ook even wennen maar zo een hollandse naam vind ik eigenlijk best leuk.
quote:SallySpectra schreef op 31 augustus 2016 @ 17:09:

[...]

Vooral die puntjes vind ik vreemd.Ik kan me voorstellen dat ze het niet zo leuk vinden om zichzelf hier tegen te komen (mochten ze ooit zichzelf googelen )
[quote]Ceviche schreef op 31 augustus 2016 @ 17:03:

Ben vandaag voorgesteld aan C.hili en M.ermaid. Zal vast wennen na verloop van tijd, maar wat bezielde die ouders?[/q

Wouter Isaac Eduard Rook

Ook zoiets. Op elk zakelijk document zette ex collega zijn initialen en achternaam. Hij zag er ws ook de humor wel van in. Is inmiddels overleden dus kan dit nu plaatsen zonder te kwetsen.
Net gelezen op een bord in d eruin verderop in de wijk: Jayce. Is het een jongen? Een meisje? Zeggen we djeesz of djeesie of jeesie......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven