Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
verkeerde topic
Ik kwam vandaag een Djovani tegen op fb..
Djovani... Een pareltje
Net in de winkel een klein blond meisje dat volgens haar moeder zou moeten luisteren naar de naam Ryama.

Dat deed het kindje dus niet geef haar groot gelijk!!
quote:groenebroek schreef op 21 februari 2017 @ 12:39:

Net in de winkel een klein blond meisje dat volgens haar moeder zou moeten luisteren naar de naam Ryama.

Dat deed het kindje dus niet geef haar groot gelijk!! inderdaad
Ik zag net ergens Channety, ik weet niet hoe je het uitspreekt, misschien de klemtoon zoals in Charity?
Ik zat net wat te googelen over een babyonderwerp en toen kwam ik op het forum van Ouders van Nu de volgende pareltjes tegen:

Zilvian & Zifjon.

Die eerste is nog af te schrijven op de akelige behoefte om namen zo achterlijk mogelijk te schrijven maar die tweede?
A.rcelino. Even opgezocht en blijkt uniek te zijn.
Niets hoeft, paarden wel
Een jongetje Dana.
Onze dochter Clarissia Joanna Suzanna Rescina

Roepnaam: Hailey

Dit vind ik altijd erg bijzonder.
quote:DogFish schreef op 21 februari 2017 @ 16:09:

Onze dochter Clarissia Joanna Suzanna Rescina

Roepnaam: Hailey

Dit vind ik altijd erg bijzonder.En ontzettend onhandig bij het boeken van vliegtickets, officiële post en lekker beschamend bij het behalen van je middelbare school diploma
quote:Hertjehertje schreef op 21 februari 2017 @ 18:00:

[...]

En ontzettend onhandig bij het boeken van vliegtickets, officiële post en lekker beschamend bij het behalen van je middelbare school diplomaO ja helemaal mee eens!
Ri-jeanne?
Hailey
Sylvestar

Roen
Frankly my dear, I don"t give a damn

[...]

En ontzettend onhandig bij het boeken van vliegtickets, officiële post en lekker beschamend bij het behalen van je middelbare school diplomaWeet je wat lastig is hiermee? In het politiebureau of gemeentehuis staan, net jezelf voorstellen met 'Machteld Corine Anne-Elsbelth' en dat je dan je telefoon "met Aurora" opneemt.. Of de meneer die ons ging trouwen er van overtuigen dat mijn halve paspoort niet opgenoemd hoeft te worden want niemand, behalve mijn ouders, weet over wie het gaat.

Snappen mensen echt geen reet van.
Quinne
quote:Nyntje schreef op 21 februari 2017 @ 13:05:

Ik zag net ergens Channety, ik weet niet hoe je het uitspreekt, misschien de klemtoon zoals in Charity?Of een variant op Jeanette. Jeanette-ie
quote:Aurora_Australis schreef op 21 februari 2017 @ 19:52:

[...]

Weet je wat lastig is hiermee? In het politiebureau of gemeentehuis staan, net jezelf voorstellen met 'Machteld Corine Anne-Elsbelth' en dat je dan je telefoon "met Aurora" opneemt.. Of de meneer die ons ging trouwen er van overtuigen dat mijn halve paspoort niet opgenoemd hoeft te worden want niemand, behalve mijn ouders, weet over wie het gaat.

Snappen mensen echt geen reet van.

En als het nou Katharina Emmeline Laurette maar iedereen noemt me Kate is? Is het dan minder erg? Dus dat de roepnaam wel afgeleid is van de voornaam? Zoiets heb ik mijn dochter aan de hand. Tot nu toe geen probleem, maar dat kan nog komen. En toch had ik het ook niet anders willen doen.

Laatst op fb: Damian en Damienne (tweeling).
Uit voetballand:

Desevio

Kirayno

Jerayno

Aymeraldo (denk ik, het was in ieder geval met vier lettergrepen en eindigend op -o)

Georginio

Giliano

En de mooiste:

Queensy (voor een jongen)

quote:made@kate schreef op 21 februari 2017 @ 21:40:

[...]

En als het nou Katharina Emmeline Laurette maar iedereen noemt me Kate is? Is het dan minder erg? Dus dat de roepnaam wel afgeleid is van de voornaam? Zoiets heb ik mijn dochter aan de hand. Tot nu toe geen probleem, maar dat kan nog komen. En toch had ik het ook niet anders willen doen.

Laatst op fb: Damian en Damienne (tweeling).

Dat is toch veel logischer.

Zo is heel katholiek Limburg vernoemd. Wilhelmus / roepnaam Willem.

Dus, ja, vind ik minder erg.

Alhoewel ik voornamen die niet hetzelfde zijn als officiele voornamen altijd nogal gedoe vind, maar geen enkele relatie tussen de roepnaam en de voornamen? Dat is echt onzinnig.
Ik zag gisteren de naam Earlene op een van onze ritjes (platteland Amerika).

Persoonlijk vind ik Earl al weinig soeps, maar de vrouwelijke variant wordt er niet beter op.
Pareltjes op fb:

Belana

Damilio

Dieudonnee

Djesmey

Esher

Espen

Genova

Jayhliano

Jazmyn

Jinson

Shanaira

Ylaisha
quote:made@kate schreef op 21 februari 2017 @ 21:40:

[...]

Laatst op fb: Damian en Damienne (tweeling).Dan is er nog een verband en is het logischer. Bij mij is de halve 19de eeuwse bloedlijn mijn voornamen en mijn roepnaam iets eigentijds. Dat is verwarrend. Ook omdat mijn voornamen niks kerkelijks zijn.

[...]

En ontzettend onhandig bij het boeken van vliegtickets, officiële post en lekker beschamend bij het behalen van je middelbare school diplomaJe weet zelf toch hoe je heet? Het is hooguit voor anderen lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven