Afgrijselijke kindernamen The Sequel!
woensdag 22 februari 2017 om 08:48

woensdag 22 februari 2017 om 15:54
quote:han1987 schreef op 22 februari 2017 @ 05:40:
Pareltjes op fb:
Belana
Damilio
Dieudonnee
Djesmey
Esher
Espen
Genova
Jayhliano
Jazmyn
Jinson
Shanaira
Ylaisha
waren ze bij Esher de T vergeten of moet het Asher zijn? dan snap ik het nog een beetje.
en Qwen? dan is geen Gwen meer?
Pareltjes op fb:
Belana
Damilio
Dieudonnee
Djesmey
Esher
Espen
Genova
Jayhliano
Jazmyn
Jinson
Shanaira
Ylaisha
waren ze bij Esher de T vergeten of moet het Asher zijn? dan snap ik het nog een beetje.
en Qwen? dan is geen Gwen meer?
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 22 februari 2017 om 21:04
Vorige week bij een uitwedstrijd van mijn dochters was er een gezin waarvan de kinderen (2 en 4 ongeveer) de complete kantine afbraken, krijsen, van tafels springen, alles omgooien. Broertje was wedstrijd aan het spelen. Ouders deden niks. Pas toen ze weggingen blèrden ze; Djeelieeeeh (Jaylee?) en Djeslinnn (Jazzlin?) hier komuuuh. Djeeluhn (Jaylen?) moet ze broek nog aan, en dan gaan we.
Ab imo pectore

woensdag 22 februari 2017 om 21:38

woensdag 22 februari 2017 om 21:43
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 22 februari 2017 @ 20:03:
Ik heb de ultieme 'schaamnaam' gevonden op social media. Voornaam Kuiltje (-K), Achternaam Flipper, maar dan met een a ipv. een i.
En ja, deze naam bestaat echt.
Echt bijzonder lelijk dit..
Ik dacht in eerste instantie dat het om een vrouw ging. Maar google leert mij dat het een man is. Dat is, zo mogelijk, nóg erger....
Ik heb de ultieme 'schaamnaam' gevonden op social media. Voornaam Kuiltje (-K), Achternaam Flipper, maar dan met een a ipv. een i.
En ja, deze naam bestaat echt.
Echt bijzonder lelijk dit..
Ik dacht in eerste instantie dat het om een vrouw ging. Maar google leert mij dat het een man is. Dat is, zo mogelijk, nóg erger....