Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Bij mij in de wijk geboren: Jef.

Dat vind ik zo'n niks naam.
quote:ennebar schreef op 06 februari 2017 @ 09:09:

SoanMisschien iets Aziatisch? Ik heb een collega die ook Soan heet, en dat spreek je uit als Soe-wan. Hij heeft een Aziatische (ik meen Viëtnamees maar dat weet ik niet zeker) achtergrond.
Miel en Raf vind ik vrij normale namen eigenlijk. Afkortingen voor Camile en Rafael.
quote:daisybelle schreef op 08 februari 2017 @ 09:06:

Ik zag een artikel over een gescheiden Siamese tweeling: Ballenie en Bellanie

Een vriendinnetje van vroeger heette Nina en haar broertje Nima

En ik zie via via op FB wel eens een broer en zus voorbij komen die Amy en Demi heten.

Lijkt me alle drie een mooi recept voor verwarring . Maar goed, afgrijselijke namen zijn het niet, wel wonderlijke combinaties Haha, Nima en Nina. Mijn dochter haalt de m en n vaak door elkaar. Voor haar zouden die namen precies hetzelfde zijn!
verdwaald op het nieuwe forum
Bij Raf moet ik altijd aan de RAF denken.

Ik snap niet dat die ouders daar niet over nadenken, of zelfs maar even googlen.

En ik ben 27, dus het feit dat die ouders te jong zijn om ze te kennen vind ik niet opgaan. Je krijgt allemaal geschiedenis op school.
Bij RAF denk ik eerder aan de Royal Air Force (Britse luchtmacht) en niet aan de Rote Armee Fraktion, pas nu ik er diep over ging denken eigenlijk. Ik ben 20 jaar ouder en heb zeker geschiedenis gehad maar de Rote Armee Fraktion bestaat ook al bijna 20 jaar niet meer dus zo gek vind ik het niet dat ouders daar niet aan denken of perse rekening mee houden.

Jef vind ik een gtst naam , dat is die cafébaas toch die dakloos en alcoholist was? Niet echt een positieve associatie in elk geval.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:AnAppleADay schreef op 08 februari 2017 @ 09:22:

Ik snap niet dat die ouders daar niet over nadenken, of zelfs maar even googlen.

En ik ben 27, dus het feit dat die ouders te jong zijn om ze te kennen vind ik niet opgaan. Je krijgt allemaal geschiedenis op school.Ik ben van jouw generatie en ik had nog nooit gehoord van de Rote Armee. Wel van de Royar Air Force. Dus zou nooit op het idee gekomen zijn om het te googlen.
Hier in de omgeving wordt de naam Raf steeds vaker gegeven. Vind m niet afgrijselijk, maar ook niet top.
quote:Xervy schreef op 06 februari 2017 @ 17:03:

[...]

Miel(e). Of franse honing. Hangt van de uitspraak af
quote:gemini2009 schreef op 07 februari 2017 @ 18:02:

[...]

Hier ook een Mels. Zal leuk rijmen

worden op de middelbare school.Mels is een vrij algemene Vlaamse naam.
quote:AnAppleADay schreef op 08 februari 2017 @ 09:22:

En ik ben 27, dus het feit dat die ouders te jong zijn om ze te kennen vind ik niet opgaan. Je krijgt allemaal geschiedenis op school.Ik denk aan Royal Air Force
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:appeltjesgroen schreef op 08 februari 2017 @ 09:09:

[...]

Misschien iets Aziatisch? Ik heb een collega die ook Soan heet, en dat spreek je uit als Soe-wan. Hij heeft een Aziatische (ik meen Viëtnamees maar dat weet ik niet zeker) achtergrond.Ik ben er inmiddels achter dat de naam als So-an uitgesproken wordt (Roan met een S, dus). Ouders/kind hebben geen Aziatische achtergrond, maar misschien komt de inspiratie daar wel vandaan.
quote:beetjegek schreef op 08 februari 2017 @ 08:57:

Maar goed haar oudste heeft ook een naam die alleen maar geschikt is voor de prostitutie.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
quote:floflo schreef op 08 februari 2017 @ 09:18:

[...]

Haha, Nima en Nina. Mijn dochter haalt de m en n vaak door elkaar. Voor haar zouden die namen precies hetzelfde zijn!

Ik ken wel een broer-zus tweeling: N.ima en S.hima.

En trouwens ook een eeneïge tweeling: N.anneke en E.nneke.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik kwam een mooi tegen op mijn werk: Jazzabel...
Ipv Jezebel zijn allebei vreselijk
Relax we're all crazy, it's not a competition
Bij Raf dacht ik ook gelijk aan de Rote Armee. Ik snap dan ook niet dat men die naam uitkiest voor zijn kind.
quote:ennebar schreef op 08 februari 2017 @ 21:05:

[...]

Ik ben er inmiddels achter dat de naam als So-an uitgesproken wordt (Roan met een S, dus). Ouders/kind hebben geen Aziatische achtergrond, maar misschien komt de inspiratie daar wel vandaan.Ik kwam de naam laatst ook tegen op fb en vroeg me al af wat de uitspraak zou moeten zijn. Soan is het Friese woord voor zoon, en de ouders wonen ook in Friesland.
Louve, het is een meisje.
Ik hoorde laatst Caio, voor een jongen. Ik vind het echt een hondennaam, sorry.
het is wat het is
Je bedoelt zeker Cujo , dat leuke hondje van stephen king?

Ik vind het ook vreemd dat ouders niet even een naam googelen voor ze m aan hun kind geven. Daarom verbaast het mij ook dat er zoveel meisjes yoni heten.

Vooral nu zo'n beetje iedereen aan yoga doet. Maar dat geldt ook voor bikkel voor een jongen...
Dejamin, Blaize en Jersey
Ik zag op FB Jelyna voorbij komen.

Maar goed, in diezelfde vriendengroep heten kinderen Djelano, Djayno, Mexxie, Tigo, J'lano, Jahvensly etc...
Vandaag op fb: Jazzmee
quote:ruiva schreef op 10 februari 2017 @ 15:29:

Ik hoorde laatst Caio, voor een jongen. Ik vind het echt een hondennaam, sorry.Nee da's Cujo, dat schuimbekkende kalf uit dat boek van Stephen King

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven