Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

maandag 14 augustus 2017 om 15:56
Handig om te roepen bij 't eten ... "Jay, komen jullie eten?"Flowerpower93 schreef: ↑14-08-2017 15:38Een kennis van mij heeft 3 kinderen: Jaylana, Jayvano en Jayvi...

Ook handig voor de postbode J. Janssens en geen mens weet voor wie van de 3 de brief is.

maandag 14 augustus 2017 om 16:01
Over 40 jaar zijn Adri, Henk, Truus en Kees unieke namen!dromenvangert schreef: ↑14-08-2017 11:18Laatst zag ik ergens een winactie voorbijkomen waarbij mensen met de naam van hun kinderen moesten reageren om te winnen.
Wat. Een. Juweeltjes.![]()
Eentje heb ik opgeslagen:
D.javais
D.javiliano
D.jafahrell
Broertjes dus. De 2de en 3de namen zal ik er maar niet bij noemen, maar die zijn van hetzelfde kaliber.
Een verdere selectie:
Noxx
Bliss
Chanõa
Dèzieqo
Beaudhi
Keen (Commander Keen!!!!)
Djazzla
Fox
Boaz (deze zie ik veel! allemaal fan van Boaz van de Beatz?)
Sparrow
Ze'ev
Ook serieus iemand die hun 4 kids Adri, Henk, Truus en Kees had genoemd, hihi!
I
dinsdag 15 augustus 2017 om 07:35
Je kunt maar fan zijn van een naam he! 'En we noemen ze Piet, Pieter en Pieta!'

Betreft de uitstervende Adri's en Kees'en, true. Maar volgens mij zijn een hoop ouders daar een inhaalslag mee aan het halen met alle Teun, Gijs en Pientjes. Kan er niks aan doen, maar vind Truus, Adri, Kees en Henk persoonlijk ronduit lelijke namen, meteen associaties met de bingoclub!

I think I have a problem - I think I think too much.

woensdag 16 augustus 2017 om 13:10
Spurgie is vernoemd naar Charles Spurgeon. Het is daar dus ook gewoon een achternaam en geen voornaam.happyapple schreef: ↑15-08-2017 20:09Ik heb me van de week bij het tv programma 'counting on' zitten verbazen over de naam Spurgeon (afgekort tot spurgie). Misschien is het in die regio een normale naam, maar ik vind het niks. En broerlief werd vervolgens Henry genoemd...
Net als de debiele 2e naam van broertje Henry: Wilberforce

woensdag 16 augustus 2017 om 15:42
Nou, als je ergens gek kan doen is het bij doopnamen. Henry Wilberforce is altijd nog beter dan Wilburforce Henry.AnAppleADay schreef: ↑16-08-2017 13:10Spurgie is vernoemd naar Charles Spurgeon. Het is daar dus ook gewoon een achternaam en geen voornaam.
Net als de debiele 2e naam van broertje Henry: Wilberforce![]()
Ik heb laatst wel ergens een Sycamore gezien. Plataan, in het Nederlands. En daar kunnen we heel hard om lachen maar je WEET gewoon dat er ergens een moeder in Nederland dit leest en denkt: goh, Plataan. Da's origineel. Mooie plant ook.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

woensdag 16 augustus 2017 om 15:45
Boom. (Of was het een grapje? )Maechtje schreef: ↑16-08-2017 15:42Nou, als je ergens gek kan doen is het bij doopnamen. Henry Wilberforce is altijd nog beter dan Wilburforce Henry.
Ik heb laatst wel ergens een Sycamore gezien. Plataan, in het Nederlands. En daar kunnen we heel hard om lachen maar je WEET gewoon dat er ergens een moeder in Nederland dit leest en denkt: goh, Plataan. Da's origineel. Mooie plant ook.
woensdag 16 augustus 2017 om 15:53
Van Sycamore? Nee, helaas niet. Maar Boom valt zeker in de smaak bij de ouders van Maan, Sterre, Storm, Wolf en Vlinder.

woensdag 16 augustus 2017 om 17:34
MiniMe, neem eens een kijkje op de Facebook pagina van Prenatal bij de “Welkom in de Wereld” foto’s. Er gaat dan een wereld voor je open
Ik kwam laatst een Danio tegen en nee dat was niet bij het zuivelschap van de supermarkt. Geen bosbessen kwark maar een klein jochie, de naam werd een paar keer geroepen dus ik heb het helaas niet verkeerd verstaan.

Ik kwam laatst een Danio tegen en nee dat was niet bij het zuivelschap van de supermarkt. Geen bosbessen kwark maar een klein jochie, de naam werd een paar keer geroepen dus ik heb het helaas niet verkeerd verstaan.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
woensdag 16 augustus 2017 om 18:04
Ik zag vandaag een bus rijden met reclame erop van een pedicure genaamd Iris de Roos... iets teveel bloemen...
Laatst zag ik een geboortebord met de naam Wiet. Hier op zich niet heel apart, maar ik had ooit iemand in de klas die zo heette en bij haar stage in de VS zag ze het niet zo zitten om zich voor te stellen als "weed from Holland". Ze heeft toen haar doopnaam gebruikt. Ook niet ideaal want heel oubollig, maar je moet wat.
Laatst zag ik een geboortebord met de naam Wiet. Hier op zich niet heel apart, maar ik had ooit iemand in de klas die zo heette en bij haar stage in de VS zag ze het niet zo zitten om zich voor te stellen als "weed from Holland". Ze heeft toen haar doopnaam gebruikt. Ook niet ideaal want heel oubollig, maar je moet wat.
woensdag 16 augustus 2017 om 19:41
nah ik heb een hoop ''vrienden'' die weer vrienden hebben met kinderen en rare namen.

zit nu ook in een groep daar vliegen de rare namen je echt om de oren en dat zijn geen kleine kerels
Relax we're all crazy, it's not a competition

donderdag 17 augustus 2017 om 11:30
Ja, dar stuk was een grapje
Ik vermoed dat dat de ouders van Sycamore/Plataan niet zo veel kan schelen; het klinkt gewoon 'hip' of zo.