Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!



over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Mimi02 schreef:
02-06-2017 15:38
Las net een artikel over iemand die 3 kinderen heeft die Tuijn, Denne en Lente heten. Ze krijgen nu de 4e en zoeken een naam die erbij past....
Paar ideetjes: Mos, Hark, Sparre, Dauw
Je zult later maar moeten solliciteren met die namen.. :facepalm:
Buurmeisje Margriet gaat meteen haar naam waarderen als ze dat soort namen hoort
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Jaihzihiön


Kwam ik net tegen op fb O_o
Carpe diem
KimJ25 schreef:
02-06-2017 18:48
Jaihzihiön


Kwam ik net tegen op fb O_o
Dat kind gaat zijn eigen naam nooit kunnen spellen :twisted:.

Benieuwd hoe snel het Jaihz wordt.
EHR schreef:
02-06-2017 14:38
Paulus.

In een gelovig gezin. Niks mis met Bijbelse namen; vind ze doorgaans erg mooi. En de Paulus uit de Bijbel was na z'n bekering een belangrijk persoon.

Maar Paulus als kindernaam? In deze tijd? Wat doe je je kind aan.
En nee, hij wordt geen Paul genoemd heb ik begrepen.
Zou het gelinkt kunnen zijn aan de tv-reeks "Paulus de Boskabouter" ;-) ?
lunaleeflang schreef:
02-06-2017 15:42
Warre

Zo nietszeggend. Echt een belediging voor je kind vind ik dat.

Met 2 zusjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst een vergadering en daar zat ook man met de naam Stoffer Slofstra... en als er een z'n naar eer aan doet dan is hij het wel.
Alle reacties Link kopieren
c_estelle schreef:
02-06-2017 20:07
Ik had laatst een vergadering en daar zat ook man met de naam Stoffer Slofstra... en als er een z'n naar eer aan doet dan is hij het wel.

:rofl:
:rofl:
Kan je toch niet serieus nemen
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Sjef
Ik vind de naam wel heel grappig. Maar zou mijn zoon nooit zo noemen.
Alle reacties Link kopieren
Of Merlijn
Alle reacties Link kopieren
J.erevelnio El-j.airo of zoals me zus zei echt een ghetto naam :confused:
rouge__ wijzigde dit bericht op 30-10-2017 09:39
1.39% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Marjonlijn

Echt, wtf. Why?
Alle reacties Link kopieren
Tvp :cheer:
Star schreef:
02-06-2017 19:00
Met 2 zusjes?
Nee, kind is nog alleen.
Ik ken ook een Stoffer. Die man is nu zeventig. Volgens mij is dat een vorm van Christoffel. Net als dat Witte ook een oude jongensnaam is en Hinderkien een oude meisjesnaam. Ik dacht dat Stoffer Gronings was. In elk geval komt de zeventigjarige Stoffer uit Groningen. Misschien heeft een stoffer daar in het dialect anders.
Alle reacties Link kopieren
waar maken jullie zich druk om zeg, laat iedereen lekker voor zich zelf bepalen wat hij of zij mooi vind. iedereen heeft een eigen smaak,. snap niet waarom je van achter een scherm iemand zijn naam de grond in moet trappen. beetje vreemd. als ik op straat een pietje tegen kom dan ga ik toch ook niet zeggen goh wat heb jij een lelijke naam zeg.
c_estelle schreef:
02-06-2017 20:07
Ik had laatst een vergadering en daar zat ook man met de naam Stoffer Slofstra... en als er een z'n naar eer aan doet dan is hij het wel.
Schiphol? B)
Ik zag laatst o een raam staan, Theon. Ik ben teruggereden om te kijken of dat er nu echt stond....
tess07 schreef:
03-06-2017 11:34
Ik zag laatst o een raam staan, Theon. Ik ben teruggereden om te kijken of dat er nu echt stond....

Misschien van Game of Thrones?
Nx3 schreef:
03-06-2017 11:07
waar maken jullie zich druk om zeg, laat iedereen lekker voor zich zelf bepalen wat hij of zij mooi vind. iedereen heeft een eigen smaak,. snap niet waarom je van achter een scherm iemand zijn naam de grond in moet trappen. beetje vreemd. als ik op straat een pietje tegen kom dan ga ik toch ook niet zeggen goh wat heb jij een lelijke naam zeg.
Tja. Nou. Dan kunnen we het forum wel opdoeken.

Ik zeg het hier trouwens ook niet tegen mensen zelf. In het echt ook niet. Maar in het echt heb ik het wel over lelijke/gekke kindernamen met anderen. Dus ik zie het verschil niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Nx3 schreef:
03-06-2017 11:07
waar maken jullie zich druk om zeg, laat iedereen lekker voor zich zelf bepalen wat hij of zij mooi vind. iedereen heeft een eigen smaak,. snap niet waarom je van achter een scherm iemand zijn naam de grond in moet trappen. beetje vreemd. als ik op straat een pietje tegen kom dan ga ik toch ook niet zeggen goh wat heb jij een lelijke naam zeg.
Laat me raden, jouw naam/naam van kind wordt hier genoemd? ;-))
Alle reacties Link kopieren
Ceridwen91 schreef:
03-06-2017 11:43
Misschien van Game of Thrones?
Juist niet mag je toch hopen. "Ja liefje, wij waren fan van Game of Thrones dus hebben wij jou vernoemd naar een karakter wiens piemel eraf werd gehakt". Ocharme.

Eigen bijdrage: de eeneiige tweeling Divano en Jivano.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Robyn89 schreef:
03-06-2017 13:44
Laat me raden, jouw naam/naam van kind wordt hier genoemd? ;-))
:rofl:
Vandaag ergens gelezen (weet van gekkigheid al niet eens meer waar): Loeka voor een meisje.
Mijn smaak is het niet.
Ceridwen91 schreef:
03-06-2017 11:43
Misschien van Game of Thrones?


Geen idee, ik kijk dat niet.
Ik kom nog steeds niet over Yaimz heen. :facepalm: . Hoe krijg je zo'n ingewikkelde spelling voor elkaar. Waarschijnlijk vinden de ouders zichzelf nog creatief en uniek ook.

"Nee het is James met een Y"
"Ja en vervolgens Aimz"......

Even ervan uitgaande dat Yaimz James moet voorstellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven