Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
NIET :woa:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Daar is dat kind mooi klaar mee dan.
Ik dacht dat een voornaam niet mocht als het beledigend was... ik vind Neger wel in de categorie vallen :nooo:

Het erge is dat ik me dan meteen ook afvraag of het een blank of getint kindje is... O_o
Flomo schreef:
15-06-2017 19:56
Ik dacht dat een voornaam niet mocht als het beledigend was... ik vind Neger wel in de categorie vallen :nooo:

Het erge is dat ik me dan meteen ook afvraag of het een blank of getint kindje is... O_o
Kan het dan eventueel een kindje zijn dat in het buitenland geboren is, waar dat dus niet meteen opvallend/beledigend is? (oprechte vraag)
Odysseus, Rex, & Ajax

https://www.kabalarians.com/female/neger.htm

Dit is ook wel erg misplaatst:
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Neger betekend 'de donkere' net als Morris.. In enkele oude talen betekend het 'grote boze waterreus'.

Niks mis mee ;)
violetskies schreef:
15-06-2017 21:08
Odysseus, Rex, & Ajax

https://www.kabalarians.com/female/neger.htm

Dit is ook wel erg misplaatst:

Wat is er mis met Rex? Mijn keus zou het niet zijn maar ik vind het wel een krachtige naam voor een man :)
Anijsster schreef:
15-06-2017 21:16
Wat is er mis met Rex? Mijn keus zou het niet zijn maar ik vind het wel een krachtige naam voor een man :)
Ik vind het toch meer een naam voor een hedershond. :P
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Van de week langs een huis gereden waar het mooi roze versierd was. Ik kijk altijd of er een bord bij staat en hoera een bord. Kindje heet Nukah. :|
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
violetskies schreef:
16-06-2017 01:56
Ik vind het toch meer een naam voor een hedershond. :P

Aha :biggrin:

Het zou wel hilarisch zijn als Rex ooit commissaris bij de Politie wordt :lol:
-Kia-Ora- schreef:
16-06-2017 02:08
Van de week langs een huis gereden waar het mooi roze versierd was. Ik kijk altijd of er een bord bij staat en hoera een bord. Kindje heet Nukah. :|

I like to Nukah Nukah. You like to Nukah Nukah. WE like to: Nukah!
Anijsster schreef:
16-06-2017 09:12
I like to Nukah Nukah. You like to Nukah Nukah. WE like to: Nukah!
Nou ja zoiets dus. Ik vraag me altijd af waarom ouders niet nadenken over mogelijke gevolgen van een naam. Die een enorme impact kan hebben. Je kunt nu al bedenken wat kinderen gaan zeggen. En ja, op iedere naam kun je iets bedenken maar sommige ouders maken het wel heel makkelijk, kinderen kunnen echt nietsontziende gemeen zijn.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Anijsster schreef:
14-06-2017 08:36
Tjardi, Tjardo, Tjardé, Tjardy, Tjardp ;)

Heeft het een betekenis of komt het ergens vandaan?
Met een y op het eind ipv de a. M'n moeder vond het een mooie naam. Het schijnt gronings te zijn en wordt gebruikt voor mannen en vrouwen.
I don't care, i love it!!
Ik fietste laatst langs een versierd huis met een naambordje. Het meisje had de naam Rebbel gekregen, daar keek ik wel even vreemd van op.
Pas een Jexxii gezien. Zo zielig. Hoeveel uren van haar leven zou ze naam-spellend doorbrengen?
polo1985 schreef:
16-06-2017 22:25
Met een y op het eind ipv de a. M'n moeder vond het een mooie naam. Het schijnt gronings te zijn en wordt gebruikt voor mannen en vrouwen.
Ik zal mijn suggestie weghalen want er zullen er vast niet veel zijn ;) Leuke naam. Mijn naam wordt zo uitgesproken door de oma van mijn man.. ze kan de letters van mijn naam niet achterelkaar uitbrengen en dan wordt het jouw naam :biggrin:
Ik ken een tweeling Nola en Nora, en ze hebben een zusje Noa. Ze hebben ook nog allemaal dezelfde doopnamen erachter, dus 3x dezelfde initialen.
Ik wil niet weten hoe vaak er dingen fout gaan, vooral bij die tweeling.
CarrieM schreef:
19-06-2017 20:23
Ik ken een tweeling Nola en Nora, en ze hebben een zusje Noa. Ze hebben ook nog allemaal dezelfde doopnamen erachter, dus 3x dezelfde initialen.
Twee nichten van mij zijn dan wel geen tweeling en andere roepnaam, maar hebben EXACT dezelfde namen/initialen. Dus dat was altijd een gedoe met Duo. Elk jaar weer een brief over fraude want een van de nichten woonde thuis tijdens haar studie.. de andere ving uitwonende stufi omdat ze in België studeerde. Elk jaar weer overnieuw uitleggen, kon DUO blijkbaar ook niet ff een notitie van maken ofzo.
Genayro & Djezzly en dat in 1 (ge)zin....
Phopho schreef:
19-06-2017 20:57
Genayro & Djezzly en dat in 1 (ge)zin....
Nou, het past beter bij elkaar dan Genayro & Henk...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Maechtje schreef:
19-06-2017 21:24
Nou, het past beter bij elkaar dan Genayro & Henk...
Hendrika dan ;)
TinyBel schreef:
15-06-2017 17:54
Vandaag op mijn werk weer een pareltje tegengekomen ...

N.eger
(zonder puntje)

Ik dacht eerst nog dat ik fout zag en het een "slechtgekozen" familienaam was, maar het bleek toch echt de voornaam van 't kind.
Dit kan bijna niet waar zijn.
CarrieM schreef:
19-06-2017 20:23
Dit gaat fout. Ook mijn vriend en zijn zus ontvingen elkaars studiefinanciering terwijl de één niet studeerde en de ander wel. Ik ken een tweeling met inderdaad dezelfde initialen en natuurlijk achternaam. Die kunnen ook overal achteraan bellen. Steeds maar vragen of het Anna Sophie gaat of Annemarie Suzanne. Lijkt mij erg vermoeiend.
De combinatie voor- en achternaam: Bishop Curry.
Ontzettend knap dat deze jongen dit al bedenkt op zijn 10e levensjaar, hopelijk zit zijn naam hem in de toekomst niet tegen.

https://www.rtlnieuws.nl/opmerkelijk/sc ... -voorkomen
Laatst gezien op FB; jongetje genaamd Y'djeano :-?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven