Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 20 juni 2017 om 11:45
Zeker, mijn man heeft dezelfde achternaam en geboortedatum als een neef van hem en dat is al een keer misgegaan; had hij ineens onterecht een of andere hele foute BKR-registratie achter zijn naam staan...Maanroosvis schreef: ↑19-06-2017 22:18Dit gaat fout. Ook mijn vriend en zijn zus ontvingen elkaars studiefinanciering terwijl de één niet studeerde en de ander wel. Ik ken een tweeling met inderdaad dezelfde initialen en natuurlijk achternaam. Die kunnen ook overal achteraan bellen. Steeds maar vragen of het Anna Sophie gaat of Annemarie Suzanne. Lijkt mij erg vermoeiend.

Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
dinsdag 20 juni 2017 om 13:27
T zal wel familie zijn; ik ken een Gras en Bloesem
Just do it

dinsdag 20 juni 2017 om 13:36
HA, mijn dochter Noa had een vriendinnetje dat Nia werd genoemd , ze heette eigenlijk Nialeti, we vonden het een prachtig stel met z'n 2, maar helaas is ze verhuisd..
Just do it
dinsdag 20 juni 2017 om 13:57
Na 9 pagina's lekker te hebben gelezen en gelachen heb ik zelf nog een aanvulling.
G' lois (haar broers heten Givenchy en Gemaro, het moest er wel bij passen natuurlijk)
Betty
Purdy
Arend
Hijmen
Cavlin
Arthur en Merlijn (broers )
Tjalder
Zweder
Badr (ik weet dat het gewone Arabische naam, maar mijn kleuter snapte echt niet waarom een kindje Badder genoemd werd, mijn oudste grapte daarop heel snel "dan heet zijn zus zeker Douche")
G' lois (haar broers heten Givenchy en Gemaro, het moest er wel bij passen natuurlijk)
Betty
Purdy
Arend
Hijmen
Cavlin
Arthur en Merlijn (broers )
Tjalder
Zweder
Badr (ik weet dat het gewone Arabische naam, maar mijn kleuter snapte echt niet waarom een kindje Badder genoemd werd, mijn oudste grapte daarop heel snel "dan heet zijn zus zeker Douche")
Just do it

dinsdag 20 juni 2017 om 14:31
In mijn familie zitten aardig veel Grietje's.
O en laatst vertelde een vriendin over iemand in haar vriendenkring die haar zoontje "Broer" heeft genoemd. En nee, die heeft geen "Zus".
Vond het geen afgrijselijke naam maar moest wel even vragen of ik het goed gehoord had. En ik vind het niet zo logisch, geloof ik.
O en laatst vertelde een vriendin over iemand in haar vriendenkring die haar zoontje "Broer" heeft genoemd. En nee, die heeft geen "Zus".
Vond het geen afgrijselijke naam maar moest wel even vragen of ik het goed gehoord had. En ik vind het niet zo logisch, geloof ik.
dinsdag 20 juni 2017 om 18:09
dinsdag 20 juni 2017 om 19:45
Jaynairo. Vind ik op zich al lelijk, maar kind heeft hoogblonde blauwogige ouders en kon er echt niet Hollandser uitzien. Maar ja wel een heel jaar op Aruba gewoond dus vandaar..
Hoorde ook een Vos en Maas. Moest me inhouden om niet te vragen waar Slang en Waal waren.
Ik zag hier Ilvy voorbijkomen, dat vind ik dan weer prachtig!
Hoorde ook een Vos en Maas. Moest me inhouden om niet te vragen waar Slang en Waal waren.
Ik zag hier Ilvy voorbijkomen, dat vind ik dan weer prachtig!

woensdag 21 juni 2017 om 15:08
Mijn 'oom', die eigenlijk een andere naam heeft, wordt al 50+ jaar zo genoemd door iedereen. Zijn eigen naam weet volgens mij ook bijna niemand, zelfs op zijn voordeur staat "Broer & *vrouw* *achternaam*".blablamana schreef: ↑20-06-2017 14:31In mijn familie zitten aardig veel Grietje's.
Omdat hij (neef van mijn vader) en mijn vader enig kind waren, maar mijn vader hem altijd 'broer' noemde.
Ik vind het prachtig

woensdag 21 juni 2017 om 15:54
Laatst stond in in de apotheek achter een stel met een tweeling, niet eens dezelfde namen of op elkaar lijkend, maar de ellende die zij al met de zorgverzekeraar hadden die de kinderen niet uit elkaar kon houden. Bleek 1 van de tweeling onverzekerd, kwam net van een ziekenhuisopname en had veel medicatie nodig. Mochten ze allemaal zelf voorschieten en maar hopen dat het goed komt.
Laat staan de ellende als je een tweeling met gelijke voorletters hebt.
Mijn zorgverzekeraar heeft me ook eens verwisseld. Met mijn vader. Uiteraard totaal verschillende geboortedata en ook andere voorletters, maar dat was al te moeilijk. Ik had opgezegd, en mijn vader was ineens onverzekerd....
Laat staan de ellende als je een tweeling met gelijke voorletters hebt.
Mijn zorgverzekeraar heeft me ook eens verwisseld. Met mijn vader. Uiteraard totaal verschillende geboortedata en ook andere voorletters, maar dat was al te moeilijk. Ik had opgezegd, en mijn vader was ineens onverzekerd....
Ab imo pectore
donderdag 22 juni 2017 om 10:27

donderdag 22 juni 2017 om 15:01
Teun is toch ook met eu...of moest er een r in zitten?