Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 25 juni 2017 om 07:43
Ik had ooit een juf en die heette Sijsje. En Juf Sijsje was de beste

Maar ik vind de naam dan ook passen bij een juf van groep 4. Niet bijvoorbeeld als Sijsje zich later moet voorstellen als "Goede dag, Sijsje de Graaf, Senior Managing accountant ABN-AMRO"

zondag 25 juni 2017 om 09:32
Reactie van mijn man: 'Broertje heet zeker Bambam.'honingbijtje schreef: ↑25-06-2017 04:39Pebbles
Ik kreeg er een zakelijke email van en ik kon het eigenlijk niet serieus nemen. Wat doe je je kind dan aan?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zondag 25 juni 2017 om 16:44
Ik had ooit een konijn dat Bogus heette. Lustte geen wortels, wel chocolade. Vandaar: nep-konijn.Yggdrasil- schreef: ↑22-06-2017 10:43Hier ook een Arthur en Merlijn ( en Morgaine)
En een Balder.
En een Bogus. Wat vals of nep betekent in het Engels.
Hoe krijg je het verzonnen?
Mijn kind, daarentegen, zou ik niet zo noemen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

maandag 26 juni 2017 om 12:19

maandag 26 juni 2017 om 12:41
goh....de volgende wordt Ruin (en dan spreekt iedereen het op zn nederlands uit ipv het engelse Roe-win

maandag 26 juni 2017 om 15:53
Rubble (leuk bij Pebbles)Starshine-2 schreef: ↑26-06-2017 12:41goh....de volgende wordt Ruin (en dan spreekt iedereen het op zn nederlands uit ipv het engelse Roe-win). Een ruin is overigens een gecastreerde hengst.
Weed
Nettle ("Nettie?" "Nee, NettLe!")
Moss
Moisture
Damp
Crumble
Cement
Ik voel een nieuwe hipsterbeweging aankomen qua namen...
maandag 26 juni 2017 om 15:54
Het lijken wel van die puriteinse namen:Ceridwen91 schreef: ↑26-06-2017 15:46Ik ken ook een Chinese Clover!
En ook wat Chinezen die zichzelf nog apartere namen hebben aangemeten, waaronder Smile, Freedom en Frog. Tja.
http://www.slate.com/blogs/the_vault/20 ... itans.html
If-Christ-had-not-died-for-thee-thou-hadst-been-damned is wel mijn favoriet.

maandag 26 juni 2017 om 16:08
Met broertje Jesus-Christ-came-into-the-world- to-saveMaechtje schreef: ↑26-06-2017 15:54Het lijken wel van die puriteinse namen:
http://www.slate.com/blogs/the_vault/20 ... itans.html
If-Christ-had-not-died-for-thee-thou-hadst-been-damned is wel mijn favoriet.