Afzwemmen eindelijk

06-01-2010 18:37 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
VAndaag na de zwemles kreeg mijn zoon een brief zaterdag afzwemmen voor A.

Ik ben nog blijer dan zoonlief

hij heeft er meer als twee jaar over gedaan
Gefeliciteerd, het is werkelijk een drama, i know.
Pfff, ik moet er nog aan beginnen, maar ik kan er gelijk twee van de drie op zwemles doen. Scheelt nog iets...
Ik dacht dat je zelf eindelijk ging afzwemmen en was helemaal blij - heb namelijk geen zwemdiploma en hoopte niet de enige te zijn!
quote:Mlle_j schreef op 06 januari 2010 @ 19:12:

Ik dacht dat je zelf eindelijk ging afzwemmen en was helemaal blij - heb namelijk geen zwemdiploma en hoopte niet de enige te zijn!

Ik heb alleen A. Scheelt dat?

Ik mag nog steeds niet alleen in het diepe.
Herkenbaar, mijn zoon heeft er ook zo lang over gedaan....

Lekker feesten zaterdag!
quote:Mlle_j schreef op 06 januari 2010 @ 19:12:heb namelijk geen zwemdiploma en hoopte niet de enige te zijn!Ik heb ook geen zwemdiploma. Deden ze nog niet aan in mijn tijd.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 06 januari 2010 @ 19:49:

[...]

Ik heb ook geen zwemdiploma. Deden ze nog niet aan in mijn tijd. Mijn vader is nadat wij, al z'n kinderen, een zwemdiploma hadden alsnog op zemles gegaan. Vonden we toen echt hilarisch. (overigens nog steeds geen diploma, hij was te lang voor het zwembad en kon niet watertrappelen dus geen diploma )
Stoer van je vader zeg. Maar eh... zemles?

En hoezo was hij te lang voor het zwembad? Is dat watertrappelen niet in het diepe dan?
Gefeliciteerd!

Ga je hem nog door laten gaan voor zijn B?
quote:Elmervrouw schreef op 06 januari 2010 @ 20:00:

Stoer van je vader zeg. Maar eh... zemles?

En hoezo was hij te lang voor het zwembad? Is dat watertrappelen niet in het diepe dan?

Hij kon gewoon echt niet zwemmen... Hij vond dat hij het goede voorbeeld moest geven.

Waar wij zwemles hebben gehad was in een privé zwembad, het bad was denk ik maar 1.80m diep. Vader is 2m dus watertrappelen ging niet...
Oh, op die manier.
quote:Mlle_j schreef op 06 januari 2010 @ 19:12:

Ik ook niet hoor. Heb wel op zwemles gezeten, maar had gewoon de pest aan mijn zwemlerares.

BTW: Kan gelukkig wel zwemmen
Je mag zeker trots zijn op je zoon! Op welke leeftijd is hij begonnen?

Wij zitten er nog midden in, oudste is nu ongeveer halverwege en jongste zit nog niet op zwemles.
Is helemaal afhankelijk van het kind. Adviseer wel om pas te beginnen met 5 jaar. Zijn ze toch iets sterker. Mijn dochter begon met net 4 en heeft 1,5 jaar over A/B en C gedaan, mijn zoon daarentegen begon met bijna 5 jaar en hij was geslaagd voor A/B en C ( B en C deed hij in 1 keer ) in 8 maanden. Begrijp dat dit waarschijnlijk wel de uitzondering op de regel zal zijn. Ik ben er gelukkig wel vanaf nu.

Vind alleen wel dat je ondanks dat mijn kids nu alle diploma's hebben hen nog steeds niet alleen kunt laten zwemmen in bijv. een golfslagbad. Die kracht en ervaring hebben ze gewoon nog niet. Dit krijgen ze puur door vaak te ( blijven ) zwemmen.
Hier al 2,5 jaar geploeter. Meneer kán het wel, maar zwemt niet netjes. En zoals hij zwemt verdient hij inderdaad nog geen diploma, maar gaat mama alleen maar failliet.

Ach, hij verzuipt niet meer direct..........

Jokken dat hij wel een diploma heeft wordt absoluut niet geloofd, aangezien hem regelmatig wordt gevraagd of hij ál 5 jaar is.

Hij is 7.
Unic 1,5 jaar voor ABC is al bijzonder uitzonderlijk maar in 8 maanden ABC is hier gewoon al niet eens mogelijk aangezien ze maar twee afzwemdata's hebben per jaar, in een grote stad.
Gefeliciteerd, mijn Muis (bijna 7) zit nog in badje 3, en die heeft er ook al onzalig lang zwemles op zitten. Ik ben allang blij dat ik er redelijk in kan vertrouwen dat hij niet verzuipt als hij in het water valt.
Bedankt voor de felicitaties

ik ben ermee begonnen toen j

hij vier werd. Na een half jaar werd er gezegd kom maar terug als hij 5 is had met speelsheid te maken en de kracht in de beentjes

soms had hij twee uur per week les

en nu eindelijk is het zover ik kan het wel van de daken schreeuwen
Mijn dochter heeft twee weken les gehad. Ze was nog geen vier en een half. Na twee weken zwom ze af voor haar A. Ik zweer bij intensieve spoedcursussen. Niet jarenlang in zo'n bedombt zwembad doorbrengen.

Vandaag is ze begonnen voor haar B. Wel met reguliere lessen. Daar werd meteen gezegd dat ze in Maart afzwemt.

En dan hoeven we lekker nooit meer naar zwemles!

(En is ze nog net geen 5)

Veel plezier zaterdag! Afzwemmen is zo leuk!
Gefeliciteerd Shoppen!

Mlle_j(?), Elmer en Jorina, hier nog iemand die geen diploma heeft..

Heb wel schoolzwemmen gehad, maar aangezien we nooit ergens langer dan 2 jaar woonden, heb ik nooit een diploma gehaald. Ben er een paar jaar geleden achteraan gegaan, maar dan zit ik of tussen het jonge grut, of tussen de bejaarden.. Tjah ik verzuip niet, dan maar geen diploma!

Mijn 3 zusjes hebben wel 1 of meerdere diploma's..
ik zit met de camera vooraan op de tribune hihi
Ik heb over A ook heel lang gedaan, ik zou het nooit kunnen volgens die zwemschool.. overgestapt naar een ander en mocht al bijna meteen afzwemmen, B ook snel gehaald en nog 2 zwembrevetten. Ik heb dus 4 diploma`s, terwel A niet haalbaar zou zijn......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven