Afzwemmen eindelijk
woensdag 6 januari 2010 om 19:38
woensdag 6 januari 2010 om 19:59
quote:Elmervrouw schreef op 06 januari 2010 @ 19:49:
[...]
Ik heb ook geen zwemdiploma. Deden ze nog niet aan in mijn tijd. Mijn vader is nadat wij, al z'n kinderen, een zwemdiploma hadden alsnog op zemles gegaan. Vonden we toen echt hilarisch. (overigens nog steeds geen diploma, hij was te lang voor het zwembad en kon niet watertrappelen dus geen diploma )
[...]
Ik heb ook geen zwemdiploma. Deden ze nog niet aan in mijn tijd. Mijn vader is nadat wij, al z'n kinderen, een zwemdiploma hadden alsnog op zemles gegaan. Vonden we toen echt hilarisch. (overigens nog steeds geen diploma, hij was te lang voor het zwembad en kon niet watertrappelen dus geen diploma )
woensdag 6 januari 2010 om 20:12
quote:Elmervrouw schreef op 06 januari 2010 @ 20:00:
Stoer van je vader zeg. Maar eh... zemles?
En hoezo was hij te lang voor het zwembad? Is dat watertrappelen niet in het diepe dan?
Hij kon gewoon echt niet zwemmen... Hij vond dat hij het goede voorbeeld moest geven.
Waar wij zwemles hebben gehad was in een privé zwembad, het bad was denk ik maar 1.80m diep. Vader is 2m dus watertrappelen ging niet...
Stoer van je vader zeg. Maar eh... zemles?
En hoezo was hij te lang voor het zwembad? Is dat watertrappelen niet in het diepe dan?
Hij kon gewoon echt niet zwemmen... Hij vond dat hij het goede voorbeeld moest geven.
Waar wij zwemles hebben gehad was in een privé zwembad, het bad was denk ik maar 1.80m diep. Vader is 2m dus watertrappelen ging niet...
woensdag 6 januari 2010 om 20:17
quote:Mlle_j schreef op 06 januari 2010 @ 19:12:
Ik dacht dat je zelf eindelijk ging afzwemmen en was helemaal blij - heb namelijk geen zwemdiploma en hoopte niet de enige te zijn!
Ik ook niet hoor. Heb wel op zwemles gezeten, maar had gewoon de pest aan mijn zwemlerares.
BTW: Kan gelukkig wel zwemmen
Ik dacht dat je zelf eindelijk ging afzwemmen en was helemaal blij - heb namelijk geen zwemdiploma en hoopte niet de enige te zijn!
Ik ook niet hoor. Heb wel op zwemles gezeten, maar had gewoon de pest aan mijn zwemlerares.
BTW: Kan gelukkig wel zwemmen
woensdag 6 januari 2010 om 20:32
Is helemaal afhankelijk van het kind. Adviseer wel om pas te beginnen met 5 jaar. Zijn ze toch iets sterker. Mijn dochter begon met net 4 en heeft 1,5 jaar over A/B en C gedaan, mijn zoon daarentegen begon met bijna 5 jaar en hij was geslaagd voor A/B en C ( B en C deed hij in 1 keer ) in 8 maanden. Begrijp dat dit waarschijnlijk wel de uitzondering op de regel zal zijn. Ik ben er gelukkig wel vanaf nu.
Vind alleen wel dat je ondanks dat mijn kids nu alle diploma's hebben hen nog steeds niet alleen kunt laten zwemmen in bijv. een golfslagbad. Die kracht en ervaring hebben ze gewoon nog niet. Dit krijgen ze puur door vaak te ( blijven ) zwemmen.
Vind alleen wel dat je ondanks dat mijn kids nu alle diploma's hebben hen nog steeds niet alleen kunt laten zwemmen in bijv. een golfslagbad. Die kracht en ervaring hebben ze gewoon nog niet. Dit krijgen ze puur door vaak te ( blijven ) zwemmen.
woensdag 6 januari 2010 om 22:58
Hier al 2,5 jaar geploeter. Meneer kán het wel, maar zwemt niet netjes. En zoals hij zwemt verdient hij inderdaad nog geen diploma, maar gaat mama alleen maar failliet.
Ach, hij verzuipt niet meer direct..........
Jokken dat hij wel een diploma heeft wordt absoluut niet geloofd, aangezien hem regelmatig wordt gevraagd of hij ál 5 jaar is.
Hij is 7.
Ach, hij verzuipt niet meer direct..........
Jokken dat hij wel een diploma heeft wordt absoluut niet geloofd, aangezien hem regelmatig wordt gevraagd of hij ál 5 jaar is.
Hij is 7.
woensdag 6 januari 2010 om 23:25
woensdag 6 januari 2010 om 23:29
Mijn dochter heeft twee weken les gehad. Ze was nog geen vier en een half. Na twee weken zwom ze af voor haar A. Ik zweer bij intensieve spoedcursussen. Niet jarenlang in zo'n bedombt zwembad doorbrengen.
Vandaag is ze begonnen voor haar B. Wel met reguliere lessen. Daar werd meteen gezegd dat ze in Maart afzwemt.
En dan hoeven we lekker nooit meer naar zwemles!
(En is ze nog net geen 5)
Veel plezier zaterdag! Afzwemmen is zo leuk!
Vandaag is ze begonnen voor haar B. Wel met reguliere lessen. Daar werd meteen gezegd dat ze in Maart afzwemt.
En dan hoeven we lekker nooit meer naar zwemles!
(En is ze nog net geen 5)
Veel plezier zaterdag! Afzwemmen is zo leuk!
woensdag 6 januari 2010 om 23:34
Gefeliciteerd Shoppen!
Mlle_j(?), Elmer en Jorina, hier nog iemand die geen diploma heeft..
Heb wel schoolzwemmen gehad, maar aangezien we nooit ergens langer dan 2 jaar woonden, heb ik nooit een diploma gehaald. Ben er een paar jaar geleden achteraan gegaan, maar dan zit ik of tussen het jonge grut, of tussen de bejaarden.. Tjah ik verzuip niet, dan maar geen diploma!
Mijn 3 zusjes hebben wel 1 of meerdere diploma's..
Mlle_j(?), Elmer en Jorina, hier nog iemand die geen diploma heeft..
Heb wel schoolzwemmen gehad, maar aangezien we nooit ergens langer dan 2 jaar woonden, heb ik nooit een diploma gehaald. Ben er een paar jaar geleden achteraan gegaan, maar dan zit ik of tussen het jonge grut, of tussen de bejaarden.. Tjah ik verzuip niet, dan maar geen diploma!
Mijn 3 zusjes hebben wel 1 of meerdere diploma's..
donderdag 7 januari 2010 om 15:55