Alleen staand moeder.
donderdag 25 augustus 2011 om 16:18
Hallo dames,
Ik zou me even voorstellen. Ik ben Caitlyn en ben 24 jaar en wordt alleen staand moeder. Makkelijk is het niet maar genieten doe ik ook zeker. Ik blijf gewoon positief! Ik ben nu 18 weken zwanger en weet nog niet wat het wordt. Mijn drama is nu de naam...
Ik vond namen altijd al leuk om mee bezig te zijn. Maar nu kan ik toch zelf maar geen keuze maken.
Eingelijk hou ik er niet van mijn namen op internet te plaatsen. Maar ik vind het toch wel fijn om vrouwen onder elkaar wat hulp te krijgen.
Ik heb hier voor de meisjesnamen:
Veerle, Flore, Jolie, Félien, Marlotte, Milon, Evien en Malou.
Voor jongens heb ik:
Mees, Levi, Ferron en Fillen.
Ik hoop dat ik wat hulp van jullie kan krijgen en jullie meningen!
Alvast enorm bedankt!!
xxx
Ik zou me even voorstellen. Ik ben Caitlyn en ben 24 jaar en wordt alleen staand moeder. Makkelijk is het niet maar genieten doe ik ook zeker. Ik blijf gewoon positief! Ik ben nu 18 weken zwanger en weet nog niet wat het wordt. Mijn drama is nu de naam...
Ik vond namen altijd al leuk om mee bezig te zijn. Maar nu kan ik toch zelf maar geen keuze maken.
Eingelijk hou ik er niet van mijn namen op internet te plaatsen. Maar ik vind het toch wel fijn om vrouwen onder elkaar wat hulp te krijgen.
Voor jongens heb ik:
Ik hoop dat ik wat hulp van jullie kan krijgen en jullie meningen!
Alvast enorm bedankt!!
xxx
donderdag 25 augustus 2011 om 17:44
donderdag 25 augustus 2011 om 18:33
Jeetje wat een reacties al! Wat lief van jullie!
Ik blijf ook inderdaad de jongensnamen ontzettend moeilijk vinden. Fillen valt ook al een beetje af bij mij. Mees vind ik ontzettend leuk maar ook wat te veel voorkomend! Jullie nog meer ideeen voor een leuke jongensnaam??
Voor meisjes heb ik ook nog staan:
Karlijn, Lize, Robiene, Romee, Saar...
Voor een jongen : Tim.
Jullie meningen daarvan?
Ik blijf ook inderdaad de jongensnamen ontzettend moeilijk vinden. Fillen valt ook al een beetje af bij mij. Mees vind ik ontzettend leuk maar ook wat te veel voorkomend! Jullie nog meer ideeen voor een leuke jongensnaam??
Voor meisjes heb ik ook nog staan:
Karlijn, Lize, Robiene, Romee, Saar...
Voor een jongen : Tim.
Jullie meningen daarvan?
donderdag 25 augustus 2011 om 18:40
donderdag 25 augustus 2011 om 19:10
quote:lindaxxxx schreef op 25 augustus 2011 @ 16:18:
Voor jongens heb ik:
Als ik moest kiezen uit jouw lijst (en ik vind ze eigenlijk geen van alle leuk) dan wordt het: Flore en Ferron.
Zou je van Flore geen Fiorile kunnen maken?
Voor jongens heb ik:
Als ik moest kiezen uit jouw lijst (en ik vind ze eigenlijk geen van alle leuk) dan wordt het: Flore en Ferron.
Zou je van Flore geen Fiorile kunnen maken?
donderdag 25 augustus 2011 om 22:21
Nee het was niet mijn keus om alleenstaand moeder te worden. Ik heb nog wel goeie contact met de aanstaande vader. En dat wil ik het liefste zo houden. Ik wil dat ons kind later geen ruzie makende ouders heeft. We laten elkaar voor wat we zijn. En hebben het beste voor ons kind straks.
Ik ben nog steeds druk aan de zoek voor meer jongens en ook nog wat meisjes namen.. Op internet kan ik het verder niet zo vinden. Ik denk dat je een naam echt moet tegen komen. Ik maar me nu alleen meer zorgen om jongens dan om meisjes namen..
Ik ben nog steeds druk aan de zoek voor meer jongens en ook nog wat meisjes namen.. Op internet kan ik het verder niet zo vinden. Ik denk dat je een naam echt moet tegen komen. Ik maar me nu alleen meer zorgen om jongens dan om meisjes namen..
donderdag 25 augustus 2011 om 22:24
quote:fashionvictim schreef op 25 augustus 2011 @ 18:40:
Mees vind ik echt heel stom. En dan hoor je het ook nog eens zo ontzettend vaak, en elke keer maar weer net doen alsof je het een hele leuke naam vindt, hahaha.
Ik ga nog steeds voor Jolie en Levi na je tweede lijstjes.
Mees en Merel......... je komt er in om.
Lize vind ik ook wel grappig, maar ook ik blijf bij Jolie en Levi.
( op zijn Hollands, dat Levi? )
Mees vind ik echt heel stom. En dan hoor je het ook nog eens zo ontzettend vaak, en elke keer maar weer net doen alsof je het een hele leuke naam vindt, hahaha.
Ik ga nog steeds voor Jolie en Levi na je tweede lijstjes.
Mees en Merel......... je komt er in om.
Lize vind ik ook wel grappig, maar ook ik blijf bij Jolie en Levi.
( op zijn Hollands, dat Levi? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 27 augustus 2011 om 20:08
Gelukkig maar dat het dan ook op zo een manier kan! Rusie is inderdaad niet leuk om aan te horen.
Ik heb een nicht die wist dat ze een dochter gingen krijgen en ze had verteld dat ze haar Annebel wilde noemen. Toen haar dochter geboren werd en ze keken naar haar hebben ze de naam aangepast. Het was een vrij grote baby (bijna 10 pond) en ze vonden de naam niet passen. Dus nu heet ze Lotte. Dat kan natuurlijk ook
Ik heb een nicht die wist dat ze een dochter gingen krijgen en ze had verteld dat ze haar Annebel wilde noemen. Toen haar dochter geboren werd en ze keken naar haar hebben ze de naam aangepast. Het was een vrij grote baby (bijna 10 pond) en ze vonden de naam niet passen. Dus nu heet ze Lotte. Dat kan natuurlijk ook