Alleen staand moeder.

25-08-2011 16:18 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik zou me even voorstellen. Ik ben Caitlyn en ben 24 jaar en wordt alleen staand moeder. Makkelijk is het niet maar genieten doe ik ook zeker. Ik blijf gewoon positief! Ik ben nu 18 weken zwanger en weet nog niet wat het wordt. Mijn drama is nu de naam...

Ik vond namen altijd al leuk om mee bezig te zijn. Maar nu kan ik toch zelf maar geen keuze maken.

Eingelijk hou ik er niet van mijn namen op internet te plaatsen. Maar ik vind het toch wel fijn om vrouwen onder elkaar wat hulp te krijgen.

Ik heb hier voor de meisjesnamen:

Veerle, Flore, Jolie, Félien, Marlotte, Milon, Evien en Malou.

Voor jongens heb ik:

Mees, Levi, Ferron en Fillen.

Ik hoop dat ik wat hulp van jullie kan krijgen en jullie meningen!

Alvast enorm bedankt!!

xxx
Bij de meisjesnamen vind ik Veerle en Félien heel leuk. (Zelf heb ik Féline hoog op mijn lijstje staan voor als het ooit zover komt

Mees vind ik de leukste jongensnaam van jouw lijstje

Succes!
Ik ben geen moeder, maar dat hoop ik ooit wel te worden. En als ik een dochter krijg wordt zeker weten ashley. Zo heet ik dus zelf niet.. Hou alleen van die naam:). En voor een jongetje heb ik jeffrey of jamie altijd heel mooi gevonden. Succes met je verdere zwangerschap!
Nummer 3 t/m 7 van de meisjesnamen vind ik niet mooi en leuk/ of te vaak voorkomend.

Van de jongensnamen vind ik Mees erg doorsnee, maar heel leuk en lief.
Ik zie dat je het meisjesnamentopic al hebt gevonden. Je kunt ook daar (of in het jongensnamentopic natuurlijk) verder schrijven.
Ik vind malou heel erg leuk en wat vind je van fem? voor een meisje? en voor de jongennaam zou ik gaan voor levi! sucses
Hoi Linda, spannende tijd zeg!!

Qua namen is het niet mijn stijl maar áls ik dan moet kiezen dan zou ik voor Flore gaan. En Mees vind ik ook wel leuk.

Heel veel succes!!
Ik vind Jolie een erg leuke naam voor een meisje!

De jongens namen vind helaas alle vier niets.
Van jouw lijstje (dat had er nog bij gemoeten:p) vind ik jolie mooi.
Alleen staand moeder? Zonder ooit te gaan zitten of liggen?
Gefeliciteerd trouwens!
Al bedankt voor jullie reacties! Ik zal dit bericht wel even bij de meisjes of jongensnamen zetten. Dat is misschien inderdaad wel wat makkelijker! xx
Hoi Linda,

Ik denk dat je er niet bewust voor hebt gekozen om alleenstaande moeder te worden? Ik vind wel dat je er positief tegenaan kijkt!

Als je op de kinderpijler (forum --> kinderen) kijkt, dan zie je daar boven in de lijst verschillende topics staan, boven aan staan meestal de namentopics. Er is een jongensnamen- en een meisjesnamentopic. Heel leuk om eens rond te neuzen tussen alle namen en hier zitten ook veel vrouwen die het heel leuk vinden om mee te denken over namen...

Misschien kun je in beide topics je namen neerzetten?
Dat dacht ik dus ook Miffy

Ik vind helaas alle namen niet mooi. Te vergezocht en/of wannabe hip.
Ik stem op Flore, geweldige naam! :-D

De jongetjesnamen vind ik wat minder mooi, maar ik vind jongensnamen altijd erg moeilijk, dus dat zegt niet zoveel. Heel veel sterkte met je zwangerschap. Ik vind je enorm stoer!
Ik zeg mees, zowel voor een jongen als een meisje. Maar goed ik ben dan ook bevooroordeeld!
Tja ik begrijp jullie meningen onzettend goed. Of het is te veel voorkomend. Of inderdaad wat apart.

Ik hou eingelijk gewoon van een leuke hollandse naam lekker vlot maar niet te veel voorkomend....
Haha Meesje
Flore vind ik een prachtige naam!

De jongensnamen niet zo, te veel voorkomend behalve de laatste maar die vind ik niet zo.

Gefeliciteerd!!
Ik vind 'Levi' altijd een mooie naam.

Malou vind ik vreselijk, Milon ook.
Liever elitair dan een pauper!
Lucas vind ik zelf erg mooi.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Veerle en Levi.
Fillen? is dat geen hollandse verhaspeling van Phillon?

Felien vind ik wel leuk, maar vind Feline nog leuker

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Doen we meeste stemmen gelden?

Dan kies ik Jolie en Levi.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Houdt iemand de stand bij?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven