Alleen thuis

04-02-2019 18:49 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan 't solliciteren. Deze week heb ik een tweede gesprek. Als ik hier aangenomen wordt dan moet ik daar om 8.30 uur beginnen.
Ik zou dan om 7.45 uiterlijk thuis weg moeten.
Mijn dochter is bijna 11 (groep 7), mijn zoon wordt in april 8 (groep 4).

Zouden zij al samen alleen kunnen blijven tot 8.10 uur, dan kan mijn dochter met mijn zoon naar school lopen 3 tot 5 minuten. Zij moet zelf iets verder naar een andere locatie, ook 3-5 minuten.
Of beter allebei naar de VSO?
Of alleen zoon naar de VSO?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Tiana_76 schreef:
05-02-2019 10:47
Maar als jij met ze om 7 uur opstaat en zorgt dat alles klaarstaat, ze gegeten hebben en aangekleed zijn. Dan hoeven ze alleen maar op tijd jassen aan te doen en de deur uit te gaan.

Lijkt me wel te doen. En je kunt natuurlijk ook bellen om 8.15 dat ze aanstalten maken. Dan hoeven ze zich alleen zelf even 25 minuten te vermaken.
Het is inderdaad die 25 minuten alleen zijn.
De route en 't alleen lopen maak ik me niet druk om. De 2 straten die hij dan door moet zijn op dat moment gevuld met kinderen en ouders.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gatti schreef:
05-02-2019 10:52
Het is inderdaad die 25 minuten alleen zijn.
De route en 't alleen lopen maak ik me niet druk om. De 2 straten die hij dan door moet zijn op dat moment gevuld met kinderen en ouders.
Kun je het niet eens uitproberen voor een paar dagen?
Betty_Slocombe schreef:
04-02-2019 19:43
De school heeft hier nog niet gebeld, maar als ze dat doen, sta ik ze met liefde te woord. Ik zie hier best meer kinderen alleen naar school komen, maar ik woon ook niet in een grote stad.

Ik wel, en hier ook gewoon zelf naar school.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven