April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Is het nu zo stil vanavond...

Koen heeft vandaag voor het eerst een echte grote plas op het potje gedaan. Zou leuk zijn als hij het nu ook echt een beetje gaat leren...
Ik kom even zwaaien , morgen gaan we een weekje weg.

Morgenochtend nog even wat boodschapjes, inpakken en nog even naar het dan 3 dagen oude dochtertje van mijn vriendinnetje. Het is echt een schatje met een bos donker haar. Kaj gaat even mee naar de 'bebbie' kijken. Hij is er helemaal vol van.

Tot over een week!
Jippie! Ik ben morgen vrij! Baas gaat werken en ondergeschikten zijn vrij.
Veel plezier Lilien!
Veel plezier Lilien!

Lara, heerlijk ook een dag vrij.

Finn kan sinds een paar dagen zijn achternaam zeggen. Zo schattig, hij zegt nu heel lief naam en achternaam.
Wat lief Swis, Zahra zegt nu alleen sinds een week of wat haar eigen naam. Maar de Z kan ze niet goed zeggen dus het klinkt als 'Fahra'.

Lara, wat lekker dat je morgen vrij bent, ik moet wel werken, maar het is maar een kort dagje tot 15 uur, dus dat is ook wel prima. Kan ik mooi uit het werk vast wat boodschappen halen.
Oh wat is die Finn toch een snelle jelle zeg! OK, Robbie zal wel Wobbie worden in het begin, maar zelfs dat zegt Wobbie nog niet :-)

Hier alles goed, lees het meeste mee. Was in St Gallen voor een paar daagse cursus, was erg leuk en interessant, nu schoonouders op bezoek dus ook weer minder PC tijd.
Goede vrijdag! En geniet lekker van het mooie weer.

Hier ook allemaal klusjes binnen en buiten. En voorbereidingen voor de eters deze Pasen. Zondag schoonouders en maandag broertjes en 'aanhangsels' en vrienden. Gezellig maar wel druk.

Laar geniet extra van je vrije dag!
Wat een drukte BM. Ga je enorm uitpakken met koken?

Ik heb zojuist een 40 kg potgrond en hele bende bloemen en planten naar het dakterras gesleept (dus ik hoef niet meer te sporten ) en die ga ik even gezellig installeren. Daarna in de zon met een boek. Heerlijk om het huis eens alleen te hebben!!
Lekker Lara, wordt vast heerlijk, jullie balkon. Is Puk de hele dag naar de creche? Heb je een lekker boek?

Ik ben jouw boek in de trein aan het lezen, is erg mooi!

Wij zijn bezig een vakantie te plannen, vrienden van ons wonen in Miami, die willen we in Mei bezoeken. Heb ik nu al zin in.
Fijn Swiss! Ik vond het zelf ook een erg boek. Leest goed weg, maar heeft toch diepgang.

Wat heerlijk om naar Miami te gaan!! Ik ben jaloers hoor...

Het terras is prachtig geworden! Ben vooral heel blij met mijn olijfboompjes. Nu met een lekker boek in de zon zitten.
Laar, je terras klinkt goed!

Oh Swis, Miami? Wat tof!

Layla, Steijn en Hugo lispelen ook zo! Steijn kan geen "Steijn" zeggen, dus is het "Teijn". Hugo spreekt zijn naam uit als "Goego"! Mees kunnen ze beiden dan weer wel prima zeggen: Meesj.

Ik ben vanochtend met Steijn en Huug naar de kinderboerderij geweest en A. was thuis met Mees. A. is ziek vandaag...Bah! Ik heb hem al gezegd dat hij beter afgelopen woensdag ofzo ziek had kunnen worden en niet op een van de schaarse vrije dagen die hij heeft! Nou ja, ik hoop dat hij morgen beter is en dat we dan wat leuks kunnen gaan doen met z'n vijven.
Miami lijkt me ook wel gaaf. Vorig jaar geweest, maar echt voor een bliksembezoek. Toen heb ik echt 30 min Miami beach gezien, verder alleen een kantoor en het vliegveld.

Het irritante is dat we voor Finn nu enorm veel moeten betalen voor de vlucht, ik geloof zo'n 90 % van de prijs voor een volwassene. Da's wel erg jammer!

Zielig dat A. ziek is, heel veel beterschap voor hem. Ik hoop dat hij morgen weer beter is. Gaan jullie dan iets leuks doen?
Steijn en Hugo zijn hier ook Teijn en Goego en Mees is ook Meesj

Arme A.! Is hij erg ziek? En (dus) ook vervelend?
he lekker weertje vabndaag... zit al de hele dag met de kids in de tuin.. luuk in de wagen... hangt nu aan de tiet. typt wat lastig dus.

ennuh ik heb hier ook wel eens een dipje hoor. bijvoorbeeld gisteren tussen 19 en 22 toen meneer alleen mar huilde en steeds weer wilde eten, vermoeiend met een peuter erbij die ook niet wil slapen. vervolgens kwam ie dan wel pas om 3 en 8 uur, dus wel weer relaxed..... vandaag zijn ze met de badkamer bezig en met twee kinderen een bbq voorbereiden gaat me ook niet wecht geweldig af. het is een grote bende hier!

Fleur is moe en ligt even in bed, dus heel er even van de rust profiteren nu
We hebben een huis gekocht! Vanmiddag, om 17:00! Het klinkt nu alsof het om een broodje bij de bakker gaat, maar we hebben dus het huis gekocht waar we al een maand over aan het steggelen waren! Les: druk op de ketel zetten werkt!

We betalen meer dan we van plan waren, maar we hebben het alsnog voor 50K onder de vraagprijs, dus zo erg is het niet. (alles is relatief!) Ik zet wel even een linkje op hyves!

Laar, A. is vooral zielig. Vindt hij. Ik hou mijn mond maar!
GAAAAAAAFFFFFF Muis, gefeliciteerd!

Wie zegt dat het slecht gaat met de economie, wij hebben redelijk wat nieuwe huizen in de groep. Gaaf hoor! Ben erg benieuwd.

Hadden jullie je eigen huis al in de verkoop?

DN, gaan jullie morgen niet tekenen?

Wij volgende week.
Swis, waarschijnlijk kunnen we ons huis onderhands verkopen aan een bekende. Ik hoop het, want dat maakt het voor ons makkelijk! En ik hou van makkelijk! (waarom doe ik dan altijd zo moeilijk?)
Leuk huis Muis, leuke tuin ook. Heb je ook eindelijk je glas in lood!

Haha die "gedateerde" badkamer, schitterend!!

Is het moeilijk in te richten met die schuine wanden? Mooie vloer ligt er in de woonkamer. Lekker hoor, zoveel slaapkamers.

Wanneer kan je erin? Het stond al leeg zei je toch?
Wow, dat zou echt super zijn. Lekker makkelijk, hou ik ook wel van.

Jammer genoeg houdt makkelijk niet altjid van mij!

Finn ligt voor het eerst in een bedje met een open zij-kant. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat. Hij stond vanmorgen met zijn been over de rand van zijn bedje, dus we vonden het veiliger dan maar het bedje open te maken.

Hij wordt ineens zo snel groot, je ziet hem bijna groeien in lengte maar vooral in ontwikkeling.
Swis, de opleverdatum is over acht weken! We hopen er per 1 september in te kunnen, aangezien er nogal wat moet gebeuren.

Het huis is inderdaad lastig in te richten, maar dat geeft niet. We hebben tot nu toe altijd in leuke, maar onpraktische huizen gewoond en we zijn wel wat gewend!

Wat betreft het glas in lood: ik wil niet zeggen dat het een vereiste was, maar ik ben er wel heel dol op! Wederom omdat we altijd huizen hebben gehad waar altijd ergens glas in lood zat, maar zo mooi als in dit huis hebben we het nog nooit gehad!

Nadeeltje: de huiskamer is erg klein... Het wordt een kwestie van heel weinig spullen neerzetten, maar we hebben alleen best wel veel en ik ben aan alles gehecht!
Wow, da's best snel. Wat gaan jullie allemaal doen?

Kan je een andere kamer gebruiken als 2e woonkamer?

Een grote biblitheek-kamer boven ofzo?

De woonkamer ziet er vooral onhandig gevormd uit. Grappig ook dat de eettafel met de foto's is verschoven.

Ik vind het altijd zonde om de bank tegen het raam te zetten, ik zit altijd graag naar buiten te koekeloeren. Zet nog liever een bank midden in de woonkamer. Wij hebben nu een redelijk voorname plaats voor de eettafel, daar staan ook altijd onze laptops op.

Zijn de verkopers het nu eens geworden op de prijs van die vrouw, of zijn jullie toch nog iets omhoog gegaan?
Wow Muis, gefeliciteerd! Fijn dat het eindelijk gelukt is.

Laar, je terras klinkt heerlijk! Ik nodig mezelf bij deze uit om op een mooie lenteavond wijntjes te komen drinken om het te komen bewonderen. Of is dat erg vrijpostig?

Dropneus, dank voor de tip van de tripptrapp! Wij staan ook op het punt een nieuwe te kopen, en dit is een goede aanbieding.

Ik ben zo moe! Geen idee waarom eigenlijk. Leuke week gehad. O ja, vandaag naar de nieuwe tandarts geweest. Ik was ruim vier jaar niet geweest. Heel lieve vrouw. En het goede nieuws is dat mijn obsessieve gepoets, gefloss en gestook nog steeds zijn vruchten afwerpt, ik had helemaal niks.

Nu ga ik slapen.
Muis Gefeliciteerd!! Gaaf huis. Ben heel benieuwd hoe het er in het eggie uit ziet...

Mich: Knap hoor: Drie zwangerschappen niet naar de tandarts geweest en helemaal niets hebben!
Micha: fijn dat jij ook wat aan de triptrapaanbieding hebt. Ik heb hem ook maar vast vooruit gekocht omdat het me een hele goede prijs leek (kon ook nergens iets goedkopers vinden)

Muis: wooooooowwwwww het is gelukt!!! ga morgen even op hyves neuzen. Ben nu even te moe

Buitenmeisje: Goed van Koen zeg! Zelf een grote plas op het potje!

Lara: lees dat jij goed van het buitenweer aan het genieten bent. Klinkt gezellig zo'n bloemig terras!

Ik duik in mijn nestje, blijft spannend wat de kleine man vannnacht voor plannen heeft (laatste voeding was om 20.45 u.) Gelukkig nog een heel lang weekend samen met het hele gezin voor de boeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven