***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
He witch, dat is goed nieuws.

En layla, goed teken dat je naar banen kijkt, dat betekent toch dat je vooruit goed, fijn! En wie weet is het ook nog wat die baan. En als je er even uit wil, mg je altijd deze kant opkomen hoor!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Lay, solliciteren zou ik zo zeggen. Veel succes!!
Meiden, wat is het stil hier. Gaan we nu een nieuw topic openen. Want we zitten over de 3000 berichten.
Fachat enorm bedankt voor het lieve labeldoekje! Heel erg leuk!
Ben ook weer terug uit het ziekenhuis. B kon me om 2.30 al ophalen. Alles is goed gegaan, ze weten nog niet wat ze hebben weggehaald, dat krijgen we pas na het pathologische onderzoek.

Heb net ff in bed gelegen en ben nu helemaal stuk.

Heb best wat pijn, dus zal braaf om de zoveel uur mijn pijnstiller moeten nemen.

Moet 2 weken thuisblijven met mijn been omhoog. Baas was gelukkig allang blij dat ik vanuit huis kan mailen.

Witchke, spannend, heel veel succes met je sollicitaties.

Layla, jij ook succes. Ik hoop dat je je daardoor ook snel nog beter gaat voelen. Heel veel succes bij de advocate morgen!

Wij zijn een keer naar een indoor speelhal geweest, toen was ik erg blij dat B meerende. Na een tijdje raakte ik wel gewend aan de herrie. Finn kan zich gelukkig nog veel beter afsluiten. Hij gaat wel over zijn toeren, maar stopt ook echt even als hij er genoeg van heeft.

Op vakantie hadden ze een ballenbad in het hotel, schitterend vond hij dat! Ideaal voor ons, want tijdens het eten ging hij naar het ballenbad (als hij genoeg had gegeten).

Muis, wanneer willen jullie nu op wintersport?

Voordeel van Maart is dat het een stuk minder druk is, en een stuk warmer is (kan zijn).

Gaan Hugo en Steijn op ski-les? Erg leuk en aan te raden, wel ook erg vermoeiend voor ze. Ik wil dit jaar wel nog een keer skiën (zegt zij die vandaag niet eens kan lopen), dus misschien gaan we wel rond jullie vakantie.

Esan, hoe was het bij de tandarts?
Swiss, fijn dat het goed is gegaan in het ziekenhuis, nu lekker thuis herstellen.

Over die indoor speeltuin, ik bedacht me net dat we zondag weer de klos zijn. Dochter van oude buuv wordt 4 en viert het daar. I. heeft ochtenddienst, dus ik ga alleen mee met de kids, ben benieuwd hoe het gaat.
Jeetje swiss, dat is vlot gegaan, fjn dat je alweer thuis bent. Wel naar dat je pijn hebt. Hoe lang duurt pathologie?

Hier is de indoorspeeltuin wel een succes als t niet te druk is. Noah is nogal snel geintimideerd door hordes drukke kindjes en moet altijd even de kat uit de boom kijken. Maar gelukkig zit er hier eentje om de hoek dus kan de rustige momenten uitzoeken.
Swiss wat fijn dat je al weer thuis bent. Nu die zenuwslopende dagen van het wachten. Wanneer krijg je de uitslag?

De tandarts was okee. Vincent deed braaf zijn mondje open. Feline heeft weer een fluorbehandeling achter haar kiezen.

Indoorspeeltuinen alleen als er niet onderuit te komen is. Ik ga liever naar een buitenspeeltuin. Moet het weer natuurlijk wel een beetje meezitten.

Layla, wat goed dat je om je heen aan het kijken bent naar een ander baan.

Witchke, bij jou is het ook spannend op het gebied van werk zoeken. Ik hoop dat er snel goed nieuws voor je is.

Het zit er aan te komen dat de middagslaapjes hier niet heel lang meer duren. Als hij al slaapt zijn ze een stuk korter en vaak ligt hij te keten in bed en gaat helemaal niet slapen (liedjes zingen, kijken hoever je je spullen uit bed kunt gooien, je beddegoed afhalen en weggooien, je bed uit klimmen enz.). Op zich prima geen middagslaap maar laat hij dan 's nachts maar flink doorslapen. Momenteel is het vaak rond 1 en 5 wakker. (the never ending story.......)
Esan, ik hoop dat als Vincent zijn middagslaapje laat vallen hij 's nachts lekker lang doortukt.

Zahra was net in ons bed gekropen en daar in slaap gevallen (met de tv aan) dus ik heb ze net in haar eigen bedje gelegd. Helaas blijft ze dus niet meer in haar bed liggen als ze wakker wordt 's morgens of 'savonds niet kan slapen.
Layla, Finn is ook een tijdje zijn bed uitgekomen als hij wakker werd, maar hij blijft nu meestal weer gewoon liggen. Volgens mij zijn dat gewoon fases.

Esan, pff, hoe hou je het vol zeg, zulke nachten. Ik hoop dat het helpt als hij 's middags niet slaapt!

DN, ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ze iets meer weten. Hoop eigenlijk op vrijdag ofzo, het was nu maar een klein stukje, en niet zo'n groot gedeelte als de vorige keer (toen duurde het 7 werkdagen ofzo).

Heb net een mailtje naar mijn trial-artsen gestuurd met de vraag wanneer ze het verwachten en of we een afspraak moeten maken.

Ik ga zo voor het eerst de pleister eraf halen, ben benieuwd hoe groot (klein) de wond is. De pijn is wel irritant, de vorige keren was ik natuurlijk in het ziekenhuis, waar ik of via het infuus of van de zusters elke paar uur mijn pijnstillers kreeg. Dan voel je het natuurlijk minder. Het doet niet echt vreselijke pijn maar wel als ik mijn been beweeg. Is natuurlijk weer die favoriete aangename plaats, wat je niet stil kunt houden (probeer je billen maar eens af te vegen zonder je lies-spieren te bewegen).

Heb gelukkig wel goed geslapen. Op een zij, maar dat werkte prima. Zal nog wel een tijdje goed kunnen slapen vanwege de narcose denk ik. Fijn! Ik hou van slapen, dus dat komt helemaal goed!
Swiss fijn dat je weer thuis bent. Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt.

Heb gisteren weer twee afwijzingen gekregen van sollicitaties, jammer genoeg zit dat er ook tussen.

Vandaag gaat vriend naar een meeting richting Amsterdam. En daarna nog een etentje van het werk. Hopelijk is ie gauw weer thuis. Want ik zit niet graag s avonds alleen thuis.

Nu vandaag enkel nog hopen dat ik goed nieuws krijg van het uitzendbureau dat ik mag langskomen bij het bedrijf. Zou leuk zijn. Verder heb ik niet echt iets lopen.
Swis, fijn dat je weer thuis bent! Wat vervelend dat je zo'n pijn in je been hebt en eigenlijk niet met goed fatsoen naar de wc kan!

Wij gaan trouwens de week na de derde verjaardag van mijn Olijke Tweeling naar Grindelwald! Kom ook, gezellig! (Ik had me er zo op verheugd op jullie te zien, maar A. moest zijn duim breken. Sufferd!)

Esan, ik hoop voor je dat Vincent zijn middagslaap laat vallen! Ik ben er nog niet aan toe dat dat hier gebeurt, geloof ik. (Steijn en Huug ook niet, dat speelt mee!)

Witch, wat jammer van die afwijzingen. Joh, er ligt een hartstikke leuke baan op je te wachten!

Ik moest vanochtend zo lachen om Steijn. Hij had zijn muts op zijn koppie en die (te grote) muts zakte over zijn oogjes, waardoor hij niets meer zag. Steijn raakte helemaal in paniek en huilde: "Mamma, waar is Teijn? Ik ben Teijn kwijhijt!" Ik schoot in de lach en trok zijn muts recht, waarop Steijn zei: "Mamma, dit is niet grappig!" Arm kind, want ik kwam nu echt niet meer bij en het schaap werd gewoon recht in zijn gezicht door zijn moeder uitgelachen!

Oh, ik heb wat leuks! Ik vond lesgeven toch zo leuk, maar ik haatte (ja, echt) alle administratieve rompslomp, de vergaderingen (om niets), het voorbereiden en het nakijken? (ik vond echt alleen het sec lesgeven echt heel erg leuk. De rest niet) Mijn zusje belde gister dat een oudcollega van haar workshops geeft aan pubers op verschillende creatieve gebieden. Haar oudcollega zoekt nog iemand die én pubers leuk vindt (ik!) én les kan geven (ik!) én taal heel leuk vindt (IK!)! Mijn zusje wilde weten of ik interesse had om pubers hun talenten te laten ontdekken, waaronder dus ook een schrijftalent valt. Heb ik interesse? Ja! (serieus, hoe kon ze het vragen!)

Daarnaast heb ik heel veel ervaring met het niet weten wat je wil en niet weten wat je kan (persoonlijke ervaring dus) en zij zoekt ook nog iemand die met pubers kan praten over hoe het is als je niet weet waar je talenten liggen. Nou, dat kan ik wel. Ik weet niet of ik ze kan helpen, maar ik begrijp als geen ander hoe het is om zwalkend door studieland te gaan en echt niet te weten waar je nou eigenlijk goed in bent!

Het leukste van alles is dat die workshops op freelancebasis worden gegeven, dus ik zou zelf kunnen weten wanneer ik wil werken. Mijn hemel, dit is me echt op het lijf geschreven! Ik heb, als dit tenminste doorgaat, precies wat ik wil:

- Ik ben met kinderen bezig. Dit vind ik leuk.

- Ik geef les op het gebied van taal, maar dan alleen de leuke dingen. (geen kijk- en luistervaardigheid, hoera!) Ik kan bijvoorbeeld poetryslams organiseren, of "verzin eens scheldwoorden die nu geen scheldwoord zijn" of "vertaal deze songtekst naar je moederstaal" of, of, of! Ik kan zoveel!)

- Ik zit niet vast aan vaste uren en hoef me dus ook niet schuldig te voelen als ik een ziek kind heb. (A. kan niet zo makkelijk vrij krijgen)

Tof he?
Klinkt erg tof muis, maar had je niet iets lopen met een moeder van een vriendje? Of is dat niks geworden. Dat klinkt wel helemaal als een muizedingetje! Ik wil ook skieen, maar dan moeten de kleintjes iets ouder zijn en moet er een oma mee zodat wij ook kunnen skieen
DN, dat met die moeder van dat vriendje zal pas gaan spelen als Mees naar de peuterspeelzaal gaat!
Wow Muis, deze job is echt voor jouw geschreven! Geweldig zeg!

Lijkt me echt helemaal super.

Wanneer ga je er achteraan / verwacht je reacties? Leuk zeg, spannend.

Hmm, die week hebben we eigenlijk voor het eerste weekend al een afspraak met een collega van B. Moeten we maar even bekijken. Eigenlijk wil ik namelijk nog een weekje skiën (mits ik me weer vrij kan bewegen en toch nog een beetje conditie op kan doen), dus misschien moeten we gewoon een hele week ook naar Grindelwald komen.

We willen Finn eigenlijk de volgende lessen in Zwitserland laten doen, denken dat dat toch iets beter is dan in Oostenrijk.

Wordt vervolgt (zit trouwens sowieso ook weer met een nieuwe shot een weekje eerder, dus ligt ook een beetje aan de bijwerkingen).

Witchke, succes met alles. Je hebt het niet makkelijk, ik hoop echt dat je binnenkort minstens een leuke baan kunt vinden.
Leuk muis!

HIer ook weer een leuk business idee: een verhaal in Spanje. Is wat veel om uit te leggen, maar C. gaat half februari een kleine week naar Alicante om het allemaal te onderzoeken. Het gaat iig om appartementenverhuur en golflessen, en we kunnen er behoorlijk mee verdienen. Op die manier hoef ik niet meer werk te zoeken. Even afwachten nog, iig tot half februari. Geloof me, het is leuk!

Ik onthou de week na de verjaardag voor G-wald. Hoop in ieder geval even langs te kunnen komen! Maar hier is alles nu zo onzeker dat ik niet eens weet wat ik volgende week doe (hopelijk even niets!)

Robbie trekt trouwens vaak expres de muts over zijn ogen en roept dan 'Robbie nou? Robbie weg!'

Swiss, mooi dat je zo snel naar huis kon. Klinkt toch allemaal nog naar genoeg, ondanks dat het maar een klein dingeke was!

Esan, wat een ellende met Vincent. Wat wil hij dan 's nachts? Alleen drinken of ook aandacht? Of droomt hij slecht en moet huilen?
Hey muis : klinkt als een job voor jou. Solliciteren maar !!

Swiss : ach die afwijzingen die maakt iedereen mee he. Er ligt waarschijnlijk wel iets moois in 't verschiet.

Nu even brievenbus checken.
Oh Xaloy, ik ben benieuwd! Het zou wel mooi zijn als het Spanjeplan doorgaat!
Pff, meiden, er wordt echt teveel geschreven, ik kom er niet doorheen.

Maar Xaloy, lees net dat jij bent ontslagen. Wat is dat voor een onzin. Je bent toch niet zomaar ziek, maar je hebt een chronische ziekte? Vinden ze het gek dat je dan niet goed kunt werken.

Mogen ze je dan echt ook na zo'n sperrfrist ontslaan (ik begin mezelf ook ernstig zorgen te maken want ik ben momenteel meer niet dan wel op kantoor)?

Ik vind het echt enorm erg, helemaal van zo'n mega-concern waar jij werkt. Belachelijk zeg, zo ga je toch niet met je mensen om.

Ben benieuwd naar jullie nieuwe avontuur, spannend!
Muis, dat klinkt als dè job voor jou, ik duim voor je!

Ik heb ook al een afwijzing binnen hoor, ik heb nog gevraagd waarom ik ben afgewezen, ik ben te duur voor die functie. Ik had het wel min of meer verwacht, maar toch wel jammer, leek me een leuk bedrijf (heb ik ook teruggemaild).

Xaloy, ik duim ook voor jullie dat het Spanje plan doorgaat en ik wil je niet ontmoedigen, maar het is niet makkelijk. Wij hebben vrienden die naar Spanje zijn geemigreerd, en het is daar echt drama door de crisis. De werkloosheid is nog nooit zo hoog geweest en de huizenprijzen in de toeristenplaatsen zijn enorm gekelderd. Heel veel buitenlanders (vooral engelsen) zijn gedwongen hun huis te verkopen door de crisis. Mijn vriendin en haar man zijn blij dat hij eindelijk werk heeft gevonden (n.b. in een Nederlands villapark). Het is echt een rottijd wat dat betreft. Ik hoop voor jullie dat het wel goedkomt uiteraard, ik gun het jullie echt van harte!
Nee, we gaan niet verhuizen hoor! Het is een Zwitsers plan, voor Zwitserse toeristen met veel peseta's, de golffanatiekelingen. En voor ons geen investering, behalve tijd. Ik wil hier helemaal niet weg X-D!

Swiss, het is legaal wat ze doen. En of het aardig is... tja. Nee, dat is het niet. Maar daar is niets aan te doen. Ik hoop maar dat het zeugnis nog enigszins goed is!
Xaloy, wat is zeugnis, behalve een foeilijk woord?
Zeugnis = Getuigschrift
Thanks! (ik was te lui om het zelf op te zoeken!)
Oh muis, dat wist ik niet. Ik dacht datjedat nu al wilde doen. Maar dit klinkt nog veel leuker. Wanneer weet je meer?

Balenwitch en layvandie afwijzingen. Maar ja,het hoort erbij.

Xaloy, klinkt als een leuk plan! Dan hoef jij idd niet meer zo hard tezwoegen en dat heb je zeer verdiend!!! En dat zeugnis mag welheel goed na zo'n behandeling!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven