***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Goedemorgen, ik zit! Ben vanaf half 7 vanochtend in beweging!

Chance, zou het zover zijn? Spannend!

Laar, rauwe kip maakt niks uit. Als jij salmonellavergiftiging krijgt heeft de baby daar geen last van. Niet echt wenselijk voor jou natuurlijk.

Muis, Morris is ook linkshandig! Volgens mij dan. S. en ik zijn het allebei ook. Lars is rechtshandig.

Zo, genoeg gezeten, inpakken!
Morgen. Het goede laat ik maar achterwege. Voel me allesbehalve goed, en ben dan ook thuisgebleven. Beetje irri want ik heb mijn baas al een week niet gezien en volgende week is hij er ook niet, maar vandaag is Finn naar de creche dus kan ik lekker blijven slapen. Lag dus ook tot 11.15 in bed en ben er allen even uitgegaan om geld te halen voor de schoonmaakster en een soepje voor tussen de middag.

Ga zo ook even een mailtje sturen naar die assistentarts van mijn trial. Weet niet of ik nu extreem, of gewoon moe ben, maar misschien moeten ze dinsdag toch wat etxra testen doen.

Chance, spannend hoor, ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren. Volgens mijn planning morgen, dus doe maar vast rustig aan vandaag.

Laar, hoe gaat het bij jou? Ben je nog ziek geworden van die kip?

Micha, doe je een beetje rustig aan?

Muis, bij Finn kan het alle kanten opgaan. Hij doet zowel veel met links als met rechts.
Ach lieve Swiss toch!! Je bent dus heel erg moe? Heb je nog andere klachten? En heb je wel kunnen slapen?

Kun je wel goed uitrusten met de schoonmaakster om je heen? Hou je ons op de hoogte van wat de assistente zegt? Sterkte meisje!
Naast moe, continue koppijn. Beetje zeurderig, niet zoerg dat ik ervoor thuis zou blijven, maar wel in combi met moe zijn en met de gedachte dat ik morgen en vrijdag full time mama ben.

Beter nu een beetje uitslapen.

Kan idd moeilijk slapen, halve nacht wakker gelegen. Meer liggen dutten dan echt slapen.

Schoonmaakster is nu bijna klaar, dus dan kan ik weer mijn eigen gang gaan (lees op de bank hangen met een boek en de afstandsbediening dicht bij).
Ach Swis toch! Blijf lekker in je bed en doe zo min mogelijk vandaag, dat is mijn advies!

Mich, wat grappig dat jullie beiden linkshandig zijn! De kans dat je dan een linkshandig kind krijgt is dan toch best groot?

Ik heb Steijn en Huug vandaag thuis gehouden van de peuterspeelzaal, maar volgens mij was het toch niet echt nodig. Hugo was vanochtend wel wat warm (geen idee hoe warm) en Steijn wat hangerig, vandaar mijn beslissing. Wij hebben dus een heel rustige ochtend gehad en de jongens hebben in tijden niet zo vroeg in bed gelegen als vandaag!

(alhoewel Steijn en Huug nu vreselijk veel pret hebben met elkaar boven. Mees slaapt)

Oh, Hugo probeert Mees te leren lopen! Het is zo schattig! Wij hebben hier een Fisher Price garage staan en Mees vindt het leuk om zich daaraan op te trekken. Terwijl Mees er tegen aan stond, schoof Huugje de garage een klein stukje vooruit, zodat Mees wat stapjes moest doen. (en dat deed hij!) Op deze manier "kiep" Mees de hele kamer door en had Hugo de grootste lol om zijn broertje! "Kijk mamma, Meesj loopt!"
Bah, bah, bah. Ik wou dat ik iets voor je kon doen!!

Moet je niet even de creche bellen en vragen of Finn morgen en overmorgen ook mag komen?
Helaas hier niets spannends te melden.....heb zo wel weer controle bij de VK.

Swiss getsie wat naar dat je zo moe bent en dat in combinatie met hoofdpijn, bah! Is het idd geen idee om de crèche te vragen of Finn extra kan komen morgen en/of overmorgen? Je hebt je rust nu zo hard nodig. Kan je man anders nog iets regelen? He wou dat ik iets voor je kon doen.......
Beterschap voor de kleine muisjes

Drop en Swiss doe rustig aan meiden.

De reden dat ik de deur op slot doe van Xander zijn kamer is de volgende. Wij wonen in een nieuwbouw huis met een mooie eiken trap en als ik een hekje moet zetten dan moeten we onze trap beschadigen.
Witchke: je hebt ook klemhekjes die je niet hoeft te boren. De meeste traphekjes boor je in de muur voor de trap, dus je beschadigt de trap niet.

Ik las laatst een artikel over 2 kindjes die omgekomen waren bij een brand en ze konden hun kamertje niet uit....
witchke, ik begrijp het dat je de trap niet wilt beschadigen, maar is er geen andere oplossing? Ik vind het namelijk ook levensgevaarlijk om de deur op slot te doen. Brr, alleen de gedachte al.

Ik heb ook wel eens met de gedachte gespeeld om de deur dicht te doen, maar dan alleen als Finn 20 keer uit zijn bed komt op een avond. Toch laat ik het dan elke keer maar nog een keer gebeuren, want ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als er brand uitbreekt.

Hier gaat het. Voel me nog hetzelfde. Vraag op de creche of het eventuueel mogelijk is Finn vrijdag langs te brengen. Morgen gaan we met het buurmeisje spelen, dan is het al een stukje rustiger voor mij.
Swiss, ik hoop dat Finn een extra dagje naar de creche kan en dat je een beetje uit kan rusten vrijdag. Rot om zo moe te zijn, ik kan me voorstellen dat het hartstikke frustrerend is. Doe het rustig aan voor zover het kan!

Witch, sorry hoor, maar een slot op de deur? Ik weet niet wat ik lees. Hier af en toe nachtelijke drama's, maar een slot op de deur? In je eentje opgesloten in een kamer, mijn aller- allergrootste nachtmerrie (letterlijk, dit droomde ik vaak als kind, nooit meegemaakt hoor). Brrr.

Chance, het wordt gewoon de tiende!
Swiss, misschien kan Finn zelfs wel even alleen bij het buurmeisje spelen, zodat jij een uurtje extra kan rusten overdag?

Brrr Micha, wat een enge droom. Kreeg er een klam gevoel van.

Superschattig van Hugo zeg! Ik denk trouwens dat het wel goed voor ze is om lekker thuis te zijn. Kunnen ze een beetje uitzieken.

Net bij de vk geweest. Die rug hangt waarschijnlijk samen met mijn bekken waar ik last van heb.

Vanavond komt een vriendin langs die fysio is (ze kwam sowieso hoor) en hopelijk heeft zij er iets tegen. Als ik langs zit is het het ergste namelijk. Werd er op kantoor vanmorgen ook echt misselijk van. Liggen en fietsen gaan dan wel weer gewoon. Raar.
Micha / Chance, de 10e is een schitterende datum om te bevallen! Ben het helemaal met Micha eens.

Moet morgen of overmorgen misschien even langsgaan bij het ziekenhuis om wat bloed-testen te doen.

Man wil liever dat ik een keer teveel dan een keer te weinig ga. Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in. Misschien mis ik wel gewoon even iets als ijzer ofzo in mijn bloed, ik verzin maar wat.

Maar voel me zo slap als een vaatdoek. Baal er nu idd van dat ik niet wat dichterbij woon, dan zou ik even bij iemand langsgaan om me te laten vertroetelen.

Aan de andere kant is man er vanavond niet dus kan ik lekker vroeg mijn mandje induiken. Heb een kant en klaar bami goreng gekocht (veeeeel minder lekker dan in NL, maar ok), dus da's ook easy.
Als je in NL had gewoond was ik langsgekomen om voor je te koken!
FF inhaken: Swissie, als je er behoefte aan hebt, kun je ook hier komen.

Het is hier dodelijk stil, zo zonder Xaloy en Robbie. Zelfs Bo is van slag Als je een dagje wilt tsjillen, mag je best hiernaartoe komen, dan neem ik Finn wel onder mijn vaderlijke hoede. Kan ik een soort van surrogaat toch nog wat met de kleine doen

Kijk maar, het aanbod staat.
Dank je wel Compli, ik vind het een superlief aanbod van je.

Kan me heel goed voorstellen dat het saai is in huis. Zonder vrouw en kind, bah. Trek je het een beetje in je eentje?

Heb je nog optredens? Was dat gisteren of is het morgen? Ben de dag vergeten.

Ik ga morgenochtend direct om 8 uur naar het ziekenhuis. Vervolgens moeten we op de uitslag wachten, wat wel een uurtje of 3 kan duren. Wil Finn dan eigenlijk om 13.30 ophalen (als alles ok is).

Nu ga ik de druktemaker halen. Hij zal het niet zo leuk vinden dat hij morgen weer vroeg opmoet en naar de creche moet. Arm kereltje.
Witch, ik vind de veiligheid van je kind toch echt voor een mooie houten trap gaan. Daarnaast hoef je het traphek niet in de trap zelf te boren, maar in de muur! Optie twee is een klemhek. Vind je het zelf trouwens geen naar idee dat Xander met de deur op slot in zijn bed ligt?

Swis, ik hoop voor je dat Finn vrijdag naar de creche kan. He get lieverd, het is niet makkelijk voor je!

De huidige stand van zaken in Huize Muis:

- Hugo heeft koorts en is zeer aanhankelijk naar zijn moeder toe. (hij is serieus heel schattig als hij ziekig is! In goede toestand is hij ook schattig, maar dat verdubbelt als hij niet lekker is!)

- Steijn heeft, op wat nies- en hoestbuien na, nergens last van.

- Mees heeft verhoging en is schor, maar ik verder beregezellig.

- Ik, zei de gek, ben moe. (vast niet zo moe als Swis!)
Hee lieve digidinnetjes!! Ik vind jullie echt allemaal superlief!!

He get Swiss, zou willen dat ik iets voor je kon doen, maar Zwitserland ligt ook niet op mijn route helaas....

Witch: Snel voor een klemhekje gaan kijken!!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik de veiligheid van mijn kind zowieso belangrijker zou vinden dan mijn trap...

Er is een wonder gebeurd! Luuk heeft na de hap van gisteren met een fles van 120cc erbij om 18.00 doorgeslapen tot 5 uur!!! ik was natuurlijk de halve nacht wakker omdat ik maar niks hoorde. Vandaag heeft ie overdag ook maar zo'n 2,5 uur geslapen en is ie ook weer om 18.00 u. naar bed gegaan, dus ben benieuwd. Flesje staat klaar boven dus als ie begint te huilen dan is het zo opgelost.

Het is hier echt zo'n pokkeweer. Volgens mij staat de halve stad straks blank. Hoop maar dat het morgen niet zo erg is als ik naar de opvang moet fietsen....
Drop wat fijn dat Luuk vannacht zo goed geslapen heeft. Zal duimen dat het komende nacht ook zo goed gaat.

Witchke, sorry maar ook ik schrok van je verhaal over de trap. Ik vind het een heel eng idee dat Xander opgesloten op zijn slaapkamer is als hij slaapt. Snel een traphekje kopen hoor! Een trap is minder belangrijk dan de veiligheid van je kind.

Muis succes met je snotterende mannetjes!

Lara wat vervelend dat je zo,n last hebt van je rug. Heeft je vriendin nog wat voor je kunnen betekenen?

Ben vanmiddag weer bij de vk geweest. Afgesproken dat ze mij over 2 weken gaan strippen (dus iets eerder dan bij 41 weken) en dat ik dan ook een verwijzing voor de gyn dan meekrijg zodat ik daar ook eerder terecht kan dan met 41+5.
Zal eens voor zo een klemhekje gaan kijken.
quote:swissie schreef op 07 oktober 2009 @ 17:55:

Dank je wel Compli, ik vind het een superlief aanbod van je.

Kan me heel goed voorstellen dat het saai is in huis. Zonder vrouw en kind, bah. Trek je het een beetje in je eentje?

Heb je nog optredens? Was dat gisteren of is het morgen? Ben de dag vergeten.

Ik ga morgenochtend direct om 8 uur naar het ziekenhuis. Vervolgens moeten we op de uitslag wachten, wat wel een uurtje of 3 kan duren. Wil Finn dan eigenlijk om 13.30 ophalen (als alles ok is).

Nu ga ik de druktemaker halen. Hij zal het niet zo leuk vinden dat hij morgen weer vroeg opmoet en naar de creche moet. Arm kereltje.

O, ik red mij wel. Heb gelukkig genoeg te doen qua projecten op het ogenblik. Optreden hopen we volgende week donderdag te kunnen tijdens een jam-avond in het bluescafé in Luzern. Wordt natuurlijk heel spannend!

Hoop dat je straks een goede uitslag krijgt. Laat maar weten als ik verder iets kan doen.
Hoe was je nacht Drop??

Fijn dat je nu al weet dat je niet tot het allerlaatste moment hoeft door te lopen Chance!

Hoe zou het met Swiss zijn?
Morgen!

Ben aan het duimen voor Swiss!

Hier een redelijke nacht gehad. Vriend heeft Luna naar de creche gebracht en ik ben net wakker. Ga eens kijken of ik nog bij de kapper terrecht kan vandaag.
Fijn dat je een beetje kon uitslapen Chance.

Ik ben alweer terug uit het ziekenhuis. De belangrijkste bloedwaardes zijn pas later op de dag bekend, dus kon ik beter naar huis gaan. Eventueel zou ik dan vanmiddag of morgen terugmoeten voor meer onderzoeken / medicijnen.

Ga ervan uit dat alles ok is, maar het is wel fijn dat ze alles even uitzoeken. Ben wel nog steeds moe, maar was ook alweer om 6.15 op, wat niet echt bevorderlijk is. Helemaal niet aangezien Finn vanacht om 1.30 wakker was (ik sliep toen zo wie zo nog niet, maar wou eigenlijk wel blijven liggen).

Ik mag de melatonine die ik normaal gesproken neem bij slecht slapen niet nemen. Ze kunnen me wel iets anders voorschrijven.

Gelukkig is B vanavond weer thuis. Mag die er vanacht uit als er iets is.
Swissie framboos denkt ook aan je hoor vandaag!!! Kom maar op met die goede uitslag!

Change Wat een buik alweer op de hyve! Wauwie!! En toch nog even een knipbeurtje om als een prinsesje in het kraambed te liggen??? (-; (ik wordt zometeen trouwens ook geknipt, aan huis!!een thuiskapster ook iets voor jou! als je dat al niet van plan was...)

Muisje beterschap met je zieke mannetjes! Hier ook allemaal snotjes....(hebben ze dit X eens van mij ipv anderom!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven