***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Esan, stapelen! Er zit vast nog wat ruimte tussen de planken en de boeken, dus je kan echt nog wel het nodige kwijt!

Hebben jullie al boeken gekocht voor de kindjes? Ik moet nog naar de winkel (misschien een idee voor morgen?) en weet even niet zo goed wat ik nog moet kopen.
Morgen begint de boekenweek toch? Ik ga dan lekker naar de Kinderboekenwinkel voor Puk. Hij krijgt ook elk jaar een nieuw boek (en tussendoor ook...). Mijn ouders hebben die traditie bij ons in het leven geroepen en ik vind het wel een mooie eigenlijk.

Welk boek ga jij kopen voor Vincent Esan?
Muis, hier zijn flapjes-boeken favoriet. En bij jullie?

Er komen sowieso nog een paar Dick Bruna's want die zijn lekker kort voor het slapen gaan .

Oh, de meet ging niet door. Icke was ziek en Framboosje voelde zich ook niet lekker.
Ging de meet niet door? Jammer! (ik jok! Ik baalde echt een beetje boel dat het niet ging!)

Ehh Laar, flapboekjes sneuvelen hier en komen dus niet meer in mijn huis! (alledrie hebben ze de hinderlijke gewoonte om die flapjes keihard omhoog te rukken en zo dus kapot te maken) Dick Bruna hebben we hier in overvloede, Mejuffrouw Muis is goed vertegenwoordigd en de Muis-boekjes ook. Winnie de Pooh vind ik stom, net als Gonnie/Eddie/Ollie/Gijsje en Dikkie Dik. Van Kikker hebben we bijna alles en ik zit me suf te denken wat ik moet kopen.

Voor Mees kan ik denk ik zo'n "Mijn eerste 100/300 woorden" kopen, maar dat wilde ik ook al voor zijn verjaardag kopen. Oh, misschien kan ik voor Mezemuis wel een boekje van Dribbel kopen! Nu nog iets verzinnen voor Steijn en Huug!
Ik denk dat ik dan een raar kind heb dat net als zijn moeder voorzichtig is met boekjes

Hebben jullie niet een "de Kinderboekenwinkel" in D.? Er is vast nog wel wat leuks dat je niet kent en dat niet van een serie is. Misschien iets met versjes?
Laar, wij hebben niet een speciale kinderboekenwinkel, maar wel een heel goed gesorteerde boekwinkel met een uitgebreide kinderafdeling. (ik wil al jaren een eigen kinderboekenwinkel, maar ik ben bang dat dat niet haalbaar is. Misschien ooit!)
Oh versjes? Ik word eerlijk gezegd al kriegel van alle liedjes die ik de godganse dag aan het zingen ben! Vooral Hugo zingt graag (en veel!) en zingt het liefste een duet met zijn moeder. Lief kind hoor, daar niet van, maar hij mag een iets uitgebreider repetoir hebben! Huugjes choice:

- Olifantje in het bos

- Alle eendjes

- Twee beren/apen/mussen/slangen (vooral beren en apen zijn favoriet)

- Abrikoos

- In de manenschijn

- De wielen van de bus

- De uil zat in de olmen

- Op een grote paddenstoel

- Nijntje

- Teletubbies

- Dora

- Pieter Post

- Barbapappa

- Opa Ted
Jammer!

Zucht. Ik had kip met mozzarella uit de oven gemaakt, maar die kip blijkt niet helemaal gaar te zijn geweest. Nu hebben we beiden een paar happen half-rauwe kip gegeten.

Vriend is dus nu chagrijnig en stond op zijn kop mbt de baby. Volgens mij loopt het niet zo'n vaart met een paar happen. Hooguit wat diarree als het echt niet goed is (hoe vervelend ook). Vriend vindt mij laconiek en wilde al de vk bellen. Ben ik nou gewoon te nuchter, of kun je ook overdrijven??
Ik heb het veel zwaarder Muis! Puk wil alleen maar de volgende liedjes zingen:

- Olifantje in het Bos

(heel soms)

- klein zigeunermeisje (met zielig stemmetje)

- Aapje aapje, heb je een kokosnoot (ofzo)

- Opa Bakkebaard

Hij kent echt zat andere, maar is niet te verwurmen tot wat anders...
Er is toch wel een leuk versjesboek van Annie M.G. Smidt ofzo?
Even wat anders:

Merken jullie bij jullie kroost een voorkeurshand? Ik begin steeds meer te denken dat Huug linkshandig is! Hij doet al meer dan een half jaar alles met links: eten, kleuren, pakken en dergelijke. Als hij (per ongeluk?) met rechts eet/kleurt, dan weet hij niet hoe snel hij zijn lepel/potlood in zijn linkerhandje moet nemen!

Overigens zou ik het wel lollig vinden als hij links is: aan de kant van A. komt het helemaal niet voor en van mijn kant was alleen mijn oma'tje zaliger linkshandig. (een doodzonde in die tijd!) Voor de rest bestaan we alleen uit rechtspotigen!
Drop wat vervelend dat het slapen zo rot gaat! Wij hebben hier nu ook een logeerbed aangeschaft voor op zolder. en ben zeker van plan daar gebruik van te maken mocht dat straks nodig zijn.....

En wel een dag thuisblijven hoor, kindjes op de creche en rust nemen! In slaap vallen achter het stuur moet je toch echt niet aan denken, ik schrok best toen ik dat las!

Witchke niet de deur op slot doen hoor, vind het ook eng klinken, je weet maar nooit....En ben niet stiekem bevallen hoor, was het maar zo!

Hier gaat alles goed, slaap alleen slecht en ben het zat maar ja....
Sterkte Chance! Slecht slapen is hartstikke zwaar. Probeer je overdag goed bij te slapen?

Mooie foto stond er op Hyves!
Laar, Opa Bakkebaard heb ik verdrongen! Steijn zingt het graag, maar Hugo laat zich niet kennen en zingt hard mee!

Aapje heb je een kokosnoot? Daar heb ik nog nooit van gehoord!

Klein Zigeunermeisje ken ik ook niet, maar dat is niet erg als ik het zo lees.

Trouwens, ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen met de baby en de halfrauwe kip. Je hebt er niet veel van gegeten en ik denk dat jij er meer last van zal hebben dan de baby. Maar goed, ik vrat zelf emmers chocolademousse tijdens de zwangerschap van Mees en dat schijnt ook niet zo best te zijn. Misschien kan je toch even de verloskundige bellen, al is het alleen maar om je vriend gerust te stellen!
Dat wilde hij ook doen, maar dat vond ik dus onzin.

Wat is er mis met chocoloademousse (behalve dat mousse vies is)?

Mijn moeder zegt dat ik last van mijn karma heb mbt tot het zigeunermeisje. Ik scheen het vroeger ook tot vervelens toe te zingen...
Sterkte Chance! Slecht slapen is echt waardeloos! Kop op, je bent er bijna! (ik kon iedereen wel een stomp geven als dit tegen me gezegd werd toen ik het zat was!)
Laar ik denk niet dat het kwaad kan hoor. Ik ben 2 weken geleden ziek geweest van waarschijnlijk een stuk vlees van de bbq wat niet helemaal gaar was. Later wel gezegd tegen de vk en dat kon geen kwaad volgens haar.
Overdag bijslapen probeer ik dagelijks te doen. Moet ook zeggen dat ik het nu echt nodig heb.
Laar, mousse is niet vies! Mousse is lekker! Heel lekker! (vooral die van Mona met de caramelsaus!) Er schijnen rauwe eieren in te zitten en dat is niet goed voor de baby, vandaar.

Ha, jij hebt ook last van je karma! Ik ook! (momenteel even niet!) Steijn kan heel erg beledigd zijn als ik iets leuks ga doen zonder hem en hij zit dan echt dagen (soms weken) op majesteit. Ik schijn dit ook te hebben gedaan! (volgens sommigen doe ik het soms nog steeds. Dat is niet waar.)
Chance, kan het niet zo zijn dat de zwangerschap echt heel erg eindig is? Je klinkt als mij een maand of tien geleden...
Ik hoop het muis! Wie weet heb ik morgen leuk nieuws...
Ja, je klinkt zelfs al heel anders dan anderhalve week geleden. Hopelijk komt het snel!!
Goedemorgen!
Swiss, hoe voel je je vandaag?
Wat is het stil hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven