***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Chance, alles goed? Nu gaat het allemaal wel erg snel dichterbij komen.

Lara, ja we moeten idd denken over een trapje van boven. En misschien van de begane grond naar de kelder. Het zijn gelukkig maar 7 treden, dan een tussenstukje en dan weer 7 treden. Maar ja, ook daar kan je wel hard vallen!

Weet niet meer wie het laatste vroeg (BM?), maar ik moet volgende week weer aan het infuus. Elke keer op dinsdag. Als ik echt het medicijn krijg (wat ik wel denk), zal ik vooral na de volgende keer bijwerkingen krijgen. Tot nu toe is het wel uit te houden. Ik gaap me rot op een dag, maar ok. Ik kijk dan volgende week wel of ik minder zou moeten gaan werken. Momenteel gaat het nog (met een aspirine en af en toe een trui, dan weer iets dunners (krijg van die rillingen).
Natuurlijk had ik je ook graag gezien Laar!

Oef Drop, dat was geen leuke nacht!

Swis, ik zou ook een traphekje boven doen. Trappen zijn echt hele enge dingen (heb zelf eens twee weken in het ziekenhuis gelegen door een trapval) en ik moet er niet aan denken dat Steijn/Huug met een duf koppetje de trap af wil!

Jee, je gaat dus elke dinsdag aan het infuus? Het lijkt me afzien...

Wij hebben vandaag een rustige dag en het is heerlijk! Vanochtend even boodschappen gedaan en daarna de eendjes gevoerd, om de rest van de ochtend in huis te kunnen rommelen. Zalig, wat ik je zeg! Ik doe dit echt te weinig met de jongens en ik merk dat ze het alledrie echt heel leuk vinden om een beetje aan te klooien in huis, dus dit gaan we vaker doen! (ik denk eigenlijk gewoon elke maandag ofzo)
Zo, xaloy en robbie zijn weer onderweg. Was helaas wat kort, maar erg leuk om beide te zien. Robbie had niet echt zijn dag, maar na even wennen vond ie het toch wel leuk. Heeft nog even op de trampoline gesprongen. Tis een lief ventje! Toch wel jammer dat ik er morgen niet bij ben. Had graag de noordelijke dames eens ontmoet. volgende keer beter.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hoihoi, vanochtend toch maar even met mijn moord en brand schreeuwende knulletje naar de huisarts geweest. Die kon natuurlijk niks vinden, behalve het vermoeden dat er boventanden aan komen. Niks te zien, maar het zou zomaar kunnen.... Ben echt zo gaar als een konijn vandaag.

Heb vandaag wekl besloten dat ik vanaf nu eens in de twee weken de disndag vrij ben, dan zijn de kids weg en kan ik even het hoogstnoodzakelijke huiswerk doen en daarnaast een beetje bijkomen.

Ga nu even met het nieuwe ikeaboek en een bak koffie (nr 4, need is say more?) op de bank ploffen
Muis, nee hoor, elke 3 weken aan het infuus. Welk elke keer op dinsdag. Dat alleen vind ik al prettig (waar je al niet blij mee bent).

Drop, heel veel sterkte. Know how you feel, ik ga zo voor koffie nr 5! Moet morgen maar eens decaf meenemen, hopenlijk blijf ik daar ook wakker van! Hoewel... wakker (gaap, gaap).
He dropje toch, wat vervelend dat t niet opschiet met het slapwn van Luuk! Goed dat je wat tijd voor jezelf inpland. Ik probeer ook nog steeds met de kids mee te slapen als dat lukt. Dat heb ik nog nodig en dan heb ik veel betere nachten dan jij.

Layla, hoest bij jullie. Zijn de wondjes van Yasemin al bgenezen? En hoe is het slapn met alle verkoudheden. En hoe is de sfeer op je werk. Is het nog wel leuk?

Swiss, balen dat je zo moe bent. Hopelijk kun je vannacht lekker slapen.

Net hardgelopen. Wil een enkele kilo kwijt, maar vooral wat strakker worden en meer conditie. Was nog maar en klein stukje, maar voelt lekker. Nu kijken of ik het vol kan houden.
Drop, ben je morgen vrij? Hoe is het de rest van de dag gegaan?

Steijn heeft vanmiddag overgegeven! Hij was al wat pips toen hij uit bed kwam, maar had verder goede zin. Zijn frambozen kwamer er ineens met een hoop gehuil uit en hij was even vreselijk overstuur. Daarna was hij nog steeds wat witjes, maar verder goed geluimd en hij heeft als een bootwerker gegeten vanavond! Ik ga even kijken hoe het morgen gaat; misschien hou ik hem thuis als hij niet lekker is. (heb geen zin om een kotsend Steijntje van de peuterspeelzaal te halen, vandaar.)

Hugo weigert nu ook pertinent zijn fruit. Gaat lekker zo! Hij eet alleen nog maar brood en knijpfruit!
Mag ik even klagen? Ja toch?

Voel me zwaar beroerd! Heb vreselijke koppijn en ben moe, en ben boos op B omdat ik vind dat hij me niet genoeg ondersteund. Waarom niet? Nou, ik moet Finn van de creche halen, hij komt pas om 19.30 thuis, als ik het eten dus alweer klaar heb en hij loopt weg als ik Finn naar bed doe. Is dit geheel eerlijk van mij? Nee want, de kinderstoel zit in de mini (die ik meehad), hij zat in de file (anders was hij om 19 uur thuis) en Finn gilde aan onze kop dat hij mij wou. Daarnaast ben ik gedeeltelijk ook moe omdat Finn dus echt continue wil dat ik hem til. En het jochie is een schatje, maar 15.5 kilo is me echt ff te zwaar!

Voel me een vreselijke aansteller, want ik was en ben juist heel trots op Finn.

Hij heeft vandaag op de creche zelf aangegeven dat hij wou plassen! Jawel, misschien gaat het toch ook hier gebeuren. Zou lekker zijn. Ze gaan er op de creche verder mee.

Muis, hoop met de dat Steijn morgen weer helemaal ok is.

Ehm mijn hoofd is als een zeef, maar waar is Fachat? Dacht toch niet dat ze op vakantie is, of wel?
Neuh, fachat is er wel maar druk!

Swiss, jij bent geen aansteller! Of, als jij er een bent ben ik echt een ongelooflijk grote enorme aansteller! Ik zit erg (voornamelijk in mezelf) op S te vitten dat ik er altijd maar alleen voor sta de laatste tijd! Is ook erg zo, met de drukte van het nieuwe huis, en hij met z'n ruim vijf dagen werk per week en zo. Maar goed, jij werkt zelf ook nog, hebt bovenal nog je ziekte, dus je stelt je niet aan!! Ik voel me nu juist een aansteller en neem me bij deze voor me minder aan te stellen.
Swiss je bent echt geen aansteller. Haal dat heel snel uit je hoofd. Het is gewoon even teveel en dat MAG! Probeer echt je rust te nemen. Je zult je energie de komende tijd echt nodig hebben!

En mich jij bent ook geen zeur. Drie kleine kindjes is heel veel werk. En jij gaat er nog bij verhuizen ook. Het mantra voor nu : straks wordt alles beter.

Drop wat naar dat het niet helemaal lekker gaat met Luuk. Geef je nog BV. Dan is dit wel een grappig berichtje en misschien iets om rekening mee te houden http://www.nu.nl/gezondhe ... ds-meest-stimulerend.html

DN: Goed hoor dat je bent gaan rennen. Het heeft hier even stil gelegen, maar ik moet echt weer beginnen. Achteraf is altijd zo lekker.

Leuk dat je Xaloy gezien hebt. Ben ook zo benieuwd naar zo, maar zit er deze week ff niet in. Ben wel vanaf donderdag in het noorden. Paps is jarig. Ga misschien vrijdag nog naar Grun voor de bacheloruitreiking van mijn zusje dus kan dan misschien nog ons framboosje opzoeken.

Muis: Hier ook twee niet fitte jongetjes. Ze belden van de creche of ik ze wilde halen. Zijn allebei snotterig. Gelukkig nog niet spugen, want daar ben ik niet zo van.

Maar goed het heerst. Vriendje van Koen is net een week flink ziek geweest.

Verder druk. Deze week ook weer drie dagen achter elkaar werken.
Swiss, je bent geen aansteller!!!

En nu moet ik naar bed. Geen idee wat ik heb gedaan, maar mijn rug doet vreselijk veel pijn sinds vanmiddag. Zitten lukt ene beetje, staan en lopen eigenlijk niet (en ik vind mezelf geen aansteller. Ik neem mezelf graag serieus ).
Goedenmorgen.

Dank jullie voor de lieve woorden. Ik weet verstandelijk ook wel dat ik niet zeur, maar zo voelt het gewoon wel. Ben lekker al om 21.30 naar bed gegaan. Nog even liggen lezen en om 22 uur ging het licht uit!

Zit nu alweer 2 uur op kantoor. Heb zo een afspraak die ik nog moest voorbereiden. Maar ik ga vanmiddag echt vroeg naar huis. Wil rond 15 uur weg, dan kan ik om 16 uur in mijn bedje liggen!

Lara, hoe gaat het met je rug?

BM, zijn Koen en Gijs nog ziek geworden, of zitten ze gewoon weer op de creche?

Micha, jij bent echt geen zeur. Werken is minder zwaar dan kids verzorgen, en ik heb er maar 1!

Nog even met mijn presentatie stoeien.
Goed zo Swis! Wat er ook gebeurt (en nu ga je even heel goed naar mij luisteren): je bent geen aansteller! Hell, ik was al drie keer met een zenuwinzinking opgenomen als ik in jouw schoenen had gestaan! Daarnaast is het helemaal niet gek/vreemd/raar/stom dat het te veel wordt voor je; je bent ook maar een mensje en je kan en doet al zo veel! In ieder geval: slaap lekker alvast voor vanmiddag en stoei ze!

Mich, verhuizen in combinatie met drie kinderen is waardeloos en dan liet ik alles nog inpakken! Je bent geen zeur! Echt niet! Ik klaagde steen en been en dan werd me nog het nodige uit handen genomen!

Laar, he getsie! Pijn in je rug? Wat vervelend! Hopelijk heb je er snel niet/minder last van!

BM, Koen en Gijs zijn dus ook niet zo lekker? Vanochtend heb ik Steijn en Huug toch naar de peuterspeelzaal gebracht, maar ik denk (lees: verwacht) dat ik ze straks kan gaan halen. Beiden zijn snotterig en hoesterig en ik vond Steijn wat lamlendig overkomen vanochtend, maar hij wilde toch graag naar "sjool".
Dames, jullie gaan trots op me zijn. Ik neem zo de trein van 14.43 en ben dan om 15.30 thuis. Dan duik ik lekker mijn bedje in.

Manlief haalt vanavond Finn op. Even een dag rust. Morgen is B in München en donderdag hebben we ouderavond van de creche.

Zit er ook over te denken om Finn vast op donderdag of vrijdag (of twee ochtenden) naar de creche te brengen. Geloof dat ik wat meer rust nodig heb.
Goed zo Swiss!! Heel verstandig.

Lijkt me een goed idee om een vaste dag erbij te nemen. Je kunt hem tenslotte altijd thuis houden. Toch?

Hoe is het met Steijn en Hugo gegaan Muis?
Wauw swiss,ik ben idd trots op je. sowieso altijd al, maar je kiest voor jezelf. Knap hoor! En nogmaals, je bent geen aansteller, je bent geen aansteller, je bent geen aansteller, duidelijk??!
Swiss je bent geen aansteller, maar een hele sterke vrouw !!

Hier thuis geen traphekje, maar we doen wel de deur op slot van Xander zijn kamer. Ik denk zo door te gaan met het ledikant tot volgende zomer. Hij is er nog nooit uitgeklommen.

En Xander blijft flink op het potje plassen op de creche. Maar helaas in zijn broek thuis. Denk dat we nog eventjes wat geduld moeten uitoefenen.

Hey Chance waar ben je?? Toch niet stiekem aan het bevallen?
Swiss je bent geen aansteller, maar een hele sterke vrouw !!

Hier thuis geen traphekje, maar we doen wel de deur op slot van Xander zijn kamer. Ik denk zo door te gaan met het ledikant tot volgende zomer. Hij is er nog nooit uitgeklommen.

En Xander blijft flink op het potje plassen op de creche. Maar helaas in zijn broek thuis. Denk dat we nog eventjes wat geduld moeten uitoefenen.

Hey Chance waar ben je?? Toch niet stiekem aan het bevallen?
Witch, doe jij de deur op slot van de kamer van Xander? Vind je dat niet eng? Ik zou er zelf geen prettig gevoel bij hebben!

Swissie Swister! Goed zo wijffie! Kiezen voor jezelf is hartstikke goed!

Met Steijn en Huug gaat het niet zo lekker. Met Mees ook niet, trouwens. Vanochtend haalde ik Hugo op van de peuterspeelzaal en hij had 39.7! Ze hebben hem om 11:50 getemperatuurd en ik was om 12:00 op school om Die Twee op te halen, dus het was geen dikke paniek. Steijntje was ook wat hangerig en klagerig vandaag, maar hij heeft (nog) geen koorts.

Mees heeft wel koorts en heeft de hele middag geslapen, net als zijn broertjes. Gelukkig kwam een vriendin van me langs en kon ik gezellig bijkletsen, anders was het een saaie middag geweest!
wat een zieke kindjes weer, beterschap allemaal!!

Swiss, als jij een zeur zou zijn.... dan sla ik nu op de vlucht.....en durf ik me hier niet meer te vertonen. Ik vind je altijd zo positief ondanks alles wat je voor je kiezen krijgt!!!

Hier weer een nieuwe poging om Luuk te laten slapen (vandaag hebben ze hem heeeeeeel veeeeeel wakker gehouden op de creche) en nu ligt ie na een half potje en een halve fles al vanaf 18 u in het campingbed (geen rare hotsknotspartijen vannacht dus) Straks nog een grote fles met pap en dan duimen maar... Heb vannacht (was echt weer een klotenacht) serieus overwogen om me vandaag maar ziek te melden, maar uiteindelijk toch gewoon gewerkt. Ik ben een beetje bang dat ik een keer achter het stuur in slaap val. Werkgever weet wel dat het niet echt lekker gaat, dus dat scheelt wel iets...
..
lara1978 wijzigde dit bericht op 06-10-2009 20:42
Reden: Dubbel
% gewijzigd
Witchke, waarom doe je de deur van Xander op slot? Ik vind dat eigenlijk ook een beetje eng...

Bah Drop, wat een gedoe. Wij hebben natuurlijk ook nogal te stellen gehad met het slapen van Puk, maar ik heb helaas echt geen gouden tip...

Hoewel, ik bedenk me nu dat het slaapprobleem in die periode werd verholpen door hem overdag structureel meer eten aan te bieden, dus bij elke maaltijd een boterhammetje extra en 's avonds ook wat meer. Aan een half potje zou hij niet genoeg hebben gehad (en dan kreeg hij vlak voor het slapen nog een papfles). Misschien werkt dat?

Tot slot: heb je een logeerbed op zolder? Pak daar even 1 of 2 nachten met oordopjes in. Voor het geval je bang bent dat je man niet wakker wordt: dat wordt hij heus wel zodra hij weet dat jij niet 'bereikbaar" bent. Echt!

Hee, en als je bang bent in slaap te vallen achter het stuur is dat echt het moment om een keertje thuis te blijven of eerder weg te gaan hoor. Dit is echt gevaarlijk!

Arme Hugo!! Heeft Steijn de boel wel binnengehouden?

Poe wat een dag. Puk was vre-se-lijk drammerig. Ben blij als ik zo op de bank lig.
Drop, ook jij zeurt niet! Ik schrik eerlijk gezegd van wat ik lees...

Kan je man vanavond, mocht het weer een baggernacht worden, de zorg voor Luuk op zich nemen?

Ik zou me niet ziek melden als ik jou was, maar wel "gewoon" aan je werkgever vertellen dat je een dag niet komt werken omdat je té weinig hebt geslapen. Ooit, toen ik nog lesgaf en zwanger was van Steijn en Huug, heb ik ook wel eens mijn werk afgebeld met de mededeling dat ik niet had geslapen en amper op mijn benen kon staan van vermoeidheid. Het verbaasde me, maar mijn directrice was daar heel makkelijk in!
Laar, hoe was de meet vandaag? Ik baalde wel dat ik er niet was! (maar het was sowieso niet gelukt met twee zieke peuters en een zieke baby, afgezien van het gegeven dat D. en L. toch net iets te ver uit elkaar liggen!)
Alle zieke kindjes en mama's beterschap: Mees, Hugo, Steijn, Framboos, Laar (rug) en Icke even wat digimientjes voor jullie.

Swiss je bent een kanjer en al helemaal geen zeur. Goed dat je je zelf zo in acht neemt en vandaag op tijd naar huis bent gegaan.

Drop wat waardeloos dat de nachten nog steeds zo gebroken zijn. Helaas kan ik er over meepraten. Heb je vandaag overdag even een beetje kunnen bijslapen, nu de kinderen naar de creche waren? Achter het stuur in slaap vallen is levensgevaarlijk, dan maar een dagje niet werken. Ben ik blij dat ik voor de klas sta, ik kan hoogstens van mijn kruk vallen (waarschijnlijk tot grote hilariteit van 28 kinderen).

Ik ga voor je duimen dat die papfles gaat werken. met een goed gevulde maag moet je makelijk tot zes uur kunnen slapen.

Witch niet die deur op slot doen hoor. Laatst hoorde ik weer zo'n eng verhaal. Twee kindjes verbrand omdat de slaapkamerdeur op slot zat, ieeek.

Het is weer kinderboekenweek, ik als boekverslaafde kan mij weer helemaal uitleven in de klas en in de boekenwinkel. Feline en Vincent mogen in de kinderboekenweek altijd een boek kopen. Dus morgen lekker neuzen in de boekwinkel.

Een nadeel de boeken staan al in dubbele rijen in de kast en een nieuwe kast dat past niet meer (de hele wand staat al vol).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven