***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Jeetje Layla, wat veel zeg. Wij hebben nu een 3 maanden Libor rente en betalen ongeveer 500 euro per maand voor het hele huis!

Nu moeten we wel rekening houden dat de rente omhoog gaat, maar deze 3 maanden zijn al leuk!
pfff Swiss!!

*Zet haar duimen weer aan het werk*
Jeetje Swiss wat schrikken zeg! Ik zal heel hard duimen en aan je denken. Hoe laat krijg je vrijdag de uitslag?

kan me heel goed voorstellen dat je "moeite" hebt met zwangere vrouwen in je omgeving. Weet niet goed wat ik erover moet zeggen.......knuf!

Layla jeetje 300 euro! Dat is wel heel veel......wat balen zeg!

Hier ook een peuterpubertje! Sinds een week is Luna een stuk minder makkelijk, ik mag niet weg, moet mee als ze naar bed gaat. ook is niets goed lijtk het wel. Zo ook vanochtend, Luna vraagt of ze mag kleuren, prima pak je potloden maar, ga maar aan tafel dan zal ik papier pakken. Zodra ik het papier pakte begon mevrouw te gillen; nee niet kleuren, boekje lezen! Ook goed pak maar een boekje dan lees ik je voor, Ook dat was niet goed. Pfff lastig hoor. Consequent zijn is nu echt hard nodig hier!

Ook heeft luna besloten niet meer te slapen ;s middags....balen want ik had besloten om wel te slapen vanmiddag en ben nu dus moe!
Ik weet nog niet wanneer de uitslag komt. Sterker nog, het zou zelfs kunnen zijn dat het pas na het weekend komt.

De arts die het weghaalde dacht 2 dagen, dus ik ga er gewoon vanuit dat ik het vrijdag krijg. Als ik het vrijdag aan het eind van de dag nog niet heb, kan ik de dokter ff bellen.
Jemig Swis, ik schrik me een ongeluk van je bericht! Lieverd, ik hoop zó dat het goed is...
* Witchke55 geeft Swiss een dikke knuffel. Ook ik kamp wel eens met jaloezie wegens zwangere of net-bevallen vrouwen. En ja ook ik wil bij tijden nog wel eens een kleintje. Maar het kan gewoon niet, omdat ik anders ga hervallen (ik mag geen AP nemen tijdens de zwangerschap). Vandaag ook weer op de creche zo een megaschattige baby die begon te lachen naar me, het ging door mijn hart :(

He bah Layla die ziekenhuisbezoekjes wat naar.

Vandaag is de kogel door de kerk, ik moet per 15 december stoppen met de dagbehandeling en werk gaan zoeken. Hopelijk houdt mijn toekomstige werkgever rekening met het feit dat ik een vakantie geboekt heb. En anders gaat vriend alleen met Xander naar Sunparcs.
He Swiss: Denk aan je.... hoop dat de dagen voorbijvliegen en de uitslag positief is!

Luuk was weer goed gegroeid. 71 cm 8860 gram. Fleur was pas zo lang toen ze al 1 jaar was. wereld van verschil die twee. Ik moet wel zeggen dat het erg lastig wordt om hjet mannetje aan te kleden en te verschonen nu. Hij gaat er steeds vandoor. Ik durf hem al bijna niet meer op de commode te leggen. Hij is zo rap.
Lieve Swiss

Wat zul jij je rot geschrokken zijn. Weer die spanning, weer wachten. Ik ga hard voor je duimen dat de dagen voorbij vliegen en de uitslag goed is.
Sjeez Swiss. Wat een rotsituatie weer. Ik hoop dat er niets aan de hand is!
Jeetje Swiss, wat een rotbericht, ik duim voor je dat de uitslag goed is.

Swis, een Labor rente, is dat een variabele rente? Ik wil dat juist niet, we hadden een rentevaste periode van 5 jaar tegen 3.9% (in de goeie tijd en ook nog nieuwbouw dus extra rentekorting) maar nu hadden we een voorstel van 5 jaar voor 5,7% gekregen van de ING dus dat is belachelijk hoog. Bovendien willen we de rente voor langere tijd vastzetten en omzetten naar een (bank)spaarhypotheek ipv een beleggingshypotheek zodat we zeker het grootste deel van de hypotheek hebben afgelost over 25 jaar. het is een smak geld en we zullen heel zuinig moeten leven, maar er zijn weinig alternatieven, huurwoningen zijn ook niet goedkoop natuurlijk. Gelukkig heeft man nog groeimogelijkheden bij het bedrijf waar hij nu werkt dus ook qua salaris zit er nog volop groei in.
Een hele dikke knuffel voor jou Swiss. Wat moet je geschrokken zijn. Hier wordt ook heel hard geduimd voor een goede uitslag. Wel fijn dat je bloed vanmorgen goed was en je aan het infuus mocht. Pas je een beetje op jezelf de komende dagen. Heb je wel een beetje afleiding?
Thomas heeft de 6e ziekte. Ineens heeft ie vlekjes en is de koorts weg.

Oh swiss, wat ontzettend spannend toch weer. Het houdt ook nooit op. Hier draaien de duimen heel hard. Hopelijk vrijdag al uitslag!

@ layla, we zijn al een tijd met bijvoeding bezig. Dat gaat heel goed, hij eet stukjes fruit en groente hap gaat ook goed, geen potjes, maar vers, want meneer houdt niet van potjes. Op zich heel fijn, heb ik eindelijk lol van mijn kookkunst, noah wilde alleen potjes. Maar ook een hoop werk.

Esan, wat naar dat t niet wil lukken. Het maakt idd niet uit of het om een derde kindje gaat, t blijft een onvervulde wens.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goedenmorgen allemaal.

Heb gelukkig wel redelijk goed geslapen. Alleen weer vroeg wakker. B moest om 5.15 op, taxi om 6 uur. Hij komt vrijdag pas weer thuis. Soms is de timing een beetje off.

Gisterenavond vreselijk geschrokken van een bepaalde bloedwaarde. Iets wat betrekking heeft op die klier in de hersenen, waar ze me donderdag op hadden getest.

Snap er helemaal niks van. Direct allerlei vragen gesteld in verschillende forums, en ga nu zodra ik op kantoor ben een mailtje sturen naar dokter.

Man had al aangegeven dat dit een marathon ging worden, maar had niet verwacht dat mijn emoties / angsten enzo zo vaak op de proef zouden worden gesteld!

DN, beterschap voor Thomas. In ieder geval weet je nu wat het is, dat is toch al weer fijn, of niet?

Layla, ja we hebben nu variabel. 0.99% konden we niet laten lopen, we kunnen elke 3 maanden vast zetten.

Ga mijn mannetje uit bed vissen, ik moet naar kantoor!
Poe. Kreeg je gisterenavond die bloedwaarde te horen? Of had je op internet gevonden dat die bloedwaarde zorgwekkend kan zijn?
Libor rente is toch de afgesproken rente die onderling verrekend wordt aan banken? Swiss?

Wat raar Swiss, van dat bloed. Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt. Je wordt wel met de neus op de feiten gedrukt zeg!!

telefoon
Correct Xaloy.

Heb de verklaring gekregen en de eerdere bloedwaardes. Verklaring is dat de waarde in lijn is met mijn eerdere bloedwaardes. Gewoon verder in de gaten houden.

Maar heeft in ieder geval niks met enge gevolgen van de trial te maken. Kan ik weet afhaken van mijn lijstje! Joepie!!!

Ik kreeg trouwens gisteren de waardes mee Lara, en ontdekte gisteren avond dat een van de 2 te hoge waardes, nou juist met die hersenklier te maken had. Vandaar mijn stress.
Pak van mijn hart Swiss! Fijn!
Oh wat fijn swiss. Ik schrok er echt van. En jij nog meer natuurlijk.

En wat is de rente toch laag bij jullie. De Nederlandse banken verdienen wel erg veel aan de hypotheken want de marktrente bij de europese centrale markt is idd nog geen 1%
Vanmorgen trouwens op het cb. Gijs woog 10030 gram en was 76 cm. Een helemaal gemiddeld mannetje met een iets groter hoofd. Wel grappig, want ik vind zijn hoofd juist veel kleiner dan Koen zijn hoofd....

Nu thuis aan het werk dus moet nu echt wat gaan doen.
Dames, wat is het hier rustig.

Geen leuke duikelingen / opmerking of wat dan ook van de kids?

Chance, hoe gaat het met je Meis, hou je het nog een beetje vol?
Gelukkig Swissie,ik schrok ook nogal van je berichtje! Ik ben hier weliswaar niet zoveel meer aanwezig, maar ik lees toch regelmatig mee! Ik leef ook zo met je mee van het niet zwanger mogen worden, kan me zo goed voorstellen dat dat verschrikkelijk moet zijn. Tuurlijk je hebt al een kind, die ook nog eens gezond en gelukkig is, maar toch, dat is niet wat je voor ogen had. Een goede vriendin van me heeft 1 kind en is nu al 2,5 jaar bezig voor de tweede, ze is nu 40 en heeft zichzelf voorgenomen het tot haar 41e te proberen, daarna stopt ze. Natuurlijk niet dezelfde situatie, maar ik zie hoe moeilijk ze het ermee heeft en hoe graag ze ook haar kind een broertje of zusje wilt geven. Het is niet gemakkelijk!

Merkt Finn eigenijk iets van al die onderzoeken enzo? Heeft hij in de gaten dat er iets aan de hand is?

Ik kam natuurlijk ook ff checken hoe het met Chance ging.. Al 2 dagen geen berichten.. krijgt iemand een sms al het zover is??

Wat een hoge rente Layla. Toen wij 2 jaar geleden dit huis kochten was de rente dacht ik iets van 4,1. We hebben toen de rent voor 20 jaar vastgezet op 4,4. Hopelijk een goede keuze geweest..

Hier gaat alles zijn gangetje. Ole is flink aan het peuterpuberen, man wat kan dat jongetje driftig worden, ik kan hem soms echt (!) achter het behang plakken. Hij doet zo zijn eigen zin, kan erg frustrerend zijn. Hopelijk een fase van korte duur, want erg gezellig is het niet! Met Kaj heb ik dit dus nooit gehad! Die is altijd vrolijk en blij geweest. Een hele nieuwe ervaring dus!

Kaj gaat hartstikke lekker op school! Hij heeft het reuze naar zijn zin in groep 3, doet goed zijn best en qua lezen doet hij zelf inmiddels met groep 4 mee!

Verder heb ik het ontzettend druk! Werk nog steeds 3 dagen en ben daarnaast elke avond wel tot 12 uur voor de webwinkel aan het werk! Volgende week een weekje vrij (van mijn vaste werk dan), ik heb wel 2 werkdagen ingepland voor de winkel. Maar verder gaat kaj a.s. zaterdag (eindelijk) afzwemmen en daarna gaan we door naar Sneek (met de trein, auto is nog steeds kaduuk), want mijn moeder is jarig (ga haar 2 West Side Story kaartjes geven en hopelijk besluit ze mij mee te nemen , iemand trouwens toevallig ervaring met de plaatsen / rangen in het Fortis circustheater in Scheveningen?) en we gaan ook nog met zijn viertjes naar Legoworld in Zwolle! Leuk!

V. baalt nog steeds van zijn baa(n)(s), maar heeft a.s. vrijdag ene tweede ronde sollicitatiegesprek, spannend dus!

Tot zover deze kleine update!
Gezellig dat je weer een keertje langs komt Fachat. Zijn we weer ff op de hoogte. Voel je je wel weer helemaal ok? Niet te druk? Elke dag tot 12 uur werken aan je winkeltje is wel lang. Wel fijn dat het zo goed gaat.

Geniet van je vakantie volgende week.

Gijs heeft vanmorgen zijn prikjes gehad en was toch niet helemaal gezellig vanavond. Hopelijk slaapt hij lekker vannacht en is het morgen weer over.
Pfoe, Swiss, wat een schrik weer, gelukkig dat het goed is!

Fachat, druk, druk druk, tjeempie, hoe houd je het vol zeg? Het loopt dus wel lekker met de winkel zo te lezen!

Draakje: Grappig dat het bijvoeden bij julliet net andersom gaat. Hier luste Fleur de potjes niet. Luuk daarentegen wil mijn prakjes niet. Vandaag weer geprobeerd (bloemkool, broccoli, aardappel, hij vindt het niks!) de potjes daarentegen gaan met hoge snelheid naarbinnen. Ik ben een beetje bang dat het zo wel erg moeilijk wordt om hem straks met d epot mee te late eten. Najaa, we zien het wel weer. Hij lijkt gewoon in niks op zijn grote zus, ook wel grappig!
Fachat wat leuk dat je weer even langs komt. Lastig he die peuterpubers! Luna is de laatste 2 dagen ook erg moeilijk. Gisteren had ik het echt even met haar gehad, ze heeft heel veel op de gang gestaan, wilde helemaal niets en heeft ook nog de hele avond en halve nacht gespookt en wilde alleen maar mama, vermoeiend dus!

Hier gaat het verder wel oke. Ben vanochtend in het ziekenhuis geweest voor een ctg en echo aangezien ik de laatste dagen minder leven voelde. Gelukkig was alles goed. Heb wel weer last van harde buiken vanavond dus misschien.........al ben ik bang dat ik teveel hoop!

Wil wel iemand een sms sturen als het zover is hoor, u roept maar wie!

Swiss ik denk aan je! Dappere vrouw!
Chance, heel veel succes! Klinkt alsof het toch wel snel gaat gebeuren, spannend hoor.

Fachat, lieverd, je bent er weer even. Fijn en moeilijk dat je zo druk bent. Natuurlijk erg leuk zo'n webwinkel, maar je moet jezelf niet voorbij lopen. Elke avond zo lang doorwerken breekt een keer op.

Finn weet wel dat mama af en toe naar de dokter moet. Hij ziet natuurlijk wel duidelijk dat ik een wond aan mijn been heb, en ik loop nog steeds op vreselijke sportschoenen rond. Verder weet hij niet zoveel. Ben wel benieuwd hoe dat moet gaan als deze bijwerkingen doorgaan, want vandaag weer vreselijk moe, plus dit keer last van mijn darmen en misselijk. Vanavond zit ik te rillen op de bank.

Hihi, die kids die wel of niet potjes willen. Finn at vaak potjes maar gaat nu uit zijn stekken van vers, geen angst dus.

Ga nu lekker slapen, man is er niet, dus als Finn wakker wordt moet ik eruit. Hoewel ik hem dan ook wel eens gewoon bij mij in bed laat slapen, dan slaapt hij zo weer door (lekker in papa's bed).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven