***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Ha, ik kreeg 'm ook net.

*opluchting*!!!
Ja, heel erg fijn!!
Yes wat een goed nieuws. O, wat fijn voor Swiss.

Laar succes met de printer. Die dingen moeten het gewoon doen als jij dat wilt!!!

Bm fijne vakantie!
Hoe is het met Vincent Esan? Is hij helemaal opgeknapt?
Hee, dat is goed nieuws voor Swis! Fijn zeg!

BM, welkom thuis! Stomme ik...ik ben helemaal je verjaardag vergeten! Alsnog gefeliciteerd!

Laar, kapotte printers zijn irritant! Moet er een monteur ofzo komen?

Esan, hoe is het met Vincent?

Vanochtend was de aannemer hier om de puntjes op de i te zetten en de planken in de boekenkast hangen nu recht! (ze bogen eerst nogal door vanwege het gewicht van alle boeken.) Ook is de thermostaat verplaatst en hebben we nu een gat in de muur, maar daar wordt zo'n grote foto van Steijn/Huug/Mees overheen gehangen. (die van Mees wordt binnnekort gemaakt)

Is het bij jullie ook zulk schizofreen weer? Vanochtend was het ijskoud en had ik Steijn en Huug in hun nieuwe en veel te grote winterjas gehesen (maat 104! Ze verzopen er bijna in!) en Mees zat in een oude winterjas van Steijn/Huug in de Bugaboo (maatje 92. Het wurmpje is 70 centimeter lang). Het was koud, het regende, kortom: het was guur. En nu? Nu schijnt de zon en zit ik met de deur open!

Voor het geval iemand zich afvraagt waarom ik mijn kinderen in veel te grote jassen laat lopen:

- Steijn en Huug hebben eigenlijk maat 92/98, maar ik wil niet halverwege de winter een nieuwe jas moeten kopen voor ze.

- Meesje heeft maat 74 (broekjes 68), maar ik vertik het om een nieuwe winterjas voor hem te kopen, terwijl die van Steijn en Huug nog mooi zijn. Ook denk ik dat hij niet heel de winter een jas in maat 80 aan zal kunnen!

Oh, Mees staat! Hij trok zich gisteravond ineens op tot heel goed staan en ik heb het als zijn officiele "sta-datum" gebombardeerd! Eerder trok hij zich al aan de bank op, maar dat was peanuts vergeleken bij gister!
quote:spitsmuisje schreef op 07 september 2009 @ 13:10:

Voor het geval iemand zich afvraagt waarom ik mijn kinderen in veel te grote jassen laat lopen:

- Steijn en Huug hebben eigenlijk maat 92/98, maar ik wil niet halverwege de winter een nieuwe jas moeten kopen voor ze.

- Meesje heeft maat 74 (broekjes 68), maar ik vertik het om een nieuwe winterjas voor hem te kopen, terwijl die van Steijn en Huug nog mooi zijn. Ook denk ik dat hij niet heel de winter een jas in maat 80 aan zal kunnen!

Wie ben jij en wat heb je met Muis gedaan??!!

Ik heb eerst uuuuuren met de helpdesk aan de telefoon gehangen, om er achter te komen dat de printer moest worden opgehaald. DIe moest in een doos die ik niet had. Blablabla, wat een gedoe.

Hier is het ook gek weer. Sta je dan in je wollen jurkje met laarzen...

Gisteren zijn we gaan eten bij vrienden en ineens werd Puk snipverkouden. Ik heb het hoofdeinde van zijn bed wat hoger gezet en hij heeft lang uitgegeslapen, dus ik hoop dat hij inmiddels beter is (heb hem vandaag niet gezien, want was al naar kantoor).

Gisterenochtend heeft hij tot 9:45 uitgeslapen! Mijn kleine lieverd
Wat een goed nieuws van Swiss

Jeetje wat is Meesjemees een snelle Jelle, nu al staan !! Xander deed dat pas met 1 jaar.
Wat ben ik zaai, maar ik zwaai alweer.

Alles is ingepakt en wij gaan zo rijden. Eerst nog ff een tukkie doen.

Jongens zijn naar de creche geweest dus wij hebben heerlijk rustig ingepakt. Oh wat ben ik daar blij mee. Anders was ik echt niet klaar geweest.

We gaan trouwens naar noord-Italie. Gaan kamperen maar hebben toch heel luxe de splinternieuwe camper van EJ zijn paps mee. Een Volkswagen California. Echt een heel gaaf ding.

Tot over twee-en-een-halve week lieve meisjes.
Fijne vakantie moppie!
Veel plezier BM!! Hoe lang blijf je weg?
Wat een goed nieuws van swissie!

Fijne vakantie BM.

Jeetje, laar, wat heb jij een uitslaper, heerlijk zeg!

quote:

spitsmuisje schreef op 07 september 2009 @ 13:10:

Wie ben jij en wat heb je met Muis gedaan??!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
er moest een hard lachende smiley onder, maar dat lukte niet, dan maar zo, hahahahahahhahhahhahahahahahaha
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Oh Laar, ik had helemaal over je reactie heen gelezen!

Ter geruststelling: ik ben het! Jaja, kleine muisjes worden groot! Nee, we hebben besloten die mooie bank te kopen die ik had gezien en we willen ook nog een glanzende witte piano aanschaffen, dus de hand moet even op de knip! (ik heb de hand met de kleinste krater gekozen.)

Daarnaast kan en kon ik A. er echt niet van overtuigen dat 90 eu voor een kinderjas een koopje is en helaas moeten we er twee aanschaffen...
Leuk! Kun je goed piano spelen?

Maar ehm... er zijn toch makkelijk leuke jasjes te vinden die minder dan 90 euro kosten? Of ben ik nou gek?

Wel ongezellig hoor; BM en Swiss tegelijk op vakantie.
Wauw wat fijn voor Swis, dat de testen goed waren en ze toch lekker op vakantie kunnen.

BM, ook heel veel plezier, dat klinkt luxe zeg zo'n camper!

Muis, ik koop ook geen nieuwe jas voor Yasemin hoor, ik heb er 2 van Zahra liggen, 1 maat 80 en 1 in maat 86 en anders kijk ik nog wel eens in de uitverkoop tegen die tijd. Zahra heeft nog een jas maat 92 van vorig jaar en 1 in maat 98/104 die ik vorig seizoen bij de Hema in de uitverkoop heb gescoord. Een knalroze/oranje lange jas en daar moet ze het voorlopig maar ff mee doen.

Wat mooi, een witte piano. Zal vast mooi staan in jullie nieuwe huis.

De meisjes waren gistermorgen helaas voor mij gewoon om kwart over 7 wakker, ondanks dat ze pas tegen 22 uur sliepen. Ik ben rond half 12 maar naar Ikea gegaan, man moest werken en Zahra 'wil naar winkel', dus tja dan ga je maar hè. Daar ff rondje winkel en speeltuin gedaan en ff soep met broodje gegeten en toen maar weer naar huis. Oh nee, eerst nog ff gekeken naar meegroeibedjes, Zahra ging in zo'n bedje liggen en zei: ' ikke gaan hier slapen' en kroop onder het dekbed haha. Ik moest ze er echt eruit tillen, anders was ze er idd gewoon in slaap gevallen. Vandaag was echt een rare dag op het werk, ik weet niet of ik het al verteld heb, maar er zijn dus 4 mensen ontslagen bij ons en daardoor hangt er een rare sfeer. Iedereen zit gewoon af te wachten wat er weer gaat gebeuren, niet fijn. Het kloterige is ook dat ik het mee naar huis neem, zit te vitten op man en slaap slecht. Ik zit echt te dubben of ik niet iets anders moet gaan zoeken. Ik heb in de mail van leidinggevende gezien (ik ben haar assistent en zij is op vakantie dus ik moest haar mailbox checken) dat ze een soort van nieuw verkoopplan heeft gemaild naar mijn baas als voorzet voor de komende teamvergadering en daarin heeft ze een collega die sinds vorig jaar in dienst is (een creatief persoon die oa. voor ons nieuwe producten ontwikkeld en verantwoordelijk is voor de PR) voorgesteld om de dagelijkse leiding te nemen. Ik vind het echt belachelijk, aangezien hij totaal geen idee heeft wat wij doen (hij zit de hele dag alleen op zijn kantoortje) en ik twijfel aan zijn leidinggevende kwaliteiten. Hij communiceert uitsluitend via email en is enorm snel op zijn teentjes getrapt. een paar weken geleden was er een miscommunicatie tussen hem en mijn leidinggevende (zij was op vakantie en had mij een opdracht gegeven om een offerte te maken waarvoor hij een creatieve presentatie moest maken en hij dacht dat de offerte dan ook namens hem verstuurd moest worden, maar dat was niet zo) en vervolgens kreeg ik een pissige mail terug van hem (pfff ik was alleen maar de boodschapper) en ging hij vervolgens naar huis zonder een woord te zeggen. Ik vond het wel zo kinderachtig van hem op dat moment. Ik heb het idee dat mijn leidinggevende hem nu de dagelijkse leiding wil geven omdat ze bang is dat hij anders weggaat en dat lijkt me niet de goede reden.

Nou ja, heel verhaal waar jullie ws niks mee kunnen, maar het speelt de hele tijd door mijn hoofd en ik kan er verder met niemand over praten omdat ik officieel van niks weet natuurlijk.

Oh ja, nog zoiets, vanwege de bezuinigingen moet er gekort worden op de uren van de schoonmakers, dus ik heb in overleg met mijn baas een mail rondgestuurd met het verzoek of iedereen zijn eigen buro wilde schoonhouden. Toen kreeg ik dus van hem een mail terug dat hij buiten zijn drukke werkzaamheden (ik zou niet weten welke om eerlijk te zijn) geen zin had om ook nog eens te gaan poetsen.

Ja duh, iedereen baalt ervan, maar in crisistijd moeten we nou eenmaal improviseren en hoeveel moeite is het nou om 1 x per week ff een doekje over je buro te halen? Dit was voor mij echt de druppel.
Oh dat klinkt heel vervelend Layla! Hoop maar dat het niet doorgaat, die promotie naar leidinggevende..

Wij hebben een winterjas van de Hema, maat 104, kostte 8 Euro vorig jaar in de uitverkoop.

Dussss (heb ik gewonnnen met de goedkoopste winterjas?)

Moet er dan wel bij vertellen dat we een superdeluxe skipak voor Robbie hebben gekocht, mèt jas. Duur, maar goed voor de komende 3 winters (want verstelbaar). Maar goed, ik vond dat we dat echt nodig hadden. Vorige winter hadden we een sneeuwpakje van de C&A - die was niet eens waterdicht. Heb gezworen dat ik deze winter een Goed Winterpak zou kopen.
Goedemorgen!

Wat een gedoe op je werk Layla.

Hoe werkt zo´n verstelbaar skipak? Klinkt ideaal!
Goedemorgen Xaloy, jij hebt gewonnen hoor, de winterjas van Zahra kostte 12 euro! Dat skipak klinkt heel goed, toen ik in Kopenhagen was een paar jaar geleden zag ik ook heel veel babies en kleine kinderen in een skipak lopen, was wel heel comfortabel in de kou natuurlijk. Ik heb hier ook nog een skipak liggen van H&M wat ik heb gekregen van een vriendinnetje voor Zahra, maar die heeft het nog nooit gedragen, misschien heeft Yasemin er nog wat aan deze winter.
Die broek heeft koortjes aan de binnenkant die je op die manier kan optrekken (en natuurlijk de schouderbanden) en de jas hetzelfde met de mouwen en de oksels.

Superwaterdicht en heerlijk warm. Als hij het aandoet maak ik wel een foto. Het is een noors merk, weet even niet meer uit mijn hoofd.
Wat handig!
Hier:

http://www.skicenter.ch/index.php?Menu2ID=24&Menu1ID=34

Erg handig :-)
Het merk is dus phenix, en het systeem heet suku suku.

Tja, ik hou niet zo van shoppen dus koop liever iets voor een paar winters achter elkaar!
Groot gelijk, zeker voor zoiets als een skipak is het handig als je er langere tijd mee kan doen.
Dames, ik ben online! B heeft het voor elkaar gekregen dat we allemaal weer internet hebben!

Xaloy, ik heb ook al een skipak in huis. Vorig jaar bij aldi gekocht.

Muis, groot gelijk van je jassen, ik had vorig jaar al een jas voor 3 jarigen gekocht. Wel een franse jas, viel kleiner uit.

Layla, succes met je werk, ik zou het ook niet erg vinden mijn eigen buro schoon te houden, is toch klein werkje.

Hier alles heerlijk, Finn geniet, ik doe lekker rustig aan, B is lekker aan het fietsen, heerlijk. Alleen erg zonde dat ik niet mag zwemmen, zou anders de hele dag in het zwembad liggen.

Oeps, ipod wil stroom. Tot later.
*zwaai*!

Waar zijn jullie eigenlijk nou precies?

Ow ik heb stress vandaag. Er moet nog een boel af en ik wil om 17 uur stoppen want het is weer es strandweer en daar moet je nog van genieten in september!

Dus: ciao!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven